• Laatst heb ik de app Meet up uitgeprobeerd nadat iemand zei dat dit een goede app was om nieuwe mensen te leren kennen. De app zorgt ervoor dat je een meeting kan houden (net zoals de Q meetings) en dat mensen zich daarvoor kunnen aanmelden. Ik ben dus naar zo'n meeting geweest en dat is goed bevallen.

    Maar nu was ik dus op zoek naar andere apps waarmee ik dus nieuwe mensen kan ontmoeten. Badoo kwam ik ook tegen, ik twijfel een beetje over deze app. Het lijkt hetzelfde concept te zijn als Tinder. Op zich niet erg, alleen weet ik niet of ik nieuwe mensen wil leren kennen om daarna met ze te daten. Daarnaast heb ik altijd het idee dat dit soort apps een soort vleeskeuring zijn aangezien je foto's moet uploaden en ik weet niet of mijn zelfvertrouwen dat aan kan.

    Dus heeft iemand ervaring met Badoo?

    Tips voor andere apps om mensen te leren kennen zijn ook van harte welkom.


    Physics is awesome

    Badoo is inderdaad een soort tinder en de laatste keer dat ik er opkeek, meer gericht op daten. Ik kan het niet echt aanraden, want in mijn ervaring is het inderdaad een vleeskeuring. Maar ik heb het ook al een paar jaar niet meer gebruikt, dus misschien dat er iets veranderd is?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Badoo/Hot or Not (volgens mij gewoon dezelfde app) is echt vreselijk, nog erger dan Tinder imo. :’D De laatste keer dat ik daar heb gekeken kon ook iedereen je zomaar aanspreken, wat je bijvoorbeeld bij Tinder etc. niet hebt.


    El Diablo.

    Wilde zojuist de app meet up proberen, maar alles wat interessant klinkt is 1,5 uur reizen of meer :I
    Sowieso maar 3 dingen hier in de uurt ofzo.


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat soort apps gebruik ik, eerlijk gezegd, helemaal niet. Ik vind dat soort dingen echt ver-schrik-ke-lijk!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb via Hot or Not / Badoo mijn man ontmoet, dus ik kan het wel aanraden. :Y)


    26 - 02 - '16

    Rozenthee schreef:
    Badoo is inderdaad een soort tinder en de laatste keer dat ik er opkeek, meer gericht op daten. Ik kan het niet echt aanraden, want in mijn ervaring is het inderdaad een vleeskeuring. Maar ik heb het ook al een paar jaar niet meer gebruikt, dus misschien dat er iets veranderd is?


    Dat is jammer, dat het meer gericht op daten is en ook een vleeskeuring. Als ik een goeie foto van mezelf weet te maken of nog vind dan ga ik het uitproberen.


    Physics is awesome

    Maluma schreef:
    Badoo/Hot or Not (volgens mij gewoon dezelfde app) is echt vreselijk, nog erger dan Tinder imo. :’D De laatste keer dat ik daar heb gekeken kon ook iedereen je zomaar aanspreken, wat je bijvoorbeeld bij Tinder etc. niet hebt.


    Hor or Not had ik ook ergens voorbij zien komen, door de naam dacht ik dat Hor or Not op Tinder zou lijken. Wat ik van Tinder weet is beperkt, maar bij Tinder moet je eerst een match met iemand hebben voordat je met die persoon kan praten? Ik snap dat het niet fijn is als iedereen je kan aanspreken.Ik neem aan dat je bedoelt dat mensen je dan op een nare manier benaderen op die app.


    Physics is awesome

    SPECS schreef:
    Wilde zojuist de app meet up proberen, maar alles wat interessant klinkt is 1,5 uur reizen of meer :I
    Sowieso maar 3 dingen hier in de uurt ofzo.


    Dat is jammer. Misschien kun je zelf een Meet up groep maken en een Meet up plannen? Anders kun je dit topic in de gaten houden en als er dan apps worden genoemd die uitproberen.


    Physics is awesome

    Gasina schreef:
    Dat soort apps gebruik ik, eerlijk gezegd, helemaal niet. Ik vind dat soort dingen echt ver-schrik-ke-lijk!


    Oké. Hoe leer jij nieuwe mensen kennen dan?


    Physics is awesome

    Peppermint schreef:
    Ik heb via Hot or Not / Badoo mijn man ontmoet, dus ik kan het wel aanraden. :Y)


    Wat leuk om te horen/lezen! Kun je misschien iets vertellen over Hot or Not/Badoo? Aangezien je ervaring mee hebt.


    Physics is awesome

    Hot or not is echt een grote vleeskeuring, hahaha - al moet ik toegeven dat ik er zelf ook op heb gezeten puur om te weten wat anderen van mij vonden (insecure en zo). Badoo heb ik welgeteld 1 dag op mijn mobiel gehad en dat was eigenlijk gewoon om te geinen en te kijken wat voor een mensen erop zaten. Is alweer een hele tijd geleden en ik heb helemaal niks met dat soort apps, dus idk hoe Badoo tegenwoordig is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Wat leuk om te horen/lezen! Kun je misschien iets vertellen over Hot or Not/Badoo? Aangezien je ervaring mee hebt.


    Ik had er een account aangemaakt uit verveling. Je kan er van alles op zetten. Als je rookt, of drinkt en dat in een partner zoekt, of niet kun je in je profiel verwerken. Mijn ervaring was wel dat er een hoop creeps/verkeerde types op zaten die duidelijk uit waren op one nightstands om het zo maar te zeggen. Mijn man was een van de weinigen met een normaal profiel haha (:


    26 - 02 - '16

    ELIOT schreef:
    Hot or not is echt een grote vleeskeuring, hahaha - al moet ik toegeven dat ik er zelf ook op heb gezeten puur om te weten wat anderen van mij vonden (insecure en zo). Badoo heb ik welgeteld 1 dag op mijn mobiel gehad en dat was eigenlijk gewoon om te geinen en te kijken wat voor een mensen erop zaten. Is alweer een hele tijd geleden en ik heb helemaal niks met dat soort apps, dus idk hoe Badoo tegenwoordig is.


    Dat wil ik dus niet, ik ben bang dat ik niet door de keuring kom en een deuk in mijn zelfvertrouwen krijg. Ik denk dat sommigen mensen ook niet geheel serieus op die apps zitten als het gaat om daten. Tinder heeft nu in mijn ogen de reputatie dat meer mensen het gebruiken om een onenightstand te regelen in plaats van dat ze daar iemand zoeken om mee te daten.


    Physics is awesome

    Peppermint schreef:
    (...)

    Ik had er een account aangemaakt uit verveling. Je kan er van alles op zetten. Als je rookt, of drinkt en dat in een partner zoekt, of niet kun je in je profiel verwerken. Mijn ervaring was wel dat er een hoop creeps/verkeerde types op zaten die duidelijk uit waren op one nightstands om het zo maar te zeggen. Mijn man was een van de weinigen met een normaal profiel haha (:


    Dat is wel handig dat je er van alles op kan zetten. Volgens mij krijg je dat toch steeds meer op datingapps (en datingsites) omdat men het idee heeft dat via een app of het internet meer kan. Wel goed om te weten dat er ook mensen op zitten die geen onenightstands willen.


    Physics is awesome

    [center][/center]

    Buccaneer schreef:
    Dat soort apps gebruik ik, eerlijk gezegd, helemaal niet. Ik vind dat soort dingen echt ver-schrik-ke-lijk!


    Hetzelfde! Had meer dan 2 jaar geleden me aangemeld. En het was de meest stomste app Die er bestaat. Er zitten veel fuckboys en fouten mannen in. En ze zeggen dat die app ook om te chatten en nieuwe vrienden te maken. Het blijk minder waar te zijn. Heb zelf veel rotte appels tegengekomen die een one night stand willen, terwijl ik dat niet wou en nog maagd wil zijn tot na het huwelijk. Ze zagen me alleen als een lustobject. En de meeste waren serieus over mijn grens heen gegaan door foto's van hun geslacht deel te posten terwijl ik duidelijk op mijn profiel aangegeven had dat ik dat niet tollereer. En er zaten daar ook trolls die er van houden om ruzie uit te lokken. En vernederende dingen te zeggen.

    Omdat ik zorgenaamd knap ben, ben ik alleen interessant voor een ding voor de rest boeit het hun niet wat mijn hobby's, opleiding, persoonlijk is, talenten zijn. Is ook een van de redenen dat ik een afkeer gekregen heb voor de meeste mannen.