• BATTLE OF SCHOOLS

    ''It's important to remember that we all have magic inside us.''


    ''Those who don't believe in magic will never find it.''


    H E T       N U T      V A N       H E T      P R A A T T O P I C

    — Hier worden de relaties besproken tussen de duo's.
    — Hier kunnen vragen worden gedeeld.
    — Hier kan worden gespeculeerd over proeven.
    — Hier word ook gepost hoeveel posts er tussen moeten zitten tot iemand kan winnen. (uitleg mag worden gevraagd)
    — Overige dingen.


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    MadaIena schreef:
    Wat is de eerste opdracht en hoe zie je het voor je in het speeltopic? c:


    Ik denk dat we eerst gewoon allemaal een keer moeten postten van het begin. Dan zijn we allemaal even in het verhaal en niet dat iemand nog moet bijspringen. Misschien ontmoetten we onze teamgenoot ''per ongeluk''.

    Zoals in het toernooi in de film krijgen we aanwijzingen, tot we de opdracht zelf krijgen. De eerste aanwijzing zou zijn: vecht tegen vleugels. Het is een opdracht die eerder voor is gekomen, want de opdrachten die ik heb bedacht zijn iets logischer als ze later komen (met onze boemannen en zo).

    Ik wil niet dat mensen gelijk doen zo van de opdracht is begonnen - binnen 1 post heb ik al uitgevonden hoe alles zit en winnen we -. Ik denkt dat er bij de eerste opdracht drie post (bijvoorbeeld jij - teamgenoot - jij) en ondertussen de rest dan (zoals in de film) in de privé ruimte voor deelnemers zit te wachten en tactiek bespreekt.

    Jaa, ja xd


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ik ga morgen posten — is er iemand die ik kan betrekken in mijn post?


    •

    Mag van mij evt. de Ilvermornymensen. :Y)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2018 - 22:27 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kai? c;


    El Diablo.

    Thanks lovelies. *O*
    Ik zal morgen voor Kai gaan, aangezien zij ook nog alleen zit. Dan kunnen we de Ilvermorny mensen eventueel later betrekken.


    •

    Is prima c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sorry dat het zo lang duurt, school is killing me rn :c Maar ik ga nu schrijven!


    El Diablo.

    Sorry dat ik zo lang afwezig was, er waren wat problemen ... die nu opgelost zijn. Willen jullie de rp nog doorzetten?


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Jaa!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home