• We kunnen er niet omheen: Quizlet begint steeds doder te worden. Op het forum wordt niet veel meer gedaan en natuurlijk begint dat bij jezelf, maar het is een feit. Quizlet is niet meer wat het was en ik ben zeker niet de enige die dat vindt.
    Daarom vind ik dat het tijd is om actie te ondernemen. Ik heb het zal vaker gezegd, maar ik zeg het gewoon nog een keer: Quizlet heeft zo verschrikkelijk veel potentie en het kan zo'n mooie plek zijn voor jonge mensen met talenten - hell, dat is het al. Daarom ben ik hier nu in dit topic en ik wil er iets van maken. Het kan falen, het kan lukken, maar dan heb ik ten minste iets gedaan, you know.

    Beantwoord deze vragen voor me, alsjeblieft en samen maken we weer iets van de community, want jullie zijn zo leuk.
    1. Wat heeft jou getrokken om een account aan te maken?
    2. Waarom ben je nu op Quizlet?
    3. Wat wil je van Quizlet? Wat moet deze site voor jou betekenen?

    Deel al jouw wensen en samen dromen we deze plek weer levend.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Helemaal mee eens.

    . Wat heeft jou getrokken om een account aan te maken?

    Ik deed online wel eens een quiz en kwam meerdere malen hier en besloot toen een account aan te maken. Toen ben ik vollopen gaan lezen.

    2. Waarom ben je nu op Quizlet?

    Omdat ik verslaafd ben......XD. Omdat ik het gewend ben mijn vrije tijd hier te besteden en stil nog hoop dat er meer leven komt. Daarnaast reageer ik zoveel mogelijk op alles wat ik kan om leven te behouden.

    3. Wat wil je van Quizlet? Wat moet deze site voor jou betekenen?

    Ik heb al een paar mooie vriendschappen mogen opbouwen hier, fantasie kwijt gekunnen, mijzelf kunnen ontwikkelen en ik kan en kon hier ten alle tijden terecht met wat dan ook. Dat is het belangrijkste voor mij. Ik mag hier zijn wie ik ben. Ik mag schrijven zoals ik dit fijn vind en wanneer ik dit wil.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mee eens!
    1. Wat heeft jou getrokken om een account aan te maken?
    Het feit dat je hier een actief forum had en dat je hier kan rpg'en en schrijven. Ik vind dit echt de fijnste site (die ik ken) om dat te doen.
    2. Waarom ben je nu op Quizlet?
    Nogsteeds (o)rpg'en en schrijven. Lezen zou ik ook graag willen doen, want de verhalen die ik tot nu toe gelezen heb zijn echt goed, maar dat gaat moeilijk als niemand echt meer actief verhalen post.
    3. Wat wil je van Quizlet? Wat moet deze site voor jou betekenen?
    - Een actiever forum.
    - Meer verhalen schrijven/lezen.
    - Meer (o)rpgs.


    A to the Z

    Ik word in ieder geval al blij dat er dit soort initiatieven opduiken!

    1. Wat heeft jou getrokken om een account aan te maken?
    Ik was als kind al gek van schrijven en heb toen op mijn elfde deze site per toeval ontdekt toen ik volgens mij een "Horseland" quiz deed om te kijken welk character ik was. Toen ontdekte ik de verhalen hier (toen nog series) en ontdekte ik HP-fanfiction. Ik heb toentertijd zelf een account aangemaakt om ook te kunnen schrijven.

    2. Waarom ben je nu op Quizlet?
    Ik ben nu op Q, omdat Q heel veel voor mij heeft betekent. Ik heb er ontzettend veel mensen leren kennen, waarvan er veel helaas van Q verdwenen zijn, en kon hier eigenlijk altijd mijn ei kwijt. Ik ben een hele tijd weggeweest van Q, maar toch bleef Q altijd wel een beetje in mijn achterhoofd hangen. Soms keek ik nog wel eens weer op het forum, maar toen ik zag hoe hard Q aan het sterven, besloot ik mijn account te deactiveren.

    3. Wat wil je van Quizlet? Wat moet deze site voor jou betekenen?
    Q is voor mij een plek waar ik mijn creativiteit kan delen zonder erop beoordeeld te worden, waar ik anderen kan ontmoeten van dezelfde leeftijd en waar ik mijzelf kan zijn. Of in ieder geval, dat is wat ik zou willen dat het weer voor mij betekent.


    From these ashes, I will rise

    Aww mt, goed idee


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb nog even geen antwoord op de vragen, maar ik wil wel even mijn zegje doen. Het uitsterven van de activiteit hier, vind ik echt super jammer omdat het toch een beetje als thuis voelt. De helft van de mensen ken ik nauwelijks, maar als ik iets op Q zet, is het toch net een beetje alsof ik het aan mijn vrienden vertel. Zo voelt het tenminste. En de creativiteit die we allemaal met elkaar delen, waardeer ik echt enorm.

    Ik vind dit een mooi onderwerp om verder uit te werken in een column en ik neem me voor om dat te doen als ik het niet vergeet. Als ik het wel vergeet, mogen jullie me een schop verkopen.

    Dit was even mijn sentimentele praat voor deze avond.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Yasss Anna, het is door users als jij en initiatieven zoals deze dat Q blijft leven *O*
    1. Wat heeft jou getrokken om een account aan te maken?
    Mijn nicht heeft me deze site leren kennen, omdat ze wist dat ik van schrijven hield. Ik heb dan ook meteen een story geactiveerd, diezelfde avond nog. Ondertussen, zo'n 7,5 jaar later, loop ik hier nog steeds even graag rond (: de stories vind ik dan ook één van de beste aspecten aan Q.

    2. Waarom ben je nu op Quizlet?
    Om op het forum rond te dolen, de site achter de schermen te helpen, users te ontmoeten en mijn stories te updaten.

    3. Wat wil je van Quizlet? Wat moet deze site voor jou betekenen?
    Goh, een platform bieden voor mijn verhalen, zodat ik ze kan delen en laten groeien. Ook verwacht ik van Q dat we allemaal vriendelijk met elkaar kunnen communiceren en kom ik die vriendelijkheid ook overal tegen. Ook voor initiatieven zoals deze (en bv bookbuds, het doelentopic, de fantopics, SOTY,...) kom ik super graag naar Q. Het is ondertussen een thuishaven geworden en dat houd ik ook graag zo ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh god, nu springen we even terug in de tijd...

    1. Wat heeft jou getrokken om een account aan te maken?
    Ik was destijds een ontzettende 1D fan en Q ging toen net door die fase heen. + ik had toen een vriendin die toen een account had, en ik maakte er toen ook eentje aan.
    2. Waarom ben je nu op Quizlet?
    Om verhalen te schrijven (I try at least) en omdat ik hier over schrijven/boeken kan praten en ik niet echt mensen ken irl die daar echt mee bezig zijn.
    3. Wat wil je van Quizlet? Wat moet deze site voor jou betekenen?
    Wat meer gezelligheid en activiteit op het forum i guess? Ik vind het altijd zo zonde als leuke topics zo goed van start gaan en vervolgens doodbloeden...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    1. Wat heeft jou getrokken om een account aan te maken?
    Zoals meerderen hierboven al noemden, ging ik ook door een 1D fase, en hier vond ik een enorm arsenaal aan fanfics. Hierdoor kreeg ik ook inspiratie en heb ik mijn eigen verhalen ook geschreven. Ik ben ook bezig geweest met quizzen, gedichten en lijstjes maar de verhalen spraken met toch het meest aan.
    2. Waarom ben je nu op Quizlet?
    Sinds nog niet zo lang ben ik ook actief op de fora en ben ik meer low-key bezig met hier en daar wat schrijven. Plus, ik vind de mensen hier enorm tof.
    3. Wat wil je van Quizlet? Wat moet deze site voor jou betekenen?
    Q is voor mij een plek waar je je creativiteit kunt delen met likeminded people. Het is een safe place waar je elkaar aanmoedigt ergens aan te beginnen of ergens verder mee te gaan, denk aan initiatieven als SOTY en kerstkaartenswap maar ook stories of gedichten.


    What’s tasty in Busan?

    1. Wat heeft jou getrokken om een account aan te maken?
    *knip*. En toen kwam ik ook quizzen maken en verhalen lezen, en uiteindelijk heb ik een account gemaakt. Deels om te kunnen reageren, deels omdat ik zoiets had van 'als anderen kunnen schrijven, kan ik dat ook' en mijn verhaal wilde plaatsen. Spoiler: het verhaal was het echt het slechtst geschreven verhaal ooit :'D En toen ben ik nooit meer weggegaan haha. Het forum heb ik echt na jaren pas ontdekt :')

    2. Waarom ben je nu op Quizlet?
    Voor de gezelligheid en de (o)rpg's. Hier schrijven doe ik nauwelijks meer (ja, toevallig mijn foty) en ik lees ook verrassend weinig op het moment. En quizzen... tja, die doe ik al helemaal niet meer. Maar ik ontdekte uiteindelijk het rpg-forum en ben toen een beetje verslaafd geraakt aan rpgen. Dus dat bleef ik hier doen. En via daar leerde ik mensen kennen, en kwam ik uiteindelijk op het gewone forum terecht, waar ik ook actief probeer te zijn.

    3. Wat wil je van Quizlet? Wat moet deze site voor jou betekenen?
    Ik vind dat het publiek op Q voor creaties erg klein is. Meer mensen en meer activiteit zou leuk zijn. Al hoop ik niet dat het ten koste zou gaan van de sfeer op Q. Het is net een kleine gemeenschap ofzo. Je kan zeggen wat je denkt en er jezelf zijn, en gelijken ontmoeten. Ik heb echt een aantal goede vrienden ontmoet hier op Q, en daar ben ik ook zeer dankbaar voor. Het is een beetje een veilige plek geworden voor me.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2019 - 15:50 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wat een leuk idee!
    Als ik me meen te herinneren is er ook een instagram account aangemaakt om Quizlet te promoten. Zou het (als jij dat goed vind!) een leuk idee zijn om deze antwoorden/verhalen van mensen te combineren en te posten als reclame?

    Wat heeft jou getrokken om een account aan te maken?
    Een vriendin van me had een account, en vertelde er wel eens over, en toen ik een verhaal wilde schrijven heb ik ook een account aangemaakt.

    Waarom ben je nu op Quizlet?
    Ik heb hier heel veel vrienden gemaakt en ik vind het altijd gezellig hier, en daarnaast zijn hier een paar steengoede verhalen te vinden die ik graag lees.

    Wat wil je van Quizlet? Wat moet deze site voor jou betekenen?
    Ik zie Quizlet vooral als een gezellige plaats waar iedereen zijn of haar eigen gang kan gaan en het leukt maakt.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    1. Wat heeft jou getrokken om een account aan te maken?
    Toen de site nog focusde op het maken van Quizzen en niet een Wattpad 2.0 werd

    2. Waarom ben je nu op Quizlet?
    Omdat ik mij verveel en gebruik kan maken van het feit dat mijn profiel gefocust is naar mijn personages/tekenwerk en daarbij ook linkt naar mijn DeviantArt. Er zijn veel Quizlet users naar Tumblr/DeviantArt overgestapt en zij volgen mij dan ook.

    3. Wat wil je van Quizlet? Wat moet deze site voor jou betekenen?
    Altijd al gewild dat Quizlet zich ging focussen op meer creative vrijheid en het uitbreiden van je profiel, waarvan jouw Quizlet echt over jou ging. Uiteindelijk werd het een Wattpad 2.0 en werdt er gezegt dat dit geen profielen website is.

    Excuseer voor mijn spelfouten/grammaticale fouten, ik weet dat veel mensen hier zich er dood aan irriteren, ik spreek meer Engels dan Nederlands.

    ''Op het forum wordt niet veel meer gedaan en natuurlijk begint dat bij jezelf, maar het is een feit''

    Niet om de boel hier te verzieken maar het is gewoon wonderlijk dat er nog steeds op een subtiele manier heel minzaam word gedaan naar users want ''het ligt aan jezelf'' Ik en anderen zijn enorm veel actief geweest en hebben jaren terug meerdere suggesties gedaan die nog steeds niet zijn uitgevoerd waarop vervolgens een nieuwe layout komt waarvan de meerderheid er mee eens was dat het chaotisch was en daarna het excuus ''Ja maar Rutger heeft het druk en coderen kost veel tijd'' wordt gebruikt. Ik hang echt alleen nog maar rond uit pure verveling.

    1. Wat heeft jou getrokken om een account aan te maken?
    Toen de TH-hype nog bestond, had ik deze site per toeval ondekt en ik begon een verhaal te volgen, waar elke dag een nieuw deel van gepost werd. Ik heb dit een jaar zonder account gevolgd en toen wilde ik wel eens een reactie maken en daardoor heb ik een account aangemaakt. Eigenlijk ben ik nooit meer weggegaan daarna.

    2. Waarom ben je nu op Quizlet?
    Om vriendschappen te onderhouden, al heb ik de meeste mensen wel op facebook/whatsapp/andere apps buiten Q en om mijn verhalen af te schrijven (al komen er amper nog reacties op komen, waardoor het enthousiasme toch wat de kop in gedrukt wordt).

    3. Wat wil je van Quizlet? Wat moet deze site voor jou betekenen?
    Om heel eerlijk te zijn, betekend Q veel minder voor me dan het bv vijf jaar geleden deed. Misschien komt het omdat de meeste mensen nu andere dingen te doen hebben dan Q (Je moet je indenken dat de meeste mensen al in de 20 zijn die hier op zitten), terwijl in de "top"periode van Q diezelfde mensen 16 of jonger waren. (en dus meer vrije tijd hadden). Nu moeten we ook werken/gaan we naar de universiteit. Ik zou graag hebben dat het hier weer wat meer "bruisend" zou zijn, maar ik weet eigenlijk niet goed hoe dat terug gebracht kan worden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.