• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AAAAAAAAAHHHHH
    BUGARI EVO CONCERTEN IN NEDERLAND! JAAAAAAA


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Well this shit is fucked up. Aan ene kant fijn dat dit in de vakantie gebeurt, aan de andere kant shit want ik had echt rust nodig help. H e l p. Heel blij met de lieve mensen om me heen die altijd willen helpen en me er letterlijk door heen slepen. That makes it all worth it.


    The truth is out there.

    AAAAAAHHHH Dit is zo leuk!!!! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    mam, echt, hou je klep eens een keer - je bent niet de enige die wat wil zeggen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je gaat serieus problemen maken om het fucking wasrek? Nou, als je dat tegen iemand anders kan zeggen, kun je het ook tegen mij zeggen fake ass bitch.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan echt niet wachten tot deze dagen voorbij zijn.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    This just probes I don't mean apeshit to you but oh well  ¯\_(ツ)_/¯


    This ain't no place for no better man.

    Huge love for my job 💕

    Volgens mij heeft iemand te veel azijn gedronken, het is kerst y'all. Leven en laten leven.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Chibs schreef:
    Volgens mij heeft iemand te veel azijn gedronken, het is kerst y'all. Leven en laten leven.


    Dit weer, for real? :W

    //

    VIER EURO VOOR EEN ROL INPAKPAPIER. Hoe dan?!


    sad.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Haha ik gil


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het zou op zn minst chill zijn als je je eigen catchphrases gebruikt ipv de onze jatten. Echt een beetje irritant dit rip.


    The truth is out there.

    Wat sneu


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ok, maar het grappigste aan Kerst blijft toch wel m’n oma die in volledige paniek rond het huis dartelt omdat ze niet weet ‘hoeveel geld ze iedereen moet geven’. Like: ‘Zou vijfentwintig goed zijn? Ik wil honderd geven!’ Oma, lieve schat, je kan niet de hele familie honderd euro p.p. geven, we verwachten sowieso al niet dat je ons iets geeft — behalve je ijstaart dan. :Y)