• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Wil je een koninkrijk overnemen maar houdt iedereen je tegen waardoor je gedwongen bent je heil te zoeken in de Dark Arts? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2018 - 11:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ahhh ik ga vanavond heerlijk LOTR kijken en genieten van m’n vakantie. I needed this sooo bad.


    I feel bad for thinking this but I’m so done with my friends being all lovey dovey with their new boyfriends and pushing their love into my face saying stuff like: ‘you’ll find someone soon’. Like fuck off please, we all fucking know I won’t find someone soon.


    Bah.

    Is er eigenlijk al een Eindejaarsberichttopic met al die lieve berichten naar je medeusers? Ik werd daar altijd echt enorm blij van, haha. Iemand die weet wie dat altijd regelt? :'D
    Ghehe, misschien heb ik er morgen wel tijd voor om er eens naar opzoek te gaan :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zo. Deze avond had ik écht even nodig. 😅 Nu wel veeeelste laat op bed though. Aangezien de wekker weee vroeg gaat. Mja, dat is dan zo..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Crochan schreef:
    Ahhh ik ga vanavond heerlijk LOTR kijken en genieten van m’n vakantie. I needed this sooo bad.


    Ok, na een half uur overgestapt op The Walking Dead — why the fuck didn’t I finished the last season straight away when it came out?! IT’S SO EPIC.


    Talon schreef:
    Is er eigenlijk al een Eindejaarsberichttopic met al die lieve berichten naar je medeusers? Ik werd daar altijd echt enorm blij van, haha. Iemand die weet wie dat altijd regelt? :'D
    Ghehe, misschien heb ik er morgen wel tijd voor om er eens naar opzoek te gaan :Y)


    Dat doet Leah altijd, geloof ik! Ik weet niet of ze het dit jaar ook van plan is, maar het voelt wel als een Q-traditie die inderdaad in stand gehouden zou moeten worden. 😊


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Adslfkjdksfj ik heb je nota bene gewaarschuwd! Ik heb je verteld dat ik niet tegen one-nighters kan, in iedere vorm. Ik kan niet iemand zoenen zonder gevoelens te krijgen. En toch ben je de hele avond aan het verleiden, gentle pushes, om vervolgens anderhalf uur met me te staan zoenen voor mijn deur. Ik was lyrisch, ik voelde me intens gelukkig. Jij was mijn eerste kus en ik vond je fantastisch leuk. En de volgende dag? Je negeert me volledig en doet alsof er niks is gebeurt.
    Nu geef je mijn onzekerheid alle ruimte om alle slechte scenario's uit de kast te halen. Was het een grap of een weddenschap? Had je gewoon aandacht nodig en was ik het beste dat je kon krijgen? Ben je aan het spelen? Ik weet dat je er van houdt om mensen te teasen, te pushen, te kijken wat er gebeurt. Was ik zo'n geval?
    En het ergste is nog, if you'd kiss me now I'd do it all over again. I really like you.

    Ik wist dat dit eraan zat te komen. Fuck.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Altijd weer van die assholes die het niet kunnen laten om nu al vuurwerk af te steken.
    De katten zijn er al zo angstig voor - echt hoor, denk ook eens aan alle huisdieren die met oud en nieuw wegkwijnen vanwege dit alles!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zo. Hopelijk voel je je nu ontzettend kut, want dat heb je verdient. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    VUKOVI schreef:
    Ik wist dat dit eraan zat te komen. Fuck.


    26 - 02 - '16


    me @ my teacher for making me do this godforsaken task
    not in this christian household


    A to the Z

    Ik heb me nog nooit zo ontzettend ongewenst gevoeld.


    26 - 02 - '16

    Vandaag drie series bijgekeken, feels so good. Nog vijf te gaan.