• Ik zoek wat mensen die actief kunnen blijven voor een leuke RPG, waardoor het misschien beter is als er niet teveel mensen aan meedoen.

    Het idee: Paniek breekt uit op een cruiseschip dat bijna terug is bij hun originele vertrek en aankomstpunt. De zombie apocalyps is uitgebroken, ook aan boord van het schip. Ze leggen zo spoedig mogelijk aan bij een random stuk land. De meeste mensen verlaten het schip gelijk, maar anderen besluiten aan boord te blijven en proberen daar te overleven. Deze mensen zullen elkaar leren kennen en moeten uiteindelijk wel samenwerken om te overleven.


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    O, dit lijkt me wel een leuk idee!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben ook de discord binnengeslopen. Ik waarschuw wel: discord en ik zijn geen vrienden dus sowieso dat ik ga vergeten daar te kijken :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik ben ook de discord binnengeslopen. Ik waarschuw wel: discord en ik zijn geen vrienden dus sowieso dat ik ga vergeten daar te kijken :'D

    Necessity schreef:
    Ik ben ook de discord binnengeslopen. Ik waarschuw wel: discord en ik zijn geen vrienden dus sowieso dat ik ga vergeten daar te kijken :'D


    Ik probeer wat leuke dingen toe te voegen zoals een level systeem en off topic zodat het hopelijk wat aantrekkelijker wordt


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Rollentopic


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"