• Het programma begint vanavond weer. :Y) Wie doet er mee?
    Iedere zondag avond om 20.00 op rtl4.

    ParkChanyeol
    Uitzending 1: -

    Ikkuuuh, toen ik het zag dacht ik hell yeah en m'n app is gedownload. Poging om hoger dan een 7,5 te komen :Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah leuk! Ik ga ook m'n best doen, maar ik denk niet dat een 7,5 erin gaat zitten haha :'D

    Ik kijk het eigenlijk nooit maar ik heb nu even de app gedownload omdat ik zag dat Nikkie vanavond meedoet :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wauw, ellende Hahaha heb nu 20 punten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gaat niet veel beter; 24 :')
    Ik heb echt een paar fouten gemaakt die ik eigenlijk gewoon wist. Dan voel je je nadien zo stom haha

    ParkChanyeol schreef:
    Gaat niet veel beter; 24 :')
    Ik heb echt een paar fouten gemaakt die ik eigenlijk gewoon wist. Dan voel je je nadien zo stom haha
    dacht de Bohemian rhapaody vraag dat ik 2 kloppend had, had de verkeerde aangeklikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik weet niet helemaal wat dit is, maar het klinkt wel leuk. Sad life als een Belg hier. Kan je het programma eventueel online meevolgen of? :p


    A to the Z

    Ohorat schreef:
    Ik weet niet helemaal wat dit is, maar het klinkt wel leuk. Sad life als een Belg hier. Kan je het programma eventueel online meevolgen of? :p
    geen idee eigenlijk



    Wel mooi de Ik vertrek vraag. M'n ouders pachtte dat m'n antwoord Vertrek was en maakte me voor gek maar ik had toch gelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb nu gelukkig een voldoende haha. Het zou wel vet zijn om mee te spelen in zo'n zaal met studenten tho


    There are poems inside of you that paper can't handle

    5,2

    Lijkt me ook tof in zo'n zaal maar ik heb MBO en dus ben ik niet welkom :(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ohorat schreef:
    Ik weet niet helemaal wat dit is, maar het klinkt wel leuk. Sad life als een Belg hier. Kan je het programma eventueel online meevolgen of? :p
    I'm afraid not (no_chears)

    Ik heb een 6.4
    Goed genoeg hahah

    Ik ben bij een opname hiervan geweest. Hoogstwaarschijnlijk is het de derde aflevering van dit seizoen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Ik ben bij een opname hiervan geweest. Hoogstwaarschijnlijk is het de derde aflevering van dit seizoen.
    wat super gaaf lijkt me dat. Hoe was dat??
    Wat heb je aan dan kan ik kijken of ik je kan sporten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    28 punten heb ik, hij gaat lekker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan