• Ik ben dus gisteren wezen gaan shoppen.
    En in de chill out heb ik een jas gekocht soort van was meer een trainingsjas.
    Ik dacht dat een medium ging. Heb ik die zonder te passen gekocht.

    Maar nu vraag ik mij af is het een goed idee om de winkel erover te bellen
    en te vragen wat ik moet doen?

    Of kun je dat stuk ook weer terugsturen
    en een ander krijgen in een andere maat?
    gelijk dat je dat bij online kopen moet doen?

    Update : Ik heb vandaag met mijn vriend naar de Chill out gebeld waar ik het jasje gekocht heb.
    Ze zeiden daar dat het niet meer mogelijk was om om te ruilen. Terwijl er op de kassabon staat dat het product op 14 dagen tijd weer ingeruild kan worden. Daar snapte ik dus niets van. De voorraad was ook op.
    Hier merkte ik dat de vrouw van de winkel geen zin had om naar een andere winkel te bellen omdat ze het niet wou ofzo.

    Dus naar een andere Chill out gebeld dat iets dichter lag. Blijkt dat die vrouw daar zei dat het geen probleem was
    en dat we zelfs morgen ofzo mochten komen. Dus morgen na mijn werk half 5 rijden we er vlug om het zal heel nipt zijn maar we gaan het toch proberen en zien. En het andere dan daar laten :) Ikke blij nu.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2019 - 19:57 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Bedoel je dat je de verkeerde maat hebt gekocht?.
    Je kunt die gewoon omruilen lijkt mij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik snap niet helemaal wat er mis is? Is het kapot? Of heb je de verkeerde maat?
    Kun je niet gewoon terug naar de winkel gaan?


    look at the stars, look how they shine for you;

    IrishNialler schreef:
    Bedoel je dat je de verkeerde maat hebt gekocht?.
    Je kunt die gewoon omruilen lijkt mij


    Yep ik heb de verkeerde maat gekocht.
    Maar kan ik die dan opzelfde manier omruilen dus naar die winkel weer sturen
    en een andere krijgen in dat kledingstuk? Want mijn vriend gaat bellen morgen ernaar.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Iucifer schreef:
    Ik snap niet helemaal wat er mis is? Is het kapot? Of heb je de verkeerde maat?
    Kun je niet gewoon terug naar de winkel gaan?


    Ik heb gisteren een verkeerd kledingstuk gekocht in de verkeerde maat.
    Ik zou dus dat stuk weer willen sturen om dan een andere te krijgen in het zelfde kledingstuk maar een large. Snap je?
    Hmm ja als de winkel zegt voor terug te gaan ga ik met mijn vriend zaterdag er weer naartoe.
    Lijkt mij het beste.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ik heb gisteren een verkeerd kledingstuk gekocht in de verkeerde maat.
    Ik zou dus dat stuk weer willen sturen om dan een andere te krijgen in het zelfde kledingstuk maar een large. Snap je?
    Hmm ja als de winkel zegt voor terug te gaan ga ik met mijn vriend zaterdag er weer naartoe.
    Lijkt mij het beste.


    Het lijkt mij het handigst/verstandigst om gewoon met het bonnetje en het kledingstuk weer terug naar die winkel te gaan om hem te ruilen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Yep ik heb de verkeerde maat gekocht.
    Maar kan ik die dan opzelfde manier omruilen dus naar die winkel weer sturen
    en een andere krijgen in dat kledingstuk? Want mijn vriend gaat bellen morgen ernaar.

    Qua ruilen zou ik zelf er heen gAn als dat geen moeite is. Terug ruilen qua opsturen moet ook geen probleem zijn. Of je stuurt hem terug en besteld een ander in de goede maat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iucifer schreef:
    (...)

    Het lijkt mij het handigst/verstandigst om gewoon met het bonnetje en het kledingstuk weer terug naar die winkel te gaan om hem te ruilen.


    Ja denkt dat dit het beste is. Ook al moet ik nu een uur rijden voor de winkel.
    Wat ook best stom is.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    IrishNialler schreef:
    (...)
    Qua ruilen zou ik zelf er heen gAn als dat geen moeite is. Terug ruilen qua opsturen moet ook geen probleem zijn. Of je stuurt hem terug en besteld een ander in de goede maat.


    Het is een uur rijden met de auto. Ja mijn vriend zou dat voor mij doen. Nee ik denk dat ook niet
    als ik het vraag aan die mensen en of zei dan in een large weer kunnen sturen moet ook lukken.
    Als ik een ander bestel moet ik dubbel betalen heb ik niet echt zin in.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Meestal kan je dingen die je in de winkel koopt, alleen ruilen in de winkel.
    Ik denk dat er niets anders voor je op zit dan gewoon terug te gaan en de jas in de winkel te ruilen.


    Paracosmic schreef:
    Meestal kan je dingen die je in de winkel koopt, alleen ruilen in de winkel.
    Ik denk dat er niets anders voor je op zit dan gewoon terug te gaan en de jas in de winkel te ruilen.


    Ik dacht dat het online ook kon. Blijkbaar niet. Maar er bestaat een webwinkel online ook van.
    Dus dan kan het zijn toch van wel? Maar anders ga ik er gewoon dit weekend weer naartoe voor om te ruilen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het online ook kon. Blijkbaar niet. Maar er bestaat een webwinkel online ook van.
    Dus dan kan het zijn toch van wel? Maar anders ga ik er gewoon dit weekend weer naartoe voor om te ruilen :)


    Als je iets online bestelt, kan je het opsturen om te ruilen. Als je iets in de winkel koopt, moet je het ook weer in de winkel ruilen.
    Dit komt omdat de webshop en de winkel vaak aparte voorraden hebben.

    Ik heb nog nooit van een winkel gehoord waarbij je iets in de winkel koopt, wat je vervolgens op kan sturen om te ruilen.


    Paracosmic schreef:
    (...)

    Als je iets online bestelt, kan je het opsturen om te ruilen. Als je iets in de winkel koopt, moet je het ook weer in de winkel ruilen.
    Dit komt omdat de webshop en de winkel vaak aparte voorraden hebben.

    Ik heb nog nooit van een winkel gehoord waarbij je iets in de winkel koopt, wat je vervolgens op kan sturen om te ruilen.


    Ja dan ga ik het zaterdag weer doen naar de winkel. Daar heb je ook gelijk in.
    Ja ik heb daar nog nooit ook van gehoord. Misschien kan het misschien niet.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Het is in orde. Check beginpost :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,