• Ondanks dat het nieuwe jaar al bijna een week bezig is, is het zeker nog niet te laat om een dankwoordje of een leuk berichtje te schrijven voor de mensen hier op Q die wat voor je betekenen of betekent hebben. ^^

    En om even het spits af te bijten voor in z'n algemeen; ik wil graag iedereen die dit leest bedanken voor zijn/haar bijdrage aan deze site - of je nu veel op het forum zit, verhalen schrijft, quizzen invult of een stille lezer bent, jullie maken Q met z'n allen een fijne plek om te zijn. <3 Weet dat ieder van jullie een geweldig mens is en ik wens jullie dan ook een prettig nieuwjaar toe met veel geluk, liefde en gelach (cuz it just aint the same without a bit of humor)!

    Naar het idee van Nonnatus.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo'n grote nood heb om echt veel internetvrienden te maken. Ik ben slecht in het onderhouden van online vriendschappen. :')


    Ik lees het bericht nu ook anders :') Die poging wagen sloeg niet op de zin ervoor maar op een bericht hier schrijven zeker. Oeps.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nou goed, laat ik ook even in emo-modus gaan nu xD

    Allereerst, mijn drie favoriete meiden: Talon/Froukje, Kozik/Natas & Slughorn/Dani! (god, ik wist jullie usernames niet eens meer.. zo erg..)
    Wij hebben elkaar dit jaar maar bar weinig gezien. Ik denk sinds onze super gezellige schrijfretraite niet meer en dat was aan het begin van de zomer. En hoewel ik dat echt heel jammer vind, weet ik dat we het allemaal gewoon druk hebben gehad en dat er ondanks dat niets is veranderd tussen ons. 2019 is een nieuw jaar en in dat jaar gaan we elkaar gewoon meer zien!
    Talon/Froukje: Jij hebt al echt een super lief bericht voor me achtergelaten hier, maar ik wil je nog even bedanken voor alle steun het afgelopen jaar! Ik vond het ontzettend gezellig om aan de telefoon te hangen tot ik ineens 30 euro over mijn beltegoed had gebeld met jou, over drama dat maar niet op leek te houden en wat vervelend was, maar te gelijkertijd interessant en hilarisch. Ik ben super trots op jou en alles dat je in 2018 heb behaald! Want ik denk dat dit voor beide een jaar vol stress was, vooral voor school, maar we hebben het allebei gewoon geflikt! Ik hoop nog veel van jou te kunnen genieten dit jaar, al helemaal als onze plannen voor volgend jaar doorgaan ;)! Daar kijk ik echt naar uit! Lieve Froukje, proost op een mooi 2019! (heart2)
    Kozik/Natas: Je had het al gezegd.. We hebben te weinig samen gebrainstormed en te slecht ons contact gehouden... maar ik weet uit ervaring dat sommige vriendschappen dat gewoon aankunnen. Die van ons is daar een van. Bizar hoe snel de tijd voorbij gaat en dat je er ineens achterkomt dat je elkaar al een half jaar niet meer hebt gezien. Shame on us.. haha! In 2019 gaan we het gewoon anders aanpakken. Het word een druk jaar, voor ons allemaal denk ik, en we wonen nog altijd ver van elkaar vandaan, maar we vinden wel een manier! Dat hebben we altijd gedaan! Lieve Natas, ik ben echt trots dat dit jaar het laatste deel van je trilogie gewoon gaat worden uitgebracht, en dan? Dan ga je zoals altijd gewoon door met iets nieuws! Ik hoop echt dat we in 2019 de kans krijgen elkaar wat meer te zien! Wie weet kan ik ooit de moed verzamelen dat hele eind naar jou met de auto te rijden, dat zou in ieder geval een stuk sneller gaan hihi. Op een goed en gezond 2019 en dat we maar meer van elkaar mogen zien en weer lekker kunnen brainstormen over van alles en nog wat!(heart2)
    Slughorn/Dani: Jij had het dit jaar ook even zwaar, of in ieder geval afgelopen maand. Man dat vond ik rot voor je! Maar ik ken jou, en ik weet hoe sterk jij bent. Dani laat zich niet op haar kop zitten, dat doet ze nooit! Ik wil jou verder even bedanken voor je advies dit jaar, dat ben ik niet vergeten. Ook wij hebben elkaar verder erg mis gelopen helaas, maar ik hoop net als bij Froukje en Natas dat we dit jaar meer van elkaar gaan zien en dat we met z'n drie zeker (uiteindelijk) een datum kunnen prikken voor een schrijfretraite, zelfs al is het maar een weekendje. Want dat was, zoals Froukje al zei, een van mijn hoogtepunten afgelopen 2018. Als ik terugdenk aan 2018 realiseer ik me pas hoeveel elk van ons heeft bereikt dat jaar. Jij hebt een mooi appartementje kunnen scoren, die ik in 2018 ook heb mogen bewonderen voor een kort momentje, je hebt een nieuwe baan gescoord en over kritiek op je stage heen gestapt. Ik ben trots op jou! Op jullie alle drie en ik ben trots dat ik jullie als vriendinnen heb gevonden. Gewoon op internet! Wie had dat ooit gedacht? Danique, proost op een gezond en fijn 2019! (heart2)

    Shaybuttah/Rachel: Ja, ja, jij ook! Hoewel wij er in zijn gefaald om elkaar dit jaar face2face te zien, ben ik blij dat we zoveel contact hebben gehouden via whatsapp. Ik geniet echt altijd van onze brainstormsessies en gekibbel over mijn fanfic en ik hoop enorm dat, hoewel die straks klaar is, ik jou in 2019 nog net zo veel ga spreken. Zonder jou was mij die fanfic ook niet gelukt denk ik, of zaten er veel plotfouten in en was hij lang niet zo awesome geworden als nu. Daar ben ik je echt dankbaar voor! Ook hoop ik dat we elkaar dit jaar weer gezellig gaan zien bij de Starbucks met onze laptopjes en een warme kop thee. Daar kijk ik erg naar uit! Misschien zelfs dat we elkaar vaker dan één keer kunnen zien hahaha! Ik wens je een fijne 2019, lieve Rachel! (heart2)

    Dan wilde ik nog tijd nemen om een paar van mijn meest fanatieke lezers te bedanken voor alle tijd en moeite die ze altijd in de comments schrijven onder A Darkened Heart. Jullie maken het activeren voor mij zo ontzettend leuk elke keer! Ik kijk er elke keer naar uit om jullie te verrassen met een hoofdstukje en om dan jullie reacties te lezen. Dit is wat zorgt dat een schrijver door blijft gaan, echt waar, dankzij jullie! Dus lieve Sarah_Potter, TAMOCHi, Maim, GoCrazy, Sunnyrainbow, VampireMouse, Catmint en Heronwhale, dank jullie wel voor alle leuke en lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie na ADH nog een keer blij kan maken met een Pottertastisch verhaal en jullie dan weer terug te zien, want jullie maakten het schrijven voor mij echt leuk!!



    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat leuk dat dit initiatief er nog is (:


    26 - 02 - '16

    Voor alle buitenbeentjes op Q (die geen tot weinig wensen krijgen):
          Een gelukkig en gezond jaar toegewenst! Dat dit het jaar is waar je eindelijk je dingen kan doen waar jijzelf achter staat, het geluk je toe lacht en je mooie herinneringen maakt. Remember: A New Year is like a blank book, and the pen is in your hands. It is your chance to write a beautiful story for yourself.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niet zo'n indrukwekkend lang bericht wat ik had gehoopt dat het zou worden c;

    Wel, ik zal er niet omheen draaien als ik zeg dat deze site mij een beetje ontgroeid is. Er waren momenten dat het hier heel rustig was, maar daarentegen werd er ook van alles gedaan om de site drukker te krijgen door users en crew. Dat bewonder ik. Ondanks dat ik hier zelf niet veel meer ben, doet het me goed te zien dat Quizlet er nog is en dat er leuke initiatieven worden opgezet. Zoals het "Monthly Goals" topic van Paracosmic, "Qet to know each other" van Ons, "The publishing Pub" en de daarbij behorende "Pub quiz" door Feinics en daarbij nog vele andere leuke topics.
    Ook de meetings die voorbij komen en de vriendschappen die daarbij ontstaan vind ik echt geweldig om te zien. Verder wil ik iedereen die hier genoemd wordt en ook iedereen die hier niet genoemd wordt meegeven; ga alsjeblieft door met de geweldige initiatieven. Als je - je slecht voelt, denk dan aan wat je hier bij hebt gedragen, vriendschappen die je hier hebt opgebouwd of welke creaties je hebben doen glimlachen.
    Verder heb ik respect voor de crew. Ik ben het niet altijd eens met wat jullie doen en op welke manier, maar jullie doen het allemaal maar wel even. Ook vind ik echt dat er opener wordt gecommuniceerd met de users, dat is echt een vooruitgang die ik heel goed vind. (flower)


    Koekje als je het gelezen hebt.


    26 - 02 - '16

    uit het q graf opgestaan om een traditiegetrouwe shoutout te geven aan inge want je bent een topper!! niemand anders die ik liever om drie uur 's nachts zou appen over backflippende zevenjarigen en bruidegrommen

    geef je hond een knuffel van me in 2019 <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Laleah schreef:
    Nou goed, laat ik ook even in emo-modus gaan nu xD
    Allereerst, mijn drie favoriete meiden: Talon/Froukje, Kozik/Natas & Slughorn/Dani! (god, ik wist jullie usernames niet eens meer.. zo erg..)
    Wij hebben elkaar dit jaar maar bar weinig gezien. Ik denk sinds onze super gezellige schrijfretraite niet meer en dat was aan het begin van de zomer. En hoewel ik dat echt heel jammer vind, weet ik dat we het allemaal gewoon druk hebben gehad en dat er ondanks dat niets is veranderd tussen ons. 2019 is een nieuw jaar en in dat jaar gaan we elkaar gewoon meer zien!
    Talon/Froukje: Jij hebt al echt een super lief bericht voor me achtergelaten hier, maar ik wil je nog even bedanken voor alle steun het afgelopen jaar! Ik vond het ontzettend gezellig om aan de telefoon te hangen tot ik ineens 30 euro over mijn beltegoed had gebeld met jou, over drama dat maar niet op leek te houden en wat vervelend was, maar te gelijkertijd interessant en hilarisch. Ik ben super trots op jou en alles dat je in 2018 heb behaald! Want ik denk dat dit voor beide een jaar vol stress was, vooral voor school, maar we hebben het allebei gewoon geflikt! Ik hoop nog veel van jou te kunnen genieten dit jaar, al helemaal als onze plannen voor volgend jaar doorgaan ;)! Daar kijk ik echt naar uit! Lieve Froukje, proost op een mooi 2019! (heart2)
    Kozik/Natas: Je had het al gezegd.. We hebben te weinig samen gebrainstormed en te slecht ons contact gehouden... maar ik weet uit ervaring dat sommige vriendschappen dat gewoon aankunnen. Die van ons is daar een van. Bizar hoe snel de tijd voorbij gaat en dat je er ineens achterkomt dat je elkaar al een half jaar niet meer hebt gezien. Shame on us.. haha! In 2019 gaan we het gewoon anders aanpakken. Het word een druk jaar, voor ons allemaal denk ik, en we wonen nog altijd ver van elkaar vandaan, maar we vinden wel een manier! Dat hebben we altijd gedaan! Lieve Natas, ik ben echt trots dat dit jaar het laatste deel van je trilogie gewoon gaat worden uitgebracht, en dan? Dan ga je zoals altijd gewoon door met iets nieuws! Ik hoop echt dat we in 2019 de kans krijgen elkaar wat meer te zien! Wie weet kan ik ooit de moed verzamelen dat hele eind naar jou met de auto te rijden, dat zou in ieder geval een stuk sneller gaan hihi. Op een goed en gezond 2019 en dat we maar meer van elkaar mogen zien en weer lekker kunnen brainstormen over van alles en nog wat!(heart2)
    Slughorn/Dani: Jij had het dit jaar ook even zwaar, of in ieder geval afgelopen maand. Man dat vond ik rot voor je! Maar ik ken jou, en ik weet hoe sterk jij bent. Dani laat zich niet op haar kop zitten, dat doet ze nooit! Ik wil jou verder even bedanken voor je advies dit jaar, dat ben ik niet vergeten. Ook wij hebben elkaar verder erg mis gelopen helaas, maar ik hoop net als bij Froukje en Natas dat we dit jaar meer van elkaar gaan zien en dat we met z'n drie zeker (uiteindelijk) een datum kunnen prikken voor een schrijfretraite, zelfs al is het maar een weekendje. Want dat was, zoals Froukje al zei, een van mijn hoogtepunten afgelopen 2018. Als ik terugdenk aan 2018 realiseer ik me pas hoeveel elk van ons heeft bereikt dat jaar. Jij hebt een mooi appartementje kunnen scoren, die ik in 2018 ook heb mogen bewonderen voor een kort momentje, je hebt een nieuwe baan gescoord en over kritiek op je stage heen gestapt. Ik ben trots op jou! Op jullie alle drie en ik ben trots dat ik jullie als vriendinnen heb gevonden. Gewoon op internet! Wie had dat ooit gedacht? Danique, proost op een gezond en fijn 2019! (heart2)

    Shaybuttah/Rachel: Ja, ja, jij ook! Hoewel wij er in zijn gefaald om elkaar dit jaar face2face te zien, ben ik blij dat we zoveel contact hebben gehouden via whatsapp. Ik geniet echt altijd van onze brainstormsessies en gekibbel over mijn fanfic en ik hoop enorm dat, hoewel die straks klaar is, ik jou in 2019 nog net zo veel ga spreken. Zonder jou was mij die fanfic ook niet gelukt denk ik, of zaten er veel plotfouten in en was hij lang niet zo awesome geworden als nu. Daar ben ik je echt dankbaar voor! Ook hoop ik dat we elkaar dit jaar weer gezellig gaan zien bij de Starbucks met onze laptopjes en een warme kop thee. Daar kijk ik erg naar uit! Misschien zelfs dat we elkaar vaker dan één keer kunnen zien hahaha! Ik wens je een fijne 2019, lieve Rachel! (heart2)

    Dan wilde ik nog tijd nemen om een paar van mijn meest fanatieke lezers te bedanken voor alle tijd en moeite die ze altijd in de comments schrijven onder A Darkened Heart. Jullie maken het activeren voor mij zo ontzettend leuk elke keer! Ik kijk er elke keer naar uit om jullie te verrassen met een hoofdstukje en om dan jullie reacties te lezen. Dit is wat zorgt dat een schrijver door blijft gaan, echt waar, dankzij jullie! Dus lieve Sarah_Potter, TAMOCHi, Maim, GoCrazy, Sunnyrainbow, VampireMouse, Catmint en Heronwhale, dank jullie wel voor alle leuke en lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie na ADH nog een keer blij kan maken met een Pottertastisch verhaal en jullie dan weer terug te zien, want jullie maakten het schrijven voor mij echt leuk!!




    Omg omg omg zoo lief!!!!!!!! ❤️❤️❤️😍😍😍 doe het met alle liefde van de wereld. En het maakt me niet uit wat voor verhaal je gaat schrijven ik ga het sws lezen! Love it!!!!!
    X


    I want my bloody cheese now!^^

    Laleah schreef:
    Nou goed, laat ik ook even in emo-modus gaan nu xD
    Allereerst, mijn drie favoriete meiden: Talon/Froukje, Kozik/Natas & Slughorn/Dani! (god, ik wist jullie usernames niet eens meer.. zo erg..)
    Wij hebben elkaar dit jaar maar bar weinig gezien. Ik denk sinds onze super gezellige schrijfretraite niet meer en dat was aan het begin van de zomer. En hoewel ik dat echt heel jammer vind, weet ik dat we het allemaal gewoon druk hebben gehad en dat er ondanks dat niets is veranderd tussen ons. 2019 is een nieuw jaar en in dat jaar gaan we elkaar gewoon meer zien!
    Talon/Froukje: Jij hebt al echt een super lief bericht voor me achtergelaten hier, maar ik wil je nog even bedanken voor alle steun het afgelopen jaar! Ik vond het ontzettend gezellig om aan de telefoon te hangen tot ik ineens 30 euro over mijn beltegoed had gebeld met jou, over drama dat maar niet op leek te houden en wat vervelend was, maar te gelijkertijd interessant en hilarisch. Ik ben super trots op jou en alles dat je in 2018 heb behaald! Want ik denk dat dit voor beide een jaar vol stress was, vooral voor school, maar we hebben het allebei gewoon geflikt! Ik hoop nog veel van jou te kunnen genieten dit jaar, al helemaal als onze plannen voor volgend jaar doorgaan ;)! Daar kijk ik echt naar uit! Lieve Froukje, proost op een mooi 2019! (heart2)
    Kozik/Natas: Je had het al gezegd.. We hebben te weinig samen gebrainstormed en te slecht ons contact gehouden... maar ik weet uit ervaring dat sommige vriendschappen dat gewoon aankunnen. Die van ons is daar een van. Bizar hoe snel de tijd voorbij gaat en dat je er ineens achterkomt dat je elkaar al een half jaar niet meer hebt gezien. Shame on us.. haha! In 2019 gaan we het gewoon anders aanpakken. Het word een druk jaar, voor ons allemaal denk ik, en we wonen nog altijd ver van elkaar vandaan, maar we vinden wel een manier! Dat hebben we altijd gedaan! Lieve Natas, ik ben echt trots dat dit jaar het laatste deel van je trilogie gewoon gaat worden uitgebracht, en dan? Dan ga je zoals altijd gewoon door met iets nieuws! Ik hoop echt dat we in 2019 de kans krijgen elkaar wat meer te zien! Wie weet kan ik ooit de moed verzamelen dat hele eind naar jou met de auto te rijden, dat zou in ieder geval een stuk sneller gaan hihi. Op een goed en gezond 2019 en dat we maar meer van elkaar mogen zien en weer lekker kunnen brainstormen over van alles en nog wat!(heart2)
    Slughorn/Dani: Jij had het dit jaar ook even zwaar, of in ieder geval afgelopen maand. Man dat vond ik rot voor je! Maar ik ken jou, en ik weet hoe sterk jij bent. Dani laat zich niet op haar kop zitten, dat doet ze nooit! Ik wil jou verder even bedanken voor je advies dit jaar, dat ben ik niet vergeten. Ook wij hebben elkaar verder erg mis gelopen helaas, maar ik hoop net als bij Froukje en Natas dat we dit jaar meer van elkaar gaan zien en dat we met z'n drie zeker (uiteindelijk) een datum kunnen prikken voor een schrijfretraite, zelfs al is het maar een weekendje. Want dat was, zoals Froukje al zei, een van mijn hoogtepunten afgelopen 2018. Als ik terugdenk aan 2018 realiseer ik me pas hoeveel elk van ons heeft bereikt dat jaar. Jij hebt een mooi appartementje kunnen scoren, die ik in 2018 ook heb mogen bewonderen voor een kort momentje, je hebt een nieuwe baan gescoord en over kritiek op je stage heen gestapt. Ik ben trots op jou! Op jullie alle drie en ik ben trots dat ik jullie als vriendinnen heb gevonden. Gewoon op internet! Wie had dat ooit gedacht? Danique, proost op een gezond en fijn 2019! (heart2)

    Shaybuttah/Rachel: Ja, ja, jij ook! Hoewel wij er in zijn gefaald om elkaar dit jaar face2face te zien, ben ik blij dat we zoveel contact hebben gehouden via whatsapp. Ik geniet echt altijd van onze brainstormsessies en gekibbel over mijn fanfic en ik hoop enorm dat, hoewel die straks klaar is, ik jou in 2019 nog net zo veel ga spreken. Zonder jou was mij die fanfic ook niet gelukt denk ik, of zaten er veel plotfouten in en was hij lang niet zo awesome geworden als nu. Daar ben ik je echt dankbaar voor! Ook hoop ik dat we elkaar dit jaar weer gezellig gaan zien bij de Starbucks met onze laptopjes en een warme kop thee. Daar kijk ik erg naar uit! Misschien zelfs dat we elkaar vaker dan één keer kunnen zien hahaha! Ik wens je een fijne 2019, lieve Rachel! (heart2)

    Dan wilde ik nog tijd nemen om een paar van mijn meest fanatieke lezers te bedanken voor alle tijd en moeite die ze altijd in de comments schrijven onder A Darkened Heart. Jullie maken het activeren voor mij zo ontzettend leuk elke keer! Ik kijk er elke keer naar uit om jullie te verrassen met een hoofdstukje en om dan jullie reacties te lezen. Dit is wat zorgt dat een schrijver door blijft gaan, echt waar, dankzij jullie! Dus lieve Sarah_Potter, TAMOCHi, Maim, GoCrazy, Sunnyrainbow, VampireMouse, Catmint en Heronwhale, dank jullie wel voor alle leuke en lieve reacties. Ik hoop dat ik jullie na ADH nog een keer blij kan maken met een Pottertastisch verhaal en jullie dan weer terug te zien, want jullie maakten het schrijven voor mij echt leuk!!





    Waaa wat lief!! Ik hoop dat je nog heel veel verhalen gaat schrijven, ik vind ze allemaal goed!
    Ik schrijf met veel plezier elke keer weer een reactie, die verdien je!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Well. Ik ga ze doen zoals ze in mij opkomen, waarschijnlijk in stukjes en brokjes en hier en daar nog wat, maar dit bericht is volledig voor Shania aka Sultana, I mean, we went through a lot together the past year and it was a ride. Wat slechte tijden, maar we hebben ook heel wat supermomenten gehad. Ik ben nog altijd super blij dat we dit jaar echt onze momenten hebben genomen om face-to face te meeten, want god je bent echt geweldig en ik hou zoveel van je. Ik wil je echt een geweldig 2019 wensen, waarin je jezelf mag zijn, my babe, because you deserve it.
    Alle liefde voor jou Brian
    XOXO
    Craig


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yay, ik volg dit topic al even en ga er nu eens zelf gebruik van maken.

    Kayleigh/ Angelwriting, ik bewonder je kracht en het mooie werk dat je hebt verricht in Spanje. We hebben helaas niet meer zoveel contact met elkaar als vroeger maar dat kan een goed voornemen van ons worden (A)

    Sandra/ Miss_Beloved, je hebt het niet altijd even makkelijk gehad maar ook bij jou bewonder ik je kracht. Het was onwijs gezellig om tot 2x toe naar Queen + Adam Lambert te gaan en wat hebben we genoten. Vooral de tweede keer want toen konden we Adam het beste bewonderen. De eerste keer hadden we rot plekken maar dat maakte het niet minder gezellig! Hopelijk komt Adam dit jaar weer eens ergens optreden want dan gaan we er gewoon nog een keer heen!

    Lindsey/ Followyourdream, ik weet nog dat je vorig jaar helemaal bent afgereisd naar Spijkenisse. Dat waren een paar hele leuke dagen. En laten we Harry Styles niet vergeten! Want dat was een gezellige avond. Je bent heel druk met school maar maakt toch altijd even tijd om me een berichtje te sturen op facebook. En dat waardeer ik. Oh ja, en ik hoop dat je snel tijd krijgt om aan Dreamy verder te schrijven _O_

    Jennifer/ xxJennyxx, bedankt dat je nog altijd trouw reageert op Aimee. Zodra ik een hoofdstuk online zet wacht ik al met smart op je reactie. Die zijn namelijk altijd erg leuk om te krijgen en te lezen en ze zijn ook erg motiverend. Soms breng je me zelfs op ideeën, zowel goede als slechte (duivel) dus dat is altijd mooi meegenomen. Helemaal wanneer ik zo nu en dan even vast loop met het verhaal haha. Dus keep that up!

    Ilse/ Duendes, ook jou spreek ik weer veel te weinig en ook wij moeten en zullen daar dit jaar verandering in brengen. Gelukkig hebben we een whatsappgroep samen met Kayleigh dus we moeten elkaar gewoon eens regelmatig gaan lastig vallen. Ook hou ik van je karakter en van de motiverende dingen die je zegt. Vaak gaf me dat net dat extra zetje die ik nodig had dus dankjewel :)

    And last but not least,
    Nynke/ Misspizzaaax ! Jouw teken videos maken me nog altijd jaloers op je talent. Toch geniet ik van elk filmpje die je ervan maakt. Zowel op youtube als op instagram. En je voelt hem misschien al aan komen, want ik geniet ook van de videos van je lieve pluizige konijntjes. Maar dat heb ik je ook wel overduidelijk laten weten haha. Jammer dat je story Jongensdroom is afgelopen. Het waren lange hoofdstukken maar ze waren het allemaal waard om er eens goed voor te zitten. En wie weet waar je me dit jaar mee zal verrassen

    En ook ik wil Shania/ Sultana even in het zonnetje zetten. Er is veel gebeurd maar ik ben blij dat we het uiteindelijk weer hebben bijgelegd en uitgepraat met elkaar. Ook was ik blij en stiekem ook verrast toen ik die ene keer een kerstkaart van je kreeg tijdens de swap actie op Q. Die heeft mijn dag toen weer helemaal goed gemaakt. En je reacties op mijn stories waren keer op keer geweldig. Ik hoop dat 2019 je heel veel moois zal brengen en dat je misschien weer gaat beginnen aan je story Distance. Want die ben ik nog steeds niet vergeten!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Rip de 13 pagina's die we hier elk jaar hadden HAHAHA xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Rip de 13 pagina's die we hier elk jaar hadden HAHAHA xD


    Ik stel sowieso voor om het volgend jaar rond de Kerstdagen te openen, dan is iedereen extra in de goede stemming.


    OH NOOO IK WAS BEGONNEN, MAAR MOEST NOG 2 MENSEN!
    LEMME FINISH IT!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    @Laura mijn spiegelselfies zijn gewoon mijn handelsmerk in de watermoesjes, samen met de HGH-selfies ^^
    @Bes @Laura aaaah wat super leuk en lief dat jullie mij noemen!

    Ik ga mijn berichtjes ook maar even onder een spoiler gooien, anders wordt het wel heel lang (';

    Lohse/Veerle:
    Wat ben ik ontzettend blij dat ik jou toen in 2017 heb mogen ontmoeten op de Utrecht meeting en wat ben ik ongeloofijk blij dat ik nu nog steeds met je praat en van je mag genieten! Je bent een belangrijk iemand voor mij geworden en ik heb je afgelopen jaar dan ook een behoorlijk aantal keer gezien. Thank you for having me as one of your friends en dat ik dat ik afgelopen jaar met jouw op Macdates mocht gaan! Hopelijk komen er dit jaar weer een aantal ^^
    I love you, babe! ♥

    Paracosmic/Mirte:
    Mijn god waar moet ik beginnen... ook jou heb ik op de Utrecht meeting in 2017 voor het eerst ontmoet, tegelijkertijd met Veerle (en Shania ook nog), en wat heb ik elke keer super veel plezier met jou! Ik heb jou dit jaar een aantal keer gezien op meetings en natuurlijk tijdens Sinterkerst bij mij thuis – die jij zo ontzettend goed hebt georganiseerd en alles, props to you! Ik ben zo ontzettend trots op jou, op alles wat je hebt bereikt afgelopen jaar! Je bent onze rots in de branding, je leest als een malle (like, hoe dan?), en samen luisteren... een soort van… naar een kerel die Jezus probeert te 'verkopen' aan ons, terwijl we wachten tot de rest van de meeting is gearriveerd op het station.
    Lieve schat, ik hou ontzettend van je en wij gaan elkaar dit jaar denk ik nog wel vaak genoeg zien! ♥

    Sultana/Shania:
    Jij klein, hyperactief, gezellig, lief monster dat je er rondloopt! Sha, wat geniet ik toch elke keer weer van jouw gezelligheid en humor en jouw knappe koppie. Jouw incognito liefdesbrief die je mij schreef voor Sinterkerst was denk ik wel echt de highlight van 2018 en stiekem hoop ik er wel meer te mogen ontvangen van jou (geintje natuurlijk, maar als je wilt, mag het wel – like, graag zelfs). Pannenkoeken kanen met wijn en daarna nog meer alcohol - i love it! Sha, ook jou ken ik net zo lang als de dames hierboven en ook jij hebt een plekje in mijn hart.
    Ik hou van je, lieve Shania ♥

    Yeosang/Maddie:
    Ik geloof dat het eind 2017 was, toen we volgens mij net een aantal weken weer terug waren van de stay abroad, en ik jouw gastenboekberichtje heb ontvangen. Je vroeg over mijn tijd in Engeland – wat Anna tegen jou had gezegd - en ik ging naar jouw profiel om wat terug te sturen. Wat bleek, zit er gewoon een Q'er in mijn klas! Maddie, wat mis ik je op dit moment ontzettend op school en stiekem hoop je toch wel wat meer te zien hoor - anders kom ik wel gewoon langs in Emmen, beetje de katten aaien. Afgelopen jaar heb ik ook jou op verschillende meetings gezien + Sinterkerst bij mij thuis en toch nog een paar keer op school; de snaps/instaposts over de katten maken mijn dag altijd weer (bijna) helemaal goed;
    Maddie, Maddie, Maddie, love you lots and I'm proud of you! ♥

    MadaIena/Matty:
    Mijn contact met jou werd vergroot vanwege - ja precies, dat ene – en wat ben ik hier eigenlijk ontzettend blij mee. In een korte tijd ben je echt een goede vriendin van me geworden en zijn zelfs op chickennuggetdate geweest. Wanneer gaan we weer?
    Super lelijke, ik bedoel super knappe, selfies maken – en sturen naar elkaar op snap - om vervolgens elkaar nog lelijkere selfies weer terug te sturen. We hebben zelfs tijdens een meeting Coach gelezen, want zeg nou zelf, wie houdt er nou niet van 16+ hoofdstukjes met 1D and others….
    Lieve Matty, mijn mattie cringes hard, I love you, sweety! ♥

    Iucifer/Anna:
    Annaaaaaa. Lieve, lieve Anna. De eerste keer dat ik je meette was in Zwolle met wat mensen van een ‘bepaalde’ groepsapp en toen kenden we elkaar nog niet zo heel goed, behalve van de chat in het begin en via die groepsapp, maar nu ben je gewoon iemand die ik een vriendin kan noemen. Jouw gerant over klasgenoten, jouw busavonturen, jouw ontzettend droge humor – kom maar door.
    Ik geniet er elke keer weer van als ik jou zie en ik hoop, en ga er een beetje van uit, dat ik je dit jaar weer verschillende keren ga zien! Tijd voor een Groningen meeting dus!
    Mijn lief meetingkindje Lord, dat klinkt fout, heel veel liefs van je meetingmama! ♥

    Feinics/Suuz:
    Na ruim 4 jaar sinds ik jou voor het eerst had gemeet, kwam je weer terug op Q en al redelijk snel waren we weer met elkaar aan het praten – en het was echt alsof we elkaar die 4 jaar gewoon elke dag hadden gesproken. Je bent lief, zorgzaam, een luisterend oor en gewoon knettergek, helemaal met alcohol op wanneer gaan wij eens samen uit?.
    Begin dit jaar heb ik je eindelijk na bijna 5 jaar weer eens gezien en wat was het gezellig!
    Lieve Suuz, je bent een top mokkel! ♥


    Algemeen berichtje voor vele andere users die Quizlet afgelopen jaar weer gezelligheid hebben gebracht - bedankt dat ik hier deel van mocht én mag zijn en ik hoop veel van jullie dit jaar weer volop langs zien te komen op Q & op de meetings natuurlijk!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO