• Ik keek vandaag naar de datum, en zonder er eigenlijk bij stil te hebben gestaan van te voren kwam ik er achter dat ik vandaag officieel een jaar gestopt ben met roken. Toen ik nog aan een pakje shag per dag zat op dagen kon ik me dit nooit voorstellen. Maar I did it ! En nu kan ik me ook niet meer voorstellen dat ik ooit weer zou gaan beginnen. Gezien het in januari is lijkt het een beetje gestart te zijn als goed voornemen, maar eigenlijk was ik gewoon echt heel ziek die week en ik had toen mijn pakje maar weggegooid. En dat heeft uiteindelijk hierin geresulteerd.



    Om het topic een beetje nut te geven, wat zijn dingen waarvan jullie het onmogelijk vonden lijken om mee te stoppen, en die wel gelukt zijn?

    Of wat zijn dingen waar jullie graag mee zouden willen stoppen ?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Goed bezig! Gefeliciteerd! (:

    Heel eerlijk:
    Ik zou moeten stoppen met het kapotkrabben van puistjes. :')

    FRIDERICUS schreef:
    Goed bezig! Gefeliciteerd! (:

    Heel eerlijk:
    Ik zou moeten stoppen met het kapotkrabben van puistjes. :')


    Aah thanks, en ja dat lijkt me ook echt zo'n habbit waar je lastig vanaf komt.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dat had ik lang geleden met nagel bijten en pulken. Heb nu gelukkige, lange nagels hehe. Ben zelf ook een roker, maar ben niet van plan ermee te stoppen (rook ook niet zoveel, dus vind het niet nodig).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw! Wat goed! Ik ben nu al met al een halfjaar gestopt met roken. Zelf zou ik nog willen stoppen met de gewoonte om (te)veel aan mijn gezicht te zitten/pulken


    26 - 02 - '16

    FRIDERICUS schreef:
    Goed bezig! Gefeliciteerd! (:

    Heel eerlijk:
    Ik zou moeten stoppen met het kapotkrabben van puistjes. :')

    Wat fijn om te horen! 😊

    Had nog niet over die vraag nagedacht, maar ik zou om te beginnen wel willen verminderen tot stoppen nog in bed op mijn gsm op internet te zitten vlak voor het slapengaan. Was er goed mee bezig tot dit moment. x)


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat knap! Heel erg goed van je!

    Ik ben zelf een af- en aan roker, dus ik weet hoe lastig het kan zijn om van tabak af te komen. Ik ben nu 2 weken "clean". Helaas ben ik een onwijze stressroker, dus ik moet echt mezelf in de hand houden wanneer het minder gaat.


    ars moriendi

    Sasageyo schreef:
    Wat knap! Heel erg goed van je!

    Ik ben zelf een af- en aan roker, dus ik weet hoe lastig het kan zijn om van tabak af te komen. Ik ben nu 2 weken "clean". Helaas ben ik een onwijze stressroker, dus ik moet echt mezelf in de hand houden wanneer het minder gaat.


    Ja dat had ik ook heel erg, maar het is echt een lifesaver om niks in huis te hebben, want op de momenten dat je dan echt zin hebt is de stap om naar de winkel te gaan vaak net te groot. En uiteindelijk rook je dan toch niet.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    FarrokhBulsara schreef:
    (...)

    Ja dat had ik ook heel erg, maar het is echt een lifesaver om niks in huis te hebben, want op de momenten dat je dan echt zin hebt is de stap om naar de winkel te gaan vaak net te groot. En uiteindelijk rook je dan toch niet.

    Hate to admit this, maar voor mij is die stap dan niet groot genoeg en sta ik toch weer buiten. Maar goed.. ik ga m'n best weer doen! Kutroken.


    ars moriendi