• Ik niet.:Y)
    Anders zou ik hier denk ik zowat alle regels overtreden ofzo. Normaal ben ik hyper, te druk, schreeuw alles, heb nooit van normaal zijn gehoord, vind het maar eng als mensen zich normaal gedragen, en ja, meer..?
    Maargoed, het is niet dat ik me als iemand anders voordoe ofzo.xP Hier gedraag ik me gewoon, denk ik? Dat kan ik trouwens soms ook buiten ofzo doen hoor, maar verwacht niet te veel.:P
    x.


    ok

    Ow ja? Ken ik jou goed? Wist ik niet. Fijn om te weten xD

    Ja, bij jou ben ik een van de weinigen die op msn hartstikke hyper doet enzo. =)
    x.


    ok

    Ik ben hier wat 'beschaafder' als in real life ivm het reglement maar qua doen is mijn karakter wel zo ongeveer hetzelfde.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jop..
    Normaal zou ik veel meer onzin praten denk ik =/
    En ook kan best wel eens staan springen ofzo.
    Voor de rest...
    Nja, op de een of andere manier ben ik hier lekker beschaafd x'D
    Een jaar geleden zou je mij hier niet zo AN zien typen, maar het stoorde me zo dat er hier zo constant werd getypt dat ik mezelf maar ben gaan beteren ofoz x'D
    Rare uitleg ik weet het.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hier ben ik Krullie en in RL ben ik Emma :D

    Dat zegt genoeg, of niet maar dan doet het er ni toe xD

    nee,hier ben ik chill xd
    anders ben ik hyper en opvliegend :')


    We'll never be as young as we are tonight

    ik doe altijd zo xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik kan hier juist mezelf zijn(A)
    bij mn frends ook(A)
    maar bv in mijn klas niet want daar zitten geen vriendinnen van me....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nee.
    Ik ben even gestoord als in mijn verhalen :'). Ik schrijf dan ook dingen die in mijn leven gebeuren =)


    I recycle my thoughts.

    Ik gedraag me wel anders, niet dat ik heel erg anders ben, ik zeg alles wat ik denk ook in Rl en dat vinden sommige dus ook niet altijd even leuk.
    Maar in RL ben ik op een of andere manier, altijd bang, dat ik hier nooit heb. verder word ik in Rl aangesproken met de naam Ivy-Lisa, Dubbelop zou je zo kunnne zeggen, maar oke.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hell yeah! Ik ben altijd zo.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    In RL bn ik wat rustiger, omdat ik vaak gepest word/werd hou ik mezelf in. Juist hier op quizlet kan ik mezelf zijn! <3
    Dus iedereen die Q medemogelijk maakt: Bedankt, ik lieft jullie! <3


    Tears are crashing out of my eyes

    Nee

    Ben Altijd Hyper
    Lach altijd om allesxD
    Te druk
    Ben niet echt aardigxD zoals op quizletxD

    ik ben mezelf.

    Maar ik denk dat heel wat quizletters zich stoerder gedragen op quizlet dan ze in het echte leven zijn , nu een grote mond opzetten en in het leven niets durven zeggen.


    And all the girls in the front row scream your name.

    In RL ben ik wat stiller. Behalve bij mijn vriendinnen xD. Gepest en nepvriendinnen hebben daarvoor gezorgd. Bedankt! (Het liefst zou ik ze een mep geven, maar ik zal me netjes gedragen xD Ze zijn het niet waard!)

    Verder ben ik vaak hyper, lief (mwa niet altijd!). Op Quizlet kan ik mezelf zijn. In mijn series schrijf ik dingen die ik meemaak.


    Think before you act.

    In RL ben ik wat stiller. Behalve bij mijn vriendinnen xD. Gepest en nepvriendinnen hebben daarvoor gezorgd. Bedankt! (Het liefst zou ik ze een mep geven, maar ik zal me netjes gedragen xD Ze zijn het niet waard!)

    Verder ben ik vaak hyper, lief (mwa niet altijd!). Op Quizlet kan ik mezelf zijn. In mijn series schrijf ik dingen die ik meemaak.

    Daar kan ik me dus geheel bij aan sluiten, en idd als je ze slaat bn je verder van huis en ze zijn het niet waard! Dan krijg je zo een hele horde kut kinders achter je aan -.-


    Tears are crashing out of my eyes