• Ik niet.:Y)
    Anders zou ik hier denk ik zowat alle regels overtreden ofzo. Normaal ben ik hyper, te druk, schreeuw alles, heb nooit van normaal zijn gehoord, vind het maar eng als mensen zich normaal gedragen, en ja, meer..?
    Maargoed, het is niet dat ik me als iemand anders voordoe ofzo.xP Hier gedraag ik me gewoon, denk ik? Dat kan ik trouwens soms ook buiten ofzo doen hoor, maar verwacht niet te veel.:P
    x.


    ok

    (...)
    Ja, jij wel, en een paar anderen hier ook. =] Zoals Krullie en Cantaffordme. Hihi.:3
    x.


    SURE i know you ^^


    -

    Ik ben hier wat meer beschaafd, als in real. Ik scheld nl. wat vaak :'$

    Maar nee, ik doe me niet anders voor. Zie er geen reden voor :'d


    -

    LastOneKiss, jij bent altijddd lief :O

    En omdat Sara zo zeurt omdat ik op quizlet anders ben, hier is het dus voor Sara: Normaal praat ik meer straattaal enzo, en hier niet, zeg maar --'
    x.


    ok

    Think so, doe me niet expres anders voor ofzo

    Ik ben op quizlet iets opener dan in het egt; maar verder ben ik gwn mezelf:Y).


    I am an idiot, I move.

    Hmmm,
    Hangt er van af.
    Op School ben ik veel losser, zoals ik hier gewoon ben.
    Thuis ben ik kalmer, en stiller.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Hmmm, ik ben hier wat eerlijker en ik houd hier niets achter. In het echt wel. Voor de rest niet 8D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik ben hier wel liever :$
    op school noeme ze mij zelf arrogant als ze mij voor de eerste keer zagen (maar dat ik gelukkig(hoop ik) veranderd) xD

    (...)
    Daar kan ik me dus geheel bij aan sluiten, en idd als je ze slaat bn je verder van huis en ze zijn het niet waard! Dan krijg je zo een hele horde kut kinders achter je aan -.-


    Ja hun GEWELDIGE vriendengroep! Maar als ze echt iemand nodig hebben, zijn ze er niet voor hun! Dat weet ik zeker!

    LastOneKiss, jij bent altijddd lief :O


    Krullie is ook altijd lief! Ik niet altijd. xD


    Think before you act.

    Op quizlet ben ik meestal hyper.Maar normaal ben ik gwn .soms ben ik hier mezelf en soms niet.Dus het maakt mij niet uit.


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    ben een beetje t zelfde....xD niet altijd enzo... maar soms wel..xD....

    Ik kom hier waarschijnlijk gevoellozer/droger over ofzo. Ik ben niet zo van internetgehyper.


    Mew <3

    Ik weet het eigenlijk niet echt. Ik klets op school en zo veel meer, hier mag je maar beperkt kletsenxD. Naja, ik ben denk ik wel voor een deel hetzelfde.

    x.


    you're my favourite part of the day ~

    UHHU fuck iedereen alles draait om mij dus :P nee grapjee zo ben ik niet ben gewoon mezelf always dat moet gewoon iedereen doen iedereen meot zich zelf doen en niet stoer gaan doen en die shit want die mensen zijn zielig en als je dit leest en je doet stoer FUCK JOUW zo ontzettend ik heb zelf haat aan th maar ik laat wel iedereen in zen waarde behalve als mensen stoer gaan doen en liggen fake enzow


    xx


    Je Vind Me Dope Schatje