• CREDITS NAAR invisibilia

    LAS ENCINAS
    A Spanish high school for rich b*tches.


    LAS ENCINAS
    Las Encinas is een middelbare school die de kinderen van rijke, Spaanse ouders opleidt tot de zogenaamde 'leiders van morgen.' Alles lijkt te draaien om wat je presteert, maar is dat wel waar? Of speelt het geld dat je ouders bezitten een grote rol in je cijfers of je reputatie? Zijn de sieraden die je draagt of de vele feestjes die je houdt wel genoeg om de vele duistere geheimen te bewaren? Want tja, hoe zijn jouw ouders, zo maar ineens, zo rijk geworden?



    Las Encicas is een school uit de Netflixserie, Elite. We volgen dat verhaal totaal niet.


    WAT GAAN WE NU EIGENLIJK SPELEN?
    Onze rollen zijn leerlingen op een middelbare school, Las Encinas, waar ze de meeste dagen zullen doorbrengen. We zullen nooit de lessen zelf spelen, want dat is echt vervelend, maar eerder er buiten om. Dingen zoals de pauzes op school, de feestjes thuis of sportwedstrijden op school. Er zullen dus ook tijdsprongen gemaakt worden. Onze rollen zijn laatste jaars.

    Should have burned this place down when I had the chance.



    ROLLEN
          DAMES
    ● Calla Toria Glass | Dood van haar broer | 17 | Invisibilia - 1.3
    ● Maia Ferreira Da Costa | 18 | Ongeval en trauma | Ricciardo - 1.2
    ● Maxine Cordelia Lyon | 18 | Willenheim - 1.4
    ● Celeste Elena Morales | 17 | Camgirl | Kavinsky - 1.4
    ● Alyssa Reyes | 17 | Verkoopt drugs | Arcenciel - 1.3
    ● Nikia Willishka Marshall | Onbekende ouders | 18 | Nesryn - 1.2
    ● Beatrice "Bea" Hayes| 17 | Pleegouders en moord | MadaIena - 1.3
    ● Artemis Tamlin | 18 |Ongelukkig Gezin | Necessity - 1.2
    ● Amaia Santos de Mendoza | 17 | Dochter van de kroonprins | IrisWestAllen - 1.6

          HEREN
    ● Narciso Javier Nieves | 17 | Vergiftiging en moord | invisibilia - 1.3
    ● Oliver "Ollie" Ace Finch | 18 | Ondanks reputatie nog maagd |Plum - 1.5
    ● Axel Romeo Usero |18 | Kleine diefstallen | Kavinsky - 1.4
    ● Manuel Alejandro DeSantos | 18 | Dubbelleven | Maluma 1.4
    ● Gabriel San Nicolás Mora | 18 | Overdosis | Ricciardo - 1.5
    ● Salvador Guillermo Ortiz | 18 | Anger issues |Salem - 1.5
    ● August Christian Matamoros | 18 | Verkrachting | Sombre - 1.5



    Naam
    Leeftijd (16 t/m 18)
    Geheim (iedereen heeft er één, anders zat je niet op Las Encinas)
    Reputatie
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis (Ouders, welke baan hebben je ouders?)
    Relaties (Geen hele verhalen)
    Extra









    You're all going to regret it if you're not dating me this year.


    HOE ZIET DE SCHOOL ER UIT?
    Klaslokalen Zwembad Sportzaal De School

    De school is extreem modern en erg bezig met de gezondheid van de leerlingen, waardoor ze kunnen kiezen uit verschillende sporten. De school heeft een binnenzwembad, maar ook buiten een voetbalveld en een sportzaal voor basketbal of danslessen. De school heeft één grote hal, waar je ook binnenkomt, die leidt naar de rest van het gebouw. Deze hal kun je hier en hier een beetje zien. De hal heeft een aula, natuurlijk, maar deze wordt alleen gebruikt voor pauzes of belangrijke mededelingen. De schoolfeesten worden gehouden in de sportzaal. Om de school heen hangen meestal de meeste leerlingen rond, om te genieten van het mooie uitzicht.

    Would you like to be my date at prom?



    REGELS
          SCHOOL
    ● Graag verschijnen in uniform.
    ● Graag geen duidelijke details in je uniform, zoals hoofddoeken of sjaaltjes.
    ● Geen zoenpartijen in de gangen.
    ● We hebben een duidelijk beleid op drugsgebruik en alcohol, gelijk geschorst van Las Encinas.
    ● We hebben een voorkeur voor relaties van man-op-vrouw en vrouw-op-man.
    ● Met pesten boek je gelijk een schorsing.

          RPG
    ● Je hoeft niet perse de regels van de school te volgen, wel verschijn je in je uniform.
    ● Geen perfecte rollen, er bestaan ook geen echte mensen.
    ● Geen ruzie buiten de RPG.
    ● 16+ Is toegestaan, geef dit wel aan in je bericht.
    ● Alleen ik, Invisibilia, open nieuwe topics.
    ● 100 Woorden per post, meer mag ook.
    ● Enjoy!





    Praattopic

    Beginsituatie

    Het is vrijdagmiddag. Dat betekent niet alleen het einde van de week en het begin van het wel verdiende weekend, maar er staat ook wat anders te gebeuren: het feest waar iedereen het al weken over heeft, wat plaats zal vinden bij Manuel thuis.
    De leerlingen kunnen hun gedachten maar moeilijk bij de lesstof houden, het belooft namelijk het feest van de eeuw te worden...

    [ bericht aangepast op 3 feb 2019 - 11:49 ]


    How far is far

    Manuel Alejandro DeSantos
    Prince Charming ~ 18 Jaar ~ With Ollie @home~ Outfit



    Ollie grijnsde na mijn laatste woorden, zoals ik had verwacht, en sprong toen van de tafel af. 'Maar Manuel,' zei hij terwijl hij dichterbij kwam 'dat hoeft ook helemaal niet.' fluisterde hij. Ik grijnsde tevreden en begon ondertussen met lopen. Ik kwam op een gegeven moment wel weer tot een stop en werd bijna meteen weer omgedraaid door hem. 'Je weet wat ze zeggen over die gekleurde drankjes, toch?' vroeg Ollie met een grijns en ik haal mijn wenkbrauw wat op. 'Tell me,' zeg ik. 'Als je niet uitkijkt is je hele tong blauw, en zeg nou zelf, dat staat niet echt netjes voor je gasten, wel?' Ik schud met een licht lachje mijn hoofd en kijk toe hoe hij zijn armen om mijn nek slaat. 'Gelukkig heb je mij nog om je er vanaf te helpen...'
    Ik kijk rustig toe hoe zijn lippen vlak langs de mijne gaan, de speelse grijns nog altijd present op mijn lippen. 'Hmh, zou jij het niet enkel erger maken?' fluister ik, doelend op het feit dat hij er ook net van had gedronken. Ik til mijn hand op en leg hem zachtjes op zijn hals, waarna ik met mijn duim over zijn kaak streel. 'Not that I mind, misschien wordt het wel een trend.' grijns ik en ik laat mijn adem bijna over zijn lippen gaan zo dichtbij was ik. 'Maybe you want to find out.' eindig ik op een speelse toon en ik hou mijn hoofd wat schuin. De afstand heb ik nog niet verbroken, tot ik de bel hoor gaan. Ik verwachte nog niemand om deze tijd dus dat kon maar een ding betekenen.
    'Daar is het entertainment.' spreek ik en blik nog eens naar hem. Ik ben extra, dat weet iedereen. Maar dat mag ook wel als je het feest van de eeuw gaat organiseren met een zowat onbeperkt budget. Ik laat mijn hand naar zijn achterwerk glijden. 'Naast jou natuurlijk, maar jij bent entertainment voor later op de avond.' spreek ik weer plagend. Ik knipoog snel naar hem en na een snel kneepje pak ik mijn telefoon terug, waarna ik hem los laat.
    Ik zie weer een berichtje, van Bea deze keer. Ik glimlach even en stuur snel wat terug.
    To: Bea
    Lots of booze, but I can't let you drown just yet mi amor xo (;

    Ik loop naar de deur en open hem, waar ik de complete crew zie staan. Danseressen, barmannen, wat modellen voor de insta-hype en het muziek voor de avond. Ik grijns even. 'Welkom welkom, mi casa es tu casa. You know the deal,' zeg ik en laat iedereen binnen. 'Bereid je rustig voor, en dan komt het helemaal goed vanavond.' grijns ik en sluit de deur. Ik loop weer naar Ollie. 'I'm way to extra.' zeg ik nonchalant en sla een arm om zijn schouders, waarna ik naar de tuin loop. Ondertussen kan ik het niet laten een fles champagne te pakken. 'Oops?'


    El Diablo.



    SALVADOR ORTIZ

    Anger issues and vandalism || Lockers || With Artemis


    Zoals ik wel gewoon was van mijn vrienden waren ze een stuk sneller met hun antwoord dan ik meestal deed. Ik was niet echt zo gehecht aan mijn mobiel al had ik ze dit maar wel sneller bovengehaald dan gewoonlijk, grotendeels omdat ik wist dat er een Gif aan te pas kwam en een kans op veel alcohol vanavond en zoals te verwachten, stelden ze me zeker niet teleur. ze wisten zelf mijn mondhoekjes lichtelijk omhoog te krullen iets wat niet gemakkelijk was, gezien ik onbewust een resting bitch face had. Echter had niet alleen mijn mobieltje mijn aandacht even gehad, maar zo ook viel de roodharige nieuweling Artemis op in mijn ooghoek waar ik dan ook heengegaan was. “Hello Salva,” glimlachte ze me toe terwijl ze met moeite een hele boel troep in haar kluisje gedumpt had. Ik was misschien geen genie, maar ik wist wel hoe zwaartekracht en massa werkte, waardoor ik er ook vrij zeker van was dat haar kluisje bij de volgende opening zou leegstromen met troep en papieren. Ik besloot er maar niets van te zeggen, gezien ze zelf wel zou uitvogelen dat het niet haar slimste plan was, dus begon ik maar over Manu's feestje.
    “Ik weet het niet,”klonk ze waardoor ik haar lichtelijk vragend aankeek. HEt gebeurde amper dat iemand een feetje van Manu afwees, al was Artemis wel nieuw dus wist ze ook niet wat ze zou gaan missen als ze niet ging. “Als ik iedereens verhalen hoor, wordt dit inderdaad een onvergetelijk feest die ik absoluut niet mag missen, maar zitten ze echt op de newbie die niemand kent te wachten?” haar Iers accent was lichtelijk hoorbaar in haar Spaans, maar het stoorde me niet, net zoals haar woorden me niet stoorden. Ik snapte haar prima, maar ik besloot dat ik het toch ging proberen om haar te overtuigen. "Je weet nooit, dit lijkt me juist de beste gelegenheid om mensen te leren kennen." sprak ik simpel. "Daarbij heb je mij nog altijd, het lijkt misschien niet zo maar ik ken iedereen op deze school." zei ik vervolgens rustig, maar op een manier dat haar gerust stelde. "Ik heb best goede dansmoves, zou spijtig zijn als je ze nooit zou zien." grijnsde ik licht waarna ik kort met mijn schouders wiebelde en mijn hoofd bobte als soort van vreemde dansmove. "Daarbij Manu is mijn maatje, ik mag uitnodigen wie ik wil, en bij deze ben je nu uitgenodigd." zei ik vervolgens op mijn serieuze Salva manier


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    O L I V E R      "O L L I E"      A C E      F I N C H

    18 - I'm really fucking gay - At Manuels' place




    Ollie had graag alles zoals hij het wilde en genoot er dan ook enorm van zodra alles leek te verlopen volgens zijn plan. Hij kon het niet helpen, één van zijn nieuw gevonden hobby's hield in zijn lippen op die van Manuel planten en liet dat nou net zijn favoriete hobby zijn. Nu had hij nog de kans, nu hij Manuel nog helemaal voor zich alleen had. Ollie wist dat wat ze hadden puur om de lust ging en dat Manuel ook niet wilde dat het iets werd wat mensen wisten. Natuurlijk zoende Ollie Manuel het liefst ook in het midden van de schoolgangen, maar hij had begrip voor zijn besluit. Maar dat betekende niet dat hij iedere kans die hij zag met beide handen aan wilde pakken. Manuel zijn lippen werkte als een drug, eentje waar Ollie geen genoeg van leek te kunnen krijgen.
    "Hmh, zou jij het niet enkel erger maken?" Ollie sloeg zijn ogen ten hemel. Dit was nu niet het moment om serieus over zijn woorden na te gaan denken. Hij legde dan ook zijn wijsvinger over Manuel zijn lippen. 'Sssh...' grijnsde hij. "Not that I mind, misschien wordt het wel een trend." Ollie zijn grijns werd weer iets breder toen hij Manuel zijn aanrakingen voelde. Zijn ogen bleven strak op die van Manuel staan, bijna smekend. Al dit getease maakte Ollie er niet vrolijker op.
    "Maybe you want to find out." Ollie zijn grijns werd nog iets breder en hij beet kort op zijn lip. Ollie wachtte tot de afstand tussen hun lippen verbroken werd. Helaas werd dit moment abrupt verstoord door de deurbel die Ollie op dit moment vervloekte. "Daar is het entertainment." Ollie trok zijn wenkbrauwen op en sloeg zijn armen weer over elkaar. Het was hem gewoon niet gegund. 'This better be good, DeSantos.' zei hij en keek wat verveeld naar zijn rood gelakte nagels. 'Ik houd niet zo van onderbroken worden namelijk.' zei hij en kon het niet laten toch een kleine speelse grijns rond zijn lippen te laten spelen.
    Opnieuw werd Ollie gestoord met waar hij mee bezig was, echter dit keer door iets waar hij niet zo veel moeite mee had. Er verscheen een tevreden grijns op Ollie zijn gezicht toen hij Manuel zijn hand op zijn achterste voelde. Precies waar hij die wilde hebben. "Naast jou natuurlijk, maar jij bent entertainment voor later op de avond." Ollie rolde met zijn ogen, echter dit maal niet omdat hij geïrriteerd was. 'Ik zou zeggen dat ik gevleid ben, maar...' mompelde Ollie. 'Vertel me iets dat ik niet weet.' zei hij en maakte een pirouette. 'Ik ben natuurlijk het beste entertainment dat er bestaat.' grijnsde hij. Ollie schrok lichtelijk op van het kneepje in zijn kont en keek Manuel beledigd met open mond aan. 'Dief.' zei hij en sloeg gelijk zijn armen weer over elkaar.
    Ollie keek verveeld toe naar de hele optocht die naar binnen kwam zetten, dit was niets nieuws voor Manuel. Tot er modellen binnen kwamen zetten en Ollie zijn blik iets te lang op één van de mannen bleef hangen. Damn… daar wilde hij wel wat plezier mee beleven vanavond. "I'm way to extra." Ollie focuste zich weer op Manuel en glimlachte. 'Daarom pas je zo goed bij mij, lekkerding.' grijnsde hij en gaf hem een klopje op zijn borst. Daarna liet hij zich door Manuel meevoeren naar de tuin en keek toe naar hoe de jongen de zoveelste fles alcohol in zijn handen nam. Hij zou tegenstribbelen maar daarvoor hield Ollie veel te veel van champagne. 'Oeps in mijn glas, ja.' grijnsde hij en stak zijn nu lege beker uit naar Manuel. 'Fill me up, buttercup.'

    [ bericht aangepast op 5 feb 2019 - 23:57 ]


    How far is far

    Oeps

    [ bericht aangepast op 5 feb 2019 - 23:57 ]


    How far is far

    Maia Ferreira da Costa
    18 years old | Soccer-player | Cheerleader| With Celeste | At the hallway




          Maia zat verveeld haar nagellak te inspecteren, terwijl ze wachtte totdat de de bel zou gaan van het laatste uur. Vrijdagen waren altijd prima, wanneer je vrij was. Het laatste uur leek op vrijdagen ook uren langer te duren dan op andere dagen in de week. Nu had Maia nooit het meeste geduld wat een mens kon bezitten, maar toch. Toen de bel dan ook eindelijk het einde van de les aankondigde, stond Maia op. Haar klasgenoten hadden hun spullen al ingepakt blijkbaar en waren, na enkele 'fijn weekend' of 'tot vanavond', het lokaal ook al weer uit. Maia deed haar etui en flesje water in haar zwarte handtas, waar ze ook haar kluissleutel uithaalde. Met haar boek en schrift tegen haar borst geklemd en handtas over haar schouder begon Maia naar haar kluis te lopen.

          De brunette was net klaar met haar spullen in haar kluis doen en andere eruit te halen, toen ze een stem naast zich hoorde. ''Hey,'' Het was Celeste. Een glimlach kwam op het gezicht van Maia. De twee dames kenden elkaar al sinds dat ze geboren waren. Iets wat kwam doordat hun ouders beste vrienden zijn, maar toch was de vriendschap tussen de twee vanzelf gekomen en niet alleen omdat beide dames door hun ouders werden meegesleept naar alle feestjes of diners. ''Heb je nog plannen vanmiddag?'' vervolgde de blondine. Maia schudde kort haar hoofd. ''Ik dacht misschien kunnen we wel even naar de winkels, ik wou nog wat leuks kopen voor vanavond.''

          ''Ik heb nu wel plannen voor vanmiddag.'' antwoordde Maia. Zelf had Maia al een jurkje en schoenen voor vanavond, maar misschien vond ze nog een mooie nagellak, sieraden of een klein tasje voor haar spullen. ''Zocht je iets specifieks?'' vervolgde ze.''Als je wil kun je je trouwens wel bij mij thuis klaar maken?'' Maia deed haar tas weer even goed om haar schouder heen. ''Mijn vader is in Madrid en mijn moeder heeft een of ander congres in Abu Dhabi, dus ik ben alleen thuis.'' Maia kon slecht toegeven dat ze het haatte om alleen thuis te zijn, zelfs aan iemand die ze blind vertrouwde.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    𝘐𝘷𝘺 𝘙𝘰𝘴𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘎𝘢𝘳𝘻𝘢      ღ
          𝘐 𝘩𝘢𝘵𝘦 𝘪𝘥𝘪𝘰𝘵𝘴.
          ♥♥ 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶.
          ♥♥      Ivy - reading a book - with lunch

    De allerbeste boeken trilogie ooit als je het mij vraagt... vijftig tinten. Deze keer was ik bezig met het tweede boek, vijftig tinten donkerder. Iedere keer begon ik weer half te kwijlen bij de woorden van Christian Grey. "Het ontbijt staat klaar - pannenkoeken met spek voor jou. Kom, opstaan, ik voel me eenzaam zonder jou." Dat is toch hoe je wilt dat een man tegen je praat? of een vrouw, dat kan natuurlijk ook nog. Als er een mooie verschijning voor me zou staan en die woorden uit zou spreken... wauw, dan zou ik het wel weten. Terwijl ik mijn boek las nam ik een hap van mijn appel. "Een gezond dieet is belangrijk voor je lichaam niña." Waren de woorden van mijn moeder. Iedere dag liet ze me twee stukken fruit naar binnen werken en bij iedere maaltijd moest ik een glas water drinken. Ach, zo heel erg was dat ook niet, gezond leven was zeker niet slecht en ook niet erg moeilijk. Wat wel moeilijk was waren de kinderen die chocolade mee namen naar school, brownies en muffins. Fruit, boterhammen en nog meer fruit, dat was mijn lunchpakket. Samen met een flesje water of sap, soms ranja of chocomel als ik geluk had. Ook nu had ik braaf een thermoskan mee, met verse muntthee. De bladeren munt kon ik iedere ochtend uit de tuin plukken, erg handig en erg lekker. Altijd een theelepeltje honing er door en ik kon er de hele dag van genieten. Ik deed even mijn boekenlegger tussen de pagina's van mijn boek en toverde mijn mobieltje tevoorschijn.
    TEXT to Olly ♥♥
    Hiiii guapo! hoe laat ben je er vanavond?
    xoxo Ivyy
    Snel verstuurde ik het berichtje en stopte ik mijn mobieltje weer terug, waarna ik verder ging met lezen.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2019 - 15:24 ]


    - thank you for existing -

    A L Y S S A Я Σ Y Σ S
    17 • The Angel • Identity theft / dealer • at the lockers • with August

    _____________________________________________

          Alyss sprong een stukje weg toen August haar een por in haar zij gaf. Ze stak plagend haar tong naar hem uit waarna ze kort grinnikte.
          “Zeg, ik zou toch bijna denken dat je het een straf vindt om met mij te gaan vanavond! Erg pijnlijk Alyss..” Om het wat extra te maken, beeldde hij een gebroken hart uit waarop Alyss haar hand op haar borstkas legde – waar haar hart zich bevond en flink begon te bonken. Quasi medelevend keek ze hem met een pruillipje aan.
          “Wat? Nonsens. Hoe kom je daar nou bij?” Alyss verplaatste zich weer tegenover August om weer onverstoord naar hem te staren. “Als dat een straf is, vind ik het totaal niet erg om gestraft te worden,” mompelde ze om vervolgens op haar onderlip te bijten door de zenuwen.
          “Hoe laat wil je dat ik voor je klaar sta, mi amore?” Het fijne, warme gevoel van binnen zakte langzaam weg. Hij mocht niet zien waar Alyss woonde, dan zou alles voor niks zijn geweest. “Ik app je anders wel wanneer ik klaar ben,” zei Alyss met een kleine – onschuldige – glimlach.
          “Wie ga je vanmiddag blij maken dan?” vroeg August, nieuwsgierig aagje. Alyss drukte haar lippen op elkaar terwijl ze haar telefoon weer uit haar zak viste. Ze opende de berichten van haar klanten. “Ik heb vandaag met drie klanten afgesproken. Helaas voor jou mag ik niet zeggen met wie wegens privacy. Al though, iedereen weet dat Peter drugs gebruikt. Hij is één van klanten vandaag,” vertelde Alyss, haar laatste zin fluisterend.
          “Waar praten we over?” vroeg Bea plagend waarop Alyss haar kijkers op de dame naast August richtte. Een kleine glimlach verscheen op Alyss’ gezicht terwijl ze een kleine stap naar achteren zette en haar wangen voelde gloeien. Alyss keek toe hoe Bea haar lippen op August’s wang drukte waardoor ze ietwat ongemakkelijk haar blik afwendde.
          “Over het feest van Manuel,” vertelde Alyss en haalde kort haar hand door haar haren. “Ik ben echt toe aan een feest. Vijf dagen les is te veel,” zei Bea waarop Alyss grinnikte. Zij dacht er echter anders over, maar ze wilde zeker niet the Queen tegen spreken. Voor Alyss waren de lessen niet echt zwaar. Ze had de capaciteit en vond het ook leuk.
          “En twee dagen vrij te weinig,” maakte Alyss Bea’s zin met een grijns af.



    Manuel Alejandro DeSantos
    Prince Charming ~ 18 Jaar ~ With Ollie @home~ Outfit



    'Daarom pas je zo goed bij mij, lekkerding.' grijnsde Ollie en ik lach even. Ik zou mezelf waarschijnlijk nooit als gay beschouwen, niet full on in ieder geval. Maar, als ik dan een andere jongen moest kiezen... Dan was blondie naast me geen slechte keuze toch? 'Hmh, true.' zeg ik dan ook nonchalant en ik geef een snel kneepje in zijn schouder. 'Oeps in mijn glas, ja.' grijnsde hij en stak zijn nu lege beker uit. 'Fill me up, buttercup.' Ik lach en neem plaats bij een van de vele chillspots in mijn tuin. Ik maak de fles champagne open met een duidelijke 'pop', waarna ik onze glazen inschenk.
    'Cheers darling,' grijns ik en klink mijn glas even tegen het zijne, 'op een legendarisch feest, partner.' vervolg ik en neem een slok. Ik kijk even naar de versiering die ook in de tuin hing en keek toen weer naar Ollie. 'Wat kan ik verwachten qua looks tho?' grijns ik en leg een hand op zijn dij, waarna ik wat naar hem toe leun. 'Do I have to be excited?' vervolg ik zachtjes en kan het niet laten een plagende kus in zijn nek te drukken. Daarna trek ik me weer wat terug en geef hem een snelle knipoog, waarna ik mijn glas weer naar mijn lippen breng.


    El Diablo.

    O L I V E R      "O L L I E"      A C E      F I N C H

    18 - I'm really fucking gay - At Manuels' place



    Ollie had het opgegeven. Manuel bleef hem teasen. Dan wachtte hij maar tot Manuel actie ondernam, waarschijnlijk had hij nog net geen genoeg alcohol in zijn systeem. Ollie wachtte geduldig af op wat Manuel van plan was en had in de tussentijd weer plaatsgenomen op één van de tafels waar hij maar wat verveeld bezig ging op zijn telefoon.

    To: Poison Ivy ♥

    Oh maar sweetie, ik ben er al. Iemand moet toch zijn stylish inzicht lenen, right?
    Hoe laat ben jij er? Cuz, you know, ain't no party starting till you've arrived darling.


    en volgde hem uiteindelijk naar één van de felbegeerde chillspots in zijn tuin. Een grijns verscheen op zijn gezicht nadat Manuel de champagne fles opende en liet zijn glas vullen. Hij knikte op Manuel zijn woorden en tikte zijn glas tegen het zijne aan. 'Partners in party.' grijnsde Ollie. Al zei Ollie het zelf, zodra Manuel en hij hun ideeën combineerde kwamen ze altijd tot een geweldig feest. Toch ging het vanavond anders zijn en ging het feest van vanavond te boek staan als het meest legendarische feest ever, daar ging Ollie zijn best voor doen. Hij volgde Manuel zijn antwoord en nam een aantal slokken van zijn drankje. "Wat kan ik verwachten qua looks tho?" er begon zich een grijns te vormen rond Ollie zijn lippen. "Do I have to be excited?" Ollie zijn grijns werd enkel breder na ieder woord dat Manuel sprak. Hij sloot kort zijn ogen toen hij Manuel zijn lippen in zijn nek voelde en nam de geur van Manuel zijn aftershave in zich op. Een vertrouwde geur waar hij geen genoeg van kon krijgen. Ollie keek hem weer aan nadat hij zich weer iets teruggetrokken had en beet even kort op zijn lip. 'Hmm, I mean, this is all you're gonna get.' hij haalde zijn schouders op terwijl hij gebaarde naar zijn outfit, zijn woorden uitsprekend met een speelse grijns wetend dat Manuel waarschijnlijk de looks van het feestje bedoelde. 'Tenzij jij suggesties hebt...' sprak hij zacht en nam Manuel goed in zich op. 'Ik bedoel, als ik wat in mag brengen?' vroeg hij onschuldig en maakte de laatste paar knoopjes van Manuel zijn blouse los. 'Zonder is natuurlijk nog beter maar...' hij gaf een tevreden knikje. 'This will do.' grijnsde hij en keek Manuel weer aan. 'Trust me, I'm gay.' grijnsde Ollie en knipoogde naar zijn knappe partner in party planning alvorens hij zijn glas champagne weer in zijn handen nam en er weer een slok uit nam terwijl hij Manuel een zo onschuldig mogelijke blik bleef schenken. 'Hmm...' Ollie beet op zijn lip terwijl hij Manuel dit keer kritisch bekeek. 'Wacht,' zei hij en zette nogmaals zijn glas op de tafel om vervolgens dichterbij de jongen te gaan staan en wat aan zijn haar begon te plukken. Hij liet zijn hand afglijden van zijn haar naar zijn kaaklijn en hield zijn vinger onder zijn kin waardoor hij hem wel aan moest kijken. 'Messy staat je zoveel beter.'


    How far is far


    ARTEMIS TAMLIN
    18 - The Newbie - With Salva

    And here I am living,
    Despite it all.



    Moest ze zo eerlijk zijn tegenover Salvador over het gaan naar het feest? Of zou hij nu denken dat ze gewoon een onzekere zeur was? Want dat was niet wie Artemis was, verre van. Meestal koos ze haar woorden wel voorzichtig, zeker bij onbekenden, maar ze was niet bang van een beetje uitdaging of nieuwe situaties.
    Maar ze had al gesproken, dus ze zou de uitkomst wel zien. En die uitkomst liet niet lang op zich wachten. “Je weet nooit, dit lijkt me juist de beste gelegenheid om mensen te leren kennen,” antwoordde hij haar. Daar had hij wel punt. Ze knikte nadenkend. “Daarbij heb je mij nog altijd, het lijkt misschien niet zo maar ik ken iedereen op deze school.”
    Ze waardeerde het dat Salvador haar gerust probeerde te stellen, echt waar. Het was lief van hem, vooral gezien ook zij elkaar eigenlijk amper kenden. Het bewees maar weer eens dat achter dat harde uiterlijk meer school dan wat hij in eerste instantie wilde laten zien.
    “Iedereen? Dat wil ik wel eens zien,” plaagde ze hem ondanks zijn geruststelling toch. Ze kon het gewoon even niet laten.
    “Ik heb best goede dansmoves, zou spijtig zijn als je ze nooit zou zien.” Dit lokte een lach bij haar uit.
    “Ja, dat zou rampzalig zijn,” antwoordde ze hoofdschuddend, maar met een grijns om de mond. Vooral zijn voorbeeld van zijn dansmoves beloofde veel goeds – of juist niet.
    “Daarbij Manu is mijn maatje, ik mag uitnodigen wie ik wil, en bij deze ben je nu uitgenodigd.”
    Opnieuw glimlachte ze. Ze waardeerde zijn moeite voor haar echt, en als wat hij zei waar was zou het ook geen probleem zijn als ze zou komen. En hij had een punt natuurlijk, mensen leren kennen buiten de klassetting was ook helemaal niet verkeerd.
    Toch deed ze alsof ze nog even nadacht. “Nou vooruit,” zei ze toen. “Die dansmoves hebben me overtuigd hoor.” Ze knipoogde naar hem, maar toen werd ze toch heel iets serieuzer.
    “Als je zegt dat het geen probleem is dat ik kom, geloof ik je wel.” Oké, misschien was ze er toch heel iets onzeker over.




    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Axel Romeo Usero

    'I'm alway tired
    but never of you'


    The outsider on the inside | 18 years | At the lockers | With Amaia

    Met Amaia aan zijn zijde zag Axel geen kans meer om het vijftig euro biljet wat hij vanochtend had 'gevonden' aan één van de schoonmaaksters te schenken zoals hij eerder van plan was geweest. Axel vertrouwde Amaia echt waar, maar dat hij zo nu en dan geld stal van zijn klasgenoten dat liet hij haar toch liever niet weten. Ze wist redelijk veel van Axel zijn verleden, maar dit deel had hij haar nooit willen vertellen. Hij hoopte dat Amaia hem net zo vertrouwde als hij haar vertrouwde en ja.. dat vertrouwen wou hij niet beschadigen. Axel was bang dat als hij Amaia vertelde dat hij wel eens geld stal dat ze hem rond haar ook niet meer volledig zou vertrouwen. Vandaar dat hij het biljet naar achter duwde in zijn kluisje terwijl hij zijn spullen bij elkaar pakte, het geld zou er na het weekend ook nog wel liggen.
    "Ga jij naar het feestje vanavond?" vroeg Amaia Axel terwijl hij zijn laatste boek in zijn tas duwde. Kort keek Axel op naar Amaia die inmiddels alweer een boek in haar handen had. Een kleine glimlach verscheen op Axel zijn lippen toen hij zijn beste vriendin zo zag, ze waren zo verschillend van elkaar en toch klikte het heel goed tussen hem en Amaia. Hoe? dat kon Axel ook nooit goed uitleggen. 'Ja ik denk het wel,' zei Axel, waarna hij kort zijn schouders ophaalde. Axel vond uitgaan wel leuk, maar de feestjes bij mensen thuis waren meestal niet helemaal zijn ding. Vooral op deze school, voor Axel zijn idee ging het er bij zulke feestjes vooral om om gezien te worden. Dat andere mensen zagen hoe leuk jou avond nou eigenlijk wel niet was zonder echt een leuke avond te hebben.
    Toen Axel zijn spullen bij elkaar had gepakt sloot hij zijn kluisje en liep hij achter Amaia aan naar buiten toe. Het was mooi weer, redelijk warm zelf, Axel trok dan ook al snel zijn blazer uit toen ze buiten waren. "Zal ik je ophalen? Dan hoef je niet nuchter te blijven?" stelde Amaia voor, nu keek Axel weer naar de brunette. 'Wil je dat?" vroeg hij haar. Axel wist dat Amaia niet dronk, maar het leek hem ook niet bepaald leuk om iedereen altijd rond te moeten rijden, waar het wel eens op neer kon komen. Voor Axel hoefde ze niet iets te doen wat ze niet wou, als ze niet wou verzon hij wel een andere manier om bij Manuel zijn huis te komen. 'Als je echt wil dan graag.' zei hij tegen Amaia terwijl hij naar de parkeerplaats liep. 'Dan geef ik jou nu een lift naar huis of is dat niet nodig?'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Celeste Elena Morales

    'She dreams more often
    Than she sleeps'


    The wallflower | 17 years | Hallway | With Maia

    ''Ik heb nu wel plannen voor vanmiddag.'' Voor een heel kort moment keek Celeste Maia even raar aan bij deze opmerking. Haar hersenen deden er even over om deze uitspraak van Maia te kunnen begrijpen, had ze nou al plannen met iemand anders? Pas toen begreep ze wat haar vriendin echt bedoelde, een kleine lach rolde over Celeste haar lippen heen. 'Mooi,' zei ze terwijl ze een hand door haar blonde lokken liet glijden.
    ''Zocht je iets specifieks?'' vroeg Maia vervolgens, Celeste haalde kort haar schouders op. 'Niet perse,' gaf ze aan. Ze had geen flauw idee wat ze aan wilde vanavond, wat zouden anderen aan doen? Moest ze een echt mooie jurk aan doen of kon ze ook wel in een leuke broek en een mooi shirt aankomen? Het was wel duidelijk dat Celeste niet zo vaak op feestjes kwam, want ze had geen flauw idee. Gelukkig had ze daar dan nog Maia voor die haar straks wel kon adviseren wat Celeste moest kopen. Het was niet alsof Celeste haar modegevoel heel slecht was, maar ze wist nooit hoe fancy een bepaalde gelegenheid zou zijn. 'Nog niet bepaald, daarom heb k je hulp nodig,' gaf Celeste dan ook toe.
    ''Als je wil kun je je trouwens wel bij mij thuis klaar maken?'' zei Maia, ''Mijn vader is in Madrid en mijn moeder heeft een of ander congres in Abu Dhabi, dus ik ben alleen thuis.'' Celeste knikte kort. 'Ja is goed, wel zo gezellig,' zei ze terwijl ze rustig wachtte totdat Maia klaar was met haar spullen uit haar kluisje te halen. Zelf stopte Celeste bijna nooit iets in haar kluisje, haar jas nog wel eens, maar daarnaast had ze het grootste deel van haar spullen gewoon in haar tas zitten.
    'Zullen we trouwens ook nog ergens even wat eten halen?' vroeg Celeste. 'Ik heb honger, het voelt als of ik sinds 2010 niet meer heb gegeten.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Manuel Alejandro DeSantos
    Prince Charming ~ 18 Jaar ~ With Ollie @home~ Outfit



    'Hmm, I mean, this is all you're gonna get.' zei hij terwijl hij gebaarde naar zijn outfit. Ik laat mijn blik nog eens over hem gaan en bijt kort op mijn lip. 'Not bad..' zei ik zachtjes. 'Tenzij jij suggesties hebt... Ik bedoel, als ik wat in mag brengen?' vroeg hij toen onschuldig en ik haal mijn wenkbrauw wat op. Hij maakte de laatste paar knoopjes van mijn blouse los en ik lach zachtjes. 'Zonder is natuurlijk nog beter maar...' hij gaf een tevreden knikje. 'This will do.' grijnsde hij 'Trust me, I'm gay.' Ik kan het niet laten om mijn hoofd te schudden. 'Ik vertrouw je met mijn leven.' zeg ik plagend en ik trek de kraag van mijn blouse wat losser en beter.
    'Hmm...' Ollie beet op zijn lip terwijl hij me weer bekeek. Nu gaan we het krijgen hoor. 'Wacht,' zei hij en hij kwam dichterbij staan om aan mijn haar te zitten. Rustig bleef ik zitten en liet ondertussen mijn blik op hem branden. 'Messy staat je zoveel beter.' Een duivelse grijns vormt zich op mijn lippen en ik buig me wat naar hem toe. 'Oh darling, als dat zo is... Dan moet je me eens zien als ik net wakker ben.' zeg ik waarna ik nog wat dichter kom, tot zijn oor. 'Of na seks, nog beter dan.' fluister ik luchtig waarna een zacht lachje over mijn lippen rolt. 'Can you imagine?' plaag ik en laat mijn lippen kort over zijn oor glijden, voor ik me wederom terugtrek. Ik neem een slok champagne en hou dan mijn hoofd wat schuin. 'Maar ben je tevreden, hoogheid?' grijns ik.


    El Diablo.

    High School;

          Where self-esteem, innocence and dreams go to die.


    ━ AUGUST CHRISTIAN MATAMOROS ━
    at the lockers with Alyss&Bea
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
         
    Een pruillipje sierde Alyss haar gezicht, waardoor er een glimlachje op mijn gezicht verscheen.
          'Wat? Nonsens. Hoe kom je daar nou bij?' kwam er onschuldig over haar lippen terwijl ze rechter ging staan en me zonder schaamte bekeek. Eerlijk gezegd kreeg ik het er een beetje warm van, dat ze me zo zat te bekijken.
          'Als dat een straf is, vind ik het totaal niet erg om gestraft te worden,' zei ze, vervolgd door een beet in haar onderlip. Oh, dat had ze niet moeten doen, dat was erg aantrekkelijk. Ik slikte even en deed mijn best om niet compleet door te draaien nu. Snel was ik terug gegaan naar de zaak waar we het nu daadwerkelijk over hadden, het feest.
          'Ik app je anders wel wanneer ik klaar ben,' zei ze met een onschuldige glimlach, waarop ik braaf knikte. Met alle liefde kwam ik haar ophalen, de locatie maakte me niets uit. Nieuwsgierig kwam ik terug op haar zaken vanmiddag, ze ging mensen blij maken had ze verteld. Ze had haar mobieltje tevoorschijn gehaald en keek geloof ik in haar agenda, aangezien de informatie daar vandaan kwam.
          'Ik heb vandaag met drie klanten afgesproken. Helaas voor jou mag ik niet zeggen met wie wegens privacy. Al though, iedereen weet dat Peter drugs gebruikt. Hij is één van klanten vandaag,' vertelde ze, de laatste zin fluisteren. Ik hield mijn vinger voor mijn lippen, als teken dat ik het niet door zou vertellen, vervolgd door een lachje. Ineens voelde ik een arm om mijn middel heen gaan, waardoor ik opzij keek. Bea had zich aan me vastgeklampt, de knuffelbeer. Bea was echt mijn beste vriendin en eigenlijk zo goed als mijn kleine zusje.
          'Waar praten we over?' kwam er nieuwsgierig over haar lippen. Ze had een kusje op mijn wang gedrukt en was vervolgens ook tegen de kluisjes aan gaan staan. Mijn ogen gleden even over Alyss, die een stapje achteruit had gezet en als ik het goed zag waren haar wangen wat roder dan net. Snel knipoogde ik naar haar, ze was echt plaatje zo, ik kon het gewoon niet laten.
          'Over het feest van Manuel,' bracht Alyss uit, waar ik in mee knikte. 'Ik ben echt toe aan een feest,' kwam er klagerig over de lippen van Bea. 'vijf dagen les is te veel.' Er kwam zelfs een pruillipje bij kijken, waardoor ik even moest lachen.
          'Ach chicka, stel je aan, ons leven is zo zwaar nog niet.' Zo positief mogelijk kwamen de woorden over mijn lippen. Ondanks dat ik ook wel echt zin had in een feestje, maar niet persé omdat het schoolleven zwaar was, gewoon omdat ik graag met mijn vrienden ben. Bea begon op haar mobieltje te tikken, waardoor ik mijn aandacht weer kon focussen op Alyss.
          'Wat wil je dat ik aan doe vanavond?' glimlachte ik terwijl mijn vinger langs haar kin ging. Het interesseerde me niet dat Bea er bij stond, wat mij betreft zou ik voor de ogen van de koning nog flirten met Alyss.



    - thank you for existing -

    Beatrice Hayes
    17 — The Queen — August & Alyss — outfit

    'Over het feest van Manuel,' meldde Alyss en Bea grijnsde tevreden, maar kon het niet laten wat dramatisch tegen de kluisjes te leunen en te kreunen dat een vijfdaagse schoolweek gewoon te veel was. 'En twee dagen vrij te weinig,' hoorde Bea toen en met een lach knikte ze.
          'Ik wist wel dat je me begrijpt,' merkte ze op, voor ze naar August keek.
          'Ach chicka, stel je aan, ons leven is zo zwaar nog niet.'
          Bea pruilde en hield haar hoofd schuin toen ze naar haar beste vriend staarde. 'En ik dacht altijd dat je me in alles zou steunen.' Ze legde haar hand op haar borst en keek weer naar Alyss. 'Gelukkig steun jij me wel,' plaagde ze. Toen ze haar telefoon weer trilde pakte ze die uit haar kontzak, terwijl Alyss en August hun gesprek voortzetten. Bea las het korte berichtje van Manuel en kon een glimlach niet onderdrukken. Zo kende ze zichzelf helemaal niet, maar ze vond het ook niet echt erg.

          >> Manuel: why not ): I need it to relax
          >> Manuel: still excited though xo

    Ze stopte haar telefoon wederom weg en keek even naar het tweetal bij haar. Als ze hun blikken naar elkaar niet zag, had ze de enorme chemie tussen ze wel gevoeld. Ze wilde zich niet al te veel bemoeien met hun liefdesleven, maar kon het niet laten zich erin te mengen en ze opende haar mond weer.
          'Get a room, you two,' lachte ze. Geamuseerd nam ze hen in zich op en bedacht toen iets. 'Mijn familie is niet thuis, komen jullie mee? Dan kunnen we ons klaarmaken voor le party.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.