• Hallo lieve Q'ers,
    Er is in de koude wintermaanden altijd zoveel negativiteit om ons heen, en ik dacht daar kunnen we met zijn allen wel eens een wat positievere draai aan geven. In plaats van al het klagen dat zo lekker Nederlands eigen is, leek het me leuk om hier ruimte te creëren voor al het positiefs wat er daarnaast ook plaats vind. Dus zei iemand op straat vandaag hallo? Of heb je zo lekker gekookt vandaag? Of ging het een keer super goed op school/werk? Deel het dan hier, want ik denk dat we zo de sfeer hier in ons koude kikkerlandje (al is het alleen op Quizlet) zeker kunnen opfleuren met positieve vibes!


    [ bericht aangepast op 11 feb 2019 - 21:21 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het is bijna carnaval !

    Daar word ik werkelijk echt dol gelukkig van.
    Ben af aan het tellen al 2 jaar gezien ik vorig jaar niet kon door mijn oren.
    En gister te horen gekregen dat ik dinsdag pas de middag hoef dus ik kan gewoon 4 dagen carnavallen.
    Daarbij is de Flugel voor onderweg ook al in geslagen =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Komende twee dagen vrij van werk en leuke dingen op de planning staan ,waaronder een dagje Efteling. *O*

    Vandaag even boodschappen doen voor morgen. Morgen een groot feest ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb vandaag sinds een eeuw weer hardgelopen en het ging slechter dan gehoopt, maar beter dan verwacht hihi. Oh en ik ga morgen (hopelijk) samen met mijn ouders een nieuwe laptop kopen!

    Nog 1 uurtje en dan heb ik vakantie! Yay!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.