• Hey iedereen! ^^

    Oke, jullie zullen vast wel denken: Wat is Roblox? Of misschien niet en kennen jullie het spel.

    Maar echt ik ben er zo verslaafd aan dat ik mijn schrijven en studie laat liggen, whoops. Dat is niet goed. Al ga ik vandaag zeker wel weer aan de slag (want dat moet :'D ).

    Oke, dus wat is Roblox!
    Dus Roblox is een app/spel dat je alleen op je computer of op je laptop kan spelen. Daarop staan allerlei spelletjes wat je kan spelen, zoals dat je crimineel/superheld/politie kan zijn of je moet met je poppetje door obstakels heen zien te krijgen of je kan een gezin/huis/huisdier/whatever gaan maken. Like, je kan echt zoveel meer spelletjes spelen en dit is dan over de hele wereld dat je met mensen speelt. Je kan dus ook met vrienden spelen, als je elkaar toevoegt. Dus dit is ook een stiekeme voeg mij toe, lol. (Papiliones heet ik daarop en i know haha)

    In ieder geval, ik vind het oprecht een leuk spel en wilde dit dus dan ook met jullie delen. (: Misschien lijkt het jullie ook wat en als mensen het leuk vinden, kunnen we een Quizlet groep maken ofzo. XD

    Dus hiernaast zijn wat plaatjes, dat jullie een idee hebben hoe en wat. Verder speel ik zelf dat ik mijn poppetje over/door obstakels heen krijg/moet of dat ik een crimineel ben en dat ik moet vluchten voor de politie. XD Of dat ik in een pizzeria werk en dat kan serieus of bij de mac. (cool)

    Als er vragen zijn, dan hoor ik die wel! ^^

    Liefs, Filiz


    One Who Travels A Higher Path.

    Hoi Filiz!

    Ja, ik ben zo ongeveer ook verslaafd aan Roblox. Ik speel het ook wel best vaak :) Een quizlet groep lijkt mij ook een leuk en grappig idee XD
    Ik heb het al heel lang ( al sinds ik 8 was ofzo) En ik heet erop Managia. Dat vond ik toen ik 8 was om de een of andere reden de beste naam ooit (cool)
    Ik heb hem nooit willen veranderen, want ja, weet je, herinneringen :)

    Liefs, Anna (H)


    Well, some people use their imaginations.

    Sterrenstaef schreef:
    Hoi Filiz!

    Ja, ik ben zo ongeveer ook verslaafd aan Roblox. Ik speel het ook wel best vaak :) Een quizlet groep lijkt mij ook een leuk en grappig idee XD
    Ik heb het al heel lang ( al sinds ik 8 was ofzo) En ik heet erop Managia. Dat vond ik toen ik 8 was om de een of andere reden de beste naam ooit (cool)
    Ik heb hem nooit willen veranderen, want ja, weet je, herinneringen :)

    Liefs, Anna (H)


    Wat leuk zeg! ^^ Als het goed is heb ik je toegevoegd!

    Zijn er nog meer mensen die een account hebben? ^^


    One Who Travels A Higher Path.