Bedankt voor alle reacties! Ik denk dat dat inderdaad het beste is, al zal dat natuurlijk redelijk moeilijk zijn. Ik heb mezelf ook in deze situatie gewerkt en had het eigenlijk al eerder moeten minderen, maar daar is het nu gewoon te laat voor.
Buccaneer schreef:
Mag ik vragen waarom het zo'n fiasco was geweest?
We hadden vanaf eind januari echt goed contact gekregen en hebben toen eigenlijk (naar mijn gevoel) veel te snel afgesproken (half maart namelijk). Het was voor mij de eerste (en laatste) keer dat ik iemand van online ging meeten dus ik was sowieso al gespannen er voor. Maar ook de dag zelf heb ik niet echt goed ervaren omdat ik toen al de klik miste die we via app wel soort van hebben. Wij hebben toen ook gemeet omdat we “elkaar leuk vonden” ofzoiets, maar dit kwam vooral vanaf zijn kant. (Ik heb en had nooit een relatie of iets gehad en weet niet goed hoe ik daar mee moet omgaan).
Qua de dag zelf heb ik er gewoon geen goed gevoel van aan over gehouden, ik vond het awkward en vond het lastig om eigenlijk uit te spreken dat ik het een kut dag vond (gewoon omdat het niet was zoals ik me had voorgesteld, ofzo). Ik weet het eigenlijk ook niet zo goed 😅. Het is niet per se dat het echt een groot fiasco was maar het voelde gewoon ook niet als een succes. (Mede hierdoor wil ik hem eigenlijk nog wel een keer meeten).
Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.