• Want het is februari. En precies nu heb ik chocolade kruidnoten herontdekt, en een lichte verslaving opgebouwd. Maar ze zijn nu natuurlijk niet meer te koop. Dus dat is een beetje jammer D:
    Dat wilde ik eigenlijk even laten weten. Niet dat jullie er verder iets mee kunnen, tenzij iemand een oplossing heeft; laat het me weten!
    En hebben jullie nog last van levensbedreigende problemen zoals deze?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oei, februari is inderdaad wel echt het verkeerde moment om chocolade kruidnoten te willen, haha. Maar ik ben het met je eens dat ze erg lekker zijn :Y)

    Mijn levensbedreigende probleem is dat mijn ouders al te lang niet naar Duitsland zijn geweest, oa om mijn favoriete snoepjes te halen ):.


    Stenenlikker

    Ook niet online ergens te koop?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ben ik de enige die nog nooit van chocolade kruidnoten gehoord heeft? :') Oeps.
    Ik zit met een writersblock en dat vind ik best wel een levensbedreigend probleem XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Misschien kun je ze zelf bakken? ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat is wel een probleem ja!
    Rond augustus zullen ze wel weer in de winkel liggen :'D houd je het nog zo lang vol?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Voor mij is dit ook echt een humanitaire ramp.:c Afkicken is echt niet mogelijk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hier kun je ze bestellen, voor 16.00 besteld, morgen in huis. Heb alleen niet naar de betrouwbaarheid van de website gekeken tho.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien kun je ondertussen overgaan op de paaseitjes (; die liggen ook alweer in de winkel!


    It's never gonna happen, Guys.

    Haha zo herkenbaar. Ik heb dat met bakleverworst (het is lekkerder dan het klinkt). Dat hebben ze vaak ook alleen maar rond de wintermaanden.

    ParkChanyeol schreef:
    Haha zo herkenbaar. Ik heb dat met bakleverworst (het is lekkerder dan het klinkt). Dat hebben ze vaak ook alleen maar rond de wintermaanden.


    Dat klinkt echt raar en ik weet niet wat ik me er bij voor moet stellen :')
    Is het gewoon een worst die je in de oven doet?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Voor chocolade verslaafde! Kick gewoon af! Chocolade is net een drug! Ik zit al maanden niet meer aan chocola.

    Wij hebben nog chocolade pepernoten in huis... Volgens mij zijn ze binnenkort over de datum, dus ze moeten maar een keer worden aangebroken tijdens een filmavond :')


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    Wij hebben nog chocolade pepernoten in huis... Volgens mij zijn ze binnenkort over de datum, dus ze moeten maar een keer worden aangebroken tijdens een filmavond :')


    De datum staat er eigenlijk alleen voor de versiering op. Op alle (bijna) perpernoten alle perper- en kruidnoten staat de datum in maart, terwijl ze heel het jaar door worden gemaakt. De pepernoten en uit maart hebben de zelfde houdbaarheidsdatum als de pepernoten in oktober, dus maak je maar geen zorgen :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.