• Hi guys. I like really need help with this, dus als er iemand ooit in de states is geweest pls help me out. Advies over wat ik het best kan doen is welkom.

    Dus ik wil mijn zus in Californie opzoeken but they ain't lettin' me in the country zonder zo'n ESTA formulier. Dat formulier z'n geldigheid vervalt op moment dat de gegevens veranderen (muv een paar gegevens). Een de vragen gaat over mijn meest recente werkgever. Nu verwacht ik binnen nu en een paar maanden een nieuwe werkgever te hebben (dus die heb ik NU niet). Is het het beste om te wachten met een ESTA aanvragen tot ik dat weet en alvast een kaartje kopen (in de hoop dat mijn aanvraag wordt goedgekeurd) of mijn ESTA nu al kopen (met m'n meest recente gegevens van nu die dus wss in een paar maanden wijzigen), wachten op toekenning en dan zsm een kaartje kopen? Het liefst wil ik die bitch zo gauw mogelijk zodat ik een kaartje kan kopen, maar ik verwacht dus wel dat mijn gegevens veranderen. What to do..?

    Groetjes

    [ bericht aangepast op 24 feb 2019 - 14:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hier weet ik helaas niks van, ben wel naar Amerika geweest voor een week destijds. Maar toen was ik 17 😕


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zal even navraag doen bij een aantal mensen. T.b.c.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben nog nooit in de VS geweest, maar kun je niet zo'n formulier aanvragen en dan als ze het toekennen een ticket kopen. Als je gegevens dan veranderen dan weer een nieuwe aanvragen, dan kennen ze 'm waarschijnlijk ook wel toe als ze 'm eerder ook al toegekend hebben?
    Maar ik weet niet hoe het zit...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kan je dit niet navragen bij degene waar je het formulier zelf ook moet aanvragen? Dat je verwacht binnen een paar maand een andere werkgever te hebben en of dat een probleem gaat zijn als je het nu al invult/aanvraagt? En wat je dan het beste kan doen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hey guys, inmiddels heb ik mijn vraag aan iemand gesteld die zelf naar VS is geweest en ze zei dat het geen probleem was om het formulier na boeking aan te vragen. Thank you for reading this anyway! Dit topic mag gesloten worden hoor :P.


    No growth of the heart is ever a waste