• Hoi Mede Quizlettertjes (blush)

    ben hier aan het ontdekken op de site en wil wat meer verhalen lezen die actief zijn.
    weet niet of ik dit hier mag plaatsen of dat dit bericht ergens aders hoort te staan (?)

    ben je net een verhaal begonnen en wil je misschien mij als aboneetje ??
    schroom niet om mij te berichten (nerd)

    lieve groetjes,
    Kuromi (typing)


    I am Simply one Hell of Butler

    Als je verhalen zoekt, moet je zeker eens een kijkje nemen bij de SOTY-inzendingen ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Als je verhalen zoekt, moet je zeker eens een kijkje nemen bij de SOTY-inzendingen ^^


    Waar vindt ik deze inzendingen ?? (blush)


    I am Simply one Hell of Butler

    Kuromi schreef:
    (...)

    Waar vindt ik deze inzendingen ?? (blush)

    In dit topic staan de inzendingen van dit jaar (: (al raad ik ook absoluut aan om de afgeronde inzendingen van vorig jaar te lezen want die waren ook echt heel goed).


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    In dit topic staan de inzendingen van dit jaar (: (al raad ik ook absoluut aan om de afgeronde inzendingen van vorig jaar te lezen want die waren ook echt heel goed).


    dank je wel Necessity (yeah)


    I am Simply one Hell of Butler

    De inzendingen van vorige jaren waren ook zeker goed! Het voordeel is ook dat deze verhalen al afgerond zijn, dus je hoeft niet bang te zijn dat de schrijver halverwege een writersblock krijgt en stopt, haha!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Kuromi schreef:
    (...)

    dank je wel Necessity (yeah)

    Graag gedaan (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Je kan altijd een kijkje nemen bij mijn verhaal, Avondrood (: er staat al heel wat online en ik post elke week nieuwe hoofdstukjes!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Daarnaast kun je recente verhalen vinden in het menu bij het kopje ‘ontdek’; link, en heb je in het syndromen ‘stories promoten’ ook veel topics met mensen die reclame maken voor hun verhaal. Dat subforum vind je bij forum>forum index>Stories promoten, of via deze link. Hopelijk vind je iets leuks! En als je nog iets wilt weten kun je altijd het natuurlijk altijd weer vragen (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.