• OOK FF REAGEREN PLEASE!!!

    Heaajj lieve Peep'z! ^^
    Ik Had dus een nieuw idee voor een Verhaal,En ik zit nog wat te denken of het een Stand alone moet worden,Of een serie.Maar ik wou graag weten of het een goed idee was.! ^^ en daarom wou ik iets laten lezen van het verhaal aan jullie! =] please reageer er even op! want jullie hulp heb ik wel ff nodig!



    HIER HET VERHAAL ;

    Eva Is een meisje,Dat geen huis heeft,alleen maar de buitenwereld alles om haar heen,wat natuur is, Iss haar vriend. Mensen kent ze niet, Ze is ook helemaal niet bekend,Niemand kent een eva, Ze leeft inhaar eigen wereldje, onder een brug, Elke dag ziet ze daar wel 2 jongens langslopen, maar door dat ze geen mensen kent,en gewend is,Verstopt ze zich achter een muurtje, en wacht ze tog de jongens weg zijn, Maar dan ontdekt 1 van die jongens dat daar iemand zit, En zich verstopt, De jongens Stapt op haar af,en langzaam raken ze aan de praat.Zo beginnen ze elkaar ook te vertrouwen, Dan gaat Eva bij hem wonen,En Ontmoet zijn broertje ook,Die altijd bij hem liep.Eva heeft een groot geheim voor haar zelf,Wat ze nooit zal vertellen aan iemand, Ze heeft namelijk nog maar 5 week te leven, al de dagen komen langzaam naar haar toe, en De dood wil haar ophalen,Ze is ernstig ziek, Dan raakt 1 van de jongens verliefd op Eva, en zoent haar, Eva Legt hem uit dat het niet kan,, Nee, Het kan niet, Ze wil hem geen verdriet doen dat ze straks Dood is.De jongen [/Tom] word er verward van en vraagt dan of eva hem wel leuk vind, Ze vind hem wel leuk, maar ze kan niks met hem, Ze kan er niet tegen dat tom straks veel pijn zal hebben, door de dood van my, Ik leg hem alles langzaam uit,De tranen staan in zijn ogen, Hij weet gewoon niet wat ie er van moet zeggen, en staat versteld.Bill merkt wat aan Tom, En vraagt wat er is, Maar Tom wil het niet zeggen,Bill gaat het na vragen aan Eva, Ze wil het ook niet vertellen, Bill voelt zich Best buitengesloten,Maar laat het met rust, Dan is de dag aangebroken dat Eva Vaarwel gaat zeggen, Eva weet dat ze die dag gaat Sterven en neemt Tom mee naar een apart plekje, Daar gaan ze languit liggen op een stukje gras, en Ze vertelt tom dat dit het laatste moment zal zijn samen,En dat ze niet lang meer heeft, Tom houd haar stevig vast, Eva wil nog een moment pleziier met hem hebben,en besluit haar ontmaagd heid aan tom over te laten, Zo Gaan ze het doen, in een struikje , Daarna Gaan ze uitgeput tegen een boom zitten, en houden ze stevig hun handen vast, Tom drukt een klein kusje op haar mond, En zegt nog wat enkele dingen, Eva Zegt dat ze voor altijd bij Tom zal Blijven, En hem nooit alleen zal laten, en wanneer er wat zal zijn , Eva hem altijd beschermt, Dan opeens Krijgt Eva een schock door haar heen, en valt zo weg, Over TOmzijn schoot, Ze sluit langzaam haar ogen, De laatste tranen van Tom Vallen op haar gezicht, Maar Eva wou niet dat hij verdriet zou hebben, dus snel Die tranen weg, Alleen en Eenzaam loopt ie terug naar huis, naar Bill, En vertelt hem alles.


    Alvast bedankt!! x

    (flower)




    Is het een goed idee? ^^

    Ja Of Nee.? (A)

    JA.
    x']

    ja x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Zo leuk!!
    Wat je er ook van gaat maken je MOET zeggen als hij er is (A)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ja,maar het is wel maagdelijkheid en geen ontmaagd heid maar verder is het idee wel goed

    Ja,maar het is wel maagdelijkheid en geen ontmaagd heid maar verder is het idee wel goed


    Haha ook goed x'D
    Ik had dat verhaal idee gewoon ff snel getypt zodat ik niet vergat wat ik wou gaan doen x'D

    :P


    xxx

    (...)

    Haha ook goed x'D
    Ik had dat verhaal idee gewoon ff snel getypt zodat ik niet vergat wat ik wou gaan doen x'D

    :P


    xxx

    Haha oke,maar ik moest het gewoon even zeggen xD

    (...)
    Haha oke,maar ik moest het gewoon even zeggen xD



    Whaaa DAt mag hoorr (A)
    vind ik alleen maar Lollig x'D[/ikspoorniet]
    lees ik mijn eigen fouten ! -.-



    x'D


    x

    (...)


    Whaaa DAt mag hoorr (A)
    vind ik alleen maar Lollig x'D[/ikspoorniet]
    lees ik mijn eigen fouten ! -.-



    x'D


    x

    Ik spoor ook niet =D
    en zo leer je tenminste van je fouten^^

    (...)
    Ik spoor ook niet =D
    en zo leer je tenminste van je fouten^^



    Hee jy mevrouw Spoort niet x'D
    wil je wel ff inje Gastenboek kijken? x'D
    Want,Want... Ik heb berichtje geplaatst -kijktlief- =]
    (flower)

    Whaa (A)

    x

    Echt wel goed idee!

    Echt wel goed idee!




    Dankuu (A)






    (flower)

    (...)


    Hee jy mevrouw Spoort niet x'D
    wil je wel ff inje Gastenboek kijken? x'D
    Want,Want... Ik heb berichtje geplaatst -kijktlief- =]
    (flower)

    Whaa (A)

    x

    Ja heb ik gezien^^ wel een beetje te laat gezien maargoed :'D

    klinkt goed
    en een naamgenoot is de hoofdrol blijkbaar :')


    I need you like a heart needs a beat

    Jaa goed idee maar ze mag niet dood je moet een mirakel vesinnen dat se nog blyft leven x}


    I found myself in Wonderland.