• Hallo!
    Hoi! Ik ben madelame, een zestienjarige schrijfster hier op Q. Ik ben woonachtig in Friesland, maar kan absoluut geen Fries spreken of schrijven. Ik zit in de vierde van het VWO! In dit schrijvers ID komen mijn afgeronde verhalen, lopende verhalen en mijn ideeën voor verhalen.




    Lopende Verhalen
    Perfect Ending
    Perfecte dromen. Perfecte vrienden. Louise Bass heeft het allemaal. Alleen die ene jongen is net iets te leuk om met rust te laten, haar ouders maken weer constant ruzie en ze moet onverwachts naar het ziekenhuis. Misschien is het leven toch niet zo perfect en had ze niet zo snel moeten oordelen over de minder gelukkige mensen. Verlossing is alles wat nodig is als alles verkeerd lijkt te gaan.

    Regrets † S. Black
    We all have parts that we'd rather hide
    Sometimes when those parts come out to play
    We show our true selves
    And it is not going to be some pretty scenery
    It will be like hell on earth


    Regret
    /rɪˈɡrɛt/ noun
    a feeling of sadness, repentance, or disappointment over an occurrence or something that one has done or failed to do


    Afgeronde Verhalen
    Elsa's Secrets
    Elsa zit van jongs af aan opgesloten in haar kamer. Als het kroningsdag is krijgt haar zusje Anna steeds meer vermoedens. Op het einde van de kroningsdag is het te laat. Anna krijgt te weten waarom Elsa opgesloten zat. Elsa heeft de kracht van de winter.
    Note: Dit is een verhaal van vijf jaar geleden


    Rest In Peace || Short HP Fanfic
    De tweelingzus van Harry Potter is schijnbaar overleden en begraven terwijl ze nog in leven was. Wat is de waarheid?
    Note: Twee/Drie jaar oud


    Ideeën Voor Verhalen
    Mikaelson × James S. Potter
    Wanneer Madison Mikaelson in het "perfecte" plaatje verschijnt en zij zich als iemand voordoet die zij helemaal niet is, raakt James Potter geïnteresseerd in het meisje. Alleen... niet alles is zoals het lijkt en is Madison wel echt een Mikaelson?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2020 - 19:40 ]


    all because i liked a girl

    Cayline schreef:
    Ik wil even zeggen hoe leuk ik het vind dat je nog zo actief bezig bent! Keep up the good work :)


    Dankjewelll


    all because i liked a girl

    Update!
    Ook hoofdstuk 23 van Perfect Ending is nu online!


    all because i liked a girl