• Gisteravond liep ik namelijk gewoon naar beneden, toen ik plots een zware terpentine lucht rook. Ik vroeg aan mijn vader of hij misschien iets had geschilderd en hij zei van niet, dus we gingen op onderzoek uit naar de bron van de stank. Een kwartier laten hadden we nog niets gevonden en dus gingen zuslief en ik maar even op internet kijken. Blijkt dus dat een terpentine lucht ook veroorzaakt kan worden door grondwater in de kruipruimte of een gaslek. Dat laatste veroorzaakte redelijk wat stress bij zowel mijn zusje als ik. Mijn pa opende het luik van de kruipruimte en daar roken we de terpentine lucht inderdaad heel erg sterk, maar er was geen teken van grondwater.
    'Gaslek dus,' zei ik bezorgd.
    'We moeten de brandweer bellen,' voegde mijn zusje eraan toe.
    Mijn vader had echter de snelste manier om te testen of het een gaslek was, namelijk door het gasfornuis aan te zetten.
    Ik heb er nog steeds geen woorden voor :')

    Obviously is er niets gebeurt, anders werd dit een beetje lastig typen, en de lucht was vandaag weg dus we hebben nog steeds geen idee wat het nu geweest is, maar mijn tip van de dag: bel de brandweer als je een gaslek vermoedt. Wees niet zoals mijn vader :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Had je vader zin om Russische Roulette XL te spelen?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Hahahaha oh shit! Dit had mijn vader ook kunnen zijn. :')


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wow, ik moest zelf eerst even nadenken waarom je het gas juist niet aan moet doen maar ik snap het haha, wow dat had gevaarlijk kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2019 - 23:50 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Gini schreef:
    Hahahaha oh shit! Dit had mijn vader ook kunnen zijn. :')

    Same. Of mijn vriend.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2019 - 23:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Debbaut schreef:
    Had je vader zin om Russische Roulette XL te spelen?:'D


    Kennelijk wel? :') Hij zag er ook totaal het gevaar niet van in, achteraf ook niet xd


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh jee, haha. :’) gelukkig is dat goed afgelopen. Hoewel, het is nog steeds een beetje eng niet te weten wat het nu was. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Snapple schreef:
    Wow, ik moest zelf eerst even nadenken waarom je het gas juist niet aan moet doen maar ik snap het haha, wow dat had gevaarlijk kunnen zijn.


    Dit (': Ik moest even twee keer lezen voor ik het doorhad (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Oef, dat is inderdaad niet heel erg verstandig hahaha

    Maar hebben jullie er verder geen last meer van gehad?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly