• Vandaag wezen shoppen met mam, met het bovenstaande setje tot resultaat (: Heb ook een nieuw rood schoudertasje gekocht en rode enkellaarsjes besteld die dinsdag bij mij thuis zouden moeten aankomen (:
    Helemaal happy pancakeee :3






    [ bericht aangepast op 30 maart 2019 - 23:01 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk dat je bent wezen shoppen met je moeder en een setje hebt gevonden! Ik kan helaas de foto van het setje niet zien. Maar ik neem aan dat het tasje en de laarsjes erbij passsen? :)


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Wat leuk dat je bent wezen shoppen met je moeder en een setje hebt gevonden! Ik kan helaas de foto van het setje niet zien. Maar ik neem aan dat het tasje en de laarsjes erbij passsen? :)


    Heb het al aangepast 🤗
    Maar weet niet of alle rood tinten goed bij elkaar passen. Gaan 't zien. Maar vind 't afzonderlijk net zo leuk. Heb 't niet aangeschaft om al 't rood bij elkaar te doen ofzo 😜


    You were born original, don't die as a copy.


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh wat leuk! Ik ben helemaal weg van vintage outfits :9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ziet er leuk uit!


    It's never gonna happen, Guys.

    SPECS schreef:
    (...)

    Heb het al aangepast 🤗
    Maar weet niet of alle rood tinten goed bij elkaar passen. Gaan 't zien. Maar vind 't afzonderlijk net zo leuk. Heb 't niet aangeschaft om al 't rood bij elkaar te doen ofzo 😜


    Ziet er mooi uit! Ja, dat is ook maar de vraag. Soms lijkt een kleur op een foto toch anders dan in het echt. De schoenen en de tas kunnen een echt eyecatcher zijn als je ze met een andere outfit combineert. (Y)


    Physics is awesome

    Wat een leuk setje! Het staat je goed!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Gaaf! Dat ziet er mooi uit. Leuke stijl!

    Frodo schreef:
    Oh wat leuk! Ik ben helemaal weg van vintage outfits :9~


    Yesss, 100% nieuw tho haha :3

    Slughorn schreef:
    Ziet er leuk uit!


    Thank you <3

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ziet er mooi uit! Ja, dat is ook maar de vraag. Soms lijkt een kleur op een foto toch anders dan in het echt. De schoenen en de tas kunnen een echt eyecatcher zijn als je ze met een andere outfit combineert. (Y)


    Nou denk dat ze wel echt anders uit gaan vallen ja, maar dat makat me niet zoveel uit haha (:
    Pfff niet de schoenen en de tas, maar IK ben de eyecatcher natuurlijk (cool)
    lolol (':


    Necessity schreef:
    Wat een leuk setje! Het staat je goed!


    Thank you :3

    FRIDERICUS schreef:
    Gaaf! Dat ziet er mooi uit. Leuke stijl!


    Om 't origineel te houden: Merci beaucoup :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Oeh nice! Ik koop nu 80% van de tijd alleen nog maar echt vintage, daar is de pasvorm vaak ook mooier van voor mij. Maar dit nieuwe setje is ook erg mooi!


    The truth is out there.

    Oh wat tof! Staat je goed!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Lohse schreef:
    Oeh nice! Ik koop nu 80% van de tijd alleen nog maar echt vintage, daar is de pasvorm vaak ook mooier van voor mij. Maar dit nieuwe setje is ook erg mooi!


    Nice :3
    Ja dit heb ik gewoon bij H&M en C&A gekocht. Het topje had ik al langer op het oog, maar de rok kwam ik spontaan tegen en toen vond ik dit wel een toffe combi :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Cayline schreef:
    Oh wat tof! Staat je goed!


    Danku <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Looking good! ❤️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TimothyMcGee schreef:
    Looking good! ❤️


    Thank you :3

    [ bericht aangepast op 1 april 2019 - 0:29 ]


    You were born original, don't die as a copy.