• Jaaah, OMG vandaag hadden we zo Engels van onze docent en hij is ook Teamleider van leerjaar 3, Dus gister zou er een Heeel groot gevecht komen voor onze school met een andere school omdat een Dom kind van onze school kids van die school op youtube heeft gezet als Bezems van Amsterdam (2kids van mijn school zitten ook in het filmpje, echt super erg)
    dus Politiemannen op paarden waren er en heel veel politieagenten + 1 op de motor, dus onze docenten moesten ook meehelpen om alles op orde te krijgen, dus vandaag verteld me docent dat, en dat het vandaag weer ging gebeuren, OMG ik was snel naar huis gegaan voordat ik erbij betrokken zou raken, Maar ik heb dat filmpje gezien en ben bang dat dat kind ook bij mij zou doen + vriendinnen van me, laatst keek ze me nog vies aan, Me school is zo erg ongerust dat ze de politie bij de hand hebben en ze gaan zelfs Justitie erbij halen, OMG hoe erg.

    Dat moest ik ff vertellen, Oohja voor mensen die niet weten wat Bezems zijn dat is een ander woord voor Hoer, dus Hoeren van Amsterdam, soo erg man

    Kus (H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    omg.
    ik woon in een dorp.
    daar gebeurt zo iets niet.
    het ergste wat gebeurde was de staking van 1040 uren gedoe. toen ging iedereen op de rotonde staan en op auto's klimmen ;O XD

    maar ik kan me voortstellen; dat het best niet fijn is! ;O


    it's cool to know nothing.

    omg.
    ik woon in een dorp.
    daar gebeurt zo iets niet.
    het ergste wat gebeurde was de staking van 1040 uren gedoe. toen ging iedereen op de rotonde staan en op auto's klimmen ;O XD

    maar ik kan me voortstellen; dat het best niet fijn is! ;O


    Ja idd


    Ice-cream Rockt more than you x3