• Hey lieve Q'ers (flower)

    Een vriendinnetje van mij doet een onderzoek voor haar master. Het onderzoek gaat over productiviteitsapps, zoals Forest en Flip. Je kunt het onderzoek zowel als gebruiker als niet-gebruiker invullen!

    Haar bericht:

    Hoi allemaal,
    Zoals veel anderen ben ik op het moment ook bezig met mijn masterthesis.
    Mijn onderzoek gaat over productiviteitsapplicaties zoals bijvoorbeeld, Forest, Be Focused en Flip. Allemaal apps die doormiddel van beloningen er voor proberen te zorgen dat je minder wordt afgeleid door je smartphone.
    Je kunt het onderzoek invullen als je wel en niet de app gebruikt. De vragenlijst duurt ongeveer 5-10 minuten.

    Super bedankt!!

    https://psychru.qualtrics.com/jfe/form/SV_5ALKgsjlBX5d5e5


    Help a girl out en ik geef jullie heel veel digitaal koekjes/knuffels (wat jullie leuker vinden)!!

    Zouden jullie haar willen helpen?

    Liefs (K) (flower)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 23:10 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik wilde hem invullen, maar ik heb het niet afgemaakt. Ik heb namelijk de app Forest even gebruikt in een periode dat ik veel tentamens heb, maar nu gebruik ik hem niet meer en heb ik hem niet op mijn mobiel staan. Bij de vraag hoe vaak ik een dergelijke app gebruik, kan ik dus geen goed antwoord invullen.


    From these ashes, I will rise

    Ik heb hem voor je ingevuld! Al moet ik wel zeggen dat ik het vrij confronterend vond. Ik schrok er best wel van om geconfronteerd te worden met hoeveel invloed zo’n klein shitapparaatje eigenlijk heeft op mij, mijn gevoelens en de manier waarop ik mijn tijd indeel.


    leef en laat leven

    Ik wilde 'm invullen, maar ben afgehaakt nadat mijn antwoorden niet goed gekeurd werden omdat het geen getallen zijn, terwijl ze wat uitleg nodig hebben 😅

    Anyways, sinds gistermiddag ben ik koos telefoonloos 😂😂😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly