• Terug van weg geweest!!
    Na enig overleg met de modjes, hebben we besloten om het geluid van Quizlet van onder het stof te halen.


    Mensen zijn vrij om mee te doen en mogen, indien ze dit zelf willen, ook een geluid naar mij sturen via PB. Het is dan aan jullie om te beslissen of je ook credits wil doneren bij je geluid.

    Er zijn trouwens maar 2 regels:
    Je mag veel reageren, maar telkens met minstens 2 reacties tussen van een andere user.
    Je moet telkens een handeling vernoemen bij het object. (Vb: Een paraplu -> Wordt niet goedgekeurd. Je krast met je nagel op de paraplu -> Het juiste antwoord.)
    We beginnen bij het gemakkelijkste geluid!
    Veel succes iedereen, dat het je mag achtervolgen tot in je nachtmerries!

    • Het eerste geluid, geraden door Nereida.
    Een potlood dat doormidden wordt gebroken.

    • Het tweede geluid

    [ bericht aangepast op 15 mei 2019 - 7:51 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oeh, ik ben hier wel enthousiast over! Leuk idee het weer terug te brengen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oehdir klinkt interessant!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Het eerste geluid staat alvast in de beginpost (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Met een vliegenmepper op een tafel slaan?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Beginnen met het gemakkelijkste geluid, lol, LIARS :')

    Ik hoor precies dat er op iets geslagen wordt ofzo en het geluid van klotsend water, maar het enige wat ik kan bedenken in die context is iemand die een bottle flip doet :')

    Edit: wrs beeld ik me dat water in, maar toch klinkt het zo XD

    [ bericht aangepast op 8 mei 2019 - 18:12 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tof dat jullie hier terug leven in blazen. :D

    Edit: over het geluid, eehm... Geen idee, een fornuis die wordt aangestoken? :')

    [ bericht aangepast op 8 mei 2019 - 18:22 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik hoorde ook water, ik gok op regen, als je regen kan horen zit je waarschijnlijk bij een raam. Dus ik denk dat je met je hand op een Luxaflex slaat.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Een elastiekje wegschieten (:

    Ik had dat water van jullie als achtergrondruis weggeschreven. Maar nu jullie het zo zeggen zou het best kunnen :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Het geluid is nog NIET geraden ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het geluid dat ontstaat als er kortsluiting plaatsvindt en de aardlek eruit schiet. In het kader van regen en onweersbuien... (cat)

    Nilas schreef:
    Het geluid dat ontstaat als er kortsluiting plaatsvindt en de aardlek eruit schiet. In het kader van regen en onweersbuien... (cat)

    Jaaaaaaa ^_^
    Ok nee...but I like the way you're thinking


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Pfffff. Oké het klinkt alsof er een wasmachine op de achtergrond draait hahahaha. Uuuuuh. Je slaat met een zweep op een draaiende wasmachine?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Is het een stokje wat door midden word gebroken?


    You were born original, don't die as a copy.

    Is het het ontsteken van een gasfornuis? .


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.