• Hoi!

    (Sommige dialogen zijn in Engels omdat ik zelf fijner vind en het klinkt altijd voor mij beter. Zelf praat ik met jongens ook Engels)

    Ook excuses voor mijn Nederlandse taal. Ik kom zelf uit buitenland.


    Maand geleden had ik een match met een jongen op Tinder. Leuke gesprekje, en omdat we meestal weten dat jongens op tinder alleen één dingetje willen, speel ik daar op in. Ik begon zelf daarna met wat zinnetjes die leiden tot dat ik met hem wil afspreken.

    Hij reageerde beetje verbaasd dat we zo snel op dit onderwerp zijn gekomen en wilde switchen en dmen op Instagram. Daar zei die gelijk dat we bed gedeelte kunnen skippen. Daarna was casual leuke gesprek. Een keer kwamen we wel op het onderwerp sex en hij zei dat die al maanden niks heeft gedaan. Maar daarna niks meer over. Gewoon simpel dagelijks leven gesprek.

    Wanneer we eindelijk hebben afgesproken we noemden het gewoon ‘chillen’. Hij kon wel pas heel laat afspreken, om 11 uur ‘s avonds. Toch zei ik ja. Hij kwam mij ophalen met zijn auto op station en we gingen naar de parkeerplaats naast zijn huis. Tot mijn verbazing konden we wel gewoon goed met elkaar praten. Ding is wel, hij praat zelf zooo veel! Heel veel over zijn vrienden en uitgaan met ze. Hij vertelde hoe weekend België was, hoe ze de clubs in gingen enzo. Wij stonden buiten naast de auto te roken, toen deed die de eerste stap om mij te zoenen. Natuurlijk ging ik voor het! Ik wilde het graag.

    Beetje elkaar aanraken en zoenen en roken en praten, gewoon mix. Uiteindelijk kwamen we erachter dat hij sex heeft gehad met mijn ex-klasgenoot en ik ken toevallig ook zijn ex-vriendin. Daarnaast kennen we allebei nog 2 andere meiden. Waarvan eentje hem dus leuk vond. (Later kwam ze toevallig erachter dat ik met hem praat en zei dat hij haar echt hard aan het lijntje hield en ze haat hem)

    Hij zei dat hij niet zeker weet of hij iets met mij wilt doen door die ex-klasgenoot van mij. Uiteindelijk hebben we dus sex gehad in de auto wat niet echt geplant was. Terwijl hij zei nog daarvoor op dm dat hij bang is dat hij op mij niet zou “reageren”, want het lukte hem niet sinds die dus voor t laatst sex had... wat toch wel is gebeurd toen hij met mij was.

    Na sex waren we best uitgeput dus we zaten achterin beetje rust te nemen. Uiteindelijk zei hij dat ie best moe is en ging liggen op mijn benen. Ik zat zijn borst beetje aan te raken enzo. Tussendoor hadden we nog wat kleine gesprekjes die gewoon nergens op slaan. Daarna tijd voor peukje buiten en weer praten over alles en nog wat met zoenen tussendoor.

    Uiteindelijk zijn er uren voorbij en het werd tijd om naar huis te gaan. Hij heeft mij naar station terug gebracht (hij zou me thuis brengen maar was hij was zogenaamd “zo moe” want hij was gym en gelijk daarna met mij afgesproken) in die tijd hadden we nog steeds dingen om over te praten, meestal was hij aan het woord.

    Nah ja, verder hebben we week later nog een keer afgesproken ~ alweer laat in de avond. Ook op hetzelfde parkeerplek. En het ging net als bij het eerste afspraakje. Uiteindelijk hadden we in totaal 5 x met ze tweeën. 2x was wel op andere plek enzo.

    Op een moment reageerde hij met 😍😍😍😍 op mijn video story, het was video van mij hond. Dus ik zeg “are you falling for my dog? 😂” ... zegt hij “Jaaa”. Van mijn beste vriendin moest ik dit sturen “are you falling for me too?” Waarop hij niet meer reageerde. Dag later zei hij “Maybee 🙈” ik zei “Maybe I’m falling for you too”

    Hij: “is dit goedd?🙊”
    Ik: “Ik weet het niet, you Tell me”
    “Wanna find out?”
    Hij: “Maybee”
    “Wait But how 😂”
    Ik: “Take me on a date and you Will find your Answer”

    Dag lang stilte. Ik was bang dat ik het te snel was dus ik stuurde “heb ik het ongemakkelijk gemaakt?”
    Hij: “neee neee 😂😂”
    Ik: “You sure?”
    Hij: “I’m sure”
    “Ik weet alleen niet wanneer ik je op date kan nemen”

    En eigenlijk was dat het. Toen kwam hij gelijk met “btw ik kan vanavond afspreken als je wilt”. Ik heb natuurlijk ja gezegd en het verhaal herhaalde zich net als bij vorige afspraken. We zijn nooit op het onderwerp terug gekomen.

    Laatst ging ik naar een feest. Hij wist het. Hij dmde me met dat hij op andere feestje is. Opeens vraagt hij “Als je wilt kan je komen”
    Ik: “nee joh; je bent toch met je vrienden”
    Hij: “nee, ik ben alleen”
    Dus ik was even aan het appen met vrienden of ik feest moet skippen voor hem. Uiteindelijk zei ik “oké ik kom”
    Hij: “oh wacht. Laat maar. Ik ben al onderweg naar huis. Heb zo veel honger”
    Ik: “Wil je dan niet alleen afspreken om chillen dan?”
    Hij: “schatje je weet wat er altijd gebeurd als we afspreken”
    Ik: “maar dit keer hoeft het toch niet.”

    Uiteindelijk hebben we weer afgesproken en het is toch geëindigd met sex. Hij zei tegen mij of ik nog straks naar dit feest ga. Ik wilde eigenlijk alleen bij hem blijven en niet meer feesten dus ik zei “ik denk van niet, ik ga denk ik gelijk naar huis”

    Opeens zegt hij “misschien kunnen we samen gaan naar jouw feest”. Ik super blij natuurlijk. Vervolgens komt hij met “ik ben eigenlijk wel heel erg moe.” Hij Was net op dit andere feest en hele weekend was heftig voor hem want hij ging vrijdag en zaterdag ook uit voor zijn verjaardag.

    Ik probeerde hem beetje over te halen om mee te gaan maar hij kwam hele tijd met “moe zijn”. Ik probeerde nog klein beetje zielig doen met dat ik alleen zou daar zijn en ik heb toch gratis toegang dus hij kan mee. Toen heb ik mijn metro gemist omdat ik echt dacht dat hij misschien zou mee gaan als ik verder probeer. Uiteindelijk gaf ik op en ging naar station en heb net de trein gemist. Moest lang wachten op volgende.

    Ik was wel beetje verdrietig dat hij mij hoop gaf om samen te feesten en opeens niet meer. Hij zei dat ie video wilt hoe feest is en volgende keer gaat hij mee. Uiteindelijk ben ik helemaal niet naar het feest geweest, ging gelijk naar huis. Ik stuurde hem later video’s die andere mensen hebben genomen van het feest van wat hij heeft gemist.

    Wat ik wel raar vind is dat elke keer praat hij echt veel over zijn familie en vrienden met mij enzo. Normaal als het om sex gaat doen jongens dat niet.

    Ik wist dat hij een keer naar feest zou gaan dus ik vroeg aan hem

    Ik: “ga je zondag naar .....?”
    Hij: “ja, sws het wordt echt leuk!”
    Ik: “oh ja? Wat is er allemaal dannn?
    Hij: “er komen veel vrienden die ik ken”
    Ik: “dan zou mijn vraag niet echt toepasselijk zijn😅”
    Hij: “wat dan?”
    Ik: “ik wil eigenlijk kijken hoe .... is en lijk me wel gezellig om samen te gaan”
    “Maar als je met je vrienden bent dan zou het wel beetje raar zijn als ik erbij ben toch”

    Hierop reageerde hij niet meer. 4 dagen niet terwijl hij wel hele tijd online was en heeft filmpjes gepost dat hij op het feest is. Meestal reageert hij ook laat op mijn dm, soms paar uurtjes, soms pas dag later. Maar dit keer was het langste wat hij mij heeft genegeerd.

    Opeens stuurt hij mij vraag met “Heey, ben je eigenlijk in voor een trio?”

    Ik vind hem best leuk, en toen hij zei dat hij misschien op mij valt gaf me wel een beetje hoop. We hebben over veel persoonlijke dingen gepraat, we kunnen dus goed met elkaar op schieten. Hij zei zelf een keertje dat hij bang was dat we na eerste afspraakje eigenlijk weinig onderwerpen zouden hebben om over te praten maar bij mij gaat hem zo makkelijk met over alles te praten dat het hem verbaast en wel blij om is.

    Elke keer spreken we af in de avond, excuus? Hij werkt in restaurant tot laat en daarna heeft hij altijd gym. Elke keer is het in zijn auto (zijn ouders zijn best streng, ik geloof het best want hij is Aziatisch en Aziatische ouders zijn wel echt streng en ze zijn ook altijd thuis. Bij mij is het verhaal hetzelfde, ouders altijd thuis) , elke keer blijven we echt lang bij elkaar. Een keertje was ik zelfs pas rond 4 uur ‘s nachts thuis. Voor en na sex is het nooit ongemakkelijk. Tijdens eerste afspraak hadden we veel over zijn ex. Hoe beetje toxic het was.

    Heb op verschillende websites gekeken ‘teken dat hij alleen sex wilt’ en vaak waren wel paar dingen die kloppen zoals ‘nooit vrienden ontmoet’, ‘alleen in de avond afspreken’ en ‘het eindigt altijd met sex’.

    Maar toch zijn er nog die kleine dingetje die zeggen ‘hij vind je leuk maar is verlegen of durft niet” zoals dus die persoonlijke gesprekken, uren lang ook wel. Als hij meer zou willen dat zou die zeker je hand vast houden in openbaar enzo. Maar we waren nooit echt in openbaar (Nah ja wel die parkeerplek) maar niet echt in de stad waar veel mensen zijn.

    Op het eerste afspraak kwamen we wel aan het onderwerp van ‘wat doe je op tinder’, ik ben zelf altijd open voor mogelijkheden, wil wel graag relatie maar als het niet gaat vind ik niet erg om ff fwb zijn. Hij zei dat hij wel open is voor relaties maar momenteel heeft hij druk met zijn werk.

    Maar hem vind ik echt super leuk en ik zou graag relatie willen. Heb een keer wel voor telefoon nummer gevraagd maar werd geskipt. Als ik met hem ben dan vergeet ik altijd dingen te vragen en zeggen dat ik op het rijtje had gezet uren van te voren. Als het alleen om sex zou gaan... dan zou die toch niet persoonlijke dingen vertellen? We hadden over dat hij naar de begrafenis ging van iemand uit zijn familie en vertelde me ook wat zijn emoties toen waren.

    Ook heeft hij gezegd dat wat de beste is... samen slapen na sex. En hij wilt graag dat met mij doen maar is dus moeilijk waar het zou kunnen.

    Vriendin van mij zegt dat ik hem moet confronteren met die date waar we over hadden en zeker zijn telefoon nummer nog een keer vragen.

    Pls, iemand help mij. Wat wilt hij precies. Wat moet ik doen? Wordt ik echt aan de lijntje gehouden? Wilt hij echt alleen sex (wat trouwens wel echt goed is) of misschien toch wel iets meer maar weet niet zeker. Ik vind niet erg om sex met hem te hebben, maar dan wil ik wel meer dan dat. Niet elke keer zo als wat ik hierboven heb uitgelicht.

    Sommige vrienden zeggen laat hem gaan want hij wilt sex terwijl anderen zeggen dat we gewoon elkaar echt aantrekken daarom hebben we altijd sex en dat hij dus gewoon nog niet durft relatie te nemen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2019 - 22:36 ]

    Tinder is een website waar je naartoe gaat om een eenmalige sekspartner te vinden. Als je echt een relatie wilt moet je het daar niet gaan zoeken. Als ik jou was zou ik deze vent (ik weet niet hoe oud hij is) niet vertrouwen.

    Nilas schreef:
    Tinder is een website waar je naartoe gaat om een eenmalige sekspartner te vinden. Als je echt een relatie wilt moet je het daar niet gaan zoeken. Als ik jou was zou ik deze vent (ik weet niet hoe oud hij is) niet vertrouwen.


    Dit is wel erg kort door de bocht. Ik ken meer dan genoeg mensen die een serieuze relatie aan Tinder hebben overgehouden.

    OT: ik zou zo snel mogelijk het contact met deze jongen verbreken, of je moet het inderdaad goed vinden om een fwb te zijn, maar dan moet je niet verlangen naar ‘meer’.


    Hopelijk lezen kinderen onder de 16 dit niet. Aangezien er veel woorden zoals: "$eks" in voorkomen. Datingsites/app dat gratis zijn zou ik niet gebruiken als je een serieuze relatie wilt. Het blijkt namelijk dat mannen op een gratis app vaak uit zijn op één ding.

    En voor een relatie moet je niet zoeken, maar wachten of iemand op je pad komt.

    Verder als hij moeilijk doet om een relatie met je te hebben, en de afspraken tussen jullie eindigen op het intense gebied, dan zou ik het contact verbreken voordat er meer pijn op het spel komt.

    Wat een vooroordelen over Tinder hier :') ik ken super veel mensen die een vaste relatie hebben dankzij een datingapp.

    Over de jongen: laat hem gaan. Aan je verhaal is het duidelijk te horen dat hij enkel uit is op seks. Als je op zoek bent naar een vaste relatie of meer dan fwb, zou ik hem loslaten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het nogal raar te horen dat Tinder "alleen voor seks" is, terwijl ik mensen ken die er echt een goede relatie aan over hebben gehouden. :')

    Maar OT: ik zou wegblijven van hem als je niet comfortabel bent met alleen seks. Het is wellicht een belangrijk onderdeel van een relatie, maar als hij verder niet wil afspreken zonder dat het eindigt in seks, zou ik het laten vallen, zeker als jij wel in zou zijn voor een echte relatie. En ik zou je gevoelens heel duidelijk maken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je blijft zeggen dat jongens die alleen seks willen geen persoonlijke gesprekken met je houden. Geloof me, dat is absoluut niet waar. Dat type jongens wil juist dat jij je helemaal op je gemak voelt zodat je uiteindelijk op die manier overgehaald wordt om seks met hem te hebben. Believe me, I've been there toen ik een paar jaar jonger was. Dat hij je persoonlijke dingen vertelt wil echt 0,0 zeggen.

    Uit je verhaal blijkt heel duidelijk dat hij geen interesse in je heeft behalve in je lichaam. Iemand die je na een paar keer seks vraagt of je in bent voor een trio, is GEEN persoon die op zoek is naar een exclusieve relatie met jou. Als jij daar wel naar op zoek bent, eindig het dan.

    Een advies dat ik een tijdje geleden kreeg en wat echt super handig en simpel is: Als hij je leuk vindt, dan weet je dat. Ik ben zovaak tegen de lamp gelopen en heb veel foute jongens gedate. Het heeft lang geduurd voordat ik eindelijk een jongen tegenkwam waarbij alles gewoon eenvoudig ging en waarvan ik gewoon weet dat hij me leuk vind zonder dat hij dat uit hoeft te spreken. Het is een harde les en ik weet hoe verleidelijk het is om achter elke smiley, zin of uitspraak iets te zoeken... Maar als hij jou als zijn vriendinnetje wil, dan WEET je dat.

    Succes! Je verdient beter dan dit!

    Overigens, schrijf Tinder niet compleet af en geef VOORAL niet zelf het signaal dat je alleen op seks uit bent puur omdat je denkt dat jongens zo zijn. Er zijn genoeg kerels die Tinder gebruiken voor een snelle wip, maar er zijn er ook bij die wel op zoek zijn naar meer dan dat. Wees daar dus gewoon eerlijk over en denk niet dat je een jongen die alleen uit is op seks kan "veranderen".


    ars moriendi

    Sasageyo schreef:
    Je blijft zeggen dat jongens die alleen seks willen geen persoonlijke gesprekken met je houden. Geloof me, dat is absoluut niet waar. Dat type jongens wil juist dat jij je helemaal op je gemak voelt zodat je uiteindelijk op die manier overgehaald wordt om seks met hem te hebben. Believe me, I've been there toen ik een paar jaar jonger was. Dat hij je persoonlijke dingen vertelt wil echt 0,0 zeggen.

    Uit je verhaal blijkt heel duidelijk dat hij geen interesse in je heeft behalve in je lichaam. Iemand die je na een paar keer seks vraagt of je in bent voor een trio, is GEEN persoon die op zoek is naar een exclusieve relatie met jou. Als jij daar wel naar op zoek bent, eindig het dan.

    Deze jongen is geen relatiemateriaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hee! Tinder is zo erg nog niet. Ik ben samen met een jongen, al tweeëneenhalf jaar. En woon samen ^^ en toch op Tinder ontmoet. Ja, er lopen wat bijzondere types ook rond daar, maar goed.

    OT: Als je echt een relatie met hem wil, zou ik hem laten gaan. Het ziet ernaar uit dat hij daar niet op uit is.


    It's never gonna happen, Guys.

    Wel, dat is niet moeilijk om te weten te komen. Stop gewoon met seks. Ik zou persoonlijk ophouden om nu seks met hem te hebben, of je gaat jezelf pijn doen (zoals anderen zeiden, hij komt niet betrouwbaar over). Als hij alleen op seks uit is, zal hij snel interesse verliezen als je geen seks meer geeft. Terwijl, als het meer voor hem betekent, dan alleen dat, dan zal hij ook kunnen genieten van gewoon met je praten of naar Netflix te kijken samen of uit eten te gaan. Geef hem gewoon niks meer, geen seks, geen kus, niks meer, aangezien je duidelijk voor hem aan het vallen bent. Dan krijg je wel vanzelf antwoord. Als hij alleen maar op één iets uit is, zal hij zich snel gaan vervelen, als hij niks geeft om je als persoon. Zo heb je meteen je antwoord. Stop met seks.
    Als je nee blijft zeggen tegen seks en hij reageert van: oké ik begrijp het en hij blijft je sturen en hij wilt blijven afspreken met je en tijd met je doorbrengen die niet seksueel is en gewoon praten en connectie maken, dan is hij er voor jou en jullie connectie en niet voor seks. Zo kun je het snel weten, maar ik denk dat je best stopt met hem zijn zin te geven. Zeg gewoon van nee, tot je weet of hij al dan niet iets meer voelt dan lust. Als je nu toe blijft geven aan hem, ga je blijven vallen voor hem. Heb alleen nog seks met hem als je weet dat hij te vertrouwen is om dat nog verder mee te hebben. Stop seks en je zult meteen weten of hij blijft voor jou als persoon of als het daar nooit om te doen was.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2019 - 17:49 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.