• Heya lieve mensen!
    Ik zoek een cover die ik zowel op quizlet als op Wattpad kan gebruiken.

    Omschrijving:

    Een zware last word op Lucius schouders geworpen als hij moet zorgen dat de krachtige Elvira haarzelf aansluit bij de Heer van het Duister.
    Wanneer Voldermort dreigt Elvira's enige dochter in gevaar te brengen, heeft ze geen andere keus om in te stemmen en wordt Lucius haar verbinding naar het duister.

    Lucius raakt in een ingewikkelde affaire met de heks en de relatie draait vaak om sluwe machtspelletjes die hen steeds duurder komen te staan. Als dan de druk van de Duistere heer steeds meer toeneemt, dreigt het contact met zijn familie af te nemen en plots is Elvira onbedoeld het enige waar Lucius zijn aandacht nog bij kan houden.



    Eventuele foto voor lucius: zijn er nog wel meer te vinden op Internet



    En dit zijn de enige foto's die ik kan vinden van de FC voor Elivra:
    Link naar Imgur
    voorkeur staat aangegeven

    Titel: Ja! Terug Naar het Duister en graag ook een versie posten zonder titel
    Sfeer: duister mysterieus, vintage?
    subtiele kenmerken van Voldermort en deatheater zijn.
    Bloemen zijn ook mooi!

    Verras me!
    Ik heb 16 credits om weg te geven aan de mooiste cover.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2019 - 21:22 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik wil misschien wel proberen. Ben wel beter in trailers maken. Wanneer wil je het hebben?

    filosofie schreef:
    Ik wil misschien wel proberen. Ben wel beter in trailers maken. Wanneer wil je het hebben?

    Super!
    Heb er niet bijzonder veel haast mee, maar zo snel mogelijk is altijd fijn!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Heb je er nog eentje nodig? Anders wil ik wel wat proberen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Heb je er nog eentje nodig? Anders wil ik wel wat proberen.


    Sorry, ik heb je bericht niet gezien. (een maand later whoops) als je nog tijd hebt zou ik dat echt te gek vinden als je iets wil proberen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...