• Hoi allemaal,

    Ik maak mij momenteel heel veel zorgen. Mijn oma zit momenteel in een zorghotel. Zij is helemaal alleen, pas geholpen aan haar gescheurde achillespees en behoorlijk eigenwijs.

    Met een been in het gips en twee handen met dystrofie zit ze daar. Behoorlijk sneu. Maar ze gaat dus zelfstandig naar de wc en rondrijden. Dit mag niet want haar handen zijn flink beschadigd door de dystrofie en kracht erin kan zomaar weg vallen en dat gebeurt regelmatig.

    Ook hebben wij het idee dat de zorgers niet voldoen aan onze eissen. Oma haar been hadden ze omlaag laten hangen voor het eten. Op zich prima voor even. Maar ze waren vergeten het omhoog te doen waardoor ze vocht kan krijgen.

    Haar spuiten tegen trombose die ze elke dag moet, zijn ze ook vergeten, al 4! dagen. Ook klopt de administratie daar niet helemaal lekker. De fysiotherapeut heeft 1 afspraak op vier verschillende dagen uitgewerkt, terwijl het 1 dag was. Dit heeft hij in haar zorgschrift anders uitgewerkt dan op de mail die wij kregen en het zorgportaal. Ook is de zorg heel anders geregeld terwijl meerdere malen duidelijk uitgelegd is wat de situatie is en hoe of wat.

    Doordat mijn oom en tante niets doen (niet eens op bezoek en ze is daar al meer dan een week) komt alles op ons neer. Maar mijn moeder moet ook geopereerd worden, ik heb met mijn Lyme en werk geen energie meer over, mijn vader werkt zich in de rondte en heeft thuis zorgen genoeg en mijn broer ook. Het lijkt wel alsof alles en iedereen ons tegen werkt. Dingen die we op willen zeggen voor oma en alles gewoon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah wat naar dat het allemaal niet goed geregeld is! Zo kan er inderdaad veel druk op familie komen. Misschien kan je proberen toch nog je oom en tante aan te sporen naar je oma te gaan? Wel supergoed dat jullie alles in de gaten houden, dat is ontzettend lief!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ah wat naar dat het allemaal niet goed geregeld is! Zo kan er inderdaad veel druk op familie komen. Misschien kan je proberen toch nog je oom en tante aan te sporen naar je oma te gaan? Wel supergoed dat jullie alles in de gaten houden, dat is ontzettend lief!
    we hebben helaas amper contact. Wij kunnen niks goed doen in hun ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat heftig :S


    Let's drink Jasmin tea!

    Pfsh, dit is héél wat op je bordje. Beterschap i.i.g. Heb je niet iemand waarmee je erover kan praten (als in, de professionele en neutrale partij)?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kakyoin schreef:
    Pfsh, dit is héél wat op je bordje. Beterschap i.i.g. Heb je niet iemand waarmee je erover kan praten (als in, de professionele en neutrale partij)?
    Ik heb het maandag nog even met mijn psychiater besproken tijdens mijn afsluiting. Ik kan het inmiddels los laten. Ik geef mijn mening maar laat het verder ook gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan