• Hoi hoi,

    Ik vroeg mij af of er meer gemeentes waren die leuke dingen organiseren bij jullie zoals bij ons.

    Wij hebben namelijk elke zomer 'Draai van de Kaai'. Dit is eigenlijk gewoon een wielerronde echter is het een hele spektakel geworden. Warm draaien de dag van te voren met Menthal Theo en stamp muziek.

    De twee dagen van de wielerrondes zijn er s avonds allerlei artiesten met oa. Snollebollekes. Elk jaar neem ik mij voor om te gaan, maar het is er nog altijd niet van gekomen.

    Ook hebben wij alle 7 de weken elke woensdag Palm Parkies. Dit is ook in Bergen op Zoom, Dordrecht en nog ergens in België. Mijn broer werkt in het afbouwteam en dit houd in dat er 7 weken lang elke woensdag een artiest of band komt die niet heel bekend is. Entree is gratis en er zijn behoorlijk wat taps met Palm bier. Het is altijd erg gezellig, niet alle muziek is mijn smaak maar even lekker bij kletsen en de sfeer is altijd top.

    Mijn vraag dus, organiseert de gemeente waar jij in woont ook van dit soort toffe dingen of is het bij jullie juist heel saai en doods?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Palm Parkies hebben wij ook in Breda, maar dan iedere dinsdagavond. Alleen voor mij gevoel komen er redelijke bekende bands.
    Voor de rest hebben wij de grootste kermis van Nederland (Tilburg).
    er zou vast nog wel meer zijn maar idk

    [ bericht aangepast op 31 juli 2019 - 18:37 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Palm Parkies hebben wij ook in Breda, maar dan iedere dinsdagavond.
    Voor de rest hebben wij de grootste kermis van Nederland (Tilburg).
    er zou vast nog wel meer zijn maar idk


    Dat ik Breda nou gewoon vergeet =)
    haha tof tof, ik vind het wel leuk dat ze dit organiseren. Even lekker chillen, biertje drinken, muziek luisteren en kletsen
    Vanavond Handsome Poets, echt zin in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nijmegen heeft de vierdaagse en de zomerfeesten. De zomerfeesten beginnen zaterdag al en de vierdaagse dinsdag, en het eindigt vrijdag. In de hele stad zijn podia en optredens en feestjes en het is echt vet leuk. Er is geen entree en je kan je eigen drank meenemen. Daarnaast hebben wij ook een Kaaij die de hele maand juli er is. Dat is onder de Waalbrug, waar ze dan extra zand hebben gestrooid en er optredens, barren en foodstands zijn. Verder niks. Iedereen ligt de hele zomer in het park of aan de Waal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    In Schalkwijk is de Tour de Schalkwijk en in Houten heb je Fladderen, een kinderfestival waar ook heeeeeel veel jongeren en volwassenen als vrijwilliger helpen, haha. Dus dat vind ik ook hartstikke leuk :Y) en verder organiseert het jongerenwerk allerlei uitstapjes zoals surfen, klimmen, wakeboarden enzo. Dat is wel leuk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly