• Hee,

    Ik ben nu een jaartje actief op Wattpad en eigenlijk is dat nog de enige site waar ik verhalen lees. Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die daar een account hebben, vind het wel leuk om wat mensen te volgen. (:

    x


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je hebt ook nog sweek.com dat is ook een schrijf en verhalen site/app. Alleen is er geen forum en communitie om andere mensen daar te leren kennen. Wel wordt er daar vaak schrijfwedstrijden gehouden.

    Grace schreef:
    Is er op Wattpad een Nederlandstalige community/forum? Want ik mis het levendige Q heel erg, maar heb het gevoel dat Wattpad voornamelijk Engels is...


    Er is geen specifiek Nederlandstalig forum op Wattpad, maar wel een Nederlandstalige community. In het forum is volgens mij wel bij café een speciaal topic voor Nederlandstaligen. Verder kan je mensen vinden via rpg's (die meestal met kortere posts werken en vaak iets amateuristischer lijken) en heb je spellen zoals Hide. Voor mij heeft vooral Hide mij veel mensen bij elkaar gebracht. Ik raad je aan om daar een beetje te kijken. Verder kan je mensen vinden door gewoon verhaal te lezen en te reageren.

    Ik trouwens Runningfoxx (ik moet eigenlijk mijn naam veranderen). Ik heb geen afgemaakte verhaal op wp staan, dus als je een afgemaakt verhaal wil lezen raad ik mijzelf niet zo aan :X

    [ bericht aangepast op 21 dec 2019 - 14:54 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Heey ik heb ook Wattpad, mijn gebruikers naam is: DeanoTheDeino.

    Ik heb daar mijn transgender verhaal op gezet die ook op mijn Q staat ^^ (in het nederlands)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Heey Hoi !!

    ook ik heb Wattpad hihi
    ik heet daar : SebbyChan-666.
    ik lees voornamelijk verhalen, maar ik ben creatief bezig met zelfgemaakte gedichten.

    :)


    I am Simply one Hell of Butler

    Ik heet InspirationArtStory

    Wat is je wattpad account? Volgens mij heb ik er ook ooit één aangemaakt, maar ik kan het me niet meer goed herinneren, haha


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Wat is je wattpad account? Volgens mij heb ik er ook ooit één aangemaakt, maar ik kan het me niet meer goed herinneren, haha


    Mijn username is Venomis :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    (...)

    Mijn username is Venomis :)


    Je bent gevolgd! Mijn username is SonOfGondor (ik had idd nog een account)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heet daar chocomycoco