• ALL or NOTHING
    Rollentopic - Praattopic - Speeltopic

    The Story

    Alweer bijna 220 jaar terug dat onderzoekers en doktoren een experiment uitvoerde op een groot eiland. Dit ging toen al vele jaren goed, met slechte enkele kleine complicaties. De kleinere complicaties waren daarbij altijd snel opgelost en het heeft nooit veel schade aan weten te richten.
    Toen zij het experiment echter verder doorzette ging het wel mis. Enkele onderzoekers en doktoren waren niet op het eiland geweest toen anderen het experiment doorzette en één van de doktoren ging al snel naar het eiland om te zoeken naar overlevenden.
    Uiteindelijk bleek dat er slechts één overlevend persoon was. Echter, viel de persoon geen eens een mens meer te noemen. Doordat het experiment zo fataal mis was gegaan, kwam de benaming 'vampier' beter in de buurt.

    De wereld wereld van tegenwoordig is niet meer hetzelfde als wat wij gewend zijn. Mensen hebben geen geld voor een mooi huis, 2 of meerdere auto's voor de deur, om nog maar te te zwijgen over elke dag voldoende eten hebben. Ieder mens vecht om voldoende geld te hebben om te overleven, dit vaak letterlijk. Overal zijn street fights, car races en noem het maar op te vinden om geld te kunnen verdienen.
    Drugs en wapens worden door vele verhandeld, maar alles kost natuurlijk geld en dat heeft juist bijna niemand. Wat zou jij doen wanneer je te horen krijgt van een eiland, waar een gevaarlijk spel gaande is, maar de hoofdprijs maar liefst 250.000 bedraagt?!



    " Would you risk the life you know, everything you have, for money? "


    The Game

    Het spel heet 'All or Nothing'. Dit omdat het daadwerkelijk zo is. Je zet je leven op het spel om de hoofdprijs te kunnen winnen. Zodra jij besluit mee te doen aan dit spel, zal jij worden verwacht om aan boort te gaan van een boot, vaak al de volgende dag. Op de boot krijg jij een verwelkoming en kleine uitleg.
    Wanneer jij van de boot afstapt en op het eiland komt, ben jij in het bezit van enkele dog tags. Hierop staan speelkaarten. Het is de bedoeling dat jij met de anderen op dit eiland vecht om andere dog tags te verzamelen. Je uiteindelijke doel is om een Royal Flush, zoals bij pokeren, bij elkaar te sparen. Natuurlijk is dit niet zo makkelijk, ten eerste al omdat je moet vechten met de anderen en niet iedereen zal een eerlijk spel spelen. Daarnaast zijn er van enkele kaarten enorm veel en van enkele anderen wellicht maar één of twee. Sowieso zit het hele dek erin, gelukkig kan je de andere kaarten gebruiken voor eten en andere noodzaken.

    Mocht het jou lukken om een Royal Flush bij elkaar te sparen, dan mag jij de 'The King' uitdagen. Dit kan je doen in het paleis, waar niemand toegang tot heeft. Pas wanneer iemand een Royal Flush heeft en de uitdaging aangaat gaan de poorten open en mogen mensen toekijken tijdens het gevecht met 'The King'. Het gevecht zal echter niet gemakkelijk zijn. Dit zal namelijk met de vampier zijn die hier al zo lang rondloopt. Natuurlijk is een gevecht met een vampier niet eerlijk, daarom zal de uitdaging zijn dat jij het 2 minuten moet volhouden. Leef jij nog na die twee minuten, dan win je de hoofdprijs!
    Helaas voor jou, zal dit niet inhouden dat jij terug naar huis kan. Dit is namelijk nooit gezegd, echter, wat niet weet wat niet deert, toch?! Je zal je weg verder moeten banen in dit spel. Kies jij dan voor dat geld of vele dog tags om aan eten, wapens en nog meer te komen?


    " Who shall be the first to know the truth behind the game?! "

    The Welcome

    Welkom bij All or Nothing! Hier zijn jouw dog tags. Deze heb je nodig voor dit spel. Je zal met de anderen op dit eiland moeten vechten om meerdere tags te verzamelen. Wanneer jij een Royal Flush hebt, dan mag jij naar het paleis gaan en The King uitdagen. Win jij de uitdaging, dan win jij de hoofdprijs!
    De tags kan je tevens gebruiken om eten, wapens en eventuele anderen benodigdheden te kopen in de safe zones van de steden op het eiland. Dit eiland is erg groot, waardoor het meeste wat je als eerste zal tegenkomen bos is. Alles zal je op de voet moeten doen, geen enkele auto doet het nog en de fietsen en andere vervoersmiddelen zijn kapot en het niet waard om door de steden heen te geraken. Je zal vanzelf zien waarom. Sowieso moet ten alle tijden bereid zijn om een gevecht aan te gaan, waardoor het sowieso sterk wordt afgeraden om vooralsnog een fiets of iets anders dergelijks te repareren en gebruiken.

    Hierna zullen de regels worden aangekaart en ben je op jezelf aangewezen. Vragen zullen niet worden beantwoord omdat je vanzelf de rest van het spel wel duidelijk zal worden. En zo niet, heb je pech.




    The Rules
    [list][*] 1 tag moet ten alle tijden zichtbaar zijn voor de andere spelers.
    [*] Stelen is verboden, je moet vechten en op die manier de tags van een ander winnen.
    [*] Je verliest een gevecht wanneer je niet langer door kan vechten, opgeeft en/of dood gaat.
    [*] De winnaar mag doen met de verliezer wat hij/zij wil. Dit houdt in dat de ander doden ook toegestaan is.
    [*] Behalve vuurwapens, zijn alle wapens toegestaan.
    [*] Het kan gebeuren dat jij je tags goed verborgen hebt, wat ten alle tijden op, om en/of in je lichaam dient te zijn, waardoor jij wellicht nog tags hebt na een gevecht te verliezen. Echter mag de winnaar op elke mogelijke manier de tags op, om en/of in jouw lichaam proberen te vinden op elke gewenste manier.
    [*] Wanneer je nog leeft na een gevecht, dan moet je het spel verder blijven spelen.
    [*] Vechten in de safe zones is verboden, behalve in één speciale club, verdere regels zijn in de club zelf te vinden.
    [*] Hou jij je niet aan de bovenstaande regels, dan zal een executioner jouw komen opzoeken. Je wordt dan gedood of meegenomen om bij de speciale club mee te moeten doen als vechter en/of verleider.[/list]

    Nu kan je denken 'hoe weten zij dit', echter is technologie niet stil komen te staan. Overal zijn minuscule camera's die alles in de gaten houden. Je wordt dus zeker gevonden wanneer je besluit tegen de regels in te gaan. Natuurlijk, ben je welkom om het alsnog erop te wagen.
    The Forest

    Hetgeen wat het meeste opvalt op dit eiland, is het grote bos. Hier zal je je weg door moeten banen vooraleer je in de stad terecht komt. Dit kan toch nog een goede enkele uren duren, zeker wanneer je de weg niet weet/verliest, andere spelers tegenkomt, de weg niet kan vinden in het donker en wellicht andere redenen.

    Nog altijd lopen er wilde dieren rond in dit bos, denk hierbij aan herten, konijnen, eekhoorns en andere dergelijke dieren. Gevaarlijke dieren zoals een tijger komen hier echter niet voor. Natuurlijk zullen de dieren zichzelf wel proberen te beschermen en/of wegrennen. Je mag altijd proberen te jagen op deze dieren om jezelf van meer voedsel te voorzien.

    Naast het bos zijn er trouwens ook rivieren en meren te vinden. Sommige hiervan zijn zoet water. Dit is dan ook zeker handig om jezelf schoon te maken en te voorzien van water om te drinken wanneer je geen tijd hebt en/of geen/niet voldoende dog tags hebt om naar de safe zone te gaan hiervoor.

    Je kan en mag ten alle tijden alles wat het bos te bieden heeft gebruiken. Kijk wel uit, want niet alle planten, bessen en andere dergelijke zijn even goed. Sommige bessen zijn bijvoorbeeld giftig. Nu zijn hier geneesmiddelen voor in de safe zones, maar die moet je dan wel bij je hebben of nog net weten te verkrijgen voor je het lootje legt. Met andere woorden; niet alleen de gevechten hier kan je dood betekenen.



    " Each player must accept the cards given to him or her, but once they are in hand, he or she alone must decide how to play in order to win the game. "


    The City

    Op het eiland bevindt zich een grote stad. Deze stad is erg vervallen en de natuur is zijn weg dan ook terug aan het vinden. Veel van de stad is dan ook groen en random bomen zullen overal aanwezig zijn. De binnenkant van de panden is ook erg vervallen, maar toch zullen de meeste mensen zich daarin bevinden om wat onopvallend te wachten op iemand om aan te vallen. Het is dan ook toegestaan om te vechten in de steden waardoor je nergens echt veilig bent.

    Enkel in de safe zones mag er niet worden gevochten. Er zijn twee safe zones te vinden, de één in het noord-oosten en de ander in het zuiden van de stad. Degene in het noord-oosten is iets groter en heeft over het algemeen net iets meer te bieden. Echter zal je meer drugs vinden in het zuiden.
    Vechten in de safe zones is streng verboden, mocht je het toch erop wagen, dan staat de doodstraf daarop of je wordt meegenomen om mee te moeten doen in de speciale club. Deze club is te vinden in de save zone die zich in het zuiden bevindt.

    De safe zones zijn er dus om even niet de gehele tijd over je schouder te moeten kijken. Hier kan je proberen te praten met de andere deelnemers en bijvoorbeeld een groep proberen te vormen, samen sta je vaak sterker. Of dit hier nu net zo hard geldt, is toch vaak de vraag.
    In de safe zones kan iedereen aan eten, drinken, wapens en andere benodigdheden komen. Het één zal je altijd meer kosten dan het ander, zeker als het gaat om wapens of wat luxer eten.
    The Club

    Zoals eerder aangegeven is er een speciale club in de safe zone van het zuiden van de stad te vinden. Door middel van dog tags kan je hieraan meedoen. Een mens kopen kan tussen de 6 en 16 dog tags gedaan worden, de kosten zijn afhankelijk van of de persoon al eens een vechter/verleider is geweest voor een ander. Tevens kan je een kamer huren, aangezien het verboden is aan een soort hotel. De kamers zijn redelijk ruim en je kan er enkel in met een sleutel. Daarnaast hebben deze kamers waarschijnlijk de beste bedden op dit gehele eiland.
    In jouw kamer kan jij praten met de door jou gekochte mensen, al kan dit ook in de ruimte waar zij kunnen trainen en sparren met anderen. De kamer mag je ook gebruiken voor nachtelijke avonturen. Aangezien zij echter ook meededen aan het All or Nothing spel, weet iedereen wel iets van vechten en de één zal zich meer verweren dan de ander. Daarentegen, wanneer jij hier een mens koopt, mag jij doen en laten wat jij wil met ze. Misbruiken, toetakelen, afstraffen, seks en zelfs doden. Zie het dus als een soort relax dagje, een ander moet namelijk voor jou vechten.

    Een verleider is er om jou tijdens de gevechten bezig te houden indien gewenst, je mag ze alles laten doen wat je wil. Moeten zij drankjes halen, masseren, je op andere leuke manieren bezig houden? Allemaal toegestaan! Je mag ze ook naar andere eigenaren brengen, om te proberen iemand te verleiden om het gevecht op te geven. Daarbij mag je de persoon ook aanbieden op elke mogelijke manier aan je tegenstanders (denk aan seks, verwonden en meer). Je geeft dan dus toestemming dat een ander iets met jouw gekochte mens mag doen.
    Wie de verleiders en de vechters zijn, is daarbij ook geheel de keuze aan de eigenaar. Dit mag je ook veranderen wanneer je zou willen, behalve tijdens de gevechten zelf. Wanneer je kiest om de één in te zetten, mag je niet halverwege je bedenken. Die persoon zal dan alle gevechten van die dag moeten aangaan. Elke dag mag je dus een andere vechter uitkiezen.

    Wanneer jij meedoet hieraan kan je meedoen aan een novice, advanced en/of expert gevecht. De novice gevechten zijn meer om erin te komen en te zien wat jouw vechter zoal kan. De advanced voor zij die behoorlijk weten wat de vechter kan en expert om gewoon het beste te halen uit wat er te halen valt. Of om zeer hard te verliezen natuurlijk.
    Weet jouw vechter een novice gevecht te winnen, dan krijg je één en in sommige gevallen twee tags als prijs. Wint jouw vechter een advanced gevecht, dan win jij twee tot vier tags en mag jij één verleider of vechter van de verliezer uitkiezen om voor jou te komen werken. Wordt expert gewonnen, dan krijg je 6 tags en mag je twee mensen uitkiezen van de ander.

    Eens in de maand wordt er ook een Die-Hard gevecht gehouden. De winnaars krijgen 8 tags, een gratis extra persoon naar keuze uit 3 personen en mogen daarbij ook 2 kiezen uit de verliezers zijn mensen. Nu zijn de regels hier net iets anders dan het echte spel, omdat het een spel in een spel is.
    [list][*] De eigenaren mogen geheel zelf weten wat zij met hun gekochten mensen doen. Zij dit misbruiken, verkrachten, verwonden en/of doden. Enkel de eigenaar mag beslissen over zijn/haar gekochte persoon.
    [*] Je mag de door andere verkochten mensen dus niets aandoen (op woorden na), tenzij je toestemming hebt gekregen van de eigenaar van de persoon.
    [*] Wanneer je geen mensen meer hebt, moet je naar het toeschouwers gedeelte van de club of nieuwe mensen kopen met tags.
    [*] Je mag hier als eigenaar niet vechten met een andere eigenaar, andere spelers van het All or Nothing spel dus. Wel mag je vechten met de door jou gekochte mensen.[/list]
    Wanneer je klaar bent en verder wil met het echte spel, dan kan je de mensen weer laten opsluiten. Aangezien zij op jouw naam staan, kan je altijd terugkeren naar de club om ze weer op te halen. Dit kost niets, aangezien je ze reeds betaalt hebt. Wil je stoppen? Dat kan ook, je krijgt ongeveer 1/3e deel terug aan tags voor degene die jij gekocht hebt en één per verkregen vechter/verleider.
    Als eigenaar kosten drankjes je hier niets, eten kost je één of twee tags, afhankelijk van wat je kiest. Als toeschouwer kosten 3 normale drankjes jou één tag en 1 alcoholische twee. Eten kost twee a vier tags, afhankelijk van wat je kiest. Drugs is hier ook te vinden, afhankelijk van je keuze en hoeveelheid kan dit wel erg duur worden.








    The Vampires

    Op dit eiland is op dit moment één vampier en het spel is eigenlijk ook gemaakt voor de vampier. Op deze manier heeft deze bloed en kan de familie die al die jaren terug de overlevende vond nog verder proberen te experimenteren wanneer hier voldoende informatie voor is. Door dit spel zijn er ook meteen genoeg mensen om op te experimenteren. Ze zijn reeds bezig met een goed team opstellen voor wanneer zij verder willen experimenteren en hebben ook al wat dingen gedaan met dieren.
    De vampier weet nog niet dat hij andere ook vampier kan maken, ook de familie weet dit dus niet. Dit zal hij echter wel binnenkort gaan leren. De gehele tijd heeft hij enkel gedacht aan bloed, overleven, krachten onder controle krijgen en dergelijke zaken. Nu hij sowieso zijn honger en krachten wat beter onder controle heeft, zal hij zich meer op gaan stellen als een gewoon persoon tussen alle deelnemers van het spel. Hieronder kan je vinden wat een vampier voor krachten heeft, zwaktes heeft en hoe iemand een vampier wordt.

    De Krachten
    [list][*] Hoektanden: Vampiers hebben vlijmscherpe hoektanden, deze kunnen zij intrekken en laten zakken wanneer zij willen. Echter, kan het wel eens voorkomen dat deze vanzelf zakken wanneer zij erg emotioneel zijn, voornamelijk komt dit voor bij woede en enorme opwinding.
    [*] Zintuigen: De zintuigen van een vampier zijn uitmuntend en vele malen beter dan dat van een mens. Zij kunnen gefluister horen op meters afstand, proeven alles veel beter, voelen veel intenser, hun geur is enorm goed en hun zicht is onwijs scherp. De ogen van een vampier kunnen tevens van kleur veranderen wanneer zij erg hongerig en/of boos zijn. Al kunnen zij dit doen wanneer zij willen. Het is meestal zo dat de oogkleur een stuk lichter wordt en wat 'gloeit' als het ware.
    [*] Kracht: Zij zijn enorm sterk. Zo kunnen zij een volwassen man meters van hun af smijten en flink wat schade toe richten wanneer zij iemand besluiten een knietje te geven bijvoorbeeld. Een vampier wordt over de tijd heen steeds wat sterker.
    [*] Snelheid: Een vampier is enorm snel. Hierdoor kunnen zij snel van de ene plek naar de anderen gaan. Niet knipperen dus. Een vampier wordt over de tijd heen steeds wat sneller.
    [*] Uithoudingsvermogen: Zij kunnen enorm lang doorgaan zonder moe te worden of slaap nodig te hebben.
    [*] Behendigheid: Vampiers kunnen enorm ver springen en zich net aan dat ene kleine randje omhoog trekken met gemak. Ook een kogel ontwijken is geen probleem, zeker gemixt met de snelheid die een vampier beschikt is dat niet moeilijk.
    [*] Duurzaamheid: Ze zijn erg duurzaam. Waar een mens niet veel meer kan doen wanneer hun lichaam onder de wonden zit, zou een vampier gewoon door kunnen gaan.
    [*] Genezen: Een vampier geneest erg snel, waar een wond net gemaakt is zal het namelijk binnen enkele secondes zich al gaan genezen. Dit gepaard met hun duurzaamheid maakt ze vrijwel onsterfelijk. Een vampier kan dan ook voor altijd leven, mits zij niet vermoord worden.[/list]

    De Zwaktes
    [list][*] Bloed: Een vampier heeft bloed nodig om te kunnen overleven en functioneren. Echter, omdat zij dood zijn, kunnen zij zelf geen bloed meer produceren. Hierom moeten zij het bloed van anderen innemen.
    [*] Dood bloed: Het bloed van een reeds overleden persoon werkt als gif voor een vampier. Waar zij er niet permanent van sterven, zal het ze wel degelijk zeer verzwakken.
    [*] Verdroging: Wanneer een vampier te lang geen mensenbloed binnen krijgt, zullen zij langzaam maar zeker verdrogen. Het lichaam van een vampier zal over de tijd heen zelfs mummificeren. Wat bloed zal ze echter weer laten functioneren en vrijwel meteen zullen zij er weer 'levendiger' uit gaan zien. Wel zullen zij nog wat zwak zijn in de eerste uren, omdat zij al zo lang niets bewogen hebben. Zij hebben trouwens alles om hun heen door wanneer dit gebeurt. Het enige waarin zij worden gestopt is bewegen namelijk, de zintuigen werken nog.
    [*] Onthoofding: Zodra een vampier wordt onthoofd, sterven zij permanent.
    [*] Hart: Als het hart van een vampier uit het lijf wordt gehaald, sterven zij permanent.
    [/list]

    " Better to fight for something than to live for nothing. "

    The Becoming

    Elke vampier kan een andere vampier maken. Om als mens vampier te worden, dien je vampier bloed in jouw systeem te hebben en daarna zal je moeten sterven. Binnen enkele uren zal je terug ontwaken en rustig aan transformeren naar een vampier. Zo zal je merken dat je zintuigen beter worden. Je kracht, snelheid, uithoudingsvermogen, behendigheid en duurzaamheid zal steeds beter worden en ook zal je snel genezen van wonden. Om de transformatie echter permanent te maken, dien je menselijk bloed te drinken binnen 24 na het wakker worden. Wanneer je bloed ruikt, zullen de hoektanden vanzelf scherper worden om het je makkelijker te maken om bloed te drinken van een mens.
    Zodra je bloed drinkt ben je een echte vampier en is je transformatie compleet. Nu heb je dus de mogelijkheid om voor altijd te leven, mits iemand je niet weet te doden met de enkele zwaktes die een vampier toch echt heeft. Je zal dan ook niet verder verouderen qua uiterlijk nadat je een vampier bent geworden. Besluit je echter om geen menselijk bloed te drinken, dan zal je na 24 uur permanent sterven.





    The Roles

    Graag zou ik rollen van minimaal 18+ zien. De persoonlijkheid hoeft niet uitgebreid uitgelegd te worden, een opstapeling van karaktereigenschappen is prima. Niemand is perfect of dramatisch sterk/de beste in een bepaald soort vechten. Natuurlijk mag je goed zijn erin, maar niemand is de beste. Houd het realistisch, een slanke den van 1.65 kan nooit een gespierdere man van 1.90 echt aan in een handgevecht en al helemaal geen vampier.
    Van mij mogen executioners (dit waren vroeger geen spelers!) en vechters & verleiders voor de club ook gespeeld worden. Je personage mag natuurlijk ook iets doen waardoor zij een vechter/verleider worden uiteindelijk. Laat tevens weten of jouw personage wel of geen vampier gemaakt mag worden, dit kan dan eventueel eens gebeuren in de RPG, in overleg.
    Ik zal voor deze RPG je rol keuren, zolang je het echter realistisch houdt, moet het vast goed gaan komen! En je mag meerdere rollen op je nemen, je mag zoveel karakters maken als je wil (graag wel gemengd houden en niet alleen vrouwen of mannelijke rollen op je nemen). Doe het echter alleen als je ook zeker bent dit vol te kunnen houden.

    Lijstje
    [list][*] Naam
    [*] Leeftijd
    [*] Hoe lang reeds aanwezig
    [*] Persoonlijkheid
    [*] Uiterlijk, met fc
    [*] Een geschiedenis waarin staat waarom je personage meedoet aan het spel/hoe zij een vechter of verleider zijn geworden/waarom zij een executioner zijn geworden
    [*] Technieken & wapenkeuzes
    [*] Extra
    [/list]


    Mannen
    Roman Parsons | 30/249 | Sinds zijn geboorte | Eerste vampier | Handgevechten (en vampier krachten waar nodig/kan) | 1.2 | LittleRomana
    Conlaoch Foley | 28 | 3 jaar aanwezig | Deelnemer | Gif & brass knuckles met pinnen & een hunting knife | 1.1 | Highgarden
    Michael "Mike" Landers | 40 | 6 maanden aanwezig | Deelnemer | Goed in handgevechten, heeft een zakmes | 1.2 | L_Linda
    Kaylan Sosa | 37 | 20 jaar aanwezig | Deelnemer | Handgevechten, klein mes, zwaard | 1.2 | LittleRomana
    Naam | Leeftijd | Hoe lang reeds aanwezig | Deelnemer/Baan | Wapens naar keuze | pagina - Username

    Vrouwen
    Deelnemer - LittleRomana
    Faiza Holmberg | 24 | 6 jaar aanwezig | Verleidster | Pijl en boog & tomahawk & submissions | 1.1 | Highgarden
    Zaphira Benton | 26 | 4 jaar aanwezig | Deelnemer | Kendo, kickboksen en Jiujitsu & zwaard & speren | 1.1 | Intergalactic
    Scarlett Young | 32 | 3 jaar aanwezig | Deelnemer | Werpmessen & pijl en boog | 1.2 | Joy_x
    Naam | Leeftijd | Hoe lang reeds aanwezig | Deelnemer/Baan | Wapens naar keuze | pagina | Username

    NPC's
    - Carter Davis Blackwood | 31 | Altijd aanwezig gewest | De baas | Heeft genoeg technieken beoefend en kan vele wapens gebruiken | Pagina 1.1 | Iedereen wanneer nodig
    - Joseph Whitman | 30 | 4 jaar aanwezig | Eten, drinken & andere benodigdheden in het Noord-Oosten | Goed in handgevechten, maar ook met verschillende wapens | 1.1| Iedereen wanneer nodig
    - Dayton Archer | 36 | 12 jaar aanwezig | Wapenhandelaar in het Noord-Oosten | Alles, maar vooral goed met werpmessen | 1.1| Iedereen wanneer nodig
    - Rashawn Novak | 33 | 6 jaar aanwezig | Baas van de club in het Zuiden | Vooral goed in handgevechten, maar kan met veel wapens overweg | 1.1| Iedereen wanneer nodig
    - Christiana Alanis | 26 | 2 jaar aanwezig | Bemiddelaar van de club in het Zuiden | Heeft op verschillende sporten gezeten en weet een mes goed te gebruiken | 1.2| Iedereen wanneer nodig
    - Ryder Hardman | 34 | 5 jaar aanwezig | Drugsdealer in het Zuiden | Verschillende technieken geleerd, messen en stokken doen ook wonderen | 1.2| Iedereen wanneer nodig


    ** Q regels ** Graag meedoen wanneer je ook echt mee kan doen en minimaal eens per week kan posten ** Minimaal 300 woorden ** Vragen? Stel ze! ** 16+ van te voren rood dik gedrukt aangeven ** Overleg met elkaar wat wel/niet goed is om te doen met andermans personage (doden vooral!) ** Geen andermans personages besturen ** OOC in het praattopic, wees respectvol naar de anderen (de personages vechten al genoeg ;P) ** Probeer iedereen wat te betrekken en ga niet met slechts 2/3 personages teveel door ** LittleRomana maakt nieuwe topics **

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 17:11 ]

    Voor nu zou ik graag een mannelijke en vrouwelijke deelnemer. ^^


    • • •

    Highgarden schreef:
    Voor nu zou ik graag een mannelijke en vrouwelijke deelnemer. ^^


    Ik heb je toegevoegd! ;D

    Xx

    Mag ik een vrouwelijke deelneemster?

    Intergalactic schreef:
    Mag ik een vrouwelijke deelneemster?


    Natuurlijk, ik heb je erbij gezet! ;D

    Xx

    FAIZA
    " v i x e n "
    H O L M B E R G

    “The eyes are one of the most powerful tools a woman can have. With one look, she can relay the most intimate message.
    After the connection is made, words cease to exist.”


    N A M E      • • •
    Faiza Holmberg.

    A G E      • • •
    24 jaar.
    ➳ 21 april                  ➳ Stier

    P R E S E N C E      • • •
    Ze is hier maar liefst zes jaar aanwezig, en vraagt zich tot op de dag van vandaag nog altijd af hoe ze het heeft overleefd. Begonnen als deelneemster, maar inmiddels is ze een verleidster geworden. De kettingreactie waardoor ze één regel verbroken had begon door een tag te verstoppen, en haar tegenstander wist toevallig dat ze deze in haar bezit had. Hij deed er alles aan om deze te vinden, wat hem uiteindelijk ook lukte, al had hij net de dingen die hij wilde doen niet kunnen bereiken door een kruisende tegenstander. Ze kwam de man later tegen in een safe zone en viel hem daar aan. De Executioner volgde niet veel later.
    ➳ Haar voorkeurswapens zijn toch wel; pijl en boog, tomahawk. Ze is echter waarschijnlijk toch wel het beste in submissions en haar hersenen gebruiken.


    “It's intelligence mixed with less than innocence, it's cruelty mixed with a sense of elegance. It's a trap set for seduction.”


    P E R S O N A L I T Y      • • •
    natuurlijke elegantie • mentaal sterk • intelligent • strategische denkwijze • kan onschuldig ogen • verleidelijk • wikkelt mensen graag om haar vinger • levenslustig • onderdanig • volger • genoeg is echter wel genoeg • heeft veel geduld • realistisch aangelegd • weet niet wat ze wil bereiken • charismatisch • scherpzinnig • begeerlijk • loyaal, tot hoeverre dat lukt • onzeker, al uit ze dit niet • egoïstisch • is ondanks alles wel erg sociaal • flirterig • begeerlijk • strijdlustig, geeft niet gauw op • kan soms erg gevoelig zijn, vooral wanneer ze alleen is • niet gauw nerveus te maken • heeft zeker een mondje terug • heeft een zorgzame kant • goede vriendin




    "You want sensitive and understanding, stick with the therapist. You want great, mind blowing sex —come with me."


    A P P E A R A N C E      • • •
    kenza zouiten • 1.72 m • licht getint • kleurt snel en egaal in de zon • verbrand niet echt door haar roots • heeft een slank postuur • heeft over de jaren heen toch wel wat lichte spieren gekweekt, zodat ze niet geheel zwak is • slanke armen waar toch wat spieren zichtbaar zijn • lichte gespierde bovenbenen • heeft aangename rondingen die zeker zichtbaar zijn • kleinere handen, slanke vingers • heeft geen tatoeages • heeft geen piercings • enkele littekens verspreid over haar lichaam

    eivormig hoofd • langere, lichtbruine, golvende haren • heeft haar haren zowat altijd los • donkerbruine wenkbrauwen die ze bijhoudt • verleidelijk lange, zwarte wimpers • lichtbruine ogen, die soms zelfs blauw lijken • slanke, maar wat langere neus • volle, kissable lips • hogere jukbeenderen

    kan zich enkel kleden hoe ze haar willen kleden • doet enkel make-up op wanneer dat van haar verwacht wordt

    heeft een vrouwelijke, verleidelijke en zachte stem • spreekt duidelijk • heeft een licht zweeds accent, dat ze kan laten verdwijnen • verheft haar stem niet vaak • scheld niet gauw, maar als ze het eenmaal doet is stoppen weer even moeilijker


    "Saints and Sinners may be separated by their actions, but they are united by their reaction to passion."


    H I S T O R Y      • • •
    ✝ Vader | Victor Holmberg
    ✝ Moeder | Aicha Holmberg


    "Let's start with a kiss..."



    "You. Me. Bed. Now. Please?"


    Faiza komt uit een ontzettend arm gezin, en toen haar ouders verongelukten bleek het dat de familie zoveel schulden had, dat er letterlijk geen andere uitweg was dan meedoen aan All or Nothing. Faize probeerde het nog even, maar uiteindelijk kreeg ze geen baantje dat ze vast kon houden, waardoor het haar enige optie bleek te zijn.
          Het was niet alsof ze erin was gegaan met het idee dat alles koek en ei zou zijn, en dat het haar binnen enkele maanden was gelukt, maar na maar liefst vier jaar vechtend door de bossen gewandeld te hebben begon ze haar energie echt wel te verliezen. Faiza was ten eerste al geen vechter, maar voegde zich in haar eerste maand al samen met Samson, een wat oudere man uit Amerika. Hij bood haar bescherming, zij bood haar lichaam. Het werkte vreemd genoeg, en dat was dus een mooi begin.
          Na ongeveer een jaar aan samenwerking legde Samson het lootje, door de hand van een wat jongere man, Hugo. Hugo wilde best samenwerken met Faiza, maar dan met dezelfde deal als ze met Samson had. Dit werkte enkele maanden, maar uiteindelijk tot Hugo's verbazing, redde Faiza eens zijn leven. Dit zorgde direct voor een geheel andere dynamiek, waarbij de man haar toch wel begon te respecteren op dat vlak. De twee kregen een betere "relatie", waarbij hij haar begon te trainen, iets waar Samson al eens mee begonnen was.
          Deze samenwerking werkte maar liefst tweeënhalf jaar, waarbij ze vooral getraind is om submissions te kunnen verrichten. Hiervoor hoefde je namelijk niet zozeer kracht te hebben, maar simpelweg een juiste houding. Deze submissions hebben zowel haar als Hugo vaker gered van meerdere duo's of zelfs groepen. Totdat Hugo uiteindelijk vermoord werd. Faiza wist weg te komen ditmaal, en redde het tot een safezone. Ze kwam er te weten over The Club, in ieder twee vechters en een verleider onder haar had.
          Toen ze na die maanden eindelijk het bos weer betrad ging het na zo'n twee weken alweer fout. Faiza werd aangevallen, en nadat de man zijn plannen gaf over wat hij allemaal met haar ging doen, vreesde ze oprecht voor elk deel van haar lichaam. Na haar "verslagen" te hebben, want moeilijk was het niet gezien het een bruut was, leek hij precies te weten welke dog tags ze allemaal had. De meest zeldzame had ze echter verstopt, en hij ging er dan ook zeker voor. Net toen hij haar wilde straffen omdat hij harder moest werken, kwam er een tegenstander, die hem wegjoeg. Ook Faiza ging er vandoor, ze had inmiddels wel genoeg van de mannen.
          Eenmaal in de safezone aangekomen, viel de man haar opnieuw aan, waardoor ze toch in een vechtpartij belandde, ondanks dat ze van de regels wist. De Executioner volgde niet veel later, en zo werd ze gestraft door als vechter / verleidster te moeten werken. Inmiddels is ze alweer twee jaar een verleidster, en doet ze haar werk goed. De enige redenen waarom ze andere eigenaren had in die tijd was wanneer ze stierven of wanneer ze verloren hadden en daarbij haar verloren. Geen van hen nam vrijwillig afscheid van Faiza.

    “Sometimes not being in control is the sexiest feeling in the world. How free you can feel to be dominated.”


    E X T R A      • • •
    ➳ afkomst • zweeds & marokkaans.
    ➳ talen • zweeds, arabisch, engels, frans,
    ➳ geloof • ongelovig.
    ➳ geaardheid • biseksueel.
    ➳ allergie • geen.
    ➳ verslaving • geen.
    ➳ roken • nee.
    ➳ alcohol • als het aangeboden wordt.
    ➳ drugs • nee.
    ➳ angst • sterven.
    ➳ droom • hieruit zien te komen.
    ➳ geheim • waarschijnlijk alleen het feit dat ze hieruit wil zien te komen.
    ➳ talenten • mensen lezen, submissions, masseren.
    ➳ hobby's • gevechten bekijken, flirten, vechten,
    ➳ tics • speelt veel met haar haren, bijt vaak op haar onderlip, likt haar lippen sensueel, raakt anderen vaak aan tijdens het praten.
    ➳ vampier • mag zeker gebeten worden door de vampier.








    C O N L A O C H
    " p o i s o n "
    F O L E Y

    "You will never be entirely comfortable. This is the truth behind the champion —
    he is always fighting something. To do otherwise is to settle.”


    N A M E      • • •
    Conlaoch Foley.

    A G E      • • •
    28 jaar.
    ➳ 10 april                  ➳ Ram

    P R E S E N C E      • • •
    Con is maar liefst drie jaar aanwezig hier, en heeft deze gehele drie jaar vooral tijd besteed in de bossen en de stad. De safe zones bezoekt hij zo min mogelijk, en graag houdt hij het vooral op een overnachting of een simpele in and out voor wat rust. The Club heeft hij nog niet bezocht, al piekt het al maanden zijn aandacht. In de jaren heeft hij wel al veel dog tags weten te bezitten, waardoor het hem verstandig lijkt deze even goed te gaan gebruiken en zelf enkele dagen rust te nemen om anderen dog tags te laten verdienen voor hem.
    ➳ Zijn voorkeurswapens zijn toch wel; gif, en dan maar liefst door de natuur zelf. Verder gebruikt hij ook graag brass knuckles met pinnen en een hunting knife.


    “It's my eyes. They're ... more serious than they used to be. Like they've seen things they shouldn't have.”


    P E R S O N A L I T Y      • • •
    vechter tot het einde • geeft nooit op • is redelijk behulpzaam • charmant • kan vreemd genoeg nog sociaal zijn • strijdlustig • twijfelt aan zijn levenslust op de meeste dagen • neigend naar een opkikker • streng • op sommige vlakken erg egoïstisch • vertrouwd anderen niet gauw • gesloten • slim • mysterieus • dominant • introvert • geen geduld • negatief • nors • kan qua humeur ineens omslaan • snelle denker • opmerkzaam • waakzaam • heeft ergens toch wel een goed gevoel voor humor • creatief • geeft pas respect als hij het krijgt • nieuwsgierig op sommige vlakken • avontuurlijk • mentaal sterk • standvastig • geeft niet graag zijn fouten toe




    "If you can't go back to your mother's womb, you'd better learn to be a good fighter."


    A P P E A R A N C E      • • •
    charlie hunnam • 1.96 m • blank • verbrand snel in de zon • slank gebouwd • aardig gespierd, overal over zijn gehele lichaam • heeft verder geen opvallende kenmerken • geen tatoeages • geen piercings • enkele grote littekens zijn er te vinden over zijn lichaam

    eivormig hoofd • boterblond haar • zijn haren zijn op dit moment weer veel te lang, moet nodig geknipt worden • blonde wenkbrauwen • blonde, lange wimpers • ijsblauwe ogen • wat bredere neus die overduidelijk vaak gebroken is geweest • wat vollere lippen • heeft altijd wel een baardje • heeft soms een sik die wat langer is

    heeft over de jaren heen het een en ander gestolen van anderen • draagt altijd zijn kistjes • een aangename verzameling aan dog tags

    heeft een diepe, aantrekkelijke en mannelijke stem • spreekt niet altijd even duidelijk, is geneigd te mompelen • spreekt met een dik iers accent • vloekt veel en houdt zich niet gauw in


    "Stopping to have a smoke is a time-honored tradition non-smokers can’t understand."


    H I S T O R Y      • • •
    Vader | Toby Foley
    Moeder | Freya Foley
    ✝ Broer | Martin Foley


    "Fighting always ends with killing."


    Conlaoch was zo'n vier jaar geboren na zijn oudere broer, Martin. Het was een normaal gezin, dat redelijk zat qua geld, tot Martin zieker en zieker werd. Toen hij uiteindelijk achttien was, en zowat op sterven lag deden zijn ouders er alles aan om hem in leven te houden, wat betekende dat ze omkwamen in de schulden. Nog vier jaar hield hij het vol, tot hij er gek van werd en zich opgaf voor All or Nothing, zonder enige vorm van waarschuwing.
          De dag erna was hij weg, wat de familie brak. Hun vader sloot zichzelf op in de slaapkamer, terwijl hun moeder zich terugtrok in de badkamer. In hun ogen hadden ze gefaald als ouders. Om de klap nog erger te maken besloot Conlaoch hetzelfde te doen, al was het maar om zijn broer te redden. Zo'n twee maanden later was hij dan ook op het eiland te vinden, nadat hij onderzoek had gedaan naar gif en bepaalde planten.
          Eenmaal daar ging hij op zoek naar Martin, wat hem zo'n anderhalve maand kostte. Ze leken elkaar telkens te missen, maar uiteindelijk is het hen gelukt om een jaar samen te werken. Een heel jaar waar Martin's gezondheid hen beide in gevaar bracht, maar hoe ze het ondanks alles wisten te overleven. Conlaoch werd al gauw de aanvaller, en Martin was vaak de look-out en hield zich bezig met voedsel verzamelen en hutten bouwen.
          Na dat ene jaar werd Martin aangevallen, en lag hij op sterven. Om Conlaoch niet in grotere problemen te brengen nam hij wat van zijn gif, waardoor hij in zijn slaap overleden was. Zijn jongere broertje wist niet wat hij moest doen, en brak eigenlijk. Iets in hem brak. Een murder spree uit frustratie volgde al gauw, en voordat hij het wist was hij in het bezit van en groot aantal dog tags. Her en der verloor hij er eens een paar, maar nooit was zijn gehele verzameling afgepakt. De meeste gevechten won hij dan ook.
          Conlaoch heeft misschien verloren waarom hij hier daadwerkelijk heen gekomen was, zijn broer, maar is nog altijd uit op het geld om zijn ouders en legacy te redden. Hij denkt nog vaak terug aan wat hij zijn ouders hiermee aangedaan heeft, en vergeeft het zichzelf nog altijd niet. Het voordeel is echter dat hij door de waakzaamheid die je moet bezitten er vaak niet aan hoeft te denken.
          Om zijn hoofd geen rust te gunnen is Conlaoch dan ook het meest in de stad en het bos te vinden, en is hij niet zo'n fan van de safe zones. Nu moet hij het recentelijk wel wat vaker opzoeken, vooral omdat zijn lichaam gewoon niet meer kan, en hij simpelweg meer rust nodig heeft dan in de voorgaande jaren.
          The Club heeft hij tot dusver ontweken, maar met zijn grote collectie aan dog tags weet hij dat hij het daarmee vooral meer kan uitbreiden. Deze zal hij dan ook gauw gaan opzoeken om vooruit te komen in het verdomde spel.

    “All things are poisons, for there is nothing without poisonous qualities. It is only the dose which makes a thing poison.”


    E X T R A      • • •
    ➳ afkomst • iers.
    ➳ talen • iers, engels.
    ➳ geloof • ongelovig.
    ➳ geaardheid • heteroseksueel.
    ➳ allergie • geen.
    ➳ verslaving • sigaretten.
    ➳ roken • ja, na elk gevecht / moord.
    ➳ alcohol • graag, maar met mate.
    ➳ drugs • ja, als hij het kan kopen met genoegen.
    ➳ angsten • sterven, zelf gif innemen.
    ➳ droom • winnen.
    ➳ geheim • dat hij meer van natuur afwist dan hij deed overkomen.
    ➳ talenten • gif creëren, vechten, mensen leren.
    ➳ hobby's • martelen, gevechten winnen, jagen,
    ➳ tics • raakt zijn sik geregeld aan, vernauwd zijn ogen, klemt zijn kaken op elkaar, heeft een strijdkreet.
    ➳ quirks • geeft vrijwel niets om zijn uiterlijk, waardoor kappersbeurten soms lang op zich laten wachten.
    ➳ vampier • mag zeker gebeten worden door de vampier.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2019 - 19:04 ]


    • • •

    Ooh, I love it ;D twijfel, twijfel... Wanneer wil je de rollen uiterlijk afhebben?

    L_Linda schreef:
    Ooh, I love it ;D twijfel, twijfel... Wanneer wil je de rollen uiterlijk afhebben?


    Zolang het geen weken duurt is het prima. Ik moet alle NPC's ook nog en dan nog eigen karakters, dus ben ik ook vast nog wel even bezig ^^

    Xx

    !NPC!

    Carter Davis Blackwood
    " Sometimes life is about risking everything for a dream no one can see but you. "

    Naam
    [list][*] Voornaam: Carter [Transporter of goods by cart] Davis [Beloved]
    [*] Achternaam: Blackwood [Black wood][/list]
    Naam
    [list][*] 31 jaar oud.
    [*] Geboren op 10 april.
    [*] Ram.[/list]
    Rol
    Carter is de baas en daarmee dus afstammeling van de dokter die terug is gekeerd al die jaren terug. Voor reeds 6 jaar is hij nu de baas, dit nadat zijn vader was komen te overlijden. Hij is reeds doktoren en onderzoekers aan het zoeken om later het experiment verder door te zetten. Toch zoekt hij nog iets, wat weet hij nog niet, maar er ontbreekt nog iets (Wanneer de vampier zijn eerste mens zal veranderen zal dit zeker een groot iets zijn voor het experiment en zal hij gaan proberen om andere mensen net zoals hem te maken, maar dan met als extra dat zij gehoorzaam zullen zijn aan hem. Uiteindelijk wil hij zelf ook voor altijd kunnen leven).

    " I do not see why man should not be just as cruel as nature. "


    Persoonlijkheid

    Ongeduldig -- Manipulerend -- Streng -- Ziet veel, reageert niet op alles omdat zijn dromen groter zijn dan reageren op een stomme/zielige reactie van iemand -- Liegt wanneer nodig en is hier goed in -- Duidelijk een baas -- Blijft over het algemeen altijd beheerst, waardoor hij wel boos/agressief kan zijn, maar dit op een kalme manier kan uiten als het ware -- Kan erg agressief zijn -- Meedogenloos -- Niet snel bang -- Doorzetter -- Wreed -- Sterk -- Bedachtzaam -- Zeer intelligent -- Kan erg koppig zijn -- Veeleisend -- Heerszuchtig

    Uiterlijk
    [list][*] Donkerbruine haren.
    [*] Blauwe doordringende ogen. Zijn uitdrukking en ogen zeggen vaak hoe geïrriteerd/boos hij ergens over is.
    [*] Zijn stem is wat zwaarder en erg autoritair tot zelfs dwingend te noemen.
    [*] 1.84 cm.
    [*] Hij heeft een getraind lichaam.
    [*] Blanke huid en draagt vaak een pak en anders wel zwart kleding.[/list]



    " Life is cruel and unfair, my friends, and that is a fact. "


    Geschiedenis
    Garret Eugene Blackwood - Vader - Overleden
    Nicolette Hemmings - Moeder - Onbekend

    Zijn vader begon reeds wat verder door te komen weer met het experiment. Helaas wist hij dat hij dit niet zelf verder af kon maken, waardoor hij besloot een vrouw te zoeken en hiermee een kind te krijgen. De man was toen reeds 45 en hij koos al snel voor Nicolette, waar hij op 47 jarige leeftijd een zoon mee kreeg. Nicolette is uiteindelijk met verwondingen weggebracht naar het ziekenhuis, dit nadat zij met meerdere mensen wat deelnemers probeerde te pakken voor wat experimenten. Dit liep behoorlijk fout af. Zij is echter gevlucht van het ziekenhuis of zij moet zijn worden meegenomen door iemand, hoe dan ook is het onbekend of zij nog leeft. Zowel zijn vader als Carter zelf geven hier vrij weinig om. Ze stellen hunzelf voorop, omdat zij een doel voor ogen hebben en dat is het belangrijkste om te halen.
          Carter heeft strenge lessen gehad van zijn vader en andere zeer intelligente mensen. Hierdoor is hij en prima onderzoeker/dokter geworden. Wel heeft zijn vader hem opgevoed om enorm streng, wreef, meedogenloos en bedachtzaam te zijn. Hierdoor is Carter vanzelf ook veeleisend geworden, daarnaast ook manipulatief en hij heeft wel leren liegen.
          Nu is het zijn droom om het experiment af te maken en een leger van onsterfelijke of in elk geval langer levende mensen te creëren. Daarnaast wil hij ze 'supermensen' maken, welke dus enorm sterk en snel zijn. Hij hoopt iets te vinden waardoor deze mensen ook zonder twijfel naar zijn bevelen zullen luisteren, wat wellicht nog het moeilijkste is van alles. Zelf wil hij net zoals de vampier op het eiland onsterfelijk worden en regeren over de wereld.

    " Just because I don't react, doesn't mean I didn't notice. "


    Technieken en Wapens
    Heeft de volgende sporten beoefend: Judo, worstelen, karate en taekwondo. Dit is allemaal in het geheim geoefend, waardoor hij geen band of iets anders dergelijks heeft. Wel is hij bepaalde technieken zelf gaan mengen en heeft hij dit geleerd om niet enkel zichzelf te kunnen verdedigen, maar ook om iemand te pakken of enorm toe te takelen wanneer hij de kans heeft.
    Hij kan veel wapens gebruiken, maar is erg goed met nunchucks, stokken en dolken.
    Tevens is hij een onderzoeker & dokter, waardoor hij veel operaties met succes weet af te ronden. Al is succes maar hoe je het bekijkt gezien het slechts een experiment is. Hij hoopt hiermee ene leger van onsterfelijke of toch langer levende mensen te kunnen maken, die naar hem zullen luisteren.


    Extra
    [list][*] Hij is heteroseksueel, maar smacht niet enorm naar seks. Zijn onderzoeken houden hem voldoende bezig.
    [*] Drinkt niet, rookt niet en gebruikt geen drugs. Dit zou zijn brein kunnen aantasten, dus wil hij dit pas doen wanneer het experiment voltooit is.
    [*] Laat bepaalde klussen graag aan andere over, maar als zijn geduld op is dan is hij niet vies om zelf een klus te klaren.
    [*] Spreekt Engels, Duits, Frans, Spaans en Hindi vloeiend.
    [*] Veel in zijn laboratorium te vinden, die ondergronds is en welke goed beveiligd wordt. Ondergronds kijken anderen ook streng mee naar alle monitoren die de boel bovengronds in de gaten houden. Alleen hij en zijn rechterhand hebben de codes om mensen binnen te laten ondergronds. Over het hele eiland zijn enkele enorm goed verborgen in en uitgangen.
    [*] Hij heeft geen vrouw/relatie of kinderen. Carter hoopt enorm het experiment te kunnen voltooien en voor eeuwig te leven en daardoor deze ook niet nodig te hebben.[/list]






    !NPC!

    Joseph Whitman
    " You never know how strong you are until being strong is the only choice you have. "

    Naam
    [list][*] Voornaam: Joseph [Jehovah increases]
    [*] Achternaam: Whitman [White man][/list]
    Leeftijd
    [list][*] 30 jaar oud.
    [*] Geboren op 29 november.
    [*] Boogschutter.[/list]
    Rol
    Hij is de baas en eigenaar over een tentje waar men eten, drinken en andere levensbenodigdheden kan kopen. Hier zal je geen wapens kunnen verkrijgen. Zijn zaak is gelokaliseerd in het Noord-Oosten van de stad, in de safe zone. Hij mag ten alle tijden zichzelf beschermen, nu moet hij proberen de mensen te laten leven om ze verder over te laten aan een executioner. Wanneer zijn leven echter op het spel staat, mag hij wel iemand doden. Dit is nog niet in zover stadium gebeurt en graag houdt hij dat zo. Ondertussen is hij hier reeds 4 jaar, waarvan hij 2.5 jaar de eigenaar van de zaak is.

    " Stay strong, make them wonder how you're still smiling. "


    Persoonlijkheid

    Streng -- Redelijk sociaal -- Oplettend -- Over het algemeen kalm en beheerst -- Sterk -- Slim -- Weet hoe hij een verkooppraatje moet maken -- Kan tegen een grapje, maar het moet niet te ver gaan -- Actief -- Grof/agressief wanneer nodig -- Beleefd en vriendelijk zolang jij dat ook naar hem bent -- Ordelijk -- Aanpassend -- Kan gezellig zijn -- Redelijk geduldig, al moet je niet een rij in zijn zaak ophouden omdat je niet kan kiezen bijvoorbeeld -- Kan wat zorgeloos overkomen

    Uiterlijk
    [list][*] Blonde, bijna donkerblonde, haren.
    [*] Blauwe intense ogen.
    [*] Zijn stem is lichter dan je wellicht verwacht, maar nog altijd mannelijk. Over het algemeen wat streng van toon en toch redelijk vriendelijk, zolang je dat naar hem ook blijft althans.
    [*] 1.87 cm.
    [*] Hij heeft een getraind lichaam.
    [*] Blanke huid en draagt wat hij maar wil.[/list]


    " Anyone seen my buyer? No, me neither. "


    Geschiedenis
    Axel Whitman - Vader - Deelnemer geweest
    Ally Whitman - Moeder - Overleden

    Zijn ouders vonden elkaar al op jonge leeftijd en zijn altijd bij elkaar gebleven. Zij hadden en moeilijk leven, maar wisten toch te trouwen. Op de leeftijd van 26 werd Ally zwanger en kregen zij een zoontje, welke zij Joseph noemden. Waar zij het moeilijk hadden, moest ook zijn vader eraan geloven om mee te doen aan street fights en races om wat geld te verdienen. En tegen de tijd dat Joseph 13 was, nam hij zijn zoon mee om wat te leren vechten. In deze wereld was het immers ook vrijwel nodig om jezelf op zijn minst wat te kunnen verdedigen.
          Toen Joseph 17 jaar oud was, besloot zijn vader om mee te gaan doen aan All or Nothing. Natuurlijk, zoals iedereen, met de hoop de hoofdprijs te winnen. Joe wist niet wat hij hier nou mee moest, moest hij zijn vader achterna gaan om hem te helpen? Zijn moeder wilde dat echt niet, helaas werd zij echter ziek en was er geen mogelijkheid om Axel te bereiken. Daarom probeerde Joseph het anders, hij probeerde op andere manieren de mensen te bereiken, in de hoop dat zij hun vader konden bereiken.
          Voor 2 jaar heeft hij zijn moeder verzorgt, proberende contact te krijgen, wat niet ging zoals gepland. Toen zijn moeder dan ook overleed, ging hij hier verder achteraan en werd hij toch al snel wel gecontacteerd. Hem werd een baan aangeboden uiteindelijk, welke hij aannam, alles beter dan leven zoals hij nu moest om wat geld te verdienen namelijk.
          Eenmaal daar leerde hij binnen een half jaar dat zijn vader het niet gehaald had, ook meer van het spel en blij dat hij niet mee was gaan doen. Hij wist zeker anders er niet meer te zijn geweest. Wel is hij gaan trainen en een veel betere vechter geworden. Nu weet hij ook het één en ander van bepaalde wapens, waardoor hij werd ingezet in het zaakje waar wapens verkocht werden. Echter bleek hij beter te zijn met het verkopen van andere spullen en daardoor werd hij binnen enkele manden overgezet.

    " Be stubborn about your goals, and flexible about your methods. "


    Technieken en Wapens
    Hij is goed in handgevechten en heeft aan worstelen en boksen gedaan. Heeft hier nog wat andere vechtsporten weten te leren, omdat je jezelf toch zeker goed moet kunnen verdedigen wanneer nodig.
    Goed met wapens, alle wapens die op het eiland verkocht worden weet hij te gebruiken. De één beter dan de ander. Heeft ook altijd wat wapens in de buurt om zichzelf te kunnen beschermen.


    Extra
    [list][*] Hij is heteroseksueel.
    [*] Zijn roepnaam is Joe.
    [*] Drinkt met mate, is wel een roker.
    [*] Is een ochtendmens, maar kan ook tot laat opblijven.
    [*] Spreekt Engels, Duits en Spaans vloeiend.
    [*] Voornamelijk in zijn zaak te vinden en zal niet snel buiten de safe zone komen.
    [*] Zal ten alle tijden zichzelf beschermen, maar zolang hij de kans heeft iemand niet vermoorden. Dit is zijn werk dan ook niet.
    [*] Maakt voor niemand uitzonderingen op een prijs, maar wil wel voor een goede prijs kijken of hij aan drugs kan komen voor je.[/list]

    !NPC!

    Dayton Archer
    " I'm not anti-social. I'm anti-bullshit. "

    Naam
    [list][*] Voornaam: Dayton [David’s settlement]
    [*] Achternaam: Archer [A (professional) bowman][/list]
    Naam
    [list][*] 36 jaar oud.
    [*] Geboren op 3 november
    [*] Schorpioen.[/list]
    Rol
    Dayton is een wapenhandelaar in het Noord-Oosten van de stad, in de safe zone. Hij heeft een pandje dat van hem is en ondergronds zijn alle wapens opgeslagen achter goede beveiliging van zowel mensen als een kluis. Allerlei wapens zijn bij hem te verkrijgen, behalve vuurwapens omdat deze verboden zijn in het spel. Dayton is reeds 12 jaar aanwezig, waarvan hij 8 jaar nu de baas/eigenaar is van dit pand. Hij mag zichzelf ten alle tijden beschermen, al moet hij proberen om iedereen in leven te houden omdat het zijn taak niet is om iemand te doden. Echter, is het wel in het verleden enkele keren voorgevallen dat hij iemand heeft moeten omleggen omdat zij zijn leven in gevaar brachten. Puur omdat zij het in hun hoofd haalde om hem te proberen beroven en daarbij doden. Het gaat nu dan ook de ronde wel dat hij geen makkelijk persoon is, zeker wanneer je dergelijke zaken gaat uithalen.
    Voor extra tags wil hij je ook wat helpen om de wapens wat onder controle te krijgen. Al zal hij je niet alle trucjes leren natuurlijk.

    " You always have a choice. "


    Persoonlijkheid

    Aanpassend -- Onbevreesd -- Behendig -- Overweldigend -- Kan aardig zijn, maar is niet bang zijn mond open te trekken wanneer iets hem niet aanstaat -- Sterk -- Intelligent -- Lastig -- Oplettend -- Doorzetter -- Hekel aan liegbeesten -- Wordt enorm agressief en meedogenloos wanneer je probeert te stelen -- Laat niet over zich heenlopen -- Creatief -- Kan fel zijn -- Kan goed en duidelijk iets overbrengen/uitleggen -- Sterk

    Uiterlijk
    [list][*] Blonde haren.
    [*] Groene ogen, welke je met elke move in de gaten houden en doordringend aan kunnen kijken.
    [*] Zijn stem is duidelijk mannelijk en in plaats van echt zijn stem verheffen, verzwaart zijn stem wanneer hij wat bozer wordt.
    [*] 1.88 cm.
    [*] Oogt jonger dan hij is.
    [*] Hij heeft een getraind lichaam en hij heeft 4 littekens. 1 op zijn onderrug, 1 op zijn linkerbovenbeen, 1 op zijn schouder en de laatste is op zijn buik. De laatste is niet goed te zien omdat het een steekwond is geweest.
    [*] Blanke huid en draagt best veel donkere kleding.[/list]


    " Everything is a tool or a weapon. "


    Geschiedenis
    Onbekend - Vader - Onbekend
    Denise Archer - Moeder - Overleden

    Denise werd op 30 jarige leeftijd zwanger van iemand. Gezien zij een prostituee was, heeft zij geen idee van wie zij precies zwanger is geworden. Zij kwam er te laat achter en heeft de baby daardoor gehouden, al had zij ook simpelweg het geld niet om het weg te laten halen. Echt een goede jeugd heeft Dayton niet gehad, omdat zijn moeder vaak bezig was met haar werk en hij voor zichzelf maar moest zorgen met wat er was. Al kreeg hij altijd op zijn donder als hij van iets teveel nam. Hij werd vanzelf wat rebels en is zelfs een keer weggelopen. Echter, was de wereld te moeilijk om alleen te overleven, dus kwam hij terug bij zijn moeder. Deze wilde hem eerst niet binnen laten, tot hij een keer terug kwam met geld. Dit had hij verdiend tijdens een gevecht. Zolang hij soms geld zou brengen, mocht hij blijven.
          Uiteindelijk hoorde hij van het spel en is hij gaan twijfelen om mee te doen. Hij besloot hiertegen en begon zich bezig te houden met wapens. Zijn moeder stierf aan een ziekte enkele jaren later. Hij moest van plek naar plek en probeerde zijn wapens of zelf uit om geld te verdienen of hij verkocht ze. Uiteindelijk werd hij schijnbaar zo goed met wapens dat na enkele jaren iemand hem kwam opzoeken en vroeg om voor hun te komen werken, bij het spel dus. Gezien hij dan eten, onderdak en geld zou krijgen, stemde hij in. Nu is hij iemand die anderen vaak rondleid wanneer zij hier als nieuwelingen komen werken. Ondertussen weet hij dan ook immers veel te vinden en hoe het reilt en zeilt.

    " Don't say maybe when you want to say no. "


    Technieken en Wapens
    Hij kan best goed vechten, maar is meer gespecialiseerd in de wapens die hij verkoopt. Je wil dan ook zeker niet in gevecht komen met hem, gezien hij elk wapen dat hij verkoopt ook gebruiken kan. Je moet het immers ook testen en weten hoe het werkt wil je er wat over kunnen zeggen. Dayton is het beste in werpmessen (vooral gooien), welke hij ook altijd ergens voor het grijpen heeft liggen.

    Extra
    [list][*] Heteroseksueel, maar is niet vies van een man.
    [*] Drinkt over de dag wel wat alcohol, maar kan hier ook wel goed tegen. Rookt zo nu en dan ook.
    [*] Avondmens, waardoor zijn winkel vaak ook pas laat in de middag opent.
    [*] Hij spreekt Engels en Duits vloeiend.
    [*] Is meestal in zijn zaak te vinden, maar wil nog wel eens elders naartoe gaan. Komt heel soms ook buiten de safe zone, al is dat dan meer om te zien hoe mensen met de wapens weten om te gaan.
    [*] Maakt heel soms eens een prijs uitzondering voor iemand, maar dan moet je hem ook wel echt al een goede aantal maanden kennen en vaak langskomen.[/list]




    !NPC!

    Rashawn Novak
    " Eyes have their own vocabulary. What a beautiful language to learn. "

    Naam
    [list][*] Voornaam: Rashawn [graced by Yahweh, God is gracious]
    [*] Achternaam: Novak [the new one][/list]
    Leeftijd
    [list][*] 33 jaar oud.
    [*] Geboren op 12 augustus
    [*] Leeuw.[/list]
    Rol
    Hij is de baas van de speciale club in het Zuiden. Zijn vader was de baas voor hem en Rashawn is ondertussen alweer 6 jaar aanwezig en 4.5 daarvan de baas van de club. Rahawn is vooral te vinden met Christiana, welke je wellicht als koppel zou zien. Nu hebben zij zeker de nodige dingen gedaan, maar een koppel zijn zij niet.
    Hij wil soms best eens één van de vechters/verleiders zelf op zich nemen om een gevecht interessanter te maken. Al wil hij soms ook een eigenaar wel eens de hoeken van zijn kamer laten zien, if you know what I mean.
    Tevens heeft hij ook speciale goedjes waardoor iemand zin krijgt in seks of in elk geval gevoeliger raakt voor aanrakingen, deze zijn voor ongeveer 6 tags te kopen bij enkel hemzelf.

    " Admit it. Life would be so boring without me. "


    Persoonlijkheid

    Dominant -- Kan charmant zijn -- Sociaal -- Zodra je onbeleefd/gemeen oid tegen hem gaat doen, ben je bij hem enorm fout en geeft hij dit je keihard terug -- Heeft sadistische trekken -- Kan soms geduldig zijn, maar neigt vaker naar de ongeduldige kant -- Intelligent -- Denkt snel -- Kan erg aardig zijn, zolang je hem respecteert of op zijn minst redelijk tegen hem bent -- Manipulerend wanneer hij wil -- Leider -- Kan erg grof en doordringend zijn -- Nee is nee, don't try -- Zelfverzekerd -- intuïtief -- Sterk

    Uiterlijk
    [list][*] Bruine haren.
    [*] Hazelkleurige intense ogen.
    [*] Zijn stem is behoorlijk diep en aantrekkelijk.
    [*] 1.91 cm.
    [*] Hij heeft een getraind en daardoor ook gespierd lichaam.
    [*] Blanke huid en draagt vaak wat nettere, maar wel donkere, kleding. Al wil hij ook nog wel eens een shirt met knoopjes open houden.[/list]


    " I'm an odd combination of 'really sweet' and 'don't mess with me'. "


    Geschiedenis
    Giovanni Novak - Vader - Overleden
    Sidney Novak - Moeder - Redelijk goed leven aangezien zij een baan had binnen het spel en het pensioen van Giovanni was ook erg goed. Toch heeft zij nog een baan weten te krijgen in een supermarkt.

    Giovanni en Sidney hebben elkaar leren kennen als collega's. Al snel was er een vonk tussen de twee en na iets meer dan een jaar werd Sidney zwanger. In eerste instantie probeerde zij Rashawn hier op te voeden, maar na 7 jaar besloten zij beide dat het beter was om hem buiten het spel op te voeden. Hier zag hij dingen die hij niet hoefde te zien als klein kind. Zij hoopte dat ze hem nog een leuke jeugd konden geven door te zeggen dat Sidney met hem terug naar het vaste land zou gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Hier hebben ze echter wel wat moeite voor moeten doen bij de baas, maar uiteindelijk stemde hij toch toe.
          Rashawn heeft een redelijke verdere jeugd gehad, echter bleef zijn vader altijd bij hem in zijn hoofd. Eigenlijk vond hij al dat avontuur zien veel leuker en hij wilde er ook wel wat van meemaken om eerlijk te zijn. Sterker, hij wilde terug. Zijn moeder stemde natuurlijk niet in, waardoor hij al snel als 17 jarige rondliep met vrouwen om hem heen, welke hij voor een juist bedrag wel meegaf aan anderen. Hij wist ook mannen leuk te vinden en heeft de nodige leuke tijden gehad met beide.
          Toen Rashawn 27 jaar oud was, werd hij opgehaald door mensen van het spel en hij ging met al het plezier mee. Hier kwam hij erachter dat zijn vader enkele maanden terug was komen te overlijden en dat zij een nieuwe baas zochten. Zij hadden Rashawn in de gaten gehouden en zagen dezelfde kwaliteiten in hem, die zijn vader dus ook beschikte. Als het niet hetzelfde was, dan wel beter zelfs. Echter, wilde zijn vader niet dat Rashawn hierheen zou komen, al werd dat natuurlijk als niets te belangrijks gezien toen de man overleed. Al snel begon hij dan ook te werken in de club en toen ook die eigenaar overleed omdat hij zijn zaak moest beschermen van een eigenaar, werd Reshawn de nieuwe eigenaar.

    " Death and sex are the dominant reality of our day. "


    Technieken en Wapens
    Reshawn heeft vele vechtkunsten beoefent en heeft hier een eigen stijl aan gegeven, waardoor vele niet precies weten wat hij nu doet en zien het daardoor niet aankomen. Ook kan hij met de nodige wapens overweg. Gelukkig vinden vele het spel in het spel te leuk om echt iets te doen, zeker gezien je ook echt wat kan winnen om verder te komen in het spel. Of in elk geval om eten te verkrijgen en wellicht een leuke tijd indien je dat wil.

    Extra
    [list][*] Hij is biseksueel.
    [*] Sommige mensen korten zijn naam af naar Shawn. Enkele gebruiken ook wel eens Ra.
    [*] Hij drinkt en kan hier erg goed tegen.
    [*] Spreekt Engels, Duits, Frans, Spaans, Mandarijn en Russisch vloeiend spreken. Enkele andere talen kent hij ook, maar niet zo vloeiend als de rest.
    [*] Voornamelijk in zijn zaak te vinden.
    [*] Meestal beschermen anderen hem, maar op zich is hij niet vies van zichzelf of personeel te moeten beschermen. Hij is ook de sterkste van alle werknemers in de club, dus is het niet mooi als hij zichzelf ermee zal gaan bemoeien.[/list]

    LittleRomana schreef:
    (...)

    Zolang het geen weken duurt is het prima. Ik moet alle NPC's ook nog en dan nog eigen karakters, dus ben ik ook vast nog wel even bezig ^^

    Xx


    Toppie! Uiterlijk volgende week vrijdag staat ie er ;D Kan ik alvast een man reserveren? (: Ooh, en ik fc even Adam Levine ;D

    [ bericht aangepast op 13 sep 2019 - 17:45 ]

    Het klinkt als een interessante RPG, enkel snap ik nog niet alles omtrendt de dog-tags?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    L_Linda schreef:
    (...)

    Toppie! Uiterlijk volgende week vrijdag staat ie er ;D Kan ik alvast een man reserveren? (: Ooh, en ik fc even Adam Levine ;D


    Is goed! Ik heb je erbij gezet ;D

    Lolicia schreef:
    Het klinkt als een interessante RPG, enkel snap ik nog niet alles omtrendt de dog-tags?


    Het is de bedoeling dat de spelers een Royal Flush bij elkaar sparen, wanneer iemand dit heeft, mag die persoon The King uitdagen tot een gevecht. Echter worden de dog tags ook gebruikt als geld in dit spel. Van bepaalde kaarten (zeker de lagere 2 tot en met 9) zijn er enorm veel, welke je natuurlijk bet beste kan inzetten om je eten, drinken en andere benodigdheden te halen.
    Niet altijd, zeker in het begin of wanneer je gewoon weinig tags hebt, zal je enkel die weg kunnen geven om iets belangrijks te kopen. Soms heb je enkel de wat hogere nog in je bezit en dan moet je die wel inzetten voor eten oid.

    Heb ik je zo voldoende op de hoogte kunnen brengen of heb je wellicht nog specifieke vragen? :)

    Xx


    Zᥲρhιrᥲ Bᥱᥒtoᥒ

    Damaged women are the most dangerous kind, because they already know they can survive.



    Naam Zaphira (De spaanse benaming voor Saffier)
    Benton (de familienaam van haar adoptieouders)

    Leeftijd
    26 jaar
    23-05-1993♉

    Hoe lang reeds aanwezig
    Zaphira overleeft al 4 jaar in the game. Het lijkt onbegrijpelijk hoe een rebelse jonge meid van 26 al 4 jaar overleefd in de game, dit heeft alles te maken met haar instelling. Ze heeft namelijk geen drang om de game te winnen aangezien ze hier niet is voor het geld, ze heeft ook geen geliefde die thuis op haar wachten en ze is alles behalve bang voor de dood.



    Persoonlijkheid
    Tegendraads×Eigenwijs×Brutaal×
    Behendig×Rebels×Sluw×Behoedzaam×
    Vertrouwingsangst×Creatief×Leergierig×Moedig
    ×temperamentvol×Trouw×
    Mensenkennis×Avontuurlijk×Dromer
    ×Egoïstisch×Respectvol naar de gene
    die het volgens haar verdienen×Beschermend naar geliefde toe× Kan niet tegen onrecht× Laat niet over zich heen lopen×Koppig×

    Women have been trained to speak softly and carry a lipstick. Those days are over


    Uiterlijk(FC: Jaimie Alexander)
    Zaphira heeft donker bruine half lange haarlokken. Aangezien ze voornamelijk in de bossen leeft zitten haar haren wilderig waardoor er altijd plukken haar uit haar staart steken.
    Op het moment dat Zaphira je aankijkt zul je haar Saffier kleurige ogen ontmoeten die haar haar naam gegeven hebben. Haar wenkbrauwen zijn van nature smal en hebben een strenge vorm. Ze heeft een klein en smal neusje die haar aandoenlijker en onschuldiger laat lijken dan dat ze is. Haar lippen zijn smal maar zeker wel kissable. Zaphira heeft een licht getinte huidskleur die haar verbind met haar Spaanse roots.
    Ze is vrij lang met haar 1 meter 78 en heeft een vrij gespierd lichaam, die zoals vele deelnemers ook onder de littekens zit.
    Zaphiras rebelse verleden zorgde dan ook voor de nodige piercings. Ze draagt in haar rechtoor 3 helix piercings. Daarnaast heeft ze ook een navelpiercing, tongpiercing en tepelpiercings, deze heeft ze puur en alleen laten zetten om haar pleegouders ten pesten aangezien ze dit pure verminking vinden.
    Zaphira is nooit een fan geweest van make-up en dit draagt ze dan ook zeker niet tijdens de game





    Geschiedenis

    Pleegouders
    Adoptie vader-John Benton-65
    Adoptie moeder-Brenda Benton-61

    Biologische ouders
    Vader-Paolo-onbekend
    Moeder-Elvira Flores-44

    Zaphira groeide op als enig kind in een welvarend gezin. Ze hadden elke dag genoeg te eten en een dak boven het hoofd met stromend water en goed werkende elektriciteit. Echter heeft Zaphira zich nooit thuis gevoeld bij de familie Benton, dit lijden dan vaak tot ruzies en rebels gedrag. Zaphira deed er alles aan om haar ouders dwars te zitten. Op 18 jarige leeftijd werd het duidelijk waarom ze nooit een warme band met haar ouders had. Zaphira kwam er achter dat ze een paar maanden na haar geboorte te vondeling werd gelegd bij de familie Benton. Het meisje was op een winderige herfst dag voor een huis gelegd met enkel een dekentje om haar heen waar de naam Zaphira op stond. Het koppel Benton besloot de vondeling als hun eigen vlees en bloed op te voeden aangezien het stel zelf geen kinderen konden krijgen en zagen dit als een zonde. De bedoeling was dan ook om van Zaphira de ideale (schoon)dochter te maken. De eerste jaren van Zaphira werd dit plan goed uitgewerkt tot dat ze besefte dat zij niks mocht tegenover haar leeftijdsgenoten. Het woordje nee mocht dan ook nier in haar vocabulaire voor komen en dit zorde dan ook voor jaren lange sexueel misbruik door John Benton
    Op haar 20ste besloot ze dat het genoeg was geweest en verliet het huis van de familie Benton op een koude winter nacht. Al snel leerde ze op straat op een mysterieuze wijze een Spaanse man kennen die haar vertelde dat hij de moeder van Zaphira kende en dat hij haar in contact kon brengen met haar. De man vertelde dat hij de oom van de jongedame was en dat hij haar al een tijd in de gaten hield om haar later te contacteren wanneer de tijd rijp zou zijn. Haar oom vertelde dat haar moeder deel nam aan de game. De vrouw verkeerde in armoede en had toch niks meer te verliezen sinds ze Zaphira uit het oog was verloren. De drang om haar echte moeder te ontmoeten was dan ook heel erg sterk en na een voorbereiding van 2 jaar besloot ze dan ook om deel te nemen aan de game om eindelijk haar moeder te ontmoeten. Eenmaal in de game leerde ze Scarlett kennen en zij vertelde haar dat Elvira in een club werkte. Ze besloten de hand in een te slaan en hebben als bezetene dog tags weten te verzamelen. Na 2 jaar hebben de twee genoeg dogtags weten te verzamelen om Elvira te kopen. De situatie was vreemd en zeker niet hoe ze zich had voorgesteld, maar moeder en dochter waren enorm blij om na al die jaren weer herenigd te worden. Helaas waren de ontmoetingen van korte duur aangezien haar moeder kort daanra overleed.



    The salt in my wounds isn’t burning anymore than it used to. It’s not that I don’t feel the pain, it’s just I’m not afraid of hurting anymore


    Technieken & wapenkeuzes
    Tijdens de twee jaren voorbereiding heeft ze verschillende vecht en verdedigingsporten geleerd van haar oom. Later in de game heeft ze haar kennis gedeeld met andere en leerde van hen ook weer nieuwe technieken. Ze beschikt over Kendo, kickboksen en Jiujitsu. Een andere benaming voor kendo is zwaardvechten en dit is dan ook haar favoriet wapen waar ze het beste mee om kan gaan. Naast en zwaard weet ze zich ook goed te reden meteen speer. Speren helpen niet alleen om haar in leven te houden, maar ze helpen haar ook overleven doormiddel van het makkelijk kunnen jagen op dieren.





    Extra
    Talen: Spaans , Engels & chinese(alleen vechttermen)
    Drank: Yesss please
    Drugs: Sometimes
    Geaardheid: Zaphira valt op vrouwen
    Angst: Bindingsangst
    Droom: Van iemand houden en ontsnappen uit de game
    Vampier: De vampier mag haar bijten

    [ bericht aangepast op 25 sep 2019 - 11:26 ]

    NVT.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2019 - 18:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ LittleRomana
    Ah, het is ietsjes duidelijker. Bedankt voor het uitleggen. Later zal ik het uitgebreider doorlezen.
          Zet mij maar alvast neer voor een man en een vrouw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.