• De stelling van deze week luidt:
    Artiesten die vrouw-onvriendelijke uitspraken doen moeten worden geboycot

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als mensen uit eigen initiatief besluiten die persoon te boycotten, so be it, maar als anderen besluiten dat ze nog wel het werk van die artiest willen kopen, kun je ze niet stoppen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Garou schreef:
    Als mensen uit eigen initiatief besluiten die persoon te boycotten, so be it, maar als anderen besluiten dat ze nog wel het werk van die artiest willen kopen, kun je ze niet stoppen.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het opzich wel willen, maar als het om een goed nummer gaat dan luister ik meestal alsnog.


    ©1998

    Eens, zulke mensen moet je niet accepteren. Dat mensen daadwerkelijk naar concerten van Chris Brown gaan vind ik echt ranzig.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    In zekere zin is het vrijheid van meningsuiting. Die moet je niet willen onderdrukken. We moeten ons wel bewust worden van de invloed die zulke artiesten hebben op vooral de jeugd. De jeugd is namelijk nogal makkelijk te beïnvloeden en wie weet welke gekke ideeën die overneemt van de muziekwereld.

    Accepteren is een groot woord. Iedereen bekijkt dingen anders dus dat is lastig. Daarnaast vind ik dan ook dat het andersom ook geld. Vrouwen met manhatende opmerkingen want die zijn er genoeg.

    Ik denk dat dat dus per persoon de keuze is wat hij of zij te ver vind gaan en wat diegene er mee doet

    [ bericht aangepast op 29 okt 2019 - 20:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan