• 𝕿𝖍𝖊 𝕮𝖍𝖗𝖎𝖘𝖙𝖒𝖆𝖘 𝕭𝖔𝖓𝖉𝖎𝖓𝖌

    𝕯e trotse universiteit van Waterloo, Canada, heeft haar meest honorabele studenten uitgenodigd op een excursie naar Alaska, waar zij midden in de kerstperiode twee weken lang zullen verblijven. Zij zullen verblijven in een bos in de buurt van Port Alsworth, waar het in de wintermaanden tussen de -2 en -11 vriest iedere dag. Deze studenten hebben henzelf bewezen door uitmuntende cijfers te halen en geweldig te presteren. Zij hebben initiatief getoond en worden hiervoor beloond. Deze excursie zal volledig worden verzorgd en betaald door de universiteit zelf.

    𝕯e studenten van universiteit Queen's, Canada, heeft ook haar meest honorabele studenten uitgenodigd voor deze excursie. Queen's gelooft dat deze studenten een excursie nodig hebben om te ontspannen, focussen en er vervolgens weer met honderd procent tegen aan te kunnen gaan. Deze twee universiteiten kunnen elkaar helpen en van elkaar leren. Ook deze studenten hebben zichzelf bewezen door geweldige prestaties en cijfers.

    𝕯eze twee universiteiten zijn dan wellicht rivalen van elkaar, maar het is de bedoeling dat zij van elkaar leren, niet tegen elkaar strijden. Dit voorkom je natuurlijk nooit, dus er zijn wat trainingsdoeleinden gekoppeld aan deze excursie. De groepen zullen worden gehusseld en er zullen wedstrijden komen, fysieke wedstrijden. Natuurlijk is het niet alleen maar strijd, het is ook ontspannen. Het huis waar zij in zullen verblijven is vrijstaand, midden in een bos. Ieder avond is er een verzorgd diner en om de twee dagen zal er een luxe kerst diner zijn met vers geschoten wild. Natuurlijk zijn er ook opties voor de vegetariërs onder de studenten. De studenten zullen niet continu met elkaar opgesloten zitten, het huis is namelijk gigantisch en er is genoeg privacy te vinden.

    𝓐laska is een magische plek. Haar prachtige natuur bestaat uit bergen en gigantische meren die worden gesierd door sneeuw en ijs in deze tijd van het jaar. Het huis waar de studenten in verblijven is redelijk afgelegen en wordt omringd door flinke stukken bossen. Op 2 kilometer afstand bevindt zich een groot meer die compleet ingevroren is, hier kunnen de studenten schaatsen. In de bossen zijn twee plekken waar je kunt boogschieten onder begeleiding van een getrainde jager. Deze zelfde jager zal ook het wild schieten voor het eten. Als de studenten willen, mogen ze mee. Echter niet meer dan twee studenten per jacht. Natuurlijk kunnen de studenten ook gewoon gaan wandelen om te ontspannen en Alaska tot hen te nemen.

    𝓛et echter wel op, de bossen van Alaska zijn niet compleet ongevaarlijk. Als je te dicht bij de randen van bergen komt is er lawine gevaar, hier moet je dus voor oppassen. Ook leeft er wild in de bossen van Alaska. De rendieren zijn leuk om te bekijken, maar als je deze gaat bekijken moet je op je hoede zijn. Er leven ook wolven en beren in de bossen en zij kunnen heel erg stil bewegen, vooral de wolven. De beren vindt je vooral in de buurt van water, de wolven wat dichter bij de bergen en grotten.

    𝓑innen in het huis zijn natuurlijk ook activiteiten. Er is een grote eetzaal met genoeg plek voor iedereen. Er is een grote woonruimte met open haard en televisie, al is daar niet erg veel op te zien. Er is ook een DVD speler, dus er kunnen films afgespeeld worden. Er is natuurlijk ook WiFi aanwezig. Er zijn gedeelde slaapkamers met ieders 2 enkele bedden. Ook is er een kleine bibliotheek aanwezig waar honderden boeken staan. Er zijn drie grote badkamers aanwezig in het huis die de studenten moeten delen. Verder zijn er ook nog twee aparte toiletten.

    𝓟untentelling is waar het om gaat in combinatie met leren. Alle studenten doen opdrachten, zowel in groepen als individueel. Bij de individuele opdrachten krijg je bij het winnen 1, 2 of 3 punten, dat ligt aan wie het hoogst scoort. In groepen krijgt van de winnende groep iedereen 1 punt. De drie personen met uiteindelijk de hoogste puntentelling krijgen grote kansen voor hun toekomst aangeboden. Wat deze kansen zijn blijft een verassing tot de laatste dag van de twee weken.

    𝖀𝖓𝖎𝖛𝖊𝖗𝖘𝖎𝖙𝖊𝖎𝖙 𝖛𝖆𝖓 𝖂𝖆𝖙𝖊𝖗𝖑𝖔𝖔
    » Jonathan      ─      male       ─      Sombre       ─      1.1
    » name       ─      female      ─      Hopps       ─      page
    » name       ─      female      ─      Appelboompje       ─      page
    » name       ─      male      ─      username      ─      page
    » Valentina       ─      female      ─      Nesber      ─      1.2
    » Florence      ─      female      ─      Emperor      ─      1.3
    » name       ─      male       ─      username      ─      page

    𝖀𝖓𝖎𝖛𝖊𝖗𝖘𝖎𝖙𝖊𝖎𝖙 𝖛𝖆𝖓 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓'𝖘
    » Mickey       ─      female      ─      Vengerberg       ─      1.2
    » name       ─      male       ─      Mandalorian       ─      page
    » name       ─      female      ─      username      ─      page
    » Aeryn      ─      female      ─      Reeses       ─      1.2
    » Diana      ─      female       ─      Balloo      ─      1.2
    » Oliver      ─      male       ─      Nesber      ─      1.2
    » Adrian      ─      male       ─      Venustic      ─      1.3
    Het is wel de bedoeling dat dames en heren ongeveer gelijk blijven, dit hoeft niet per universiteit, maar in totaal.
    ❅ Vragen mogen altijd gesteld worden ❅
    ❅ Je hebt 48 uur voor een rol, mocht dit langer duren, geef het door ❅
    ❅ Ik neem aan dat iedereen volwassen genoeg is de regels te volgen en geen ruzie te maken ❅
    ❅ Je schrijft minimaal 200 woorden per post en bent in staat om minimaal één keer per week te schrijven ❅

    Extra's:
    Het is dus de bedoeling dat de studenten hier met z'n allen naartoe gaan en hier onder elkaar mengen. Zij delen de kamer met iemand van zijn of haar eigen universiteit. Jouw personage kent alleen nog de studenten van zijn of haar eigen universiteit, de anderen leert hij of zij kennen in het huis. De uni's reizen in twee aparte busjes naar de locatie. Het verhaal zal beginnen bij dat de busjes aankomen, waarschijnlijk met één universiteit die net een half uurtje eerder is, dus al een kamer uit heeft kunnen kiezen. De andere universiteit zal volgen en de overgebleven kamers krijgen (wat geen probleem is want alle kamers zijn hetzelfde ingericht).

    Behalve de opdrachten (die aangekondigd zullen worden in het speeltopic) zijn de student vrij om te doen wat zij willen. Wel is er iedere ochtend om 09:00 een ontbijt en 's avonds om 18:00 een diner. De lunch mogen de studenten zelf maken, er is van alles aanwezig in het huis (ook voor vegetariërs).

    Er mogen natuurlijk relaties ontwikkeld worden, zowel vriendschappelijk als vijandelijk of misschien zelfs romantisch. Hier is iedereen compleet vrij in. Er kan zeker drama gecreëerd worden voor de liefhebbers, voornamelijk door de gevaren in de bossen. Het zou namelijk zomaar kunnen dat twee studenten aangevallen worden door wolven en net ontkomen, misschien wel met wonden. Zo kan iedereen het lekker spannend maken op zijn of haar eigen manier.

    Veel liefs, Demi!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2020 - 12:49 ]


    - thank you for existing -

    Love me some Christmas vibes. (:

    Ik zou graag een studente van de Queen’s universiteit reserveren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oef, I love this. Mag ik een vrouw van Waterloo?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Beide mag! Ik zet jullie er zsm bij (:


    - thank you for existing -

    Ik ben trouwens erg druk deze dagen (ik werk in een speelgoedwinkel) dus ik werk veel, na de kerst wil ik hier wel graag een praattopic voor maken (: mocht er niet zo veel animo voor zijn, dan misschien een orpg maken van deze verhaallijn.

    Alvast fijne feestdagen allemaal xx


    - thank you for existing -

    mag ik een dame van waterloo :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mag ik een man? Kijk maar waar je ze hem zet ^^


    El Diablo.

    Ik wil wel heel graag maar ik ben bang dat ik het ga vergeten (:
    Demi, geef me even een schopje in het weekend (A)

    Komt helemaal goed, in het weekend pas ik alles aan, misschien morgen al wel (:

    Fijne kerst lieve mensjes


    - thank you for existing -

    Heb iedereen er voor nu bij gezet! Ik hoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad.



    - thank you for existing -

    Mithridatism is nu Vengerberg. (:

    Ik zal vandaag een beginnetje aan mijn rol maken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb het aangepast (:

    De rollen hebben geen haast hoor, zelf ben ik ook erg druk, ik weet hoe het is in de laatste week van december! Ik denk dat we in het nieuwe jaar pas starten (:

    xx


    - thank you for existing -

    Mickey      Sargent


    Name
    Mickey Sargent


    Age
    19

    Mickey is geboren op 7 februari.


    School
    De universiteit van Queen's, een studie sociology.
    Micks ouders hebben elkaar op deze universiteit leren kennen en dat is de voornaamste reden geweest voor haar om voor deze universiteit te kiezen.


    Extra
    Mickey heeft last van astma, hierdoor heeft zij altijd een inhalator op zak.
    Ze is inmiddels ook al vier jaar vegetarisch. Haar grootste idool is Lana Del Rey, wiens muziek zij non—stop beluisterd.
    Mickey is doodsbang voor vleermuizen en om achtergelaten te worden.
    Mick heeft vele jaren competitief aan kunstschaatsen gedaan. Het is haar grootste passie — maar ze heeft toch voor school gekozen nadat de astma te heftig werd.


    Inner
    Entertainer | Energiek | Chaotisch | Aanwezig | Sociaal | Snel afgeleid | Emotioneel | Knuffelaar | Vergevingsgezind | Onuitputtelijk optimistisch | Zorgzaam | Fotografisch geheugen | Dramatisch | Onvermoeibaar | Slechte leugenaar | Ziet het beste in anderen | Impulsief | Jaloers | Eigenwijs | Gevoelig | Creatief | Romantisch | Onvoorspelbaar | Doof en blind als het aankomt op hints | Ongeduldig | Praat veel, maar niet over zichzelf | Complimenteus | Heeft heel veel moeite met nee zeggen | Zelfverzekerd | Dromer



    I am frequently underestimated. I think it's because I'm short.


    Outer
    Expressief gezicht | Donkergroen/grijze irissen | Pastel roze/paarse lokken | 1.55m | Feminine kledingstijl tot de max | Bodytype: slank, maar definitely likes food | Lijkt altijd te glimlachen | Draagt veel ringen, maar geen oorbellen




    History
    Father | Reuben Sargent
    Mother | Sophie Sargent—Vanserra
    Sister | Devin Sargent (26)
    Brother | Yves Sargent (24)

    Mickey komt uit een heel doorsnee gezinnetje, waarin zij de jongste telg is. Haar ouders zijn na ruim vijfentwintig jaar huwelijk nog altijd samen, alhoewel haar oudere zus daar wel een handje in had. Haar moeder werd namelijk zwanger toen zij haar vader ontmoette tijdens haar studie aan Queen's. Desondanks hebben haar ouders altijd hard gewerkt om drie kinderen te geven wat ze nodig hadden. Mick is dan ook nooit iets tekort gekomen, al heeft ze van huis uit wel heel veel vrijwilligerswerk gedaan voor gezinnen die het minder hadden.
    Mickey is praktisch opgegroeid bij haar grootouders in hun café en daar is haar sociale vermogen misschien ook aan te wijten. Ze werkt in haar vakanties nog altijd graag bij hen in de zaak. Mickey was nooit de beste van de klas, of een sportwonder zoals Yves, of een muzikaal talentje zoals Devin — maar altijd alom geliefd.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2020 - 16:28 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik een vrouw, waar je haar het beste kan plaatsen.
    Edit: En een man bij de andere school.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2019 - 19:17 ]


    “If anyone asks where I am, I've left the country.”

    Heb alles aangepast (:


    - thank you for existing -

    ☆ ★ ☆ ★ ☆

    Jonathan Rodrick Davenport

    Jonathan ● In the Bible, Jonathan was the son of King Saul and the best friend of David.
          Rodrick ● Famous Ruler, named after his grandpa, Rodrick Davenport.
                Davenport ● The familyname, going years back.


    Jonathan is 20 jaar oud en geboren in Canada, hier komt ook zijn hele familie vandaan.
          29-08-99 ● Jonathan's geboortedatum maakt hem een perfectionistische en gevoelige Virgo.


    Jonathan studeert aan de universiteit van Waterloo, hier studeerde ook zijn vader vroeger. Hij volgt hier lessen in psychologie en marketingcommunicatie. Hij werkt hard voor school en doet zijn uiterste best om het meest perfecte werk te leveren.

    Personality
    Jonathan is een gevoelige jongen en ontzettend eerlijk. Als iets hem dwars zit, zal hij dat duidelijk aangeven. Hij is ook heel sensitief, dus veel afleiding en veel gebeurtenissen opeen zullen hem stress opleveren. Hij kan soms heel sarcastisch zijn en houdt wel van flirten. Hij leest graag interessante boeken en kijkt ook graag films. Jonathan is gek op eten en kookt ook wel graag, ondanks dat hem dat niet altijd even goed afgaat. Hij is ook gek op koffie, wellicht een beetje caffeïne verslaafd. Jonathan speelt ook graag spelletjes, bordspellen voonamelijk. Doordat Jonathan zo sensitief is kan hij ook nog wel eens lomp of brutaal overkomen, hij ontwijkt geen problemen en lost ze liever op. Hij heeft dan ook een redelijk kort lontje. Verder is het een fanatieke sporter en kan hij zich goed aflsuiten van de wereld.
    History
    Jonathan is opgegroeid in Canada en is dol op de natuur, hij houdt van hiken en hardlopen. Dit doet hij al met zijn moeder sinds zijn 12e. Ook op de middelbare school knalde hij er altijd uit met gymnastics. Na een jaar of twee zeuren heeft zijn moeder toegestemd om Jonathan naar een vereniging te laten gaan voor atletiek. Hier topte hij na een tijdje trainen al boven iedereen uit, niet alleen met rennen, maar ook met gooien en springen. Tijdens de wedstrijden is er meerdere keren een scout geweest, hij had Jonathan meerdere keren bekeken tijdens meerdere wedstrijden en had bij de vierde hem na de tijd benaderd. Jonathan heeft hier een beurs aangeboden gekregen voor de universiteit van Waterloo. Dit kwam goed uit, want hier wilde Jonathan heel graag naartoe, ook zijn vader had hier vroeger gestudeerd.
          Jonathan had zijn laatste schooljaar op de middelbare Cum Laude afgerond, Jonathan had alles boven de 7,5. Zo stroomde hij goed over naar de universiteit. Hier koos hij voor Psychologie en marketingcommunicatie, dit zou 4 jaar gaan duren. De studiestof viel meteen goed in de smaak en hij genoot van het lezen over psychologie. Ondanks dat marketingcommunicatie iets minder boeiende stof was, was het wel heel erg nuttig, dus ook dit liet hem zich goed concentreren.
          Jonathan heeft eigenlijk nooit echt een serieuze relatie gehad, alleen op de middelbare school heeft hij een paar maandjes met een dame gelopen, hier heeft hij dan ook voor de eerste keer seks mee gehad en daarna nog een paar keer, maar toen hij er achter kwam dat deze dame alleen maar met Jonathan liep voor de populariteit, brak hij het af. Hij vertrouwt vrouwen dan ook niet heel snel, hij kijkt graag de kat uit de boom. Als een dame echt zijn interesse opwekt, gaat hij er helemaal voor. Hij kan soms echter wel een beetje argwanend zijn als er niet duidelijk wordt gecommuniceerd.

    Appearance
    Jonathan is ongeveer 1,90 en weegt bijna 85 kilo. Hij is redelijk goed afgetraind en vooral zijn beenspieren zijn een gevaar voor de wereld. Jonathan sport iedere dag, alleen als hij echt ziek is blijft hij thuis. Hij heeft een lichte huid met hier en daar wat moedervlekjes, donker bruine krullen en licht blauwe ogen. Zijn volle donkere lippen zijn één van de kenmerken waar veel vrouwen over beginnen, over dat ze jaloers zijn op zijn welgevormde mond, ondanks dat hij dat niet altijd helemaal begrijpt. Verder heeft hij een redelijk normale neus en volle wenkbrauwen in dezelfde kleur als zijn haar. Hij heeft wel baardgroei, maar hij scheert bijna iedere dag, omdat het hem in de weg zit en kriebelt.


    Extra's
    ● Jonathan gaat iedere dag in de ochtend, middag of avond (hangt af van zijn schema) hardlopen, het maakt hem niet uit hoe warm of koud het is, hij gaat sowieso hardlopen.
    ● Jonathan leest ook bijna iedere dag boeken, het liefst leest hij er twee per week uit. Momenteel gaat het iets minder snel omdat hij de boeken voor psychologie en marketingcommunicatie moet lezen.
    ● Jonathan is heteroseksueel en heeft nog maar met één dame seks gehad in zijn leven, wel heeft hij vaker met andere dames gezoend tijdens feestjes.
    ● Hij heeft een hekel aan mensen die veel klagen en een negatieve houding hebben, als je hem hiermee op zijn zenuwen gaat werken kan hij heftig uit z'n slof schieten.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2020 - 11:44 ]


    - thank you for existing -