• 𝕿𝖍𝖊 𝕮𝖍𝖗𝖎𝖘𝖙𝖒𝖆𝖘 𝕭𝖔𝖓𝖉𝖎𝖓𝖌

    𝕯e trotse universiteit van Waterloo, Canada, heeft haar meest honorabele studenten uitgenodigd op een excursie naar Alaska, waar zij midden in de kerstperiode twee weken lang zullen verblijven. Zij zullen verblijven in een bos in de buurt van Port Alsworth, waar het in de wintermaanden tussen de -2 en -11 vriest iedere dag. Deze studenten hebben henzelf bewezen door uitmuntende cijfers te halen en geweldig te presteren. Zij hebben initiatief getoond en worden hiervoor beloond. Deze excursie zal volledig worden verzorgd en betaald door de universiteit zelf.

    𝕯e studenten van universiteit Queen's, Canada, heeft ook haar meest honorabele studenten uitgenodigd voor deze excursie. Queen's gelooft dat deze studenten een excursie nodig hebben om te ontspannen, focussen en er vervolgens weer met honderd procent tegen aan te kunnen gaan. Deze twee universiteiten kunnen elkaar helpen en van elkaar leren. Ook deze studenten hebben zichzelf bewezen door geweldige prestaties en cijfers.

    𝕯eze twee universiteiten zijn dan wellicht rivalen van elkaar, maar het is de bedoeling dat zij van elkaar leren, niet tegen elkaar strijden. Dit voorkom je natuurlijk nooit, dus er zijn wat trainingsdoeleinden gekoppeld aan deze excursie. De groepen zullen worden gehusseld en er zullen wedstrijden komen, fysieke wedstrijden. Natuurlijk is het niet alleen maar strijd, het is ook ontspannen. Het huis waar zij in zullen verblijven is vrijstaand, midden in een bos. Ieder avond is er een verzorgd diner en om de twee dagen zal er een luxe kerst diner zijn met vers geschoten wild. Natuurlijk zijn er ook opties voor de vegetariërs onder de studenten. De studenten zullen niet continu met elkaar opgesloten zitten, het huis is namelijk gigantisch en er is genoeg privacy te vinden.

    𝓐laska is een magische plek. Haar prachtige natuur bestaat uit bergen en gigantische meren die worden gesierd door sneeuw en ijs in deze tijd van het jaar. Het huis waar de studenten in verblijven is redelijk afgelegen en wordt omringd door flinke stukken bossen. Op 2 kilometer afstand bevindt zich een groot meer die compleet ingevroren is, hier kunnen de studenten schaatsen. In de bossen zijn twee plekken waar je kunt boogschieten onder begeleiding van een getrainde jager. Deze zelfde jager zal ook het wild schieten voor het eten. Als de studenten willen, mogen ze mee. Echter niet meer dan twee studenten per jacht. Natuurlijk kunnen de studenten ook gewoon gaan wandelen om te ontspannen en Alaska tot hen te nemen.

    𝓛et echter wel op, de bossen van Alaska zijn niet compleet ongevaarlijk. Als je te dicht bij de randen van bergen komt is er lawine gevaar, hier moet je dus voor oppassen. Ook leeft er wild in de bossen van Alaska. De rendieren zijn leuk om te bekijken, maar als je deze gaat bekijken moet je op je hoede zijn. Er leven ook wolven en beren in de bossen en zij kunnen heel erg stil bewegen, vooral de wolven. De beren vindt je vooral in de buurt van water, de wolven wat dichter bij de bergen en grotten.

    𝓑innen in het huis zijn natuurlijk ook activiteiten. Er is een grote eetzaal met genoeg plek voor iedereen. Er is een grote woonruimte met open haard en televisie, al is daar niet erg veel op te zien. Er is ook een DVD speler, dus er kunnen films afgespeeld worden. Er is natuurlijk ook WiFi aanwezig. Er zijn gedeelde slaapkamers met ieders 2 enkele bedden. Ook is er een kleine bibliotheek aanwezig waar honderden boeken staan. Er zijn drie grote badkamers aanwezig in het huis die de studenten moeten delen. Verder zijn er ook nog twee aparte toiletten.

    𝓟untentelling is waar het om gaat in combinatie met leren. Alle studenten doen opdrachten, zowel in groepen als individueel. Bij de individuele opdrachten krijg je bij het winnen 1, 2 of 3 punten, dat ligt aan wie het hoogst scoort. In groepen krijgt van de winnende groep iedereen 1 punt. De drie personen met uiteindelijk de hoogste puntentelling krijgen grote kansen voor hun toekomst aangeboden. Wat deze kansen zijn blijft een verassing tot de laatste dag van de twee weken.

    𝖀𝖓𝖎𝖛𝖊𝖗𝖘𝖎𝖙𝖊𝖎𝖙 𝖛𝖆𝖓 𝖂𝖆𝖙𝖊𝖗𝖑𝖔𝖔
    » Jonathan      ─      male       ─      Sombre       ─      1.1
    » name       ─      female      ─      Hopps       ─      page
    » name       ─      female      ─      Appelboompje       ─      page
    » name       ─      male      ─      username      ─      page
    » Valentina       ─      female      ─      Nesber      ─      1.2
    » Florence      ─      female      ─      Emperor      ─      1.3
    » name       ─      male       ─      username      ─      page

    𝖀𝖓𝖎𝖛𝖊𝖗𝖘𝖎𝖙𝖊𝖎𝖙 𝖛𝖆𝖓 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓'𝖘
    » Mickey       ─      female      ─      Vengerberg       ─      1.2
    » name       ─      male       ─      Mandalorian       ─      page
    » name       ─      female      ─      username      ─      page
    » Aeryn      ─      female      ─      Reeses       ─      1.2
    » Diana      ─      female       ─      Balloo      ─      1.2
    » Oliver      ─      male       ─      Nesber      ─      1.2
    » Adrian      ─      male       ─      Venustic      ─      1.3
    Het is wel de bedoeling dat dames en heren ongeveer gelijk blijven, dit hoeft niet per universiteit, maar in totaal.
    ❅ Vragen mogen altijd gesteld worden ❅
    ❅ Je hebt 48 uur voor een rol, mocht dit langer duren, geef het door ❅
    ❅ Ik neem aan dat iedereen volwassen genoeg is de regels te volgen en geen ruzie te maken ❅
    ❅ Je schrijft minimaal 200 woorden per post en bent in staat om minimaal één keer per week te schrijven ❅

    Extra's:
    Het is dus de bedoeling dat de studenten hier met z'n allen naartoe gaan en hier onder elkaar mengen. Zij delen de kamer met iemand van zijn of haar eigen universiteit. Jouw personage kent alleen nog de studenten van zijn of haar eigen universiteit, de anderen leert hij of zij kennen in het huis. De uni's reizen in twee aparte busjes naar de locatie. Het verhaal zal beginnen bij dat de busjes aankomen, waarschijnlijk met één universiteit die net een half uurtje eerder is, dus al een kamer uit heeft kunnen kiezen. De andere universiteit zal volgen en de overgebleven kamers krijgen (wat geen probleem is want alle kamers zijn hetzelfde ingericht).

    Behalve de opdrachten (die aangekondigd zullen worden in het speeltopic) zijn de student vrij om te doen wat zij willen. Wel is er iedere ochtend om 09:00 een ontbijt en 's avonds om 18:00 een diner. De lunch mogen de studenten zelf maken, er is van alles aanwezig in het huis (ook voor vegetariërs).

    Er mogen natuurlijk relaties ontwikkeld worden, zowel vriendschappelijk als vijandelijk of misschien zelfs romantisch. Hier is iedereen compleet vrij in. Er kan zeker drama gecreëerd worden voor de liefhebbers, voornamelijk door de gevaren in de bossen. Het zou namelijk zomaar kunnen dat twee studenten aangevallen worden door wolven en net ontkomen, misschien wel met wonden. Zo kan iedereen het lekker spannend maken op zijn of haar eigen manier.

    Veel liefs, Demi!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2020 - 12:49 ]


    - thank you for existing -

    Praattopic (:


    - thank you for existing -

    Oooh wat leuk;D Ik zou heel graag meedoen maar vrees dat ik pas vanaf maandag tijd heb, als dat niet erg is?

    Reeses schreef:
    Oooh wat leuk;D Ik zou heel graag meedoen maar vrees dat ik pas vanaf maandag tijd heb, als dat niet erg is?


    Nee hoor dat is niet erg (: Ik heb geen hoge druk op dit topic staan.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:

    Nee hoor dat is niet erg (: Ik heb geen hoge druk op dit topic staan.


    Nice;D Dan zou ik voor nu graag een dame voor de universiteit van Queen's willen ;D

    [ bericht aangepast op 3 jan 2020 - 12:53 ]

    Zou ik ook een dame mogen voor de universiteit van Queen's? (:


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Mag ik meedoen? Een man en een vrouw, beiden op een andere school. Waar jij hen het beste kan indelen ^^.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2020 - 18:17 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Aeryn Elizabeth Johnson

    Personal
    Name Aeryn Elizabeth
    Last name Johnson

    Age 19 years old
    DOB September, 5th
    Zodiac Virgo
    POB Toronto, CA

    University Queen's, Canada
    Study Psychology

    Appearance
    Lichaam 1.65 m lang | blanke huid | verbrand eerst in de zon | slanke bouw | vrouwelijke maar kleine rondingen |

    Haar kleur is donkerbruin - zwart | lang | vol | heeft het altijd los hangen | van onderen krult het licht |

    Gezicht bruine, smalle wenkbrauwen | vrolijke, blauw-groene ogen | ietwat dikkere neus | vollere onderlip | egale huid |

    Stem vriendelijk | duidelijk| hoewel soms onduidelijk gemompel | geen accent |

    Inside
    Intelligent | Vrolijk | Druk | Tikkeltje rebels | Kan brutaal zijn | Flirterig | Vriendelijk | Houdt van humor | Leergierig | Ambitieus | Koppig | Sportief | Altijd in voor gezelligheid | Is soms eenzaam | Perfectionistisch | Stelt hoge eisen aan zichzelf | Alleen tevreden met B+ of hoger | Trouw | Kan goed geheimen bewaren | Loyaal | Spontaan | Kan soms wat feller over komen dan bedoelt | Romanticus | Eigenwijs |


    History
    ☃ Dad - Tyler Johnson (48 years old)
    ☃ Stepmother - Alicia Williams (44 years old)
    ☃ Stepbrother - Steven Williams (18 years old)
    ☃ Stepsister - Lucy Williams (15 years old)

    ☃ Mom - Kate Brown (45 years old)
    ☃ Stepfather - Peter Brown (47 years old)
    ☃ Brother - Alex Johnson (13 years old)
    ☃ Stepsister - Emma Brown (16 years old)
    ☃ Stepsister - Olivia Brown (12 years old)


    Aeryn groeit met haar zes jaar jongere broertje op in Canada, waar ze een normale jeugd doormaakt. Echter merkt Aeryn op dat haar ouders veel ruzie maken. Ergens komt het dan ook niet tot een verrassing dat ze aankondigen te gaan scheiden. Aeryn is dan tien jaar. Vrij vlot wordt de scheiding in werking gesteld en Aeryn en Alex zijn om en om bij haar vader of haar moeder waardoor de rust wederkeert. Tot dan toe heeft Aeryn weinig moeite met de scheiding van haar ouders. Dat veranderd wanneer zowel haar vader als haar moeder een nieuwe relatie krijgt en ze allebei met hun nieuwe partner gaan samenwonen. Zowel haar stiefvader als haar stiefmoeder hebben ook kinderen, met wie Aeryn absoluut niet overweg kan - al doet ze er ook geen moeite voor.
          Zowel bij haar vader als bij haar moeder heeft Aeryn het gevoel teveel te zijn, waardoor ze nog maar zelden thuis komt. Ze hangt veel rond op straat met haar - verkeerde - vrienden en door al het spijbelen kelderen haar cijfers omlaag. Dit heeft uiteindelijk tot gevolgd dat Aeryn blijft zitten en het jaar over moet doen. Daarop besluiten haar ouders gezamenlijk dat het tijd wordt dat Aeryn bij een psycholoog terecht komt. De psycholoog helpt Aeryn weer het juiste pad op en hoe ze het beste om kan gaan met de scheiding van haar ouders. Stukje bij beetje komt Aeryn weer beter in haar vel te zitten en waardoor het ook weer beter op school gaat. Zo weet Aeryn alsnog haar schooldiploma te halen, waarop ze besluit Psychologie te gaan studeren - waarmee ze net als zij kinderen van gescheiden ouders wil gaan begeleiden, maar ook kinderen die jeugdtrauma's hebben meegemaakt.

    Extra's
    Afkomst Canadees
    Talen Engels
    Geloof geen
    Likes de zon | zwemmen | gamen | spekkies | haar broertje | buiten zijn |
    Dislikes insecten | wiskundevakken | het strand – maar dan vooral het zand dat overal komt | gescheiden ouders | haar stief familie |
    Droom huisje, boompje, beestje ; een vriend, verloven, trouwen en kinderen krijgen zodat ze een gelukkig gezinnetje kunnen vormen
    Grootste angst net als haar ouders in een scheiding terecht komen en insecten
    Geheim is stiekem dol op het spelen van games als GTA, Call of Duty en Battlefield. Ze kan hier uren tijd aan spenderen en heeft zelfs een headset om online te communiceren. Echter weinig mensen weten hiervan
    Piercings naast oorbellen een navelpiercing
    Tattoo's Ja, één op haar rechterbovenarm
    Alcohol alleen op feestjes
    Sigaretten nee
    Drugs nee
    Hobby's gitaar spelen, zwemmen, lezen, uitgaan met vrienden, winkelen, Netflix, gamen
    Allergieën Aeryn heeft een pinda-allergie. Hiervoor heeft ze altijd een epi-pen op zak

    Relations
    Mickey Sargent
    Voor ze hun studie begonnen, kenden de twee dames elkaar niet maar tijdens het eerste jaar is er een hechte vriendschap ontstaan. Hun gedeelde dorm in het eerste jaar heeft zeker geholpen bij de hechte vriendschap die er nu is. De twee kunnen alles met elkaar delen. Van studie, kleding of jongens tot een allergie waar ze allebei mee te dealen hebben. Er is vertrouwen, begrip en veel humor tussen het tweetal.

    Jonathan Rodrick Davenport
    Other school...

    Diana Esmae Reid
    Is onderweg^^

    Valentina Anarosa Martin
    Other school...

    Oliver Kingston Fessenden
    Hoewel de twee weinig met elkaar te doen hebben - verschillende leeftijd, verschillend leerjaar en een verschillende opleiding - kunnen ze toch met elkaar overweg. Aangezien ze allebei met gescheiden ouders zijn opgegroeid is daar een wederzijds begrip in te vinden en kunnen ze hier goed over praten / klagen. Toch gaat het hier lang niet altijd over en kunnen Aeryn en Oliver het ook over studie, hobby's etc. hebben waardoor er toch wel een vriendschap is ontstaan.

    Adrian Griffith Harrington
    Ze volgen dezelfde studie en ondanks het feit dat Adrian een jaar hoger zit, kunnen de twee goed met elkaar overweg. Tijdens haar eerste jaar kreeg iedereen een zogenoemde studentmentor en in Aeryn's geval was dit Adrian, het klikte meteen en nog steeds mag Aeryn Adrian erg graag. Ook al is Adrian geen studentmentor meer van Aeryn, toch kan ze het niet laten hem op te zoeken voor een gezellig praatje of advies.

    Florence Beau Aurelia Hastings
    Other school...

    Roman A. Castillo
    Interessant... Knap... Goed gekleed... Charmant... Tsja, wat is er eigenlijk niet goed aan Roman? Al op haar eerste dag op de universiteit viel haar blik op Roman, een blik die altijd is blijven hangen. Toen Aeryn Roman voor de eerste keer zag, was ze meteen verliefd op de jongeman. Een verliefdheid die er in de loop van het jaar niet minder om geworden is. Ze ziet hen al helemaal voor zich als stelletje, al weet ze niet dat Roman vooral als playboy bekend staat.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2020 - 8:54 ]

    Kan ik nog meedoen, met een mannelijke rol van Queens?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Dit lijkt me een leuke RPG! Mag ik me melden voor een vrouwelijke rol?

    Het is voor het eerst dat ik me aanmeld voor een RPG op Quizlet (ondanks dat ik al langer een account heb), dus het zou wel even zoeken zijn. Wel heb ik eerder op andere RPG sites gezeten (:


    I'm coming for everything I deserve

    Diana Esmae Reid
    𝑌𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑟𝑒𝑔𝑟𝑒𝑡 𝑡𝘩𝑖𝑠, 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑚𝑒.

    N A M E •

    Diana Esmae Reid
    • Diana: God is gracious
    • Esmae: green gem
    • Reid: last name


    A G E •

    20 jaar, geboren op 3 december.

    S C H O O L •
    • School: The University of Queens.
    • Study: Computer science

    A P P E A R A N C E •


    FC:Tashi Rodriguez


                dark skinned      1,72      small X shaped body      Brown curly hair      thick brows      hazel eyes      long lashes      small nose      full rose lips      high cheekbones      white teeth      sweet voice      tattoo one      tattoo two

    P E R S O N A L I T Y •


          Trait      trait      trait      trait      trait      trait      trait      trait      trait      trait      trait      trait      trait      trait      trait      trait

          text

    F A M I L Y & H I S T O R Y •
    Gezin
    •Vader • Samuel Reid • 53 • advocaat
    • Moeder • Emily Reid • 51 • werkloos

    • Zus • Victoria Reid • 3 • †


          Het kersverse koppel Samuel en Emily Reid waren voor Diana''s geboorte al eens ouders geworden van dochter Victoria. Tot ze haar op een dag levenloos vonden, liggend tussen het speelgoed. Later bleek dat ze speelgoed in haar mond had gestoken en hierin was gestikt. Tijdens dit proces was Emily hoogzwanger van Diana en heeft door het overlijden van Victoria niet goed kunnen verwerken. Ze ging van de begravenis van haar eerste dochter naar de geboorte van haar tweede dochter. Emily heeft toen ontslag genomen bij het reclamebedrijf waar ze destijds werkte om zich volledig te kunnen richten op de opvoeding van Diana wat soms nogal overbezorgde taferele erop naliet. Het liefste stond ze bij elke hoestje al bij de spoedeisende hulp. Toen Diana eenmaal was opgegroeid heeft haar moeder nooit meer een goede baan gekregen en moet het gezin het doen van het inkomen van de enige man in het huishouden. Hoewel haar overbezorgde gedrag eerst nog werd gezien als , voelde Diana dat haar ouders steeds meer invloed begonnen te krijgen op haar studiekeuzes. Vooral haar moeder was door de onverwerkte dood van haar zus, in een slachtofferrol gekropen en zodra Diana tegen de wensen van haar moeder in ging, kreeg ze te horen hoe zwaar haar moeder het al had en werd haar onbewust emotioneel gechanteerd. Vroeger was ze te jong om dit te beseffen, maar nu ze een studie volgt die haar eigenijk helemaal niet ligt, merkt ze pas hoe erg haar ouders haar toekomst hebben bepaald. Ondanks dat Diana totaal geen interesses heeft in de computerbrance, komt het haar toch wel goed uit. Door haar lage werkprestaties heeft ze bijna alleen maar onvoldoendes op haar cijferlijst staan, maar door haar computerkennis heeft ze leren hacken en heeft ze haar cijfers verandert naar voldoendes zodat haar ouders stoppen met pushen.


    E X T R A •
    • Diana beschouwt zichzelf als heteroseksueel, al is de dame nog maagd
    • Likes:
    • Dislikes:
    • Tics: spelen met haar aansteker
    • Angsten: Clowns.
    • Dislikes:



    R E L A T I O N S H I P S •




    [ bericht aangepast op 7 jan 2020 - 22:55 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Emperor schreef:
    Dit lijkt me een leuke RPG! Mag ik me melden voor een vrouwelijke rol?

    Het is voor het eerst dat ik me aanmeld voor een RPG op Quizlet (ondanks dat ik al langer een account heb), dus het zou wel even zoeken zijn. Wel heb ik eerder op andere RPG sites gezeten (:


    Dat is geen probleem, ik (en de anderen vast ook) help je graag op weg! Ik heb je er bij gezet.

    Verder heb ik iedereen toegevoegd en aangepast! (: Als de rollen binnen nu en twee dagen verschijnen open ik donderdag het speeltopic.


    - thank you for existing -

    VALENTINA ANAROSA MARTÍN

    I'd say go to hell,

    but I never want to see you again.


    ♦ Waterloo ♦ Fc: Cindy Kimberly ♦
    NAME

    Valentina ♦ Spaans ♦ ''Gezond, sterk'' ♦
    Anarosa ♦ Spaans ♦ ''Favoriete schoonheid,roos'' ♦
    Martín ♦ Spaans ♦ Familienaam ♦


    AGE

    ♦ Leeftijd: 20 jaar
    ♦ Geboortedatum: 10 november
    ♦ Sterrenbeeld: Schorpioen


    We know what we are,
    but know not what we may be.



    INSIDE

    ♦ Sympathiek ♦ Feestbeest ♦ Sarcastisch ♦ Grote mond, ongeduldig, arrogant ♦ Intelligent ♦ Onzeker ♦ Wil altijd haarzelf bewijzen ♦ Speels, energiek, kinderlijk, daredevil ♦ Knuffelaar ♦ Betrouwbaar, eerlijk, loyaal ♦ Fantasierijk, creatief ♦ Bindingsangst ♦ Flirterig ♦ Prater ♦ Beschermend ♦ Naïef ♦ Rebels ♦ Goede leider ♦

    Valentina is een beeldschoon meisje en dat bepaalt ook heel erg hoe ze zich gedraagt naar achteren. Ze is buitengewoon elegant en charmant, waardoor jongens als een blok voor haar vallen en graag met haar omgaan. Valentina is speels en flirterige en zou daardoor ook hier en daar je aan het lachen krijgen en bij haar in de buurt vallen nooit stiltes. Als ze je totaal niet mag of met één verkeerde zet zou Valentina haar neus voor je ophalen en haar andere kant tonen.       De jongedame is echt arrogant met een grote mond vol woorden. Het meisje maakt je gemakkelijk met de grond gelijk als je haar vrienden kwetst en is niet bang om je dan een mep te verkopen om je terug op je plaats te krijgen. De jongedame is erg rebels, maar wel binnen de regels zodat het niet opvalt, maar soms trekt iemand haar even buiten haar grenzen en ontdekt ze dat het daar veel leuker is.
          Nadat mensen echt dachten dat ze niks meer was dan ‘een mooi hoofdje’ is ze onzeker geworden, want waarschijnlijk heeft dat haar vooruit geholpen. Niet alleen op sociaal gebied, ook om haar op dure scholen te krijgen. Uiteindelijk heeft ze zelf anders bewezen, met haar enorme intelligentie. Valentina heeft nu lichte bindingsangst, zodat haar onzekerheid niet uitkomt.




    People don't have to like you,
    and you don't have to care.




    Moeder ♦ Meagan Boyman ♦ 57 jaar ♦ Psycholoog
    Vader ♦ Manuel Martín ♦ 58 jaar ♦ Arts
    Broer ♦ Gael Martín ♦ 27 jaar ♦ Student geneeskunde
    Broer ♦ Miguel Martín ♦ 25 jaar ♦ Student medicijnen
    Broer ♦ Javier Martín ♦ 23 jaar ♦ Student dierenarts

    HISTORY

    Manuel was rond zijn dertiende verhuisd naar Canada. Hier kreeg hij les in de nieuwe taal door de moeder van Meagan en mocht hij op haar dochter zijn nieuwe taalkunsten oefenen. Meagan en Manuel begonnen verliefd te raken, maar kregen rond hun zestiende pas een relatie. Aangezien ze eerst beiden hun studie wouden afronden en niet de druk van een relatie erbij wouden hebben zetten ze hun liefde op een pauze. Toen ze aan het werk konden kregen ze drie zoons en één dochter.
          Valentina had rijke ouders en zat in een gezin van hoogbegaafde familieleden. Toch werd ze in geen richting geduwd en was ze, in tegenstelling van haar broers vrij om haar eigen keuzes te maken. De jongedame had geen taken in het huishouden en kreeg zelden huisarrest. Haar broers waren jaloers, maar gingen niet tegen Meagen en Manuel in.
          Toen Valentina opgroeide had ze veel mensen om haar heen hangen, omdat ze veel geld had. Haar ouders hadden goede banen en van haar overleden grootouders kreeg het gezin een grote erfenis. Valentina had een vriendje en een grote groep van vrienden om haar heen. Haar leven ging erg goed, maar haar cijfers minder. Toen ze thuis kwam na het verjaardagsfeest van haar vriendje hoorde ze een ruzie tussen Gael en hun ouders om haar cijfers en de roekeloze opvoeding die Valentina kreeg. Ze herinnerde nog dat haar ouders zeiden: ,,Valentina is niks meer dan een mooi meisje.'' Haar ouders hadden nooit vertrouwen in haar gehad en dachten dat ze niks meer was dan erg mooi.
          Valentina zou alles doen om dat te veranderen. De jongedame maakte het uit met haar vriendje, omdat hij blijkbaar dezelfde mening deelde en begon harder te studeren. De groep van mensen die ze anders om haar heen had, begon langzaam te verdwijnen. Toch was Valentina niet alleen, want ze was nog steeds erg aantrekkelijk en charmant. Haar cijfers gingen omhoog, tot ze één van de beste studenten was uit haar klas.




    Keep rolling your eyes,
    maybe you'll find a brain back there.



    SCHOOL

    𝖀𝖓𝖎𝖛𝖊𝖗𝖘𝖎𝖙𝖊𝖎𝖙 𝖛𝖆𝖓 𝖂𝖆𝖙𝖊𝖗𝖑𝖔𝖔.
    Niemand had Valentina echt slim verwacht en aangezien ze een mooi hoofdje heeft, wilde haar moeder haar de richting van de mode, de modellenwereld of de make-up insturen. Toch Had Valentina geen zin om naar iets van die dingen te luisteren en koos ze voor een totaal andere weg, namelijk rechten om later advocaat te worden.


    OUTSIDE

    Haar • Lang, donkerbruin haar.
    Ogen • Bruinkleurig, middelmatige grote.
    Bril/Lenzen • Geen
    Wenkbrauwen • Donkerbruin, dun.
    Lippen • Lichtroze en goed verzorgd.
    Tanden • Spierwit, in een goede staat.
    Gezicht • Ovaal, puntige kin.
    Neus • Een puntneus, klein.
    Oren/Gehoor • Haar gehoor is goed genoeg.

    Lengte • 170 cm.
    Huid/Tint • Getint.
    Kledingstijl • Modern, damesachtig.
    Favoriete kledingstuk • Heeft zij niet echt.
    Favoriete schoensoort • Heeft zij niet echt.
    Schoenmaat • 37.
    Postuur • Dun, goede rondingen.

    Piercing • Geen.
    Tatoeages • Geen.
    Sieraden • Verschillende, bijzondere sieraden.


    Boy, don't call me angel. You ain't got me right.
    Don't call me angel. You can't pay my price.



    EXTRA

    • Guilty pleasures: Koekjesdeeg.
    • Mistalenten: Ze kan écht niet tegen haar verlies.
    • Geheimen: Haar onzekerheid.
    • Verslavingen: Geen.
    • Likes: Sneeuw, warme chocolademelk, marshmallows, munt kauwgom, pepermuntjes, dansen, parfum, slechte grappen, bad-boy romans, alle soorten chocola, smoothies, sinaasappelsap, water.
    • Tics: Met haar haar spelen.
    • Angsten: Spinnen.
    • Dislikes: Haat, nagelbijten, ananas, cola lolly's, testers (bijvoorbeeld in een make-up winkel), te veel zout, drinken met prik.
    • Moedertaal: Spaans.
    • Gesproken talen: Engels, Spaans, Frans& een beetje Chinees.
    • Geaardheid: Biseksueel.
    • Geloof: Geen.
    • Themesong: Young and beautiful.
    • Muzieksmaak: Verschillend.
    • Allergieën: Ananas.
    • Voorkeurhand: Links.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2020 - 16:48 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    OLIVER KINGSTON FESSENDEN

    NAAM
    Oliver —
    In English Baby Names the meaning of the name Oliver is: The olive tree. The biblical olive tree symbolizes fruitfulness and beauty and dignity. 'Extending an olive branch' signifies an offer of peace.

    Kingston —
    In English Baby Names the meaning of the name Kingston is: From the king's village or estate 'King's field. ' King is one of several titles occasionally used as given names.

    Fessenden —
    Fessenden name Meaning. English (Kent): unexplained; probably from a lost or unidentified place in Kent, named with an unexplained first element + Old English denu 'valley'. The variant Fishenden is also found.

    LEEFTIJD
    21, 20 juli — kreeft

    I somenly swear I am up to no good.


    INNERLIJK
    Niets in het leven van Oliver ging gepland of hoe het zou moeten zijn. Hierdoor is hij zelf ook chaotisch, omdat niemand hem echt duidelijkheid heeft gegeven toen hij jonger was. Hij kan snel keuzes maken, maar als je hem de tijd geeft kan hij te lang blijven nadenken, waarna hij hulp nodig heeft om keuzes te maken. Bij hem is letterlijk het eerste wat hij zegt goed, daarom laat hij er nooit gras over groeien. Oliver zou zijn getwijfel verdoezelen onder nonchalant gepraat en humoristisch gedrag, zodat je hem misschien sneller te hulp schiet zonder dat hij het echt heeft gevraagd. Met zijn vader als voorbeeld is Oliver lui en geen type die je makkelijk van de bank afkrijgt, maar je zal hem niet aantreffen kijkend naar televisiezender of een sportwedstrijd. Hij is helemaal niet zo atletisch aangelegd. Oliver zit meestal met zijn neus in de boeken en kan helemaal van de wereld zijn als hij eenmaal in een stuk zit. Wil je hem eruit halen? Dan kan hij nog wel eens een rotzak uithangen en je proberen weg te snauwen. Niemand komt tussen Oliver en zijn boek. Oliver is een dromer en erg poëtisch. De lelijkste momenten kan hij in detail beschrijven en het als een sprookje laten klinken. Oliver onthoudt ook goed details en kan zo eindjes aan elkaar knopen. Puzzels, raadsels of breinbrekers zijn voor hem niet moeilijk. Om met zijn intelligentie te pronken gebruikt hij wel eens gezegden uit beroemde boeken. Hij is goed gehumeurd en positief. Hem maak je niet snel boos. De jongeman weet hoe hij een meisje moet behandelen, maar zelf heeft hij geen zin om er iets van te maken zonder enige moeite van beide kanten. Een meisje moet zelf ook interesse tonen, want hij kan niet ruiken wat zij van hem vindt. Hij is wel flirterig en enorm gezellig, waardoor je toch stille hints kan krijgen en beetje plagen kan geen kwaad. Ook onder de jongens vindt Oliver een beetje vechten wel grappig en zou hij er wel om kunnen lachen. Kloten met zijn vrienden vindt hij een perfecte activiteit en ook een filmavond te houden met vrienden of chique uiteten te gaan met de juiste mensen is voor hem beter dan een echt feest, want dan zou hij liever in de auto wachten en degene zijn die het groepje naar huis rijdt. Harde muziek en gezweet in een warme ruimte? Pass. Als de muziek aanstaat kan hij helemaal los gaan op de dansvloer. Alle ogen zullen dan op hem gericht zijn en dan te bedenken dat hij niet eens wou gaan. Hij is niet moeilijk om overgehaald te worden. Oliver is zelfverzekerd en trots op wie hij is en het is heel moeilijk om zijn zelfvertrouwen te krenken. Hij is makkelijk in de omgang en erg flexibel, omdat hij altijd van gezin moest veranderen. Een allemansvriend, kun je wel zeggen. De heer blijft rustig in drukke situaties en kan altijd de weg terug vinden, maar probeer hem nooit te laten twijfelen. Als je hem de denktijd geeft verliest hij het nog wel eens en dan is hij even totaal hopeloos. De jongeman is serieus wanneer het moet en als je zijn echte mening wil geeft hij die ook, omdat je hem nodig hebt en dan is hij bereid te helpen. Pas op, Oliver is wel perfectionistisch en dus ook érg kritisch, maar wel begripvol en is er altijd om je te helpen. Hij is aardig en maakt veel grapjes en zou dit gebruiken om je te troosten. Oliver heeft nooit de gevoelens van familieleden begrepen, maar weet wel wanneer iemand een knuffel nodig heeft. Knuffelen is ook zijn sterkste kant, dat heeft hem in het verleden geholpen. Oliver gaat liever zijn problemen aan om doelen te bereiken en geeft je een peptalk als je die nodig hebt, omdat hij er hoe dan ook voor je is. Hij geeft je altijd rugdekking, zelfs als een plan enorm idioot klinkt, want dat zijn ook zijn favoriete plannen. Om de kleinste dingen kan Oliver kinderlijk enthousiast worden. Hij is enorm nieuwsgierig, maar geen bemoeial. Hij wil graag nieuwe dingen ontdekken en zien hoever de wereld gaat.



    I know what we are — and I know what we're not.



    GESCHIEDENIS&FAMILIE
    Addison McLaughlin — Mother, actress — 49
    Thea Currie — Stepmother, partyplanner — 50

    Knox Fessenden — Father, actor — 56
    Eliza Aceron — Stepmother, newsreader — 48
    Arthur Fessenden — Brother, wannabe actor — 24
    Aston Fessenden — Brother, history student — 20
    Payton Fessenden — Sister, high school student — 17


    Addison McLaughin is een goed betaalde actrice die tijdens een soapserie een wel érg realistische flikflooi scène speelde met Knox Fessenden. Het bleek later ook echt dat ze zwanger was van zijn kind. Ook al hadden de twee geen echte relatie of enige gevoelens die ze voor elkaar deelden, als vrienden besloten ze voor hun zoon te zorgen. Addison was lesbienne en in een relatie met een partyplanner, genaamd Thea Currie. Oliver kwam als een cadeautje in het kleine gezin dat geen kinderen kon krijgen, maar moest wel gedeeld worden met de familie van Knox Fessenden. Hij is getrouwd met een bekende nieuwslezeres en heeft met haar drie kinderen gekregen.
          Oliver zijn leven was nog al ongeregeld, omdat twee totaal verschillende gezinnen door hem verbonden werden. Bij zijn twee moeders was hij enigskind en kreeg hij alles wat zijn hartje begeerde, maar bij zijn vader werd de aandacht verdeeld en was hij de indringer die tussen zijn stiefbroers en zusje inkwam. Vaak heeft dit gebotst of tussen anderen voor problemen gezorgd. Toch was het erg handig, want beide families leerden hem een andere kijk te hebben op dingen. Hij had een vader figuur, maar ook broers om mee te dollen en sowieso vrouwen die hem advies konden geven. Oliver heeft eigenlijk nooit iets te kort geschoten, maar misschien de constante verandering en de drukte waar hij in het ene huis wel mee moest dealen heeft ervoor gezorgd dat hij meer op zijn kamer een eigen plek zocht. Hier leerde Oliver zijn liefde voor boeken kennen en zocht hij zijn rust.
          Oliver leek slimmer te zijn dan de kinderen van Eliza en Knox, waardoor hij steeds belangrijker voor hen leek. Als enige van beide gezinnen werd hij toegelaten tot de studie geneeskunde op de universiteit van ??? en hij lijkt het gemakkelijk te kunnen. Zonder te veel moeite doen haalt hij goede voldoendes en is hij toegelaten tot de reis.


    We are such stuff as dreams are made on, and our little life is rounded with a S L E E P.


    UITERLIJK
    Haar • Donker blond, krullerig
    Ogen • Blauw
    Bril/Lenzen • Geen
    Wenkbrauwen • Donkerbruin, middelmatig
    Lippen • Lichtroze en goed verzorgd
    Tanden • Spierwit, in een goede staat
    Gezicht • Ovaal, puntige kin
    Neus • Een normale neus, middelmatig
    Oren/Gehoor • Zijn gehoor is goed genoeg

    Lengte • 189 cm
    Huid/Tint • Blank
    Kledingstijl • Duur, comfortabel
    Favoriete kledingstuk • Heeft hij niet echt
    Favoriete schoensoort • Heeft hij niet echt
    Schoenmaat • 46
    Postuur • Dun, sixpack

    Piercing • Geen
    Tatoeages • Geen
    Sieraden • Horloges


    SCHOOL
    𝖀𝖓𝖎𝖛𝖊𝖗𝖘𝖎𝖙𝖊𝖎𝖙 𝖛𝖆𝖓 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓'𝖘 — geneeskunde.



    You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your L I F E.



    EXTRA
    • Guilty pleasures: Als mensen aan zijn haar zitten.
    • Mistalenten: Nephuilen.
    • Geheimen: Zijn ouders, omdat zij wel écht beroemd zijn.
    • Verslavingen: Geen.
    • Likes: Koffie, slagroom, vanille-ijs, smoothies, dramatische verhalen, fastfood, fonteinen, natuur, knuffels, Harry Potter, Star Wars, netflix, pudding, drama.
    • Tics: Op blote voeten rondlopen.
    • Angsten: Grote vogels.
    • Dislikes: Bananen, kleine vliegjes, hondenharen die blijven plakken, nep nieuws, bosbranden, slechte grappen, doodse blikken, pure chocolade, taart, uien, teenslippers.
    • Moedertaal: Engels (Canadees).
    • Gesproken talen: Engels, Mandarijn, Duits,Portugees.
    • Geaardheid: Heteroseksueel.
    • Geloof: Geen.
    • Themesong:
    • Muzieksmaak: Verschillend.
    • Allergieën: Geen.
    • Voorkeurhand: Rechts.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2020 - 16:36 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ik moet me helaas afmelden voor deze rpg ^^


    “If anyone asks where I am, I've left the country.”

    frozenwords schreef:
    Ik moet me helaas afmelden voor deze rpg ^^


    Jammer...


    - thank you for existing -