• Iedereen kent waarschijnlijk wel de ballet versie en de films over de notenkraker. Ik had drie jaar geleden de hiphop versie van de notenkraker gekeken. Ik vond het best wel gaaf en een luxe om het te zien.

    En hieronder is nog een hele korte versie wat te zien was over de notenkraker. Dat wil ik even met jullie delen.



    Vindt je de video niks, dan smaken verschillen.

    Ik ben natuurlijk een grote ballet-fan, maar dit is toch wel gaaf zeg! Dit matchen van twee stijlen is eigenlijk wel heel interessant want opzich gaat het prima samen. Ik zit wel meer te zoeken naar welke dansers welke personages spelen, maar dat is misschien omdat je dan toch zo gewend bent aan het klassieke stuk, haha. Tof gedaan dit, het maakt dit verhaal ook voor een ander publiek ook leuk ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Ik ben natuurlijk een grote ballet-fan, maar dit is toch wel gaaf zeg! Dit matchen van twee stijlen is eigenlijk wel heel interessant want opzich gaat het prima samen. Ik zit wel meer te zoeken naar welke dansers welke personages spelen, maar dat is misschien omdat je dan toch zo gewend bent aan het klassieke stuk, haha. Tof gedaan dit, het maakt dit verhaal ook voor een ander publiek ook leuk ^^


    De dans is meer hiphop de muziek is klassiek. Het getinte meisje met de bos krullen die een witte trui aan heeft speelt Clara de hoofdpersonage van de notenkraker.

    En excuses voor een laat reactie!