• Hoi allemaal,

    Mijn eerste topic die ik aanmaak in dit prachtige nieuwe jaar.
    Ik heb namelijk zulke fijne dagen gehad om mijn jaar af te sluiten dat ik dat graag wilde delen met jullie en ik ben nieuwsgierig naar jullie dagen.

    Wel tussen Kerst en Oud & Nieuw gaan wij vanuit scouting altijd op de LIST. Dit is een vierdaagse 'kamp' met leiding, oudleden en mensen die ons dierbaar zijn en je weet niet wat je gaat doen of waarheen. Dit organiseren wij zelf omdat wij een vriendengroep zijn.

    Mijn eerste LIST dit keer en ik heb hem zelf georganiseerd. We gingen naar Düsseldorf en hebben een rondleiding gehad op het vliegveld, een toren in geweest, een achtbaan uitkijkpunt bezocht en heel veel op de fiets gedaan met vossenjacht en Jachtseizoen.

    Ik heb heel erg genoten van het samen zijn met vrienden en mijzelf verbaasd hoeveel ik eigenlijk kan ondanks mijn lichaam.

    Mijn oudjaarsdag vierde ik overdag op scouting met het oudjaarsstoken. In de avond ben ik naar scoutingvrienden gegaan en met een man of 18 hebben we gegourmet en daarna met champagne het nieuwe jaar onthaald. Tot slot hebben we tot half 6 in de ochtend heerlijk gedanst en leuk gehad.

    Dit was mijn beste nieuwjaarswisseling die ik ooit gehad heb. Zo vol geluk en bij dierbare om mij heen.

    Hoe waren jullie dagen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh dat klinkt erg tof! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

    Ik heb alle dagen gezellig met mijn familie doorgebracht. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you