• De reden waarom steeds meer mensen stoppen met quizlet is omdat deze site onrechtvaardig is. Mensen worden eerder en harden gestraft door geloofovertuiging of huidskleur. Als je blond bent en blauwe ogen hebt en je overtreed de regels kom je er vaak ongestraft meer weg.


    Valse beschuldigingen en lasteren is de norm hier. Net zoals mensen hier kleineren of een zondebok zoeken. Deze site is gewoon erg giftig. Heb zelf verhalen gehoord van andere leden dat ze vertelde tijdens de afscheid dat ze andere ex leden ontmoet hebben op een andere site en hen waarschuwen dat quizlet erg giftig is en dat ze waarschuwingen kregen van de kleinste en nutteloze dingen.

    Ook zijn er paar mensen die graag kritiek willen posten en deze site een ja jank site vinden met overgevoelige huilende mensen. Dat is niet mijn mening maar een mening van iemand anders. En hier komt toch geen hond op deze rot-site. Op een heel kleine schaal na.

    Er is voor een hele kleine schaal mensen die vinden dat deze site een geweldige site is, maar vaak hebben die mensen een stevige muur, hebben nauwelijks last van negatieve of giftige mensen op deze site of komen zelf uit een elitaire leden club de mod. Ik ga ook. De oorspronkelijke oplichten kan voor mij uit mijn ogen weg tyfen.

    Erg vervelend voor je dat je dit heb mogen meemaken op quizlet. Quizlet hoort een veilige platform voor eenieder te zijn. Er hoort geen plaatst te zijn voor racisme op welke vlak dan ook.

    Heb je dit misschien ook aangekaart bij de moderators en beheerder? Ik vind dat ze dit heel serieus moeten nemen om zo de site beter toegankelijk te maken voor iedereen.

    Ik hoop dat je in de toekomst een fijne en veilige plek vind waar je 100% jezelf kan zijn zonder afgewezen te worden voor wie je bent.

    Veel succes ❤️


    Women don’t owe you shit..

    1 forumbericht en dan kom je met dit. Wat mij betreft is dit of een oude user die even denkt te stoken of een random persoon die dit op meerdere fora zet van verschillende sites. Ik zag dat de user al niet meer actief is (waarschijnlijk gebanned(?)), in ieder geval, opgeruimd staat netjes


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    CORPSEHUSBAND schreef:
    1 forumbericht en dan kom je met dit. Wat mij betreft is dit of een oude user die even denkt te stoken of een random persoon die dit op meerdere fora zet van verschillende sites. Ik zag dat de user al niet meer actief is (waarschijnlijk gebanned(?)), in ieder geval, opgeruimd staat netjes


    Ik vind jouw opmerking niet chill overkomen. Hoe weet je of diegene een troll of een herrie schopper is? Ken je diegene dan? Voor mij kwam het niet als een onserieuze troll reactie over. Desnoods is het een persoon die hier vroeger lid was, maar had een nieuwe account aangemaakt omdat diegene de oude misschien vergeten was en uit eigen ervaring en van de andere verteld wat hem dwars zit. (Nadat diegene misschien hier opnieuw rondgesnuffeld had)

    Ik heb zelf ook verhalen gehoord van andere dat deze site giftig was volgens andere. En ik had jaren geleden wel een afscheid topic gelezen van iemand. En dat degene andere quizlet leden tegenkwam op die ene kunstsite en haar vervolgens waarschuwden dat deze site niet oké was. (Dat waren hun meningen, niet de mijne) Snel een oordeel hebben van iemand en vervolgens erachter zetten "in ieder geval, opgeruimd staat netjes" Is gewoon niet chill.

    filosofie schreef:
    (...)

    + i.p.v. een ordeel te vellen, hoort er iets aan gedaan te worden. Dit komt met een reden zo eruit, dus door zulke opmerkingen te plaatsen, bewijst (voor degenen zeker) het des te meer.


    [ heaven knows ]

    CORPSEHUSBAND schreef:
    1 forumbericht en dan kom je met dit. Wat mij betreft is dit of een oude user die even denkt te stoken of een random persoon die dit op meerdere fora zet van verschillende sites. Ik zag dat de user al niet meer actief is (waarschijnlijk gebanned(?)), in ieder geval, opgeruimd staat netjes


    Schat is ben al weken online, en dat is niet puur door de fun om iedereen heer bij de scheen te gaan schoppen. Ik was hier puur omdat mijn vriendin vroeger door een kleine incident en door valse pesterijen en lasteren niet meer welkom is. Ik had via de pb gevraagd of de mensen die hier werken haar oude werken terug mogen krijgen.

    Dat je me nooit via het forum zag is niet mijn probleem. Ik heb weken die mensen via privé berichten en via mail proberen te bereiken. Na paar droge antwoorden van ze hebben, heb ik ook letterlijk gezegd wat ik van deze site vind. En waarom sommige mensen van deze site weggingen, zoals mijn vriendin.

    En verder vertelde ze mij dat er heel veel toxic mensen waren die graag een zondebok zochten om iemand onderuit te halen. En ik hoorde ook verhalen van mensen dat ze zoiets meegemaakt hebben op deze site en dat ze gestraft waren of waarschuwingen kregen door hele kleinste en domme redenen. Of door valse beschuldigingen.

    En ik merk dat je ook een van die toxic mensen blijkt te zijn aan zo'n kut reactie te lezen.
    Schat, ga dan niet stomverbaasd kijken als steeds meer mensen deze site gaan verlaten. Ik zie dat je graag van me af wilt, terwijl je me niet kent en eerst niet weet waarom ik deze site slecht vindt. Dat je graag van me af wilt. Is dan prima. Ik heb liever ook dat zulke nare mensen als jij nooit deel maken van mijn leven.

    Nog een fijne dag verder!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2022 - 11:57 ]

    Semicolon schreef:
    Erg vervelend voor je dat je dit heb mogen meemaken op quizlet. Quizlet hoort een veilige platform voor eenieder te zijn. Er hoort geen plaatst te zijn voor racisme op welke vlak dan ook.

    Heb je dit misschien ook aangekaart bij de moderators en beheerder? Ik vind dat ze dit heel serieus moeten nemen om zo de site beter toegankelijk te maken voor iedereen.

    Ik hoop dat je in de toekomst een fijne en veilige plek vind waar je 100% jezelf kan zijn zonder afgewezen te worden voor wie je bent.

    Veel succes ❤️


    Bedankt voor je lieve bericht, Mar ik heb zelf besloten om hier weg te gaan sommige van ons ook.

    Deze site is voor mij echt trash gewoon en erg giftig. Misschien voor jou niet maar sommige van ons wel. Ik wil er liever niks mee te maken hebben. Ik wens je nog een fijne dag toe!

    ThestraI schreef:
    (...)
    + i.p.v. een ordeel te vellen, hoort er iets aan gedaan te worden. Dit komt met een reden zo eruit, dus door zulke opmerkingen te plaatsen, bewijst (voor degenen zeker) het des te meer.


    Sorry, maar ik begrijp jouw reactie niet helemaal.

    filosofie schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik begrijp jouw reactie niet helemaal.


    Als ik het goed begrijp is dit niet naar je gericht maar is dit eerder een aanvulling op je reactie.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2022 - 22:53 ]

    Maasie schreef:
    (...)

    Schat is ben al weken online, en dat is niet puur door de fun om iedereen heer bij de scheen te gaan schoppen. Ik was hier puur omdat mijn vriendin vroeger door een kleine incident en door valse pesterijen en lasteren niet meer welkom is. Ik had via de pb gevraagd of de mensen die hier werken haar oude werken terug mogen krijgen.

    Dat je me nooit via het forum zag is niet mijn probleem. Ik heb weken die mensen via privé berichten en via mail proberen te bereiken. Na paar droge antwoorden van ze hebben, heb ik ook letterlijk gezegd wat ik van deze site vind. En waarom sommige mensen van deze site weggingen, zoals mijn vriendin.

    En verder vertelde ze mij dat er heel veel toxic mensen waren die graag een zondebok zochten om iemand onderuit te halen. En ik hoorde ook verhalen van mensen dat ze zoiets meegemaakt hebben op deze site en dat ze gestraft waren of waarschuwingen kregen door hele kleinste en domme redenen. Of door valse beschuldigingen.

    En ik merk dat je ook een van die toxic mensen blijkt te zijn aan zo'n kut reactie te lezen.
    Schat, ga dan niet stomverbaasd kijken als steeds meer mensen deze site gaan verlaten. Ik zie dat je graag van me af wilt, terwijl je me niet kent en eerst niet weet waarom ik deze site slecht vindt. Dat je graag van me af wilt. Is dan prima. Ik heb liever ook dat zulke nare mensen als jij nooit deel maken van mijn leven.

    Nog een fijne dag verder!



    Oké. Wanneer heb ik gezegd dat ik verbaasd ben dat mensen de site verlaten? Ik loop hier al 13 jaar rond, de site is al jaren aan het doodbloeden en de laatste tijd zijn er her en der trolls bezig die met 1 forumbericht iets posten aan spam of dergelijke. Sorry dat ik daar wederom vanuit ging, maar mijn logica hierachter is niet heel gek gezien de incidenten.

    "Dat je me nooit via het forum zag is niet mijn probleem." Je had letterlijk 1 forumbericht op dat moment. Is het trouwens redelijk om te stellen dat ik al vanaf het begin geblokt ben? Ik wou je profiel zien om te kijken hoe oud het account is, om enige vorm van 'trollen' uit te sluiten, maar voordat ik überhaupt kon kijken, stond er al deze user is niet actief, vandaar mijn post gisteren, maar te zien aan de nieuwe forumberichten ben je wel degelijk actief.

    Is de site toxic? Ja. Heb ik dat ooit tegengesproken? Nee.

    Wil je een serieuze reactie krijgen, spreek mensen dan niet aan met 'schat', dat werk averechts.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Phasmatos schreef:
    (...)

    Als ik het goed begrijp is dit niet naar je gericht maar is dit eerder een aanvulling op je reactie.


    Dat zou best kunnen, maar ik begrijp haar opmerking niet helemaal. Is ze het met mij eens of eens met diegene boven me die de TS oordeelde?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2022 - 9:21 ]

    Ik heb nog nooit gezien dat iemand hier werd gediscrimineerd door huidskleur of geloofsovertuiging, dat weet je doorgaans niet eens van elkaar. Verder kan ik me voorstellen dat sommige mensen deze website een giftige plaats vonden - en voor sommigen was het juist een veilige haven - maar dat heb je al snel als een site gerund wordt door tieners. Het voelt wel een beetje als ouwe koeien uit de sloot halen, alle moderators van toen zijn allang weg en de enkelingen die er nog zijn doen hun best de boel nog een beetje te runnen. Er is in elk geval niks elitairs (meer) aan. En waarom mensen weggaan, is omdat de hele site gewoon outdated is, de eigenaar het verwaarloost en er gewoon bijna geen activiteit meer is. Ik geloof niet dat dat vandaag de dag nog iets met een onveilige sfeer te maken heeft.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe wil je iemand discrimineren op huidskleur wanneer we allemaal met elkaar praten via avatars en usernames?
    De punten die je aanhaalt lijken me al jaren niet meer relevant. Er is nog maar een klein groepje op Q over omdat, zoals Ringwraith al zegt, de mods van toen allang weg zijn en de administrator de site niet aanpakt. Ik begrijp het doel van dit topic dan ook niet helemaal. Wie zijn de overgevoelige huilende mensen op dit moment dan op deze site? Wie is die elitaire club? Wie zoeken een zondebok?


    ars moriendi

    filosofie schreef:
    (...)

    Dat zou best kunnen, maar ik begrijp haar opmerking niet helemaal. Is ze het met mij eens of eens met diegene boven me die de TS oordeelde?


    Ze heeft je geciteerd met een plusje en verteld verder haar mening. Denk eerder dat ze met je mee eens is plus een eigen toevoeging erbij had.

    CORPSEHUSBAND schreef:
    (...)

    Oké. Wanneer heb ik gezegd dat ik verbaasd ben dat mensen de site verlaten? Ik loop hier al 13 jaar rond, de site is al jaren aan het doodbloeden en de laatste tijd zijn er her en der trolls bezig die met 1 forumbericht iets posten aan spam of dergelijke. Sorry dat ik daar wederom vanuit ging, maar mijn logica hierachter is niet heel gek gezien de incidenten.

    "Dat je me nooit via het forum zag is niet mijn probleem." Je had letterlijk 1 forumbericht op dat moment. Is het trouwens redelijk om te stellen dat ik al vanaf het begin geblokt ben? Ik wou je profiel zien om te kijken hoe oud het account is, om enige vorm van 'trollen' uit te sluiten, maar voordat ik überhaupt kon kijken, stond er al deze user is niet actief, vandaar mijn post gisteren, maar te zien aan de nieuwe forumberichten ben je wel degelijk actief.

    Is de site toxic? Ja. Heb ik dat ooit tegengesproken? Nee.

    Wil je een serieuze reactie krijgen, spreek mensen dan niet aan met 'schat', dat werk averechts.


    Wanneer zijn hier veel trolls? Ik vind het de laatste tijd wel meevallen met trolls. Op die ene random persoon die iedereen een pb stuurde en beweerd een bejaarde vrouw te zijn die in de VS leeft En geld wilde doneren. Je weet wat ik bedoel aangezien ze uit de site gebannen is.

    Vroeger waren er meer trolls dan nu. En zelf zijn er ook wel mensen die andere klakloos andere beschuldigen van troll gedrag door valse oordelen of door incidenten, zoals jij nu deed. 3 jaar geleden op wattpad was er een gymansium meisje die mij vals beschuldigen van troll en arrogant en achterbaks deed. Puur door een fake account van paar snotjochies des tijd. Terwijl ik op wattpad serieus ben met het schrijven van verhalen. :')

    Maar zelf komen jouw teksten ook niet vriendelijk over waardoor mensen ook snelle ruzie met je gaan maken of onaardig tegen je gaat doen. En dat heeft niks te maken op het feit dat ze gaan trollen en andere hier zwart gaan maken, maar ook op de gedrag hoe je naar andere doet. Zoals die belediging die een keer bij mij gepost had. Paar jaar geleden had je wel iemand gekrent op de spelling fout en met paar andere lullig lopen te doen over haar opleiding niveau. "Hoe kan jij hoogopgeleid of hbo doen met zo'n spelling?" En vervolgens erbij te zeggen. "Tsss, ik kleineer je niet. Jou hebt echt een spelling van een steentje."
    Vind je het gek dat die persoon je dan uitgescholden had? "Zoiets doe je niet. Je weet eerst niet waarom diegene niet goed kan spellen, want diegene kan dyslexie hebben. Dan kan je wel zeggen dat diegene en paar mensen trolls zijn. Maar als je vals en achterbaks doet naar mensen kan je zoiets ook terug verwachten. Behandel zoals jij zelf behandeld wilt worden, zou ik zeggen. :')

    En verder zag je zelf dat ze niet actief is, dat betekent dat ze niet meer lid is. Als je niet meer actief bent en staat nog online, betekent nog niet dat je volledige actief bent. Ik heb zoiet een tijdje geleden ook toen ik mijn account ging deactiveren. Ik stond toen nog op online, behalve toen ik me afmelde. En oordeel mensen zelf ook niet, vooral niet als je diegene niet kent. Want, deze site bestaat niet alleen uit het forum. 😒


    Is verder niet om ruzie of discussie uit te lokken, maar wil andere zoals jij wel op de gedrag aanspreken. Omdat het zelf ook niet kan.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2022 - 14:27 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    :8

    [ bericht aangepast op 3 juni 2022 - 21:13 ]


    You were born original, don't die as a copy.