• Woodland Juvenile Detention Centre
    "You'll always reap what you sow"


    Jongeren hebben er altijd wel een handje van gehad zich te misdragen en rebelleren echter is er een dunne lijn die het goede van het kwade scheid. De praktijken lijken steeds meer uit de hand te lopen. De een geniet ervan zijn oudelijk huis in vlammen op te gaan, de ander denkt dat het een goed idee is voor eens en voor altijd van haar agressieve stiefvader af te komen en weer een ander verdrinkt zijn verdriet in verdovende middelen en laat de wereld hiervan mee genieten.
    De jeugd voelt zich niet gehoord en waar hulp te kort schiet wordt zelf het heft in handen genomen. Hoe de omstandigheden ook zijn het gezegde; "wie zich brand moet op de blaren zitten" blijft gelden en wie een misdrijf begaat moet worden gestraft.
    Maar wat gebeurd er als de jeugddetentie centra vol zitten en er bij elke een wachtlijst geld? Je kunt de extreme gevallen toch slecht rond laten lopen en hopen dat ze het geen tweede keer doen.
    Hier heeft het plaatsje Woodland, Oregon, schoon genoeg van. Ze hebben wel wat beters te doen dan de hele dag achter zich misdragende jeugd aan te vangen. Dus zijn ze zelf met een initiatief gekomen. Woodland heeft haar eigen juvie geopend. Het gebouw heeft natuurlijk minder ruimte als reguliere centra maar heeft meer dan genoeg plek om de criminaliteit in Woodland en omliggende plaatsjes zo goed als de das om te doen.
    Althans, dat is wat gedacht wordt. Sommige bewoners hebben zo hun manieren om ook vanachter de tralies hun plannetjes voort te zetten...


    We all hold the keys to our own jail cell

    [/font][/size]



    Speeltopic Rollentopic Praattopic


    ROLES










    Male inmates

    Ash Antonio Faust Maffia 20 1.2 Dagenhart
    Joel Josiah Loveless Modern day Bonnie and Clyde 20 1.3 Dagenhart
    Dagenhart
    Cole Jackson Faust Maffia 18 1.1 Witcher
    Jessie Fletcher Bennet Innocent crime fighter 21 1.1 Witcher
    Taylor 'Peaches' Noah Evans Thief/Hooker 18 1.5 Witcher
    Christopher 'Kit' Gallagher Hacking and Arson 19 1.2 KIaus
    Manuel Rayan Castellano 21 1.2 Mandalorian
    Luftmensch
    Luca Emmanuel Perez Modern day Robin Hood 21 1.4 Venustic
    Hugo 'the kid' Jameson Gang activity and manslaughter 21 1.5 KIaus



    Female inmates

    Poppy Maeve Wilson Murder 20 1.2 Reeses
    Aesthetica
    Balloo
    Cecil February Baker 18 1.2 nesber
    Ysabelle Sierra Velez Drugs smuggler 16 1.4 nesber
    Luftmensch
    Venus Arabella Clair Montgomery Played Bonnie and Clyde 20 1.3 Venustic
    Freya DeLuna Abuse and Shoplifting 21 1.3 Rionach
    Olivia Rae Murder 20 1.5 Joy_X
    Sionainn O'Reilly Prostitution and fraud 19 1.6 Beansidhe



    INVULLEN

    Naam
    Leeftijd (12-21)
    Reden gevangenschap
    (Eventueel) werk binnen de gevangenis/hobby's
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis/Familie
    Extra









    Taking steps is easy, standing still is hard







    WOODLAND JUVENILE DETENTION CENTRE



    Rules

    De cellen en sanitaire voorzieningen zijn gescheiden op geslacht en het wordt niet getolereerd indien er iemand van het andere geslacht zich in het andere cel blok bevind
    Geen smokkelwaar
    Er dient zich aan het tijdsschema gehouden te worden
    Wanneer het alarm af gaat is iedereen verplicht om op hun buik met hun handen plat naast hun hoofd te gaan liggen tot hen verteld wordt dat ze weer mogen staan
    Er wordt niet gevochten zowel fysiek als mondeling
    Iedereen wordt bij binnenkomst gecontroleerd of ze onder invloed zijn en of ze smokkelwaar bij zich dragen
    Er vindt meerdere malen op de dag een telling plaats
    Er kunnen doorzoekingen plaatsvinden in de cellen
    De cipieren hebben recht op ondervraging en of fouilleren indien vertoon van verdacht gedrag
    De gevangen worden altijd bij hun achternamen genoemd


    Voorzieningen

    Eén cel wordt gedeeld door 4 bewoners
    Ieder cel blok heeft vier sanitaire voorzieningen
    Er zijn genoeg opties tot recreatie: TV ruimte, spelletjes kamer, sportvelden, sportruimte, werkplaats, knutselruimte, bibliotheek etc.
    Er is een optie om school of cursus te volgen: kleding maken, monteur, houtbewerking, kok, kapper
    Er kan in de weekenden visite ontvangen worden, mits dit aangegeven wordt en het papierwerk juist ingevuld wordt
    Er is mogelijkheid om te bellen, met toezicht
    Met feestdagen wijkt het tijdsschema af en wordt de feestdag kleinschalig gevierd. Ook mag er familie langskomen
    Er is mogelijkheid tot verlof, enkel in de meest extreme gevallen
    Er is voor de bewoners mogelijkheid om te werken voor een kleine vergoeding: de werkplaats, de keuken, het washok, conciërge en de bibliotheek
    Er is een dokter aanwezig
    Er zijn vertrouwenspersonen beschikbaar
    Er is een praatgroep aanwezig

    Tijdsshema

    Om 6:00 staat de wekker zodat iederen zich op kan frissen en aankleden. Tevens vindt er een telling plaats
    Om 6:45 vind er een ochtend work out plaats. (verplicht voor iedereen tenzij je een medische verklaring hebt waarom je niet mee kunt doen)
    Om 7:15 is er gezamenlijk ontbijt
    Om 8:00 vertrekt iedereen naar zijn of haar taak of naar de gemeenschappelijke ruimte
    Om 12:00 is er gezamenlijk lunch
    Om 13:00 keert iedereen terug naar zijn of haar taak of naar de gemeenschappelijke ruimte
    Om 17:00 is er gezamenlijk diner.[/b]
    Om 18:00 is er tijd voor recreatie en vindt er een telling plaats
    Vanaf 21:00 kunnen de bewoners zich opfrissen en zich klaar maken om naar bed te gaan
    Om 22:00 moet iedereen in zijn of haar cel aanwezig zijn en vindt er een telling plaats




    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 4 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Dagenhart of Witcher maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Dagenhart en Witcher.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2020 - 18:28 ]


    How far is far

    Mag ik een meisje?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    POPPY MAEVE WILSON
    "You really got me bad - I'm gonna get you back - Gonna get you back"


    — Name
    Poppy Maeve Wilson

    — Age
    • Poppy is born on March 23rd
    • She's 20 years old
    • Her zodiac is Aries
    • She's born in San Diego, CA, USA

    — Prisoner
    • They said I killed three people, but honestly I don't know
    • I don't have any work or school. I'm just lazy.



    — Appearance
    FC ; Emma Roberts

    Lichaam 169 cm • slank • blanke huid • wordt gauw bruin • enkele littekens • geen tattoeages • navelpiercing • oorgaatjes •

    Haar lang • steil, met een lichte slag • lang • blond • wordt blonder door de zon •

    Gezicht bruine-groene ogen • zwarte wimpers • lange, smalle wenkbrauwen en bruin van kleur • vollere onderlip • egale huid •

    Stem duidelijk • Amerikaans accent • normaal volume • vrouwelijk •

    — Inside
    Afstandelijk • Moet de ander eerst echt leren kennen • Beleeft • Argwanend / achterdochtig • Onzeker • Vriendelijk • Sloddervos • Moeilijke prater (over zichzelf) • Betrouwbaar • Zoekt veel bevestiging / goedkeuring • Tikkeltje onverschillig • Hopeloze romanticus • Erg negatief over zichzelf • Makkelijk te manipuleren • Jaloers • Naïef • Lui • Kan toch wel koppig zijn •
          Lang, maar explosief lontje • wordt dan agressief • hysterisch • gewelddadig • krijgt een soort waas voor de ogen • onberekenbaar • onredelijk • kan dan compleet door het lint gaan • in sommige gevallen krijgt ze zelfs een blackout •




    — History
    Dad | He's just an asshole
    Mom | She died when I was six...


    My life sucks... Ik ben Poppy, 20 jaar en veroordeeld tot levenslang. WTF, zul je denken... Wat heeft zij nou weer gedaan... Ik zal het je vertellen, maar eerst een stukje geschiedenis. Ik ben geboren en getogen in San Diego, CA als enig kind. Mijn vader had een baan en mijn moeder werkte parttime, maar toen ze in verwachting raakte van mij is ze gestopt met werken om een fulltime moeder te kunnen zijn. Ze was dolblij met mijn geboorte, net als mijn vader, en dolgraag wilden ze allebei een groot gezin. Dit is er echter nooit van gekomen. Toen ik vier was werd er kanker bij mijn moeder geconstateerd. Een periode vol ziekenhuisbezoeken, chemo's en bestralingen volgden, afgewisseld met een doodzieke moeder thuis, die alleen op bed lag en kotsmisselijk was. Anderhalf jaar lang werd ze behandeld tot de artsen met de meest gevreesde uitspraak kwamen ; de kanker was uitgezaaid en behandeling had geen zin meer. Mijn moeder was opgegeven. De artsen schatte in dat ze nog een jaar te leven had maar meer dan een half jaar werd ons niet gegunt. Na vier maanden overleed mijn moeder aan de gevolgen van kanker. Zelf weet ik niet zo heel veel meer van die periode, maar mijn moeder had een dagboek bijgehouden waarin ik alles terug kon lezen.

    Zo stond mijn vader er opeens alleen voor, met een zesjarige dochter en een huis dat hij nauwelijks kon betalen. Mijn vader raakte zijn baan kwijt, raakte in een depressie en greep algauw naar de fles terwijl de rekeningen zich opstapelde. Ook met mij ging het niet goed. School wilde niet vlotten, ik vond en zocht geen contact met leeftijdsgenootjes en bleef het liefst alleen. Op elementary school lieten ze me daardoor links liggen, iets wat ik wel best vond. De hel startte echter in middle school en ging door in high school. Ook hier vond en zocht ik geen contact met leeftijdsgenootjes, iets wat hier niet geaccepteerd werd. Bovendien was ik niet het type die van zich af beet, ik was niet geinteresseerd in jongens of in sport en ik droeg geen merkkleding (waar simpelweg geen geld voor was) of make-up. Dat alles bij elkaar maakte mij algauw een makkelijk mikpunt voor pesterijen. Dag in dag uit werd ik door hetzelfde groepje gepest, getreiterd, vernederd, opgesloten, geslagen.
          Nadat we ons diploma in ontvangst hadden genomen, dacht ik alles achter mij te kunnen laten. Ik wist niet goed wat ik wilde met mijn leven, dus had ik mij niet voor een universiteit ingeschreven maar een of ander klotebaantje genomen in de supermarkt. We werden ons huis uitgezet en schuldeisers eisten zo'n beetje al onze spullen op, waardoor we praktisch gezien weinig over hielden. Het beetje geld dat ik verdiende ging door naar de schuldeisers, om zo de openstaande schuld enigszins te verminderen. Het enige dat me op de been hield waren mijn collega's van de supermarkt. Zij voelden min of meer als familie aan en steunden me waar ze maar konden. En terwijl ik vocht om het hoofd boven water te houden, plaatsten mijn oud-klasgenoten allerlei foto's en updates op social media over hoe geweldig hun studententijd wel niet was. Langzaamaan namen gevoelens als verdriet, boosheid en haat mij over. Ik kon het niet verkroppen dat zij lol maakten en plezier hadden, terwijl ik keihard moest werken om de schuldeisers tevreden te houden en tevens elke dag nog worstelde met de gevolgen van het pesten. De haat werd groter en ik werd geobsedeerd door de gedachten aan wraak. Om eerlijk te zijn was het niet mijn bedoeling dat het zó uit de hand zou lopen. Ik wilde ze alleen bang maken en een beetje van de pijn laten voelen die ik had gevoelt. Wat er is gebeurt weet ik niet, bij mij ging zogezegd het licht uit. Maar drie van de pesters waren dood. De politie wist mij uiteindelijk als dader aan te wijzen en op te sporen en door de rechtbank werd ik tot een levenslange gevangenisstraf veroordeeld.


    — Extra's

    Afkomst • Amerikaans
    Geaardheid • heteroseksueel
    Geloof • geen
    Talen • Engels
    Droom • een eigen gezinnetje stichten en hen de liefde geven die zij heeft gemist
    Fear • geconfronteerd worden met haar echte ik - zien / beseffen wat ze heeft aangericht
    Geheim • kan zichzelf redelijk goed verdedigen als het op gevechten (een op een) aankomt. Poppy heeft sinds haar achttiende tweemaal per week kickbokslessen gevolgd.
    Likes • slapen ~ Italiaans eten ~ lezen ~ strand ~ muziek luisteren ~ kickboksen ~
    Dislikes • insecten en reptielen ~ haar pesters ~ sushi ~ haar vader ~ haar verdriet ~


    — Relations
    • Cole Jackson Faust
    Eenzelfde soort relatie als Poppy met zijn broer Ash heeft en ook met Cole gaat Poppy vriendschappelijk om. Toch is hun vriendschap een ietsiepietsie sterker dan de vriendschap tussen Poppy en Ash, daar waar Cole in mindere mate misbruik maakt van Poppy's naïviteit.

    • Jessie Fletcher Bennet
    Poppy heeft een overduidelijke zwak voor deze jongen, wat eigenlijk meer in de buurt komt van een verliefdheid. Hoewel de twee als vrienden begonnen, is dit bij Poppy uitgebreid naar liefde wat overigens niet wederzijds is. Toch wordt er van beide kanten geflirt, maar is Poppy degene die zich ergens in een zevende hemel bevind als haar geflirt wordt beantwoord.

    • Ash Antonio Faust
    Daar waar Poppy in Ash een echte vriend ziet, is dit voor Ash absoluut niet het geval. Hij ziet haar als een gemakkelijk slachtoffers, iemand die hij gemakkelijk kan manipuleren en van wie hij enkelt misbruik maakt. Toch hoeft dit allemaal niet eeuwig te duren, en wie weet ontstaat er nog een soort echte vriendschap tussen Ash en Poppy.

    • Joel Josiah Loveless
    Inmiddels hebben Joel en Poppy een redelijk sterke band ontwikkelt en kan het tweetal goed - voor hun doen dan - over hun emoties en gevoelens praten. In het begin was dit echter wel anders, maar langzaamaan ging het praten hen steeds beter af en nu weet het tweetal elkaar prima te vinden als er weer eens een hart gelucht moet worden.

    • Cecil February Baker
    Voorstel gedaan

    • Ysabelle Sierra Velez
    Voorstel gedaan

    • Venus Arabella Clair Montgomery
    Een valse start, laten we het daar maar op houden. Na een hoop gejen en kattigheid, vooral vanuit Venus' kant, kwam uiteindelijk de bekende druppel die de emmer deed overlopen bij Poppy. Hoewel Poppy geen complete blackout kreeg, werden er - dit maal vanuit haar kant - toch een aantal klappen uitgedeeld. Sindsdien ontwijken de twee elkaar, om verdere confrontaties te vermijden.

    • Luca Emmanuel Perez
    Poppy kan goed met Luca overweg, en ze mag de jongen dan ook graag. Daar waar ze te lui is om aan school of werk te doen, heeft ze dit juist niet met sport. Met Luca gaat ze dan ook met regelmaat sporten. Ze zijn zowel samen op het veld als in de zaal te vinden, hoewel Poppy dan weer niks heeft met voetbal.

    • Manuel Rayan Castellano
    Wanneer Manuel besluit zijn handeltje uit te breiden binnen de gevangenis en ook de vrouwelijke gedetineerden erbij wil betrekken, is Poppy het aangewezen persoontje om dit te doen. Een beetje vriendelijk zijn, flirten en mooie praatjes ophangen en Poppy is om. Poppy vindt het allemaal prima; zo helpt ze iemand en zelf verdient ze er ook weer wat bij.

    • Kit Gallagher
    Kit en Poppy spreken elkaar vrij weinig, daar ze door hun eigen karakters niet op elkaar willen / durven afstappen. Toch kan de irritatie af en toe behoorlijk oplopen tussen het tweetal, vooral als het op school en werk aankomt. Waar Kit zijn beperkingen opgelegd heeft gekregen en niet mag werken, is Poppy te lui en te makkelijk en wil ze niet werken. Dit wekt voornamelijk de irritaties op bij Kit, waardoor de situatie nog weleens wil escaleren.

    • Freya DeLuna
    Over het algemeen kunnen deze twee dames goed met elkaar over weg en is hun relatie onder het kopje vriendinnen te vinden. Maar - je hoorde al dat die eraan zat te komen - ondanks hun vriendschap hebben de twee ook weleens ruzie, vooral door meningsverschillen. Echter zijn ze allebei te koppig om hun ongelijk toe te geven of zelfs maar excuses te maken, waardoor de ruzie een behoorlijke tijd kan aanhouden.

    • Olivia Rae
    Het tweetal kan niet met elkaar, maar ze kunnen ook absoluut niet zonder elkaar. Daar waar ze in elkaars karakter elkaars tegen polen zijn, is er toch weer begrip wat betreft de crime die beide dames hebben gepleegd. Zolang het bij dit onderwerp blijft of een talk over het verleden gaat het goed, maar bij andere onderwerpen kan het algauw de verkeerde kant uitgaan. Eén van deze terugkerende onderwerpen is toch vooral het feit dat Poppy de heren helpt bij hun drugshandel binnen de gevangenis. Olivia, die een hekel heeft aan drugs, vindt Poppy verschrikkelijk naief en snapt ook niet dat ze hen hierin helpt.

    • Taylor 'Peaches' Noah Evans
    Taylor en Poppy kennen elkaar nog uit hun vorige jail. Ze gaan vriendschappelijk met elkaar, al is deze vriendschap zeer oppervlakkig. Ze praten niet over gevoelens, emoties, verleden en andere 'heftige' talk maar houden het vooral simpel en waar vooral niet teveel emoties bij komen kijken. Wel kan het tweetal goed over literatuur praten en bezoeken ze samen de bibliotheek, waar ze een hele poos hun tijd kunnen spenderen.

    • Hugo 'The Kid' Jameson
    In eerste instantie lijkt er tussen de twee een vriendschappelijke relatie op te bloeien, tot Hugo opmerkt dat Poppy wel erg veel omgaat met de Faust broertjes. Na een nader 'onderzoek' komt Hugo erachter dat Poppy voor en met hen (samen)werkt, en waardoor Hugo zich verschrikkelijk verraden voelt. Poppy die er geen idee van heeft wat ze verkeerd heeft gedaan en waarom Hugo opeens zo reageert, komt daardoor echter steeds meer en vaker met zijn vuisten in aanraking. Ze weet niet wat ze fout heeft gedaan, maar aan hun vriendschap lijkt een einde te zijn gekomen.

    • Sionainn O'Reilly
    Komt nog

    • Aurelia Esmé Hunter
    Aurelia en Poppy hebben eenzelfde karakter, waardoor het niet verbazend is dat de twee vriendinnen worden. Hoewel ze allebei in het begin nog wat timide en afwachtend zijn, raken ze toch met elkaar in contact. Hoe beter de twee dames elkaar leren kennen, hoe hechter hun vriendschap wordt. Ze begrijpen elkaar goed en ook de onderlinge humor komt relatief snel op gang.

    • Augustine 'Austin' Tara Jackson
    Komt nog

    [ bericht aangepast op 10 feb 2020 - 18:35 ]

    Mag ik een dame?


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Balloo schreef:
    Mag ik een meisje?

    Yes of course


    How far is far

    nesber schreef:
    Mag ik een dame?

    Jazeker


    How far is far

    Oeh, ja, hier heb ik wel zin in!
    Mag ik een jongen?


    Mhm?

    A S H       A N T O N I O      F A U S T




    R E D E N

    🙪 Ash en Cole traden in de voetstappen van hun vader binnen de drugs maffia

    L E E F T I J D

    🙪 Ash is twintig jaar oud
          🙪 Ash is geboren op twintig februari wat het sterrenbeeld vissen geeft


    P R I S O N E R

    🙪 Ash en Cole hebben tijdens hun gevangenschap binnen het gebouw weer een kleinschalig drugshandeltje op weten te zetten


    🙞
    I killed a man just to watch him die 🙜


    I N N E R L I J K

    Hard • Koud • Heeft geen geweten • Geboren leider • IJdel • Zelfverzekerd • Heethoofd • Sarcastisch • Zelfstandig • Praktisch • Ongeduldig • Agressief • Hardhandig • Dominant • Sluw • Wraakzuchtig • Op zichzelf • Gesloten • Intelligent • Vindingrijk • Koppig • Loyaal • Genadeloos • Verantwoordelijk • Vlotte babbelaar • Charmant • Arrogant • Heeft ergens diep van binnen wel een zielig zwart hartje • Flirt • Geboren leugenaar • Fel • Praat niet over gevoelens • Roekeloos • Gevaarlijk • Sadistisch



    U I T E R L I J K

    Lengte 🙪 193 centimeter
    Lichaamstype
          — Figuur 🙪 Normaal postuur, slungelig maar heeft genoeg spieren
          — Piercings 🙪 Eén oor gaatje aan beide oren, neuspiercing
    Huid
          — Huidskleur 🙪 Zo bleek als maar kan zijn
    Gezicht
          — Wenkbrauwen 🙪 Donker, dun
          — Wimpers 🙪 Lang, donker
          — Ogen 🙪 Blauw
          — Neus 🙪 Groot, smal
          — Lippen 🙪 Dun, roze
          — Kenmerken 🙪
    🙪 Scherpe kaaklijn
    🙪 Zeer aanwezige jukbeenderen
    Haren
          — Haarkleur 🙪 Zwart
          — Haarlengte 🙪 Kort
          — Haarstijl 🙪 Stijl
    Handen
          — Gebruikte hand 🙪 Links
    Stem
          — Accent 🙪 Duidelijk aanwezig Amerikaans accent
          — Stem 🙪 Erg lage stem




    🙞 🙜








    G E S C H I E D E N I S

    Family

    Malcolm Faust II Vader II 45 II Maffiabaas
    Alessa Faust (née Martellil) II Moeder II 40 II Maffiabazin
    Cole Jackson Faust II Broertje II 18 II Maffialid




    Ash is geboren als oudste zoon van de familie Faust. De familie Faust, een beruchte familie, eentje welks naam andere de rillingen kan geven. Voor Ash was het een doodnormale zaak, de broertjes hebben nooit echte ouderliefde gekend zoals normale kinderen. Maar Ash had zijn jongere broertje Cole en dat was genoeg.
    Hun leven was hard,' houdeengeweertegenjemoedershoofdomloyaliteittebewijzen' hard. Iets wat nog altijd de sporen na heeft gelaten op de jongens.
    Malcom en Alessa waren altijd druk in de weer. Al generaties lang glijd de maffiagenen in het bloed van de families Faust en Martelli, en bij hen was er geen verandering in. Drugs en geld waren het belangrijkste, daarna pas hun kids.
    Ash en Cole kregen af en toe thuis les, al waren de lessen geen exacte Wiskunde of biologie, het was meer gericht op het wereldje waar hun zelf in leefde. Ash en Cole waren kleine kids toen ze al pakjes moesten brengen naar onbekendelingen. Eens Ash 11 was werd hij al aangeleerd hoe je met een wapen moest omgaan en op z'n veertiende had hij al zijn eerste moord op z'n geweten, hetzelfde gold voor zijn broertje. De Faust's moesten altijd opboksen tegen andere bendes, en maffia's, eens er weet was dat Malcom nakomelingen had, moesten Ash en Cole zich vaak verdedigen.
    Malcom Faust Had alles in de hand, zelfs enkele dorpen zijn helemaal ingeclaimd door de Fausts' waar ze hun hele drugslab konden opbouwen en dorpeleden inhuren voor hun zaak.
    Echter op een dag vonden ze hun vader vermoord terug , bullet trough the head. Wie het gedaan heeft is nooit geweten. Er waren geen duidelijke bewijzen gevonden laat staan een signatuur van een rivaliserende bende.
    Hun moeder is nu aan de macht, het gezin werd gedwongen te verhuizen door een drugdeal gone bad kwamen ze terecht in Woodland. Hier hebben ze een tijdje rustig aangedaan om geen argwaan te wekken en gingen de jongens zelfs voor het eerst naar de middelbare school. Hoewel de jongens natuurlijk aardig veel miste van de basis stof, waren ze absoluut niet dom.
    Waar deze tijd voor Ash een hell leek, vond Cole het meer dan geinig, oké nee echt studeren deed hij niet, maar hangen met andere leeftijdsgenootjes, apekuren kunnen uithalen.
    En zo begon de drugshandel op school van de broertjes Faust. Dit is een tijdje goed gelopen en de jongens werden zo goed als aanbeden op de school tot ze gesnitcht werden en het feestje afgelopen was.
    De jongens werden opgepakt en er werd gedreigd ze de bak in te gooien. Toch, met hulp van een goede advocaat, kwamen de jongens er met een taakstraf vanaf. Je zou zeggen dat ze nu beter wisten en hun handeltje meteen op zouden doeken maar nee, de jongens gingen hardleers door. Niemand was immers ooit aan de top gekomen door op te geven.
    Er ging geen dag voorbij zonder Ash dacht aan de plotselinge dood van hun vader. Hij had zoveel mensen tegen zich dat het letterlijk iedereen had kunnen zijn, toch had hij een vermoeden. Sterker nog, hij wist wie het gedaan hadden. Hun meest gevreesde rivaliserende bende leek ineens nieuw leven ingeblazen te zijn. Een beetje verdacht.
    Ash trommelde zijn broertje en de rest van hun bende op en besloot zelf het initiatief te nemen om hun vader te wreken. Hun vader was nooit echt goed voor hun geweest en van een vader zoon band was geen spraken. Maar bloed was bloed en dat moest je verdedigen. Het leek allemaal op rolletjes te lopen, wat wilde je ook met twee licht ontvlambare tieners die al meer dan genoeg ervaring hadden op de werkvloer. Toch was één van de bendeleden hun te snel af en wist Cole neer te schieten. Ash kan zich als de dag van gisteren herinneren hoe er meteen een waas voor zijn ogen verscheen. Ash geniet er meer van als de geen die hij kwaad wilt doen een leidensweg heeft maar hier hoefde hij geen seconde over na te denken. De fucker die zijn broertje pijn heeft gedaan verdiende het om te sterven. Ash haalde de trigger over en schoot de schuldige dood. Wat Ash echter niet wist was dat de politie gebeld was en ze enkele minuten in de boeien geslagen werden. Ash probeerde nog voor zijn broertje te coveren maar het had geen baat meer, volgens de politie waren ze beiden schuldig. De broertjes zitten nu ongeveer een jaar in juvie en zijn ze recent over geplaats naar WJDC.
         

    🙞 🙜


    E X T R A

    Likes —



    Dislikes —


    Talen —
    Engels

    Seksualiteit —
    Biseksueel

    Angsten —


    [ bericht aangepast op 7 feb 2020 - 21:53 ]


    How far is far

    Luftmensch schreef:
    Oeh, ja, hier heb ik wel zin in!
    Mag ik een jongen?

    Yes!


    How far is far

    CECIL      F E B R U A R Y     
    B A K E R

    '' T H E      L O S T      O N E''
    ''Jailbird''

    Soundtrack


    ❝You think I'm crazy? Don't pretend I don't know that.❞
    N A M E
    Naam: Cecil February Baker.
    Betekenis: Cecil - Blind, February - Februari, Baker - Bakker.
    Mening: Cecil is wel blij met haar naam, en laat haar niet zo maar anders noemen. Behalve Pinky, die vindt ze nog wel leuk.
    Bijnamen: Cecil heeft alleen ''Pinky'' als bijnaam. Soms kan ze nog ''kleine'' of zo genoemd worden, komt door haar lengte. Dit accepteert ze dan weer niet.


    A G E
    • 18 Years.
    • 12 Nov.
    • Scorpio.


    G E N D E R
    Vrouwelijk.

    C R I M E
    Cecil heeft in haar hoofd, al sinds ze jong was, stemmen. Soms heeft ze er meer last van dan op andere momenten, omdat ze ze op die momenten beter hoort. Op de momenten dat ze van haar stemmen afhankelijk is wordt ze gevaarlijk, want dan wordt ze langzamerhand gek en weet ze niet wat ze doet. Om die reden werd ze ook opgepakt en heeft ze er medicijnen voor gekregen, die niet altijd helpen en ook kan Cecil ook nog dingen vergeten, dan kan het nog altijd haar fataal worden.
          Op danskamp heeft Cecil verschillende medeleerlingen neergestoken, omdat de stemmen in haar hoofd het haar opdroegen. Zelf lijkt ze totaal niet op een moordenaar, maar onder dwang heeft ze dus vreselijke dingen gedaan.
    ''I tried to be a normal once.
    Worst two minutes of my life.''
    I N S I D E
    Intelligent
    Creatief
    Eerlijk, beschermend
    Liefhebbend
    Goed gemanierd
    Geeft vaak meerdere kansen
    Ziet vaak het goede in mensen
    Hyper
    Vergeetachtig
    Sarcastisch
    Lacherig
    Kan soms heel eng overkomen
    Gevoelig
    Naïef
    Cecil is degene met meerdere stemmen in haar hoofd. Ze wil er anderen niet mee belasten, maar toch zie je haar toch soms luisteren. Cecil wordt langzamerhand haar oude zelf weer werd met toch verschillende trekjes. Cecil is haar intelligentie nooit verloren, ze bleef ergens altijd wel slim en doordacht. Toch zou je haar niet op het eerste moment een ''slimmerik'' noemen, want ze gedraagt zich voornamelijk graag als een vijf jarige. Haar eerlijkheid staat altijd voorop, en als tegenprestatie verwacht ze ook dat mensen haar ook eerlijk behandelen. Toch verwacht ze vaak te veel van men, en zo ontstond de eigenschap ''naïef''. Ze ziet vaak alleen de goede dingen in mensen. Ook geeft ze mensen vaak meerdere kansen, ook al is dat niet altijd even slim. Cecil is lacherig, ze lacht heel veel dingen weg en kan soms ook, ook al bedoel je het serieus, er kei hard om lachen alsof je een grap maakt. Dit maakt haar deels angstaanjagend. Haar lach is vaak schattig, maar als het op z'n moment is lijkt het net een wraaklach. Cecil heeft een aantal standaard eigenschappen, ze is goed gemanierd en creatief. En ook, iets wat je niet meteen verwacht, Cecil is gevoelig. Ze kan vaak dingen weglachen, maar soms kan het haar van binnen wel raken. Ook is de jongedame vergeetachtig. Ze kan een goed geheugen hebben, ze onthoud vaak dingen die ze leuk vind of benodigd zijn, maar andere dingen vergeet ze onbewust. Haar sarcasme wordt ook niet altijd op prijs gesteld, en dit probeert ze ook te verminderen. Toch kan er hier en daar nog vaak iets uit haar mond glippen, iets waardoor ze dan ook direct rood wordt en spijt krijgt. Soms is het ook wel bedoelt, dan moet het kritiek of die opmerking er weer uit. Ze kan het niet laten! Cecil is een lief meisje, dus gelukkig wordt het dan wel snel weer goed. Je ziet niet altijd direct wat het probleem is van Cecil. Dit komt pas als je erop gaat letten of als je haar beter kent, dan zie je langzaam wat er mis is. Het handigst is om niet over dit probleem te beginnen, het is nog al iets waar de jongedame niet graag over praat.

    O U T S I D E
    Wenkbrauwen Donkerbruin, alleen ze kunnen soms ook gekleurd worden.
    Bril of lenzen Heeft ze niet.
    Lippen Licht-roze, slank.
    Kenmerken Haar lach en haar gekleurde haar.
    Stem Een hoge, snelle stem.
    Kledingstijl Kleurig of zwart wit, verschild.
    Accessoires Ze heeft een doos met verschillende kettinkjes.
    Gezichtsvorm Ovaal.

    Oogkleur Blauw, kan soms bruin lijken.
    Neus Een normale neus.
    Huidskleur Bleek-Blank.
    Haarkleur Heeft verschillende kleuren gehad, op dit moment asblond/roze.
    Haarstijl Zacht, glanzend haar met een lange lengte.
    Favoriete Kledingstuk Haar pyjama, die zit gewoon lekker.
    Tatoeages Heeft ze niet.
    Piercings 1 In haar neus en één in haar lip.


    ❝All the best people are crazy.❞


    ❝Of course, I'm crazy, but that doesn't mean I'm wrong.❞

    ''Don't get too close,
    it's dark inside, it's where my demons hide.''


    ❝Maybe is laughing my way to staying a little bit sane.❞


    ❝Darling, I'm out of my mind.❞

    H I S T O R Y

    Allison Charles Livingstone Moeder 39 Jaar Tandarts
    Baxter Gideon Baker Vader 40 Jaar Ingenieur
    Zoey Elizabeth Baker Zus Overleden

    Het was een gelukkige tijd voor de Baker familie. Allison beviel van 2 dochters, Zoey en Cecil. Ze was getrouwd met een rijke man, Baxter en samen leefden ze in het mooie Woodland, Oregon. Zoey en Cecil kwamen niets te kort. Hun ouders werkten wel veel, maar in hun plaats kwam een Nanny, Sofia. Met Sofia deden ze altijd veel leuke en gezellige dingen. Tot Cecils elfde bakten ze altijd samen met Zoey koekjes en maakten ze vaak 's avonds pannenkoeken. Zoey en Cecil maakten nooit ruzie, maar als het wel zo was kon Sofia altijd alles oplossen. Op school waren er ook geen problemen, Cecil en Zoey zaten in verschillende klassen en hadden verschillende vrienden. Beiden waren zo best populair, voornamelijk om hun geld, maar dat maakte hen niet zo veel uit. Iedereen was gezond in hun familie, en dat zou ook zo blijven. Allison en Baxter hadden namelijk niet verwacht één van hun dochters te verliezen. Dit gebeurde wel,
    want toen Zoey rond haar achttiende van een feest afkwam was ze niet dronken en dacht ze dat ze wel normaal naar huis kon rijden, maar één van de andere jongens was juist het tegenovergestelde. Hij was wel dronken, en hij reed ook. Hij wist van te voren wat de gevolgen waren, maar toen hij dronken was leek hij alles wet te zijn vergeten. Zo ontstond er uit eindelijk een ongeluk, er ontstond een botsing waarbij hij met een gebroken arm en een paar schrammen weg kwam, alleen Zoey overleed. Dit was een harde klap voor de familie. Voornamelijk voor Cecil, die veel om Zoey gaf. Haar zus was drie jaar ouder. Als ze een probleem hadden konden ze bij elkaar terecht. Als Cecil een enge droom had gaf haar zus haar een warme knuffel, als ze niet kon slapen las Zoey een verhaal voor of zong ze en als Cecil pijn had krijste ze niet om haar ouders, maar om haar zus. Nu kon dat niet meer, en zo begonnen de stemmen. De stemmen die haar langzamerhand gek maakte. Cecil sloot zich af van haar vrienden, en zo verloor ze er op school ook veel. Soms, als ze dan alleen was in de pauze. Hoorde ze ze beter dan anders,
    de stemmen die haar zeiden wat ze moest doen. De stemmen die haar verdrietig maakten, maar ook boos en kwaad. Ze wist het niet meer, tot dat ze op een dag een woede uitbarsting had. Toen kreeg ze een ruzie met haar ouders, heeft ze de auto in de vik gestoken en is ze weggerend. Na die gebeurtenis was ze een paar keer bij de huisarts, want haar ouders zagen toen nog niet het probleem. Pas later, toen het te laat was. Toen had ze twee jongens in het ziekenhuis geslagen, toen pas was het te veel...
    Haar ouders wouden de dochter die was achtergebleven na de dood van Zoey niet opgeven, dus een psychiater moest voor Cecil genoeg zijn. Ze leek een tijdje weer normaal en ging weer om met haar oude vrienden, maar toen haar medicijnen niet meer nodig leken ging ze weer bergafwaarts en heeft ze op danskamp een paar medeleerlingen neergestoken. Ze werd toen definitief opgepakt en naar juvie gebracht.

    ''I was always a child with different thoughts, and now?''
    R E L A T I O N S H I P S
    Wie wil?



    E X T R A
    Likes De regenboog, zonneschijn, aardige mensen, respect, snoep, eten, meer snoep, dieren, kleuren, vrienden, familie, Zoey, goede manieren, kletsen, sporten, tekenen, creatief bezig zijn, kamergenoten, muziek, Melanie Martinez, meisjes, Meghan Trainor, Ed Sheeran, de kleur roze, neon kleuren.
    Dislikes Normale mensen, gezeur, arrogantie, vis, de geur van spruitjes, gewoon spruitjes, melk, nog meer gezeur, hele harde geluiden, streepjes die niet recht zijn, in grappen trappen, enge geluiden als het enorm donker is, mensen die haar expres bang maken, mensen die haar niet mogen, lezen, teksten die ze moet lezen, een bord vol spruitjes, zwart-wit kleuren.
    Talenten Ze maakt graag vreemde dingen, zoals slijm en zo.
    Hobby's Ze haat de standaard zoals lezen, toch kiest ze meestal voor tekenen en zo ontstond haar hobby.
    Angsten Ze heeft verlatingsangst en is bang voor spinnen, ongeacht de grote. Dan wordt ze enorm panisch.
    Huisdieren Ze had toen ze erg jong was een poes, Kaylee, alleen die is aangereden.
    Transport Ze heeft geen auto of zo, meestal werd ze naar dingen gebracht door haar moeder of op de fiets.
    Talen Frans&Engels, talen waren nooit echt haar ding.
    Faal-momenten Ze vergeet heel veel dingen, en ook is ze snel afgeleid.


    ❝I only want scream and shout and let it all loud.❞

    [ bericht aangepast op 29 jan 2020 - 14:56 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Mag ik ook een meisje? (:


    Mhm?




    MANUEL ''GEMINI'' R. CASTELLANO

    NAAM
    Manuel - God with us
    Rayan - Luxuriant
    Castellano - Last name

    Manuel heeft geen bijnamen maar wordt wel redelijk vaak aangesproken met zijn achternaam. In de bende werd hij wel vaak aangesproken met "Gemini". Een naam die hij niet alleen te danken heeft aan zijn geboortedatum, maar vooral omdat hij van het een op het andere moment een totaal ander iemand kan zijn. Two-faced dus, wat vaak aan een gemini wordt toegeschreven.

    LEEFTIJD
    21 - 17/06 - Gemini

    GEVANGENSCHAP
    • Manuel is een beruchte naam in het wereldje van de bendes, maar de politie heeft hem nooit kunnen pakken. Nu zit hij echter vast voor een bankoverval. Hij heeft hier 20 jaar voor gekregen en heeft er nu bijna 3 op zitten.
    • Heeft door zijn 'handeltje' weer een bekende naam weten te krijgen in de gevangenis en zoekt nu naar manieren om dit uit te kunnen breiden, op dit moment probeert hij zich ook te richten op de vrouwenvleugel en heeft hij al wat vrouwen gestrikt om hem te helpen hierbij.
    • Werkt niet, is hierdoor overal en nergens te vinden. Wel vaak in de sportruimte.


    UITERLIJK
    • Getinte huid vol littekens
    • Zacht, zwart haar
    • Rechte neus en volle lippen
    • Donkerbruine ogen omringt met lange wimpers
    • Strakke jawline
    • Laat vrijwel altijd een (getrimd) baardje staan
    • 1,88 lang
    • Redelijk gespierd, vooral te danken aan sporten tegenwoordig
    • Zit onder de tattoos
    • Geen piercings
    • Heeft een redelijk diepe, maar aangename stem gesierd met een licht Spaans accent.

    KARAKTER
    • Very charming • Mysterieus • Zeker intelligent, alleen niet 'school smart' • Harde werker • Loyaal (alleen niet echt in de liefde) • Flirt • Smooth talker • Heeft wat problemen om zich écht te binden aan iemand • Kinda touchy • Beschermend over de mensen om wie hij geeft • Ambitieus • Kalm • Leeft van dag tot dag • Levensgenieter • Has a soft side for people he really cares about • Cuddly maar zal degen • Leiderstype • Sarcastisch • Brutaal • Dominant • Sluw • Enorm koppig • Hard • 'Two-faced' • Niet direct agressief, maar kan zeker hard uithalen (schat eerst de situatie in) • 'Heel aardig tot hij het niet meer is' aka kan heel leuk doen en dan opeens aanvallen • Egoïstisch, zorgt altijd dat hij zelf boven eindigt • Materialistisch • Ziet geen grenzen en denkt nooit na over gevolgen, dus impulsief


    GESCHIEDENIS
    Dad - Joaquin Castellano - 40 - Gevangene - Colombiaans
    Mom - Aaliyah Amari - 25 (†) - Receptioniste - Iraans
    'Adoptive' mom - Cristina Balbuena - 48 - Assistent-manager hotel - Mexicaans
    'Adoptive' brother - Christopher "Rio" Balbuena - 27 - Gangster - Mexicaans

    Manuel's geboorte was niet gepland, zeker niet. Zijn ouders waren beide nog jong (18 & 19) en hadden eigenlijk een geheime relatie. Aaliyah kwam uit een streng gelovig, Iraans gezin. Joaquin daarentegen kwam uit een Colombiaans gezin vol problemen. Toen de relatie aan het licht kwam samen met de zwangerschap werd Aaliyah zowat meteen op straat gezet. Uiteindelijk vond ze met Joaquin een klein appartement en hier settelden ze.
    Na Manuel vond Aaliyah een vast baantje als receptioniste. Joaquin had echter meer moeite om een baan vast te houden, wat hij vooral te danken had aan woedeproblemen en een beginnend alcoholprobleem. Dit vond ook zijn weg naar huis, maar het was slechts het begin van de problemen. Aaliyah belande in een auto-ongeluk toen Manuel slechts 7 jaar was en overleed ter plekke. Dit zorgde er alleen maar voor dat Joaquins problemen nog erger werden en hij zich steeds vaker begon af te reageren op zijn zoon in een (vaak) dronken bui.
    In het gebouw waar ze woonden, woonde nog een gezin. De Balbuena's, een moeder en haar zoon. Cristina zag de jonge Manuel steeds vaker met blauwe plekken buiten op de gang zitten en nodigde hem ook steeds vaker uit naar haar huis voor bijvoorbeeld eten of wat verzorging. Ze wist dat ze verder weinig kon doen, de politie inschakelen bleek al eerder weinig te doen. Manuel was steeds vaker daar dan thuis en kreeg langzaamaan ook een band met Christopher.
    Cristina heeft vaker dan eens gezegd dat Christopher Manuel moest meenemen als hij naar buiten ging, eigenlijk onwetend wat daar gaande was. Christopher had namelijk sinds het begin van zijn tienerjaren contact met de beruchte, lokale bende. Hij had uiteindelijk geen keus dan Manuel meenemen hiernaartoe, hij moest nou eenmaal op hem letten. Zodoende kwam ook Manuel in aanraking met de bende en toen hij eenmaal 14 was, was hij hier ook een deel van. Het begon redelijk klein, stelen of kleine hoeveelheden drugs van a naar b vervoeren. Het werd echter steeds groter. Dealen, mishandeling, brandstichting en ga zo maar door tot zelfs liquidaties.
    Ergens in deze jaren leerde hij Joel kennen, een jongen waar hij al snel erg close mee werd. Dit tot ongenoegen van de bende. Het duurde niet lang voor Manuel moest kiezen tussen de twee. Hij zou zijn bende uiteraard nooit verlaten of verraden, dus probeerde hij simpelweg beide partijen tevreden te stellen. Dat hij nog altijd een bendelid was hield hij maar even verborgen. Wat niet weet, wat niet deert toch?
    Manuel was 18 toen hij met Joel een groots plan opzette. Een bankoverval, het zou perfect moeten gaan. Ze hadden al ervaring met zulke overvallen, maar wouden het nu groots aanpakken. Het plan was erg goed doordacht en er was overal rekening mee gehouden. Manuel voelde zich maar wat zelfverzekerd en ging met Joel en wat rekruten op pad. Alles liep volgens plan, maar op het laatste moment ging alles mis. Manuel werd samen met de rest opgepakt en kreeg uiteindelijk 20 jaar voor de overval, mede omdat er ook mensen gewond zijn geraakt door het gebruik van wapens. Dit kwam van Manuels kant, maar tot de dag van vandaag is niet duidelijk wie de schoten gelost heeft.
    Manuel zit ondertussen al 3 jaar vast en krijgt nog regelmatig bezoek van zijn 'broer' en 'moeder'. Zijn broer zorgt er ook voor dat hij aardig wat te besteden heeft binnen deze vier muren. Manuel heeft hierdoor een soort handeltje waarbij hij dingen koopt voor degenen die weinig te besteden hebben, in ruil voor verschillende gunsten. Ook is hij handig geworden op het gebied van meer illegaal 'handelswaar', maar is hier nog nooit op betrapt. Dit kost uiteraard wel een stuk meer, of een erg grote gunst.


    EXTRA
    • Geaardheid: Hij is nooit iemand geweest van de labeltjes. If he likes you, he likes you. Hij is verder wel erg private als het gaat om zijn lovelife.
    • Afkomst: Iraans/Colombiaans.
    • Talen: Spaans (Vloeiend, de taal geweest in beide huizen), Engels (Vloeiend, met een licht accent), Portugees (goed), Perzisch (redelijk), Russisch (basis).
    • Guilty pleasure: The Kardashians.
    • Talenten: Zingen, koken.
    • Verslavingen: Nicotine.
    • Droom: De rest van zijn leven spenderen op een tropisch eiland zonder zorgen, en als het even kan wil hij veel van zijn kinderen om hem heen hebben rennen. Het liefst heeft hij er tien, minstens.


    RELATIES

    [ bericht aangepast op 7 feb 2020 - 0:25 ]


    El Diablo.

    Kit Gallagher

    ✧ Naam ✧ Christopher 'Kit' Gallagher
    Christopher ✧ drager van Christus
    Gallagher ✧ afstammeling van de vreemdelingen helper

    ✧ Leeftijd ✧ 19
    Hij is geboren, 7 minuten na Nik, op een bloedverziekend hete 13 Juli

    ✧ Reden gevangenschap ✧ Hacking and Arson
    Hij is inderdaad een hacker, die meermaals de volledige infrastructuur van de wijde omgeving heeft platgelegd, en dat is nog maar het topje van de ijsberg. Zijn tweelingbroer Nik is de pyromaan, alleen niemand heeft dit ooit geloofd. Wie zou jij geloven: De hacker met de brandwonden, of de straight A student met het zielige verhaal?

    ✧ Werk binnen de gevangenis/hobby's ✧ Nee
    Kit heeft een verbod op welk contact dan ook met machines of vuur. In eerste instantie was het enkel vuur en technologie, maar toen ze zagen hoe snel hij een vastlopende wasmachine in en uit elkaar haalde op zijn eerste dag als monteur, is hem elk contact met techniek verboden. De wasmachine deed het trouwens wel weer heel goed.
    Kit verveeld zich dus echt verschrikkelijk op het moment. Vooral omdat sporten ook echt niet zijn ding is, dus dan blijft er weinig over.
    ✧ Innerlijk ✧
    Krachten ✧ Intelligent, trouw, heel extravert, charismatisch, eerlijk, lijkt altijd positief en vrolijk, behulpzaam, beschermend, meelevend, ruimdenkend, hoog aanpassingsvermogen, handig, intuïtief, harde werker, precies, nieuwsgierig, gewiekst

    Zwaktes ✧ bot, fysiek roekeloos, wantrouwend, emotioneel afstandelijk, angstig in nieuwe situaties, eenzaam onder vrienden, teruggetrokken over de dingen die diep van binnen in hem omgaan, bitter, onzeker, zeer laag gevoel voor eigenwaarde, destructief als hij niets te doen heeft, heel hard voor zichzelf, grote behoefte aan goedkeuring en genegenheid van anderen, woedeprobleem uit frustratie omdat hij slecht zijn emoties kan uiten

    ✧ Uiterlijk ✧ [fc: Grant Gustin as Savitar]
    Kit lijkt als twee druppels water op zijn tweelingbroer Nik, in elk geval tot het 'ongeluk'.
    Ze hebben beiden warrig maar kort bruin haar en een bleke huid. In hun gezicht met zachte gelaatstrekken pronkt een stel heldere groen-bruine ogen, die altijd iets lijken te verbergen, maar die tegelijkertijd duidelijk alles in zich opnemen en analyseren. Ze zijn beiden 1.83 lang, maar lijken langer door hun slanke bouw. Ze hebben een vrij identieke stem met een lichte southern drawl, maar vooral heel plat.
    Sinds het 'ongeluk' zijn de twee beter uit elkaar te houden. 40% van Kit's lichaam zit onder de brandwonden, waaronder zijn rug en schouders, zijn rechter been, en de rechterkant van zijn gezicht, waarbij ook zijn oog meer melkwit is gekleurd. Met dit oog kan hij ook nog maar weinig zien en hij loopt een beetje mank door zijn rechter been.






    ✧ Geschiedenis/Familie ✧
    Jason 'Jace' Gallagher ✧ 44 ✧ Vader en drugsproducent
    Angela 'Angie' Gallagher ✧ 42 ✧ Moeder en drugsproducent
    Daniel 'Dan' Gallagher ✧ 24 ✧ Broer en drugsdealer
    Nicholas 'Nik' Gallagher ✧ Tweelingbroer en pyromaan

    Kit is geboren als jongste zoon van een achterbuurt gezin, enkele minuten na zijn tweelingbroer Nik. Ze waren altijd een heel normaal gezin, voor de buurt. De kids hingen al jong op straat, moeder was thuis met de kinderen en werkte parttime in een bakkerij, en vader werkte in de lokale fabriek. Alles veranderde toen Nik en Kit 3 waren. De fabriek sloot, en opeens was bijna de volledige wijk werkloos. De criminaliteit schoot omhoog, en enkele lokale bendes vochten een korte maar bloederige strijd om de macht. Toen dit over was, waren de inwoners, waaronder Jace, maar al te blij om lid te worden, want dat betekende een baan met een inkomen, en dus geld op de plank. Jace begon als dealer, maar al snel hadden de hogere heren door dat hij meer kon dan dat. Hij werd opgeleid tot drugsproducent in een van de labs. Het verdiende meer en toen de kinderen eenmaal naar school gingen, kwam Angie hem part time helpen.
    Nik en Kit weten dus niet beter dan een leven in het criminele circuit, en Dan heeft het er ook eigenlijk nooit moeilijk mee gehad. Op school ging het goed met de tweeling, beter dan iemand ooit had verwacht. Ze hadden allebei een goed stel hersens en halverwege Middle School werd al gesproken over een kans om naar een Ivy League school te kunnen. Toch was het thuis wel anders. Nik had een grote interesse in het werk van hun ouders, en Dan als 16 jarige zijn 1e deal maakte, zat Kit het liefst thuis te freubelen met electronica en codes. Dit was iets wat zijn ouders allerminst waardeerden, en hij vaker dan eens op klappen kon rekenen. Nik had intussen de hobby ontwikkeld om dingen in vlammen op te laten gaan. Hun ouders waren er niet heel blij mee, maar zolang hij geen sporen achterliet en hun zaken niet in gevaar bracht, vonden ze het wel prima.
    Alles ging mis toen Nik en Kit aan het einde van hun Senior Year waren. Kit had inmiddels keer op keer geprobeerd de affectie van zijn ouders te krijgen, die hij zo verlangt, enkel om harder neer geslagen te worden, vaak letterlijk. Dit keer had hij alle stoplichten en beveiligingscamera's in de wijde omtrek platgelegd, en hij ging daarmee toch wel trots naar het lab waar Nik en zijn ouders waren. Dit keer was voor zijn ouders de maat vol. Ze hebben hem daar ter plekke, voor de ogen van hun werknemers, gestraft. Hij zat onder de blauwe plekken, maar dat was blijkbaar niet genoeg. Nik had al langer willen weten wat er gebeurde als je bepaalde van de chemicalienn over je heen kreeg, en Kit was het proefkonijn. Dit eindigde met wonden op zijn rug, been, en gezicht, waarna tot overmaat van ramp hij in zijn paniek tegen een brander aanliep en het spul in de fik vloog. De brand was snel geblust, maar het kwaad was al geschied. Nik heeft hem naar het ziekenhuis gebracht, enkel omdat hij bleef gillen van de pijn. Daar hebben ze hun best gedaan, maar de littekens zijn voor het leven.
    Enkele maanden later werd Kit, die net zijn diploma met het hoogste gemiddelde van zijn jaar had gehaald, van zijn bed gelicht. De politie had gehoord over de branden die Nik had veroorzaakt, en hij was de enige met erge brandwonden in de omgeving, die niets met de autos te maken leek te hebben. Toen ze zijn laptop bekeken kwamen daar de aanklachten van hacken bij. Hij werd heel snel veroordeeld en zit sindsdien vast. De gevangenis doet hem geen goed. Hoe naar zijn leven eerst ook was, hier houd Kit zich nog minder goed stand, zeker ook door alle beperkingen die hem zijn opgelegd. Toch zal Kit nooit zijn familie, en al helemaal niet Nik, verraden. Snitches end up in Ditches. Kit's woedeproblemen en destructieve gedrag zijn wel weer enorm opgelaaid sinds hij hier is, wat voor niemand goed nieuws is.
    Kit wordt gezien als mislukking in zijn gemeenschap, omdat hij opgepakt en veroordeelt is. Zo voelt het voor hem ook, zelfs al werd hij niet eens gepakt voor zijn eigen daden.
    ✧ Extra ✧
    Door zijn verleden heeft Kit een regelrechte hekel aan drugs, maar tegelijkertijd weet hij ook heel goed dat het de enige inkomstenbron is voor veel mensen.
    Kit hoopt parole te krijgen voor hij naar een volwassen gevangenis moet, maar de kans hierop lijkt heel erg klein.
    Kit wilde altijd docent worden, maar hij weet dat die droom waarschijnlijk nooit meer zal uitkomen. Zo heeft hij nog meer van zichzelf verloren, wat alleen maar meer problemen kan betekenen.
    Naast software hacken, heeft Kit een grote interesse in techniek en hardware, en kan de meeste apparaten en voertuigen wel opknappen en verbeteren. Hiermee heeft hij ook een tijdje wat geld verdient, door in een garage motoren en oude autos op te knappen, tussen zijn 14e en 18e.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2020 - 23:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Zou ik een mannelijke en een vrouwelijke rol mogen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    Zou ik een mannelijke en een vrouwelijke rol mogen?

    Yes c:


    How far is far

    Is er een mogelijkheid om te zwemmen als sport?


    Mhm?