• Woodland Juvenile Detention Centre
    "You'll always reap what you sow"


    Jongeren hebben er altijd wel een handje van gehad zich te misdragen en rebelleren echter is er een dunne lijn die het goede van het kwade scheid. De praktijken lijken steeds meer uit de hand te lopen. De een geniet ervan zijn oudelijk huis in vlammen op te gaan, de ander denkt dat het een goed idee is voor eens en voor altijd van haar agressieve stiefvader af te komen en weer een ander verdrinkt zijn verdriet in verdovende middelen en laat de wereld hiervan mee genieten.
    De jeugd voelt zich niet gehoord en waar hulp te kort schiet wordt zelf het heft in handen genomen. Hoe de omstandigheden ook zijn het gezegde; "wie zich brand moet op de blaren zitten" blijft gelden en wie een misdrijf begaat moet worden gestraft.
    Maar wat gebeurd er als de jeugddetentie centra vol zitten en er bij elke een wachtlijst geld? Je kunt de extreme gevallen toch slecht rond laten lopen en hopen dat ze het geen tweede keer doen.
    Hier heeft het plaatsje Woodland, Oregon, schoon genoeg van. Ze hebben wel wat beters te doen dan de hele dag achter zich misdragende jeugd aan te vangen. Dus zijn ze zelf met een initiatief gekomen. Woodland heeft haar eigen juvie geopend. Het gebouw heeft natuurlijk minder ruimte als reguliere centra maar heeft meer dan genoeg plek om de criminaliteit in Woodland en omliggende plaatsjes zo goed als de das om te doen.
    Althans, dat is wat gedacht wordt. Sommige bewoners hebben zo hun manieren om ook vanachter de tralies hun plannetjes voort te zetten...


    We all hold the keys to our own jail cell

    [/font][/size]



    Speeltopic Rollentopic Praattopic


    ROLES










    Male inmates

    Ash Antonio Faust Maffia 20 1.2 Dagenhart
    Joel Josiah Loveless Modern day Bonnie and Clyde 20 1.3 Dagenhart
    Dagenhart
    Cole Jackson Faust Maffia 18 1.1 Witcher
    Jessie Fletcher Bennet Innocent crime fighter 21 1.1 Witcher
    Taylor 'Peaches' Noah Evans Thief/Hooker 18 1.5 Witcher
    Christopher 'Kit' Gallagher Hacking and Arson 19 1.2 KIaus
    Manuel Rayan Castellano 21 1.2 Mandalorian
    Luftmensch
    Luca Emmanuel Perez Modern day Robin Hood 21 1.4 Venustic
    Hugo 'the kid' Jameson Gang activity and manslaughter 21 1.5 KIaus



    Female inmates

    Poppy Maeve Wilson Murder 20 1.2 Reeses
    Aesthetica
    Balloo
    Cecil February Baker 18 1.2 nesber
    Ysabelle Sierra Velez Drugs smuggler 16 1.4 nesber
    Luftmensch
    Venus Arabella Clair Montgomery Played Bonnie and Clyde 20 1.3 Venustic
    Freya DeLuna Abuse and Shoplifting 21 1.3 Rionach
    Olivia Rae Murder 20 1.5 Joy_X
    Beansidhe



    INVULLEN

    Naam
    Leeftijd (12-21)
    Reden gevangenschap
    (Eventueel) werk binnen de gevangenis/hobby's
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis/Familie
    Extra









    Taking steps is easy, standing still is hard







    WOODLAND JUVENILE DETENTION CENTRE



    Rules

    De cellen en sanitaire voorzieningen zijn gescheiden op geslacht en het wordt niet getolereerd indien er iemand van het andere geslacht zich in het andere cel blok bevind
    Geen smokkelwaar
    Er dient zich aan het tijdsschema gehouden te worden
    Wanneer het alarm af gaat is iedereen verplicht om op hun buik met hun handen plat naast hun hoofd te gaan liggen tot hen verteld wordt dat ze weer mogen staan
    Er wordt niet gevochten zowel fysiek als mondeling
    Iedereen wordt bij binnenkomst gecontroleerd of ze onder invloed zijn en of ze smokkelwaar bij zich dragen
    Er vindt meerdere malen op de dag een telling plaats
    Er kunnen doorzoekingen plaatsvinden in de cellen
    De cipieren hebben recht op ondervraging en of fouilleren indien vertoon van verdacht gedrag
    De gevangen worden altijd bij hun achternamen genoemd


    Voorzieningen

    Eén cel wordt gedeeld door 4 bewoners
    Ieder cel blok heeft vier sanitaire voorzieningen
    Er zijn genoeg opties tot recreatie: TV ruimte, spelletjes kamer, sportvelden, sportruimte, werkplaats, knutselruimte, bibliotheek etc.
    Er is een optie om school of cursus te volgen: kleding maken, monteur, houtbewerking, kok, kapper
    Er kan in de weekenden visite ontvangen worden, mits dit aangegeven wordt en het papierwerk juist ingevuld wordt
    Er is mogelijkheid om te bellen, met toezicht
    Met feestdagen wijkt het tijdsschema af en wordt de feestdag kleinschalig gevierd. Ook mag er familie langskomen
    Er is mogelijkheid tot verlof, enkel in de meest extreme gevallen
    Er is voor de bewoners mogelijkheid om te werken voor een kleine vergoeding: de werkplaats, de keuken, het washok, conciërge en de bibliotheek
    Er is een dokter aanwezig
    Er zijn vertrouwenspersonen beschikbaar
    Er is een praatgroep aanwezig

    Tijdsshema

    Om 6:00 staat de wekker zodat iederen zich op kan frissen en aankleden. Tevens vindt er een telling plaats
    Om 6:45 vind er een ochtend work out plaats. (verplicht voor iedereen tenzij je een medische verklaring hebt waarom je niet mee kunt doen)
    Om 7:15 is er gezamenlijk ontbijt
    Om 8:00 vertrekt iedereen naar zijn of haar taak of naar de gemeenschappelijke ruimte
    Om 12:00 is er gezamenlijk lunch
    Om 13:00 keert iedereen terug naar zijn of haar taak of naar de gemeenschappelijke ruimte
    Om 17:00 is er gezamenlijk diner.[/b]
    Om 18:00 is er tijd voor recreatie en vindt er een telling plaats
    Vanaf 21:00 kunnen de bewoners zich opfrissen en zich klaar maken om naar bed te gaan
    Om 22:00 moet iedereen in zijn of haar cel aanwezig zijn en vindt er een telling plaats




    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 4 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Dagenhart of Witcher maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Dagenhart en Witcher.


    How far is far

    B E G I N S I T U A T I E


    Het is vandaag precies een maand geleden dat Woodland Juvenile Detention Centre haar deuren heeft geopend om het overschot aan jonge gevangenen te verminderen.
    De een zit er al een maand terwijl de ander er net binnen is gebracht.
    Het is nog even wennen zowel voor de kersverse cipieren als voor de gevangenen zelf. De perfecte situatie cipieren voor de gek te houden. Ze mogen dan wel nieuw zijn, zich laten kisten doen ze niet. De eerste zijn al in de shoo verdwenen en hiermee is het spits afgebeten, wees gewaarschuwd.

    Het is zondag 19 juni 13:00 om precies te zijn. De gevangene zijn net terug van de lunch en sinds het zondag is -is het nu tijd voor recreatie en bezoek.


    How far is far

    Mt c:


    El Diablo.

    MT


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT


    Bowties were never Cooler

    MT

    MT


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sionainn O'Reilly
    19 / 2/10 years / Prostitution & Fraude / with Kit

    Geruisloos nam Sionainn plaats naast de jongen die door vele anderen vermeden werd. Wat haar betrof waren er echter weinigen die het genot van zijn gezelschap overtroffen. Naar gewoonte drukte ze haar gestifte lippen op zijn wang, bij wijze van begroeting. Haar hart sloeg een slagje over, en hoewel ze zichzelf al vele malen had afgevraagd waarom ze dit zichzelf bleef aandoen na het fiasco van hun nacht samen was er maar één antwoord; het zou nog vreemder voelen mocht ze het plots niet meer doen. In stilte liet ze haar ogen over hem heen glijden, terwijl ze hem één van haar pas verworven puzzelboekjes toe schoof. Ze wist hij er niet dol op was te moeten spreken om te spreken. En als ze eerlijk was hoefde het voor haar ook niet. Hun gesprekken waren altijd het hoogtepunt van haar dag, maar in hun stiltes voelde ze zich minstens net zo comfortabel.
    Toch was het moment gekomen om de stilte te breken. Ze stootte hem even aan met haar elleboog om zijn aandacht te eisen en ritste haar pak een stukje open.
    "Say hello to my little friends," fluisterde ze hem doodserieus toe, waarna ze twee nieuwe vulpotloden onder de strap van haar BH tevoorschijn toverde. Op dat ogenblik lukte het haar niet meer zich ernstig te houden en moest ze toch zachtjes lachen. Hun tenues hadden geen zakken, dus ze moest wel iets.
    Nu ze haar grapje uitgespeeld had, ritste het pak weer naar een normale hoogte en hield de potloden tussen hen in. Pennen waren niet toegelaten omdat deze als wapen konden gebruikt worden. Potloden dan weer wel, maar slijpers niet en op die manier gingen ze ook niet lang mee. Het was Sionainn's jongste broertje die met deze oplossing voor de dag gekomen was, en bij elk pakje dat voor de jongedame afgegeven werd zaten standaard enkele nieuwe boekjes, twee doosjes hervullingen, wat gummen en nieuwe potloden wanneer dat nodig was; zoals nu. Ze glimlachte bij de gedachte dat haar familie ook nu nog deed wat ze konden het haar makkelijk te maken. Het was dan ook niet zozeer dan ze hen niet wilde zien, ze had het alleen bijzonder toevallig gevonden dat de persoonlijke zaken die ze bij haar eerste bezoek besproken hadden daags erna in de pers verschenen. Sindsdien werd het persoonlijk contact beperkt tot strikt noodzakelijke agendapunten, maar de pakjes die haar van de verveling moesten verlossing werden wel nog telkens trouw geleverd.
    "Wil je er samen eentje invullen, of maken we er een race'je van?" glimlachte ze Kit toe, terwijl ze onbewust wat dichter tegen hem aan ging zitten. Het maakte haar niet zoveel uit, tijd die ze met hem kon spenderen nam ze altijd met beide handen aan.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2020 - 20:58 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    J O E L      J O S I A H      L O V E L E S S

    20            Modern day Bonnie and Clyde            With Manuel





    Met de nodige tegenzin had ik het smerige goedje wat ik voorgeschoteld kreeg uiteindelijk naar binnen gekregen. Het was bruin van kleur en als ik niet beter wist zou ik denken dat het iemand zijn braaksel was geweest van de vorige dag. Het zou me eigenlijk ook niets verbazen als het dat daadwerkelijk was, lekker duurzaam. Het werdt geserveerd op een aftans, half omgebogen plastic bordje samen met plastic bestek. Misschien was het maar goed ook dat het een zo goed als vloeibare substantie was geweest, ik had het met een plastic mes en vork nooit klein gekregen.
    De eerste avond dat ik hier was had ik geweigerd te eten, dat werd me nog gegund echter bleek de tweede dag al een gevarenzone te zijn. Er werd gedreigd dat indien ik niet snel iets zou eten ik in shoo gegooid zou worden. Hoewel ik geen flauw idee had wat een shoo überhaupt was, leek het me geen fijne plek om mijn tijd te verdoen.
    'Ja, ik ben klaar hoor.' zei ik tegen de bewaker die gezellig naast me stond terwijl ik dit hondenvoer naar binnen aan het werken was. 'Wil je nog checken of het weg is misschien?' vroeg ik gezien de man me op dezelfde manier aan bleef staren. Ik knikte geïrriteerd en stond op. 'Oké, hier, kijk maar, niets meer van over.' zei ik om vervolgens mijn mond wagenwijd te openen, net zoals bij de tandarts. 'Verder hoef je me niet te checken hoor, ik moet er niet aan denken ook maar een druppel van die zooi mee te smokkelen naar mijn kamer. Oh, wacht, mijn cel.' siste ik geïrriteerd en liep naar de prullenbak om mijn bord in de bak van de vuile vaat te gooien die erbovenop stond.
    Natuurlijk werd me verteld dat ik niet zo'n grote mond moest hebben en dat ik anders in het boekje geschreven zou worden maar eerlijk, het kon me geen reet meer schelen. Wat had ik überhaupt nog te verliezen?
    Vervolgens wilde ik hem smeren naar mijn cel, echter leek ik me niet eens te mogen begeven in mijn eigen fucking cel. Nu werd ik ook nog gedwongen te gaan socializen. Ja, echt waar ik op zat te wachten, een beetje vriendjes gaan staan maken met een paar psychopaten.
    Ik had daadwerkelijk geen idee waar ik heen gebracht werd, blijkbaar was er een recreatietuimte aanwezig en blijkbaar werd ik daar nu heen gebonjourd. Ik werd helemaal paranoïde hier. Ik had het gevoel of iedereen naar me keek, iets wat waarschijnlijk ook zo was, ik was immers new meat. Letterlijk.
    De meeste hier waren net overgeplaatst vanuit een andere gevangenis maar voor mij was dit mijn eerste gevangenis experience, ever.
    Eenmaal aangekomen in de ruimte die me rust zou moeten brengen schoot ik helemaal in de stress. De bewaker die me per se hier wilde hebben was alweer weg en veder had ik niemand. Ik was letterlijk op mezelf aangewezen en ik had geen idee hoe het hier werkte. Misschien moest ik ergens gaan zitten? Een boek lezen? Deze gedachte liet me toch lichtelijk grijnzen. Yeah, right, ik en een boek lezen? Dat mijn mondhoeken langzaam omhoog kwamen liet me lichtelijk schrikken. Het was iets wat ik al ruim een week niet meer gedaan had met al die shit.
    Ik keek wat voorzichtig om me heen en probeerde niet te veel aandacht te trekken. Hoewel ik dol was op aandacht wilde ik mezelf eerst weer een beetje herpakken voordat ik met geheven hoofd door de gangen zou gaan lopen. Ik had er namelijk geen zin in om bij mijn eerst volgende toiletbezoek een mes tussen mijn ribben te krijgen. Zeker geen plastic mes.
    Echter deed ik nu precies het tegenovergestelde. Ik stond in het midden van de ruimte. Het enige wat nog miste was het neonbord met de pijl naar mij die zegt: "hier ben ik, steek me neer". Ik maakte oogcontact met iemand wat het teken was dat ik maar beter snel in beweging kwam. Dit was dan ook wat ik deed en besloot maar een tafeltje zo ver mogelijk in de hoek uit te kiezen. Echter voor ik bij mijn bestemming aankwam vonden mijn ogen een andere blik, een blik die ik maar al te goed kende. Ik ging automatisch volop in de ankers en leek plots vergeten te zijn hoe ik moest knipperen.
    Het was geen oude buurjongen of klasgenoot, nee, het was die fucking verrader. Ik begon zwaarder en meer gecontroleerd te ademen en balde mijn vuisten onbewust. Het was of mijn hart een vrije val maakte en mijn maag keerde zich spontaan om. Het was maar goed ook dat ik niet mijn hele bord leeg had gegeten.
    Ik had geen idee wat ik hiermee aanmoest. Ik wilde zoveel dingen tegelijk doen dat ik niet wist waarmee ik moest beginnen. Ik wilde tegen hem schreeuwen, hem een klap verkopen, hem tegen de muur aan drukken en volop zoenen. Fuck, het was zo fucking verwarrend. Ik had hem het liefst willen wurgen enkele seconden geleden maar hij had nog altijd die zelfde verdomde blik in zijn ogen waar ik voor gevallen was toen ik hem voor het eerst zag.
    Ik moest mezelf herpakken. Wurgen, Joel, niet zoenen. Wurgen.
    Ik snoof en beet hard op mijn lip. Als ik hem zo graag aan wilde vliegen, waarom deed ik het dan niet? Fucking pussy.
    Uiteindelijk presteerde ik het wat dichterbij hem te gaan staan maar mezelf een houding geven kon ik nog steeds niet. Ik liet mijn blik wat onverschillig over hem en de tafel heen gaan en verzamelde de moed om wat tegen hem te zeggen. Ook al was hij het helemaal niet waard wilde ik toch verhaal halen.
    En ik wilde dat hij me hier en nu een reden gaf om hem een klap te verkopen.
    'Ik,' bracht ik schor uit. Ik zuchtte en sloeg mijn ogen ten hemel en keek hem daarna weer aan. 'Jij... fucking...' en plotseling leek ik ook geen normale zinnen meer te kunnen formuleren. Wat deze plek al niet met je deed...


    How far is far

    Mt!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Manuel Rayan Castellano
    21 • Bank robbery • With Joel


    Het was al weer een maandje geleden dat ik overgeplaatst was naar Woodland. Mijn vorige gevangenis was een van die overvolle gevallen en ik was nou eenmaal een van die personen die ze liever kwijt waren. Waarom? Geen idee, ik had altijd het gevoel dat ik het nog een beetje leuk hield daar. Some people just don't like to have fun... Of nou ja, misschien houden ze niet van mijn idee daarvan. Wie zal het zeggen. Het maakt ook niet al te veel uit, want hier had ik ook snel genoeg mijn plek gevonden. Ik durf zelfs te zeggen dat mijn handeltje er op vooruit is gegaan hier. Het blijft natuurlijk een gevangenis, maar ik kan niet klagen ondanks de ongelukkige situatie.
    Momenteel waren mijn ogen gebrand op de tv voor me, al was de film niet zo interessant als ik gehoopt had. Misschien moest ik straks ook maar gewoon door gaan naar de sportzaal waar ik veel van mijn tijd hier spendeer. Ik rek me even uit maar stop dit al snel als ik een wel heel bekende stem hoor. Een die ik niet had verwacht te horen voor een hele lange tijd. Nou ja, tenzij hij opeens besloot om me op te komen zoeken wat hij duidelijk niet heeft gedaan de afgelopen drie jaar. Of als mijn tijd erop zat en ik hem na al die jaren weer lastig kon vallen. Nou ja, niet dat beide situaties nu wat uitmaken. Dit was duidelijk veel sneller en makkelijker.
    'Jij... fucking...' Ik kijk langzaam op en leg ondertussen mijn armen in mijn nek waar ik mijn hoofd tegenaan leun. ''Hmh... Heb je me zo erg gemist dat de dirty talk nu al begint?'' zeg ik speels en toon hem een grijns die hij waarschijnlijk al duizend keer heeft gezien.
    Ik sta langzaam op en hou mijn hoofd wat schuin. ''Well, we meet again gorgeous.'' zeg ik dan met een snelle knipoog, express luid genoeg zodat de rest van de mensen in deze ruimte het ook hoort. Ik moest hier even iets duidelijk maken, natuurlijk. Dan frons ik even, hij leek... Boos? Ik bedoel, de situatie was niet ideaal maar ik was er toch? Dat zou alles al tien keer beter moeten maken. ''Aii, al die jaren en je begroet me zo?'' ik pruil lichtjes en leg mijn hand in zijn nek, waar ik zachtjes met mijn duim over zijn huid streel. Ik leun wat naar hem toe en grijns weer lichtjes. ''Need some cheering up, first class?'' zeg ik en ik kan het niet laten om hem even.... Subtiel te herinneren aan ons verleden. Ik draai een van zijn lokken om mijn vinger en laat mijn blik kort over zijn gezicht gaan. ''Ik doe dat nou eenmaal het beste, no?''

    [ bericht aangepast op 8 feb 2020 - 22:14 ]


    El Diablo.

    J O E L      J O S I A H      L O V E L E S S

    20            Modern day Bonnie and Clyde            With Manuel




    Kalm, Joel. Rustig. Luister eerst naar wat hij te zeggen heeft, dat wurgen komt nog wel. Mijn ogen, die naar mijn gevoel pure woede uitstraalde, boorde ik in die van hem. De enige reactie die ik terug kreeg was die fucking grijns. Het liet mijn bloed koken. Wat wilde ik die grijns nu graag van zijn gezicht slaan. Het was moeilijk te begrijpen dat dit diezelfde grijns was waarmee hij alles voor elkaar kreeg. Diezelfde grijns waardoor ik talloze keren in zijn bed was beland. Hoe kon ik iets waar ik ooit zo van hield zo gaan haten?
    ''Hmh... Heb je me zo erg gemist dat de dirty talk nu al begint?'' het irriteerde me dat hij deed of er niets aan de hand was maar het irriteerde me nog meer dat deze woorden alleen al er voor zorgde dat ik me weer in zijn armen wilde werpen.
    Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik hem niet had gemist, want fuck hij wist altijd precies het juiste te doen. Het juiste om me steeds opnieuw voor hem te laten vallen. En iedere keer leek ik net iets harder te vallen. Al landde ik plat op mijn gezicht, ik bleef bij hem terug komen.
    Ik hoopte dat ik nu eens sterk genoeg was me er tegen te verzetten maar ik was in de war en boos en gekwetst en vatbaar. Het enige wat ik kon doen was hem kwaad aanstaren, mijn ooglid nerveus trekkend. ''Well, we meet again gorgeous.'' ik keek even nerveus om me heen wanneer hij duidelijk zijn volume veranderde.
    Ik keek hem met mijn kaken op elkaar geklemd aan terwijl hij langzaam dichterbij kwam. ''Aii, al die jaren en je begroet me zo?'' ik trok één wenkbrauwe op. Oh, ik had op nog wel tien andere manieren kunnen komen om hem te begroeten maar dan was ik meteen die shoo ingegooid.
    Mijn ogen werden groot bij het gevoel van zijn huid op de mijne en ik verstijfde. ''Need some cheering up, first class?'' ik slikte moeizaam. Die bijnaam bezorgde me bijna een hardverzakking. Zijn lippen waren zo dichtbij die van mij...
    Focus, deze verrader is de reden dat ik hier nu zit. Ik greep zijn hand beet en haalde deze van me af. 'Oh, geloof me Manuel, ik had je liever begroet met mijn vuist in je gezicht.' siste ik, nog altijd zijn hand beet hebbend.
    Mijn ogen vonden die van hem weer en mijn boosheid voelde ik duidelijk afnemen. Echter zorgde zijn volgende zin er weer voor dat dezelfde boosheid net zo hard weer terugkeerde. ''Ik doe dat nou eenmaal het beste, no?'' deze zin gepaard met zijn vinger die aan het spelen was met één van mijn lokken lieten me ontploffen. Hoe kon hij zich zo van de domme houden? Hij moést wel weten dat ik wist dat hij me verraden had, waarom was hij hier zo kalm onder. Als het andersom was geweest had ik waarschijnlijk in mijn broek gescheten. Nu was ik wel een stuk minder bedreigend dan Manuel, but still.
    Toch kon ik het niet helpen gemixte gevoelens te hebben. Ik wilde nog steeds graag graag mijn vuist in zijn gezicht planten maar ook mijn lippen. De neiging om hem te wurgen was er nog steeds maar nu wist ik niet zo goed meer of ik het nou letterlijk bedoelde of op een geheel andere manier...
    'Stop hiermee,' zei ik en liet eindelijk zijn hand los. 'Stop met doen ofdat er niets aan de hand is.' snauwde ik en gaf hem een duw, zachter dan ik het in mijn hoofd bedacht had maar goed. Dit keer zou ik er niet in trappen. No way...


    How far is far

    MT ^^

    MT


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Manuel Rayan Castellano
    21 • Bank robbery • With Joel


    Hij pakte mijn hand vast en ik glimlach even, tot hij die van zijn huid haalt. 'Oh, geloof me Manuel, ik had je liever begroet met mijn vuist in je gezicht.' siste hij en er verschijnt langzaam een frons op mijn gezicht. Well, hij pakte het dus niet zo goed op als de meeste newbies hier.. Nou ja, komt wel goed. Mijn ogen richten zich langzaam op zijn hand die de mijne nog altijd vast heeft, maar dan kijk ik snel weer zijn kant op. Mijn volgende woorden rollen al snel genoeg over mijn lippen.
    'Stop hiermee,' zei hij en liet mijn hand los. Ik hou mijn hoofd wat schuin. 'Stop met doen of dat er niets aan de hand is.' snauwde hij vervolgens en hij gaf me een zachte duw. Ik vernauw mijn ogen wat en dan rolt er een korte lach over mijn lippen. ''Luister... Darling...'' begin ik, kalm als altijd. ''Ik weet niet wat je hebt uitgespookt toen ik hier vast zat, waardoor je hier nu ook bent, maar het is hier echt niet zo erg als je denkt.'' zeg ik nonchalant. ''No need to be upset, you're going to be alright.'' Ik knipoog naar hem en leun dan tegen de muur.
    Ik laat mijn blik langzaam over hem gaan en bijt kort op mijn lip. ''Hmh, ik snap al waarom ze je hebben gepakt. Het moet wel illegaal zijn om er zo goed uit te zien.'' plaag ik hem, om hem nog een beetje op te beuren. Al schat ik mijn kansen op dit moment klein in, wat mij niet vaak overkomt. Ik snapte ook niet waarom hij zo boos was op mij, alsof ik er wat aan kon doen dat hij zichzelf heeft laten oppakken voor wat voor reden dan ook.


    El Diablo.