• Wanneer hebben we weer de Templates? Dat is het leukste van allemaal! Jouw eigen pagina een lay-out geven. Zoals de kleur van de achtergrond en tekst, net zoals op Hyves vroeger en op tumblr. Ik mist eht echt heel erg en we zijn al twee jaar verder en het is er nog niet. Hopelijk komt het snel.

    De youtube en image afbeelding niet meer zoals vroeger. Wordt het nog aangepast?

    En verder zijn er geen geboorte jaren meer bij gekomen. Het gaat hier niet verder dan 2008 als iemand zijn of haar geboorte wilt invullen? Terwijl er ook jonge kinderen heel soms op zitten? Moet je tegenwoordig een bepaalde leeftijd hebben om hier lid te worden?

    En wanneer wordt dit een app? Zodat het ook met de tijd meegaat?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2020 - 11:32 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Op al die eerste vragen heb ik niet echt een antwoord maar er is vrij zeker dat dit geen app wordt.
    Dit is al meerdere malen geopperd in het verleden maar komt er simpelweg niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Templates staan op de to-do-list en app zal er niet komen zoals hierboven gezged.
    Dat van de geboortejaren wist ik niet maar zal ik doorgeven aan Rutger. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kinderen jonger dan 12 jaar mogen geen officieel lid worden van Q door de EU regelgeving. (: Daarom dat die niet verder doorlopen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Kinderen jonger dan 12 jaar mogen geen officieel lid worden van Q door de EU regelgeving. (: Daarom dat die niet verder doorlopen. ^^

    oh echt niet? Hoe dat zo dan? Dit is pure nieuwsgierigheid =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)
    oh echt niet? Hoe dat zo dan? Dit is pure nieuwsgierigheid =)


    Daarvoor ga je de wetgeving moeten opzoeken vrees ik. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Daarvoor ga je de wetgeving moeten opzoeken vrees ik. :Y)
    hahah hoopte stiekem dat je t antwoord klaar had liggen;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ledecky schreef:
    Kinderen jonger dan 12 jaar mogen geen officieel lid worden van Q door de EU regelgeving. (: Daarom dat die niet verder doorlopen. ^^


    Dan moet die wet pas net ingevoerd zijn, aangezien er paar jaar geleden nog paar kinderen hier op zaten die rond de 9, 10 en 11 jaar oud waren.

    IrishNialler schreef:
    (...) hahah hoopte stiekem dat je t antwoord klaar had liggen;)

    Rutger wist me dat te vertellen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.