• Titel zegt het al. Ik zag laats een reclame erover op tv en dat heeft me heel erg aan eht denken gezet over mijn begrafenis. Hier komt ie:
    Ik wil gecrimeert worden. 1/2 deel moet worden uitgestrooit over zee en 1/2 deel wordt begrafen. De kist moet zwart zijn en niet al te groot. Ik wil dat er op mijn steen komt te staan alle namen van me beste vrienden en me ouders, oma en broertje. Nadat ik begraven ben is er een groot feest. Er wordt ook nog 1 van me verhalen voor gelezen. Het liefst een zielig verhaal, want door hou ik van. En zo zie ik mijn begrafenis voor me.
    En hoe zie jij je begrafenis voor je?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Niet.
    Ik kan het me niet voorstellen.
    Echt niet.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Wil ik nog niet aan denken :]
    Iedergeval met mooie witte rozen,

    Denk ik niet aan, wil ik niet aan denken.

    like.. weetkveel.. ik wil nie dood
    kwil nie verbrand worden
    en ik wil ook nie onder de grond bij de wormen..


    We can only learn to love by loving.

    Nááh, ik denk daar eigenlyk wel al aan. Want stel dat je op een dag van het leven wordt beroofd? Dan moet iemand anders dingen voor je uit gaan zoeken etc.
    Ik wil in ieder geval een mooie steen die Rose dan voor me uit mag zoeken. Dan wil ik een zwarte doodskist. En op myn steen moet in ieder geval de naam van Rose staan. De rest boeit me niet. En ik wil dat Alex & Rose er in iedergeval zyn. (Op de begravenis (A))


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Ik wil in een ASPOT x3 [Kan niet op de naam komen] en op men begrafenis wil ik dat iedereen in keii kleurige kleren komen , geen zwart want dat is te gwn x') iedereen draagt zwart vr een begrafenis en ik wil kleur ..Nna]
    En ik wil dat ze mijn lievelingnummers spelen en ik il bloemen heel veel paarse bloemen x')


    A. ikmisje.

    doe mij maar in een glazen kist :P

    Nee ff serieus..

    Ik wil gecremeerd worden.
    en de rest denk ik liever niet aan.


    It's heavy but you are not the only one

    die ASPOT is een urn


    It's heavy but you are not the only one

    Daar denk ik nog even niet aan, ik ben niet echt van plan om dood te gaan binnenkort weetje =]


    Life is hard and then we die

    pfff.
    heb serieus géen idee Ôo


    -

    Ik wil er nog niet over nadenken, ik bedoel, ik ben nog maar 14. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat het niet kan gebeuren, maar om nu alles al te gaan bedenken.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Volgens me leraar Nederlands, me ouders en me vrienden ben ik veel te filosofies aangelegt en daarom denk ik volgens hun aan dit soort dingen. Een eerder voorgevallen geval:
    Rijsemus (die leraar) geeft een zin op:
    De kinderen van het Rietveld Lyceum kregen huiswerk dat ze hadden moeten maken.H
    ij zegt dat hij de werkwoorden onderstreept en vraagt aan ons wat het belangrijkste werkwoord is. Ik zegt dat dat maken is, want je kunt wel huiswerk krijgen, maar wat moet je ermee. En als je het moet, wat moet dan? xD En zo ging het nog even door.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Nááh, ik denk daar eigenlyk wel al aan. Want stel dat je op een dag van het leven wordt beroofd? Dan moet iemand anders dingen voor je uit gaan zoeken etc.
    Ik wil in ieder geval een mooie steen die Rose dan voor me uit mag zoeken. Dan wil ik een zwarte doodskist. En op myn steen moet in ieder geval de naam van Rose staan. De rest boeit me niet. En ik wil dat Alex & Rose er in iedergeval zyn. (Op de begravenis (A))

    äááh.Jy mag niet dood! Dan gaan ik en Alexju ook dood :(
    Nee maar ik zal de mooiste begravenis dan voor je regelen. (Als ik zelf dan ook nog leef :))


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik wil dat ze een feest gaan bouwen.. :O..
    en niet in het zwart of wit komen,, doe maar in het rood ofzo.. en ik denk dat ik gecrimeert wil worden en uhhm.. en dan in z'n potje(ik zie daar ^^ urn(A)) en dan die begraven met en steen.. een mooie steen :O.. een zwarte met rode letters... als dat kan >.< en ik wil dat ze schrei gaan spelen voor muziek..

    ik denk dat ik het zo wil :P..


    Nvt

    Ik wil óf gecremeerd worden en dan uitgestooit worden over mijn lievelingsplekje.

    Óf ik wil begraven worden in een mooie tuin met blauwe, witte en zwarte rozen. Op de begravenis moet mijn lievelingsmuziek (of nummer) gedraaid worden. En mijn beste vrienden moeten op de steen staan.


    a figment of your imagination