• Titel zegt het al. Ik zag laats een reclame erover op tv en dat heeft me heel erg aan eht denken gezet over mijn begrafenis. Hier komt ie:
    Ik wil gecrimeert worden. 1/2 deel moet worden uitgestrooit over zee en 1/2 deel wordt begrafen. De kist moet zwart zijn en niet al te groot. Ik wil dat er op mijn steen komt te staan alle namen van me beste vrienden en me ouders, oma en broertje. Nadat ik begraven ben is er een groot feest. Er wordt ook nog 1 van me verhalen voor gelezen. Het liefst een zielig verhaal, want door hou ik van. En zo zie ik mijn begrafenis voor me.
    En hoe zie jij je begrafenis voor je?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    die ASPOT is een urn


    Phahaha... Ok dan ^^


    A. ikmisje.

    OMG mensen daar ga je toch nu niet al aan denken je hebt ng een heel leven voor je ga aan iets zinnigs denken en niet aan je dood komop mensen!!


    Je Vind Me Dope Schatje

    Ik weet het niet. Ik wil in ieder geval dat er een plek is waar eventuele rouwenden kunnen huilen of proberen met me te praten. Maar op de begragenis zelf wil ik dat alle mensen lachen. Ik wil dat ze herinneringen ophalen aan mij, aan leuke dingen die ze met mij hebben meegemaakt, of desnoods discussieren over dingen die ik belangrijk vond. Maar geen ruzie. Geen ruzie op mijn begrafenis. That's it. Live with it or die with it. Hihi, leuke woordkeuze.


    History is not hatred.

    Dat zie ik dan wel.
    Of nee, ik zie het dan niet.
    Ik laat het volledig over aan anderen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    OMG mensen daar ga je toch nu niet al aan denken je hebt ng een heel leven voor je ga aan iets zinnigs denken en niet aan je dood komop mensen!!

    Soms is het goed om eventjes over de dood na te denken hoor.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik wil een kersenhouten kist. De hele dienst moet er (mijn stijl) muziek te horen zijn. En mijn 5 favoriete nummers moeten beluisterd worden. De hele zaal moet in mijn stijl gedecoreert zijn. Als grafsteen weet ik nog niet maar mijn naam moet erop verder geen tierelantijnen (k bedoel men ouders en vrienden liggen toch niet in die kist :P) iedergeval moeten overal rode rozen en zonnebloemen komen. Ik wil dat een aantal hele hele hele goede vrienden en familie iets zeggen. En ik wil begraven worden met mijn kussen en knuffel. En Kayu, Tristen, Mao, Jonathan, Branco en men lief (alsk geen lief heb dan moet Donovan het doen) moeten mijn kist dragen (ik wil dus begraven worden). En mijn lief moet de kist sluiten (en mij dus als laatste zien). Ik wil mijn lieveling Goth dress aan en kisten. mijn haar moet gewoon los zijn. Ik wil niet dat er bloemen worden gestrooit bij het begraven zelf en ook niet bij het graf.

    dat is het denk k :)


    You can never wear to much black