• Titel zegt het al. Ik zag laats een reclame erover op tv en dat heeft me heel erg aan eht denken gezet over mijn begrafenis. Hier komt ie:
    Ik wil gecrimeert worden. 1/2 deel moet worden uitgestrooit over zee en 1/2 deel wordt begrafen. De kist moet zwart zijn en niet al te groot. Ik wil dat er op mijn steen komt te staan alle namen van me beste vrienden en me ouders, oma en broertje. Nadat ik begraven ben is er een groot feest. Er wordt ook nog 1 van me verhalen voor gelezen. Het liefst een zielig verhaal, want door hou ik van. En zo zie ik mijn begrafenis voor me.
    En hoe zie jij je begrafenis voor je?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Aah djezus >,< Hier denk ik elke dag over na en dan heb ik iets van; 'Ik wil niet dood. Hoe zou dat voelen? Ik wil het niet!' Maar ooit komt die dag en ikzou er het liefst niet overdag mee geconfronteerd worden, nu worden er opeens duizende topics ove gemaakt. Ik zou iedereen vriendelijk willen verzoeken voor mij&& een aantal andere mensen te stoppen met topics over doodgaan enzoo te maken want wij zijn erg diepzinnig en denken daar té hard over na. Al staat het nog maar in de titel.
    Dank voor hetbegrip <3


    I'll Destroy All That You Have.

    ik denk gwn saai xD

    Serius xD daar wil ik ni eens over na denken .. Trouwens das ni aan mij om der aan te denke xD want da zou dan nogal moeilijk gaan


    Your Butt is Mine!

    Weet niet, vraag het aan de mensen die mijn berafenis zullen regelen ^,^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik denk daar echt nog niet aan...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    en weet je :O IK WIL NOG HELEMAAL NIET DOOD..dus waarom er over nadenken?

    ps; ik ga kappen ik vind dit like en irriterend onderwerp 'cuzz ligt gevoelig


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik weet het wel,
    ik wil begraven worden,
    in de mooiste bloedrode jurk die er bestaat,
    en vriendinnen van me moeten op een witte verhoging Wenn Nichts Mehr Geht zingen begeleid door een piano,
    ik wil een witte steen en iedereen moet in het zwart wit komen.
    Ik wil ook witte orchideen en witte rozen,
    zo zie ik het voor me


    We'll still love each other, forever and always. <3

    geen idee

    maarja miss krijg ik ongeluk

    en dan weet ik nie hoe mijn begravenis eruit ziet
    want ik ben dan toch al dood

    maar ik wil wel mooie bloemen :Y)

    I Dont Know
    Maar ik wil niet gecrimeert worden!

    Zeker weten gecremeerd en dan gewoon in een potje bij degene van wie ik het meest houd staan ofzo. Ik wil in ieder geval niet teveel tierelantijn, omdat ik wil dat mensen doorgaan na mijn dood, ze mogen best stilstaan, maar niet te lang.

    Begraven of gecremeerd maakt mij niet uit, mag m'n moeder overbeslissen ofzo xD [dan wordt het wss gecremeerd]
    En m'n favo liedjes moeten gedraaid worden. En ik wil foto's van iedereen die komt mee m'n kist in [ookal wordt die verbrand]

    En een orchidee, een narcis een een vergeet me nietje mee m'n kist in.


    Sweet dreams will come true.

    Het liefst met allerlei soorten witte bloemen en als ik dan begraven wordt, mag iedereen een witten bloem op mijn kist gooien en dan mijn familie en vrienden een rode roos zodat het eruit springt hoe speciaal ze voor me zijn. Op mijn grafsteen wil ik ofwel 'you'll never walk alone' ofwel 'i'll be watching you'. Op de plehtigheid zelf zou ik graag het liedje Who knew van pink horen :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Daar wíl ik niet aan denken.
    Gewoon om de mensen die ik daar pijn mee doe, of om de mensen die het stiekem niet veel kunnen schelen.
    Allebei niet. Geen commentaar dus...


    Mew <3

    Begraven of gecremeerd maakt mij niet uit, mag m'n moeder overbeslissen ofzo xD [dan wordt het wss gecremeerd]
    En m'n favo liedjes moeten gedraaid worden. En ik wil foto's van iedereen die komt mee m'n kist in [ookal wordt die verbrand]

    En een orchidee, een narcis een een vergeet me nietje mee m'n kist in.
    zal ik voor zorgen:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gecremeerd worden (dat klinkt zo raar joh, alsof er chips onder je voeten kraakt.. gekrrrrkrrremeerd. OMP sorry.)
    Nouja dus gecremeerd worden en uitgestrooit over de zee en de andere helft begraven en dan draait er after the rain en angel in disguise..
    En CB moet erbij zijn..


    Candycorekid.

    mooi


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!