• Hoi allemaal,

    Na meer dan 15 jaar is het voor mij tijd geworden om het stokje als baas van Q door te geven aan een nieuw persoon.

    Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt heb ik de laatste jaren Quizlet gruwelijk verwaarloosd, voornamelijk uit tijdgebrek. Om de toekomst van Q te waarborgen ben ik afgelopen weken achter de schermen op zoek gegaan naar iemand die de boel over wil nemen en nieuw leven in kan blazen.

    Deze heb ik gevonden in de persoon van Guido. Hij zal vanaf vandaag de nieuwe eigenaar zijn. Hij heeft leuke ideeën voor de site en een lange termijn strategie. Ook vindt hij Quizlet uniek en wil hij er zorg voor dragen dat de site komende jaren blijft bestaan.

    Mijn tijd op Quizlet heb ik fantastisch gevonden. Ik heb veel voldoening gehaald uit het opbouwen van de site en te zien wat voor fantastische creaties er gemaakt werden door de leden. Erg veel dank hiervoor!

    Voel je vrij om vragen te stellen of om Guido welkom te heten.


    Dit is mijn signature...

    Ai, da's niet okee. Ik zal kijken of het mailprogramma daar iets aan kan doen....

    Ik heb mijn spam gecheckt, maar geen mail gekregen


    Faith is everything.

    Ik heb geen mail gehad, ook niet in de spam. Iemand die even copy paste kan doen?


    You were born original, don't die as a copy.

    [url][/url]Beste (oud-)Quizletter,

    Ons platform kent een rijke historie. We zijn opgericht in 2004 en we hebben recentelijk het 100.000-ste lid mogen verwelkomen! Iedere dag schrijven jonge auteurs de prachtigste verhalen en gedichten op de site. Zij brengen veel tijd door op Quizlet, dat voor hen een plek is waar zij zichzelf kunnen laten zien. Bijvoorbeeld door het publiceren van eigen teksten. Ik hoop dat ook jij veel plezier beleeft (of hebt beleefd) aan de site!

    Toen ik in contact kwam met oprichter Rutger was ik dan ook meteen verkocht. Quizlet is fantastisch! Helaas kon hij het platform niet langer de aandacht geven dat het verdient. Daarom heb ik het van hem overgenomen.

    De doelstelling voor Quizlet is even eenvoudig als ambitieus:
    De website flink moderniseren (op basis van de behoefte van leden)
    Lidmaatschap 100% gratis houden
    Leden niet overspoelen met reclame
    Om dat allemaal te kunnen doen, is er geld nodig. De komende weken proberen we daarom € 50.000 in te zamelen. Bijna iedere euro die we ontvangen, stoppen rechtstreeks terug in de site. Om precies te zijn: 93,5%. De rest zal worden gebruikt om de lopende kosten van hosting enzo te betalen.

    Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat Quizlet.nl nog jaren gebruikt kan worden.

    Ik breng zelf niets in rekening voor de tijd die ik erin stop. ook niet tijdens deze idiote Coronacrisis. Ik doe dit omdat ik geloof in het belang van quizlet.

    Help jij mee met het bereiken van deze ambitieuze doelstelling? Doneer dan wat je kunt missen. Geen bedrag is te klein! Iedere € 5 helpt ons enorm!


    KLIK OP https://www.geef.nl/nl/actie/steun-quizlet/donateurs EN DONEER WAT JIJ KUNT MISSEN
    100% velig via geef.nl


    Namens alle leden: ontzettend bedankt voor jouw steun!

    Met hartelijke groet,

    Guido

    Vreemd. Ik heb de mail wel gewoon gehad. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bij mij stond de mail ook in spam :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Goede mail Guido, bedankt voor het plaatsen 👍🏻😊
    Hopelijk is die bij vele leden wel goed aangekomen!


    You were born original, don't die as a copy.

    Dank je!

    Bij mij op Outlook gewoon goed aangekomen.


    Guardian of the Eastern Gate

    Guido schreef:
    [url][/url]Beste (oud-)Quizletter,

    Ons platform kent een rijke historie. We zijn opgericht in 2004 en we hebben recentelijk het 100.000-ste lid mogen verwelkomen! Iedere dag schrijven jonge auteurs de prachtigste verhalen en gedichten op de site. Zij brengen veel tijd door op Quizlet, dat voor hen een plek is waar zij zichzelf kunnen laten zien. Bijvoorbeeld door het publiceren van eigen teksten. Ik hoop dat ook jij veel plezier beleeft (of hebt beleefd) aan de site!

    Toen ik in contact kwam met oprichter Rutger was ik dan ook meteen verkocht. Quizlet is fantastisch! Helaas kon hij het platform niet langer de aandacht geven dat het verdient. Daarom heb ik het van hem overgenomen.

    De doelstelling voor Quizlet is even eenvoudig als ambitieus:
    De website flink moderniseren (op basis van de behoefte van leden)
    Lidmaatschap 100% gratis houden
    Leden niet overspoelen met reclame
    Om dat allemaal te kunnen doen, is er geld nodig. De komende weken proberen we daarom € 50.000 in te zamelen. Bijna iedere euro die we ontvangen, stoppen rechtstreeks terug in de site. Om precies te zijn: 93,5%. De rest zal worden gebruikt om de lopende kosten van hosting enzo te betalen.

    Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat Quizlet.nl nog jaren gebruikt kan worden.

    Ik breng zelf niets in rekening voor de tijd die ik erin stop. ook niet tijdens deze idiote Coronacrisis. Ik doe dit omdat ik geloof in het belang van quizlet.

    Help jij mee met het bereiken van deze ambitieuze doelstelling? Doneer dan wat je kunt missen. Geen bedrag is te klein! Iedere € 5 helpt ons enorm!


    KLIK OP https://www.geef.nl/nl/actie/steun-quizlet/donateurs EN DONEER WAT JIJ KUNT MISSEN
    100% velig via geef.nl


    Namens alle leden: ontzettend bedankt voor jouw steun!

    Met hartelijke groet,

    Guido




    "Bijna iedere euro die we ontvangen, stoppen rechtstreeks terug in de site."


    Oke, ik ga misschien domme vragen stellen, omdat ik 0.0% kennis hiervan heb.

    Maar ik snap nog steeds niet op wat voor manier het geld in Quizlet gestoken zal worden. 😅
    Betekend dit namelijk dat je mensen zult inhuren om dingen te programmeren/veranderen of een app of zoiets te maken en dat je die mensen moet betalen? Aangezien je zelf zegt geen salaris hoeft te ontvangen voor je werk?
    Of moet je dingen kopen om dingen op Q te kúnnen programmeren of zoiets?

    Of wat wordt er precies mee bedoelt? Wellicht heb ik dingen niet meegekregen, maar ik snap het nog steeds niet. Sorry. 😅🙈


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TimothyMcGee schreef:
    (...)


    "Bijna iedere euro die we ontvangen, stoppen rechtstreeks terug in de site."


    Oke, ik ga misschien domme vragen stellen, omdat ik 0.0% kennis hiervan heb.

    Maar ik snap nog steeds niet op wat voor manier het geld in Quizlet gestoken zal worden. 😅
    Betekend dit namelijk dat je mensen zult inhuren om dingen te programmeren/veranderen of een app of zoiets te maken en dat je die mensen moet betalen? Aangezien je zelf zegt geen salaris hoeft te ontvangen voor je werk?
    Of moet je dingen kopen om dingen op Q te kúnnen programmeren of zoiets?

    Of wat wordt er precies mee bedoelt? Wellicht heb ik dingen niet meegekregen, maar ik snap het nog steeds niet. Sorry. 😅🙈


    Ja, ik snap het eigenlijk ook niet helemaal. Krijgen we nieuwe dingen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb de mail ook in de spam gekregen, terwijl alle andere quizlet mails normaal wel goed aankomen.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ben na drie miljoen jaar afwezigheid uit mijn Q-graf gerezen door een emailtje, maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een soort begroting. €50.000 is meer dan mijn uiteindelijke studieschuld gaat zijn, terwijl ik #maximaalleen en #maximaalleef, best een hoop geld. Kan je een pittig luxe auto van kopen. Kan je een volledig woonhuis van kopen in verschillende steden in Engeland, even om een beeld te schetsen.

    Kortom, het is een heleboel geld, zeker voor een website die zo weinig traffic krijgt en al jaren in de decline is. Mocht ik dus doneren, zou ik wel graag willen weten waar dat ingestoken wordt. Ben je van plan de aanpassingen zelf te programmeren, of ga je daar iemand voor inhuren? En om welke aanpassingen gaat het? Gaat het geld zitten in nieuwe users naar deze website trekken? En zo ja, waarmee?

    Een hoop vragen, maar ik weet hoe diep het sentiment zit voor deze website bij veel users, en ik zou het zonde vinden als zij hun hard verdiende geld met veel liefde gaan uitgeven aan het revampen van een website waar geen hard plan voor is gemaakt (dat is ingespeeld op de gebruikers die er nu al zijn).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hopelijk krijgen we binnenkort antwoord ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik sluit me aan bij de mensen hierboven! Ik snap dat dingen uitwerken soms wat tijd kost, maar dit zijn grootse plannen en ik zou heel erg benieuwd zijn naar nog wat meer detail in de uitleg (en misschien een voorstelpost van de mysterieuze Guido?), indien enigzins mogelijk!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan