• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 14:55 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Studieobject 7223

    "Lief van je. Volgende keer moet je wat rustiger aandoen, dan komt het vast goed," zei 7223 met een glimlach. "Nu zie vooral jij eruit dat je opgevrolijkt kan worden. Wat denk je?" 7223 trok twee van de meest lelijke broeken uit het rek die hij kon vinden. "Panter-chic of lelijk okergeel?" Hij keek naar de broeken of hij van allebei walgde en gunde de jongen voor hem een grote grijns.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester tuitte zijn lippen en keek een andere kant uit. "...ja?" Hij haalde zijn schouders op. "Ik moest iets met mijn tijd. Maak je geen zorgen, ik ben geenszins van plan om ook maar iets hiervan te delen met een andere levende ziel dan jij, dus Creepy Chick komt er wel achter wat de opdracht is als de rest van de school dat doet." Hij richtte zijn blik op Onyx. "Begin ik voorspelbaar te worden ofzo?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna

    Vienna moest grinniken om haar vriendin. Ze stond op van haar bed en sloeg haar armen om de schouders van Fayr heen. "Wat moet ik toch zonder jou, Fayr?" Het voelde goed om haar vriendin even te knuffelen. "Zo, we hebben nog een uur voor we moeten eten. Enig idee wat we kunnen gaan doen?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr

    Dit voelde niet als een goed moment om voor te stellen aan hun huiswerk te beginnen, dus Fayr haalde luchtig haar schouders op. "We kunnen plannen verzinnen om de andere afdelingen dwars te zitten?" stelde ze een tikje onhandig voor. "Qua gaven enzo. De jongens zouden die regelen. En anders kunnen we ook opzoek naar leuke tutorials voor onze haren voor morgen."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox

    Fox schoot in de lach. 'Fox en rustig aan doen gaat niet samen. En Fox en chagrijnig zijn ook niet, maar als je die gele broek aantrekt maak je iedereen aan het lachen. Misschien zelfs die knappe vriend van je. Al denk ik wel dat Vienna gauw naar Snelle Jelle holt als ze je hierin ziet.' Hij gaf hem een knipoog. 'Wat mij wel mooi uitkomt, maar het zou een beetje jammer zijn voor jou.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna

    "Klinkt als een plan!" Ze haalde haar iNet tevoorschijn. Even keek ze naar Fayr met een lachje. "Misschien als je morgenavond het goed doet, krijg je wel iets voor elkaar bij je date." Ze zocht op youtube naar hair tutorials, maar wachtte even voor ze het eerste filmpje aan klikte.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 14:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    'Een beetje wel.' Hij speelde met het idee om wél een bondgenootschap met Maaya aan te gaan, maar dat kon ook achter Jesters rug om. Gewoon, voor de zekerheid. Zodat er niet nog meer wrijving tussen die twee ontstond.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Studieobject 7223

    "Oh, dat moet ik niet hebben..." zei hij met een grijns. Hij hing de broek terug in het rek. Bij de laatste opmerking keek hij een beetje vreemd op, terwijl hij een nette zwarte pantalon uit het rek trok. Dit moest het worden. "Hoezo komt jou dat goed uit? Niemand is veilig in de buurt van Yrla," zei hij spottend.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    Fox grijnsde. 'Maar jij jongen, bent een ware concurrent. Maar Yrla met z'n jaren 90 looks, not so much. Echt niet dat onze Vienna daarvoor gaat.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Verdorie. Moet ik snel maar eens verandering in gaan brengen."
          Het stemmetje had meteen al ideeën hoe hij dat kon regelen en Jester gaf het een flinke duw.
          "Zullen we kijken of mevrouw al klaar is met shoppen?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx wierp een blik naar binnen. Hij vond het nog steeds akelig druk. 'Trek jij d'r maar naar buiten.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr

          Nu liep Vienna wel heel hard van stapel. "Ik heb één keer met de jongen gesproken. Misschien is hij wel net zo'n Hans figuur, uit Frozen," giechelde ze. "Kom op, ik wil deze wel eens proberen!"

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 14:45 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



          "Wat een betrokkenheid hierzo." Jester rolde met zijn ogen en rekte zich eens uit. "Zo terug." En met die woorden verdween hij in de chaos.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 14:47 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Studieobject 7223

    Hij voelde zich ongemakkelijk onder de woorden van Fox. Concurrent? Waar had hij het over. Even keek hij de jongen met de bruine krulletjes nieuwsgierig aan. Wilde hij zeggen dat hij interesse had in Vienna? Onze Vienna? Het gaf hem de kriebels. Het gesprek was opeens ongemakkelijk geworden en 7223 wilde er graag onderuit. "Ik ga maar gauw passen en kijken of alles goed zit. Ik wil niet mijn eigen naamceremonie missen vanavond! En ik denk dat 8175 hier ergens in de winkel op me wacht." Hij gaf Fox een knipoog en liep gehaast in de richting van de pashokjes, waar het nu gelukkig iets rustiger was. Het eerste hokje dat hij kon vinden, verdween hij in met een zucht. Wat was er toch met hem aan de hand?


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    Ze schoot in de lach bij het horen van Fayr haar woorden. "Nee, dat bedoelde ik niet muts. Als je hem aardig gaat vinden, en hij jou. Misschien kan je dan via hem wel achter informatie komen. Hij is toch een Rhino?" Ze tikte het filmpje aan dat Fayr had aangewezen.


    It's never gonna happen, Guys.