• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 14:55 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    Fox maakte een overdreven buiging. 'Tot uw dienst.'

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 12:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    8102

          Ze keek er even keurend naar. "Ziet er prima uit." Een bal was leuk, maar alleen als je je ook comfortabel kon voelen in je eigen kleren. Zowel als meisje, als als jongen. Dat begreep Agami best, dus ze knikte nog een keer. Ze had geen idee wat voor jurk ze wilde, maar ze kon vast wel iets leuks vinden. Iets geels, misschien. Of wit. Dat kleurde zo mooi bij haar huid.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna

    Ze voelde een lichte blos naar haar wangen stijgen, maar was blij dat Fayr de opmerking gewoon negeerde. "Moet jij nog wat uitzoeken voor morgen?" Ze knikte even naar de winkel. "Dan wens ik je veel succes, het is behoorlijk druk nu.."


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    'Jep, ik moet mij nog moedig door dit losgeslagen volk heen worstelen.' Eigenlijk wilde hij nog wel wat langer blijven kletsen, maar hij was toch bang dat een van zijn afdelingsgenoten hem zou zien. 'Maar misschien maar beter ook. Tenslotte moet ik de wereld laten geloven dat ik je niet leuk vind. Dus, veel plezier met de voorbereidingen - en op het bal! Maak het niet te leuk met je date, ik kijk stiekem uit naar een privédansje.' Hij blies de twee een kus toe voordat ze kon antwoorden, zwaaide vrolijk en ging toen het overvolle hok binnen.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 12:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr

          En weg was 'ie weer, voordat ze met haar ogen kon knipperen. Fayr keek zijn donkerbruine krulletjes nog even na voordat ze zich een tikje verbaast naar Vienna omdraaide. "Hij lijkt best aardig, voor een Lion," zei ze. Ze wist niet dat Vienna nog steeds met hem praatte. Was die brief in die fles ook van Fox geweest? "Een beetje hyperactief, misschien."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna

    De blos was groter geworden en ze wist zeker dat Fayr hem nu kon zien. Zei hij nou dat hij haar leuk vond? Om er niet over na te hoeven denken, keek ze Fayr snel aan. Zou ze bekennen dat ze brieven met hem wisselde? Ze wenkte Fayr en begon met lopen, zodat ze wat verder uit de drukte verwijderd waren. "Ik weet het niet zo goed," zei ze eerlijk tegen Fayr. "Het ene moment doet hij alsof ik lucht ben en het andere moment doet hij dit. Dit is voor het eerst sinds die nacht dat hij me weer echt aanspreekt." Vienna voelde verwarring op komen zetten. Ze wist op het moment even niet zo goed wat ze van de Lion moest denken. Ja, het brieven uitwisselen was leuk, maar hij had haar nu weer met de feiten op de neus gedrukt dat ze in zicht eigenlijk niet met elkaar praatte.


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    Het was best een puzzel om de rode jurk met de talloze glinsterende steentjes aan te trekken, maar uiteindelijk keek ze goedkeurend naar haar spiegelbeeld. Ze zag er absoluut sexy uit. Lekker veel bloot, maar niet te sletterig. Hét recept om iemand helemaal hetero te maken. Als hij hem hiermee niet omhoog kon krijgen, was hij een verloren zaak. Ze stapte het pashokje uit en keek haar vriendin aan, al had ze toch al besloten dat ze het zou dragen. 'En? Sexy genoeg om ieders zelfvertrouwen een blow te geven?'

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 12:32 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr

          Ze liepen rustig terug naar hun eigen campus. "Wat hij zei klonk wel logisch. De Lions haten ons en omgekeerd, dus dan kan hij ook niet veel met je praten. Als de anderen erachter komen, konden ze dat wel eens niet zo leuk vinden." Of die anderen dan Lions waren of bijvoorbeeld Yrla, dat liet Fayr in het midden. Ze keek opzij naar de rode wangen van haar vriendin en glimlachte. "Hoezoo?" vroeg ze plagend. "Wat maakt het uit of hij met je praat of niet?" Ze wiebelde met haar wenkbrauwen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    'Top!' Hij keek even naar de lange rij voor de pashokjes en trok toen ter plekke zijn shirt uit om het overhemd en de gilet te passen. De mouwen rolde hij op tot zijn ellebogen en hij keek Michiel aan. 'En? Kan ik er hiermee door? Denk er even een donkere spijkerbroek bij. Dan weet je of het zo matcht met Agami.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna

    "Misschien heb je wel gelijk," gaf Vienna schoorvoetend toe. Ze opende de deur van hun slaapkamer voor ze. "Ik.. ik.." stotterde ze bij het horen van Fayr haar plagende woorden. Ze kon nu net zo goed de waarheid vertellen, want Fayr was slim genoeg om dingen toch al in de gaten te hebben. "De brief kwam van hem, denk ik." Ze zei het zachtjes en ergens hoopte ze dat Fayr het ergens toch niet gehoord had.


    It's never gonna happen, Guys.

    8102

    Ze streek met haar hand langs de eindeloze rekken jurken. Ze had al verschillende uit het rek gepakt en ook meteen weer teruggehangen, de kleuren variërend van geen, rood en wit. Zo lang wilde ze er nu ook weer niet over doen, want de jongens waren vast veel sneller klaar dan zij. Haar oog viel op een lichtgele kleur in haar ooghoek en ze stak haar hand uit.
          De jurk bestond uit twee delen. Een eenvoudige bovenkant en een elegante, lange rok. Ze was eigenlijk meteen verliefd.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 12:27 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fayr

          "Aha," zei Fayr, een tikje triomfantelijk. "Vienna krijgt liefdesbrieven." Ze schonk haar vriendin een grijns en begon de jurk uit te pakken, zodat ze deze alvast op een hangertje kon hangen, voordat er kreukels in zouden komen. "Vertel me alles."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Wat denk je ervan als we sowieso morgen ons geluk beproeven?' stelde Onyx voor.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Dat klinkt best redelijk," zei Jester en hij knikte. "Jep. Goed plan."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Studieobject 7223

    "Het staat je prachtig," zei hij met een grijns. Achter Adam spotte Michiel de jongen met de bruine krulletjes. En opeens voelde hij zich niet lekker. Adam had gezegd dat hij gedacht had dat Fox een geintje had gemaakt, maar Michiel had altijd gedacht dat hij oprecht was geweest. "Laat gauw aan 8102 zien, die wil het vast wel weten" zei hij vlug tegen Adam, terwijl hij hem in de richting van de damesafdeling duwde. "Ik ga gauw even nog een broek uitzoeken, 8102 is ook al op zoek naar een mooie jurk, dus ik moet zo even keuren. Niet spieken he!" zei hij tegen zijn vriend. Hij zwaaide Adam even uit en op het moment dat Adam niet meer keek, draaide Michiel zich om. De jongen wurmde zich tussen de kledingrekken door. Fox had hem nog niet gezien en voorzichtig kwam hij naast de jongen staan, die in het rek naar kleding aan het kijken was. Wat moest hij zeggen? "Hoi," begroette hij de jongen nogal onzeker.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2020 - 12:36 ]


    It's never gonna happen, Guys.