• Beste users

    Zoals jullie misschien gemerkt hebben, is het bèta-team de afgelopen jaren geslonken tot één persoon. We kunnen uiteraard niet alles wat achter de schermen gebeurd is schetsen omwille van Quizlets privacyregels, maar het komt er ongeveer op neer dat heel het bèta-team wilde stoppen. Mezelf inclusief. We hebben maandenlange discussies gevoerd over de toekomst van ons team, maar zijn daar niet veel wijzer uit geworden. Vandaar wil ik aan jullie vragen hoe jullie tegenover de functie staan. Willen jullie graag nieuwe verkiezingen of zien jullie de functie liever verdwijnen? We vragen dit omdat de huidige trend uiteraard niet doorgezet kan worden, maar ook omdat we er zelf niet aan uit geraken.

    Het probleem - voor mij, voor ons - met verkiezingen ligt in het feit dat ik alleen ben als bèta. Ik ben dan wel getraind, maar ik ben niet perfect. Bovendien wil ik zelf ook graag stoppen, maar ik doe dat liever niet direct omdat ik niet zomaar wil dat de functie verdwijnt zonder jullie input. Een ander probleem is dat er nog heel wat openstaande aanvragen zijn die ik heel moeilijk alleen kan verwerken, en verkiezingen zouden het er (zeker op korte termijn) niet gemakkelijker op maken. Uiteraard kunnen de moderators helpen met verkiezingen, maar dat gaat dan meer over de algehele geschiktheid van de potentiële kandidaten dan het niveau van de verbeteringen. We zijn op dit moment nog mogelijke scenario's aan het uitwerken voor mochten er - en dat is dus niet zeker - nieuwe verkiezingen komen.

    Het probleem met het verdwijnen van de functie is dat we niet willen dat de users opeens niemand meer hebben om hun teksten naartoe te sturen. Deze functie is er om jullie te helpen, niet om ons blij te maken - we willen niet dat jullie nog een bèta-functie willen en dat we dat niet kunnen aanbieden.

    Dit topic is er om jullie mening te vragen en om een (korte) uitleg te bieden over onze situatie. We zouden jullie mening zeer op prijs stellen.


    Veel liefs
    Leah, in naam van het hele team


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als de site inderdaad weer gaat groeien door de inspanningen van Guido, dan zou ik zeker kijken of de functie behouden kan worden. Ik geloof dat het echt veel mensen helpt bij het verbeteren van hun schrijven en het leesplezier voor andere users vergroot.

    Misschien zijn er oud-bèta's - zoals ik - die met de verkiezingen willen helpen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jeetje Leah, ik vind sit wel heftig om te lezen toch. Zeker omdat ik zelf altijd beta heb willen zijn. Realistisch is dat voor mij met mijn dyslexie echter niet haalbaar.
    Ik zelf zie de functie liever niet verdwijnen, maar maak er zelf ook geen gebruik van. Ik hoop echter dat met de veranderingen die Guido wilt doorvoeren er een verse instroom jongeren plaatsvind waardoor er meer vraag is naar de bèta's.
    Ik weet niet of er users zijn die deze taak wel nog op zich kunnen nemen, afgezien van het feit dat ze getraind moeten worden door jou.
    Wat er ook gebeurd met de functie, ik wil je in ieder geval bedanken voor je goede hart. Het is duidelijk dat je veel om Quizlet geeft en dat waardeer ik ❤️


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat tof dat je er zo over nadenkt!
    Nu Quizlet wat meer opleeft zou ik zelf inderdaad nog even wachten. Ikzelf lees vaker proef, maar wil er niet permanent aan vast zitten. Daarnaast vind ik het leuker om een heel verhaal te lezen, dan één hoofdstuk. Het beta team had begeleiding bij hele manuscripten, dat zou ik wel tof vinden om bij te helpen.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik denk dat de bèta functie vrij exclusief is voor Q en ik denk dat als we Q willen promoten naar een breder publiek, dat het misschien tof is om erbij te kunnen zeggen dat je verhalen hier ook nagelezen kunnen worden.
    Ik zou de functie graag behouden zien worden, maar als Q zo klein en rustig blijft als het nu is, dan is het misschien de moeite ook niet meer :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh wauw, wat heftig eigenlijk. Zeer begrijpelijk dat je dat niet in je eentje wil doen.
    Zelf maak ik geen gebruik van Beta maar ik weet dat veel mensen dit wel doen en het is fijn,

    Is het wellicht, mocht er niet genoeg animo zijn op vaste basis, dat het gedaan wordt net als het vertrouwenspersoon initiatief

    Een topic waarin Users kunnen aangeven dat zij willen helpen op vrijwillige basis (ja beta is vrijwillig, maar toch wel een vaste baasis)
    Dat er een lijstje wordt bijgehouden wie wilt helpen met wellicht eigenschappen waar diegene goed in is, waar hij naar kijkt

    Ik merk dat ik nog best vaak naar dat vertrouwenspersoontopic ga


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Oh wauw, wat heftig eigenlijk. Zeer begrijpelijk dat je dat niet in je eentje wil doen.
    Zelf maak ik geen gebruik van Beta maar ik weet dat veel mensen dit wel doen en het is fijn,

    Is het wellicht, mocht er niet genoeg animo zijn op vaste basis, dat het gedaan wordt net als het vertrouwenspersoon initiatief

    Een topic waarin Users kunnen aangeven dat zij willen helpen op vrijwillige basis (ja beta is vrijwillig, maar toch wel een vaste baasis)
    Dat er een lijstje wordt bijgehouden wie wilt helpen met wellicht eigenschappen waar diegene goed in is, waar hij naar kijkt

    Ik merk dat ik nog best vaak naar dat vertrouwenspersoontopic ga


    Ik heb zelf zo'n topic :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Toen mijn teksten nagekeken werden door een beta had ik daar stiekem toch wel echt heel veel aan. En ik kan ook wel begrijpen dat mensen liever één heel verhaal lezen, maar dan zou je wel met regelmaat teksten heen en weer moeten sturen, waar ook wel veel tijd in zit.

    Ik zou zelf zeggen hou de functie, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Het blijft allemaal vrijwillig, dus ik ben vooral benieuwd of er nog mensen zijn die hier tijd en moeite in willen steken


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Cayline schreef:
    (...)

    Ik heb zelf zo'n topic :)
    Waarschijnlijk bedoel ik dan de jouwe idd. Vind dat ideaal, wetende dat ik die mensen altijd wat kan en mag sturen en zij geven zelf aan als het hen even niet uit komt. Wat vooral een voordeel van jou topic is dat er ook een leeftijd bij staat want soms wil je met iemand ouders of even oud praten en niet een jonger iemand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou het echt heel erg vinden als deze functie zou verdwijnen. Ook al is Q nu niet heel druk, dat betekent niet dat er niemand meer bij gaat komen en ik heb zo ontzettend veel dat de beta-readers gehad!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik zou het ook heel jammer vinden als de bèta's verdwijnen en schrik ook echt van dit topic. Hoewel ik zelf nooit de hulp van een beta heb gehad - ik was er zelf een - had ik wel altijd het idee dat users er veel aan hadden!
    En de hulp van oud-bèta's is misschien wel een goed idee!


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vind niet dat jij iets moet blijven doen waar je niet gelukkig van wordt omdat het anders door niemand gedaan wordt.
    Zeker niet omdat dit vrijetijdsbesteding hoort te zijn.

    Ikzelf heb, naar mijn mening, een sterk taalgevoel en ik zou best anderen willen helpen maar zeker niet in functieverband. Ik kan me heel goed inbeelden dat de druk snel hoog kan oplopen.
    Mocht er inderdaad een topic zijn waar vraag en aanbod in geplaatst kunnen worden dan is de drempel volgens mij meteen een stuk lager en kunnen users elkaar helpen op hun eigen tijd en termen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    Ik vind niet dat jij iets moet blijven doen waar je niet gelukkig van wordt omdat het anders door niemand gedaan wordt.
    Zeker niet omdat dit vrijetijdsbesteding hoort te zijn.

    Ikzelf heb, naar mijn mening, een sterk taalgevoel en ik zou best anderen willen helpen maar zeker niet in functieverband. Ik kan me heel goed inbeelden dat de druk snel hoog kan oplopen.
    Mocht er inderdaad een topic zijn waar vraag en aanbod in geplaatst kunnen worden dan is de drempel volgens mij meteen een stuk lager en kunnen users elkaar helpen op hun eigen tijd en termen.


    Misschien vind je het leuk om mij dan te helpen? Ik heb een topic waar ik af en toe aanvragen in behandel. Ik hou zelf ook niet zo van functieverband :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Beansidhe schreef:
    Ik vind niet dat jij iets moet blijven doen waar je niet gelukkig van wordt omdat het anders door niemand gedaan wordt.
    Zeker niet omdat dit vrijetijdsbesteding hoort te zijn.

    Ikzelf heb, naar mijn mening, een sterk taalgevoel en ik zou best anderen willen helpen maar zeker niet in functieverband. Ik kan me heel goed inbeelden dat de druk snel hoog kan oplopen.
    Mocht er inderdaad een topic zijn waar vraag en aanbod in geplaatst kunnen worden dan is de drempel volgens mij meteen een stuk lager en kunnen users elkaar helpen op hun eigen tijd en termen.


    Dat lijkt me ook een goed idee. Ik doe zelf alleen Engelse beta omdat ik niet zo geweldig goed ben in Nederlands en ik vind het gewoon fijn om met Google Docs te werken vanwege de mogelijkheden die het bied. Ik weet niet of de beta functie hier hetzelfde werkt.


    Guardian of the Eastern Gate

    Hoi iedereen

    Ik zou normaal vandaag op al jullie berichten gereageerd hebben, maar heb sinds gisterenavond (jammer genoeg) te kampen met vermoeidheid en last van mijn ademhaling. Ik hoop op het beste, maar ik hoop dat jullie even kunnen wachten op een uitgebreidere reactie, want mijn hoofd staat er op dit moment écht niet naar. In elk geval enorm bedankt voor jullie input. (bloos)

    Veel liefs
    Leah x


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Beterschap Leah! Rust maar goed uit 😊


    You were born original, don't die as a copy.