• Hallo,

    Ik heb jullie advies nodig. Ik (17) ben verliefd op een jongen van 21. Ik werk samen met hem één dag per week op de boerderij van zijn ouders. Wanneer we aan het werk zijn, plaagt hij me constant. Ook raakt hij mij op een speelse manier aan. Hij tilt me bijvoorbeeld zomaar op, hij slaat zijn armen om mij heen zodat ik niet kan “ontsnappen”, hij is constant aan het lachen en hij maakt opmerkingen om een reactie van mij uit te lokken. Allemaal op een leuk bedoelde manier natuurlijk. Toen ik hem vroeg waarom hij mij steeds plaagt, antwoordde hij iets vaags als: "Omdat jij (mijn voornaam) bent!" Ook zei hij dat er hier zelfs al een aantal mensen zijn die denken dat wij wat hebben met elkaar. Ook zijn zusje denkt dat we elkaar leuk vinden.

    Maar wanneer we niet samen zijn hoor ik niet zo heel veel van hem. Hij stuurt me af en toe eens een berichtje maar doet niet echt zijn best om er een heel gesprek aan vast te knopen. Ook maakt het hem volgens mij niet zoveel uit als hij mij een tijdje niet ziet.

    Sorry voor het lange verhaal, maar ik begrijp er niets meer van. Als hij echt voor mij zou vallen, zou hij toch de moeite nemen om me te zien of lange online gesprekken te hebben? En vindt hij me nou leuk of niet?

    Ik zou eigenlijk niets baseren op de lengte van jullie app-gesprekken. Mijn vriend en ik voeren nooit hele gesprekken via what's app.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Als ik uitga van wat jij verteld, denk ik dat hij je leuk vind. Maar ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk, dus het is moeilijk om zo iets met zekerheid te zeggen. En wat de reactie boven me al zegt, ik zou niet te veel waarde hechten aan hoeveel berichten hij stuurt.

    Lancome schreef:
    Ik zou eigenlijk niets baseren op de lengte van jullie app-gesprekken. Mijn vriend en ik voeren nooit hele gesprekken via what's app.

    Same. Mijn vriend is echt een praatgraag, maar eenmaal op de app is het amper een gesprek. 😂

    Ik herken hier en daar wel wat uit je verhaal, zoals dat hij zegt "omdat jij (naam) bent". Dat zei mijn vriend ook en hij bedoelde het op een manier als omdat ik vertrouwt aan voel en uniek ben. Geen idee hoe die van jou het bedoeld, maar vraag daar eens naar. Dan weet je het pas echt zeker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lancome schreef:
    Ik zou eigenlijk niets baseren op de lengte van jullie app-gesprekken. Mijn vriend en ik voeren nooit hele gesprekken via what's app.


    Same. Mijn man en ik hebben goede gesprekken op de bank met wat bier. Via Whatsapp hebben we niet echt complete gesprekken.


    26 - 02 - '16

    Lancome schreef:
    Ik zou eigenlijk niets baseren op de lengte van jullie app-gesprekken. Mijn vriend en ik voeren nooit hele gesprekken via what's app.

    Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar wat ik merk is dat de meeste jongens waarmee ik spreek niet zo heel actief een gesprek voeren online :')
    Je kunt hem altijd om de man af vragen of hij miss meer wil dan enkel vrienden zijn, dan weet je het meteen :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.