• Hey allemaal!

    Nu velen onder ons thuis zitten door de Corona crisis, leek het ons een goed idee om zowel Quizlet als onze Facebookpagina weer wat actiever te krijgen. Dat willen we graag allebei tegelijk doen, en meer bepaald met jullie hulp.

    Hoe werkt het?
    Elke dag willen we graag een nieuwe creatie op onze Facebookpagina zetten. Daarvoor hebben we natuurlijk jullie hulp nodig. Elke creatie die jullie komende weken maken, mogen jullie hier neerzetten. Elke dag zullen we één creatie uitkiezen, die dan op de FB-pagina verschijnt.
    Alle creaties zijn mogelijk: lijstjes, gedichten, stories,... Er is ook geen voorgeschreven thema, alles mag. De enige regel is dat de creatie nieuw moet zijn. Dit betekent meer bepaald dat ze pas vanaf 23 maart mag gemaakt zijn.
    De betreffende creatie zal gekozen worden uit de creaties die de dag ervoor ingezonden zijn. Dit zal in de eerste plaats gebeuren aan de hand van het aantal kudo's.

    Hopelijk hebben jullie zin om veel creaties te maken. Wij kijken er alvast naar uit! *O*

    Groetjes,
    De mods


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat voor stories met nieuwe hoofdstukken dan? Of moet de story echt pas vanaf 23 maart begonnen zijn?


    Guardian of the Eastern Gate

    https://www.quizlet.nl/quiz/423837/hoe-sta-jij-in-de-corona-virus/

    Mijn Corona Quiz :)
    Al weet ik niet wanneer ik die maakte dus misschien is ie net te oud


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    https://www.quizlet.nl/quiz/423837/hoe-sta-jij-in-de-corona-virus/

    Mijn Corona Quiz :)
    Al weet ik niet wanneer ik die maakte dus misschien is ie net te oud


    Deze is, hoewel heel leuk, ook inderdaad net te oud. Misschien heb je nog inspiratie voor een nieuwe creatie?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Principality schreef:
    Wat voor stories met nieuwe hoofdstukken dan? Of moet de story echt pas vanaf 23 maart begonnen zijn?

    Voor stories gaan we volgende regel aanhouden: heb je een nieuw hoofdstuk geschreven, dan mag je je story gedurende deze periode eenmalig opgeven in dit topic. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Na jaren heb ik eindelijk nog eens een quiz gemaakt c: Het doet ook mee aan die COVID-19 wedstrijd, maakt dat iets uit?

    Dit zal in de eerste plaats gebeuren aan de hand van het aantal kudo's.

    Wat bedoel je hier precies mee? Dat degene met de meeste kudo's eerst komt, of degene met de minste kudo's, om die wat in het licht te kunnen stellen? Ook, ik heb gemerkt dat kudo's bij quizzen ofwel helemaal niet doorkomen, ofwel een tijdje op zich laten wachten, dus dat lijkt me ook niet helemaal eerlijk in dat eerste geval (als ze wat later komen maakt het natuurlijk niet zo heel veel uit).


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    Na jaren heb ik eindelijk nog eens een quiz gemaakt c: Het doet ook mee aan die COVID-19 wedstrijd, maakt dat iets uit?

    (...)
    Wat bedoel je hier precies mee? Dat degene met de meeste kudo's eerst komt, of degene met de minste kudo's, om die wat in het licht te kunnen stellen? Ook, ik heb gemerkt dat kudo's bij quizzen ofwel helemaal niet doorkomen, ofwel een tijdje op zich laten wachten, dus dat lijkt me ook niet helemaal eerlijk in dat eerste geval (als ze wat later komen maakt het natuurlijk niet zo heel veel uit).

    Normaal was het de bedoeling om de creatie met het meeste kudo's te gebruiken, maar ik zag net je topic en dat gaat dus niet lukken als de quizzen het niet doen. :')
    We zullen eens moeten kijken hoe we dit gaan oplossen...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Promare schreef:
    Na jaren heb ik eindelijk nog eens een quiz gemaakt c: Het doet ook mee aan die COVID-19 wedstrijd, maakt dat iets uit?

    (...)
    Wat bedoel je hier precies mee? Dat degene met de meeste kudo's eerst komt, of degene met de minste kudo's, om die wat in het licht te kunnen stellen? Ook, ik heb gemerkt dat kudo's bij quizzen ofwel helemaal niet doorkomen, ofwel een tijdje op zich laten wachten, dus dat lijkt me ook niet helemaal eerlijk in dat eerste geval (als ze wat later komen maakt het natuurlijk niet zo heel veel uit).

    Jouw creatie staat alvast op onze Facebookpagina! Dankjewel. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Niemand met een nieuwe creatie? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scandal had wel een superleuk lijstje, haha, maar misschien moet ze zichzelf opgeven :')


    SIC | PARVIS | MAGNA

    https://www.quizlet.nl/stories/164639/deaths-diadem-helena-ravenclaw/

    Deze is vandaag geactiveerd!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    https://www.quizlet.nl/stories/164639/deaths-diadem-helena-ravenclaw/

    Deze is vandaag geactiveerd!

    Jouw/jullie creatie verschijnt vanavond op de Facebookpagina. Hartelijk dank. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben weer verder aan een verhaal wat ik begonnen was vorige zomer, maar ik wil eerst verder tegen het einde aanzitten voordat ik daadwerkelijk weer actief ga posten. Er komt zeer waarschijnlijk dus wel iets aan vanuit mij, maar dat gaat nog even duren c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Hoi! Ik heb net terug de draad van het schrijven opgepikt en ben verder gaan werken aan Wanneer de wolf huilt. Het gaat om een Twilight / HP crossover met een OC hoofdpersonage. :D


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    lvnalovgood schreef:
    Hoi! Ik heb net terug de draad van het schrijven opgepikt en ben verder gaan werken aan Wanneer de wolf huilt. Het gaat om een Twilight / HP crossover met een OC hoofdpersonage. :D

    Leuk dat je dit topic terug gevonden hebt! Je krijgt meteen een plaatsje op de Facebookpagina. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kwam dit topic per toeval tegen op de homepage en ik dacht: ik waag ook eens een gokje
    Het is mijn eerste, experimentele, story op het gebied van Fantasy
    En qua datum kan het ook, yay!
    Het is wel een vervolg story maar het is niet noodzakelijk om eerst deel 1 te lezen. (maar het mag natuurlijk altijd)
    En ik zit voorlopig toch 6 dagen per week thuis dus ik heb tijd zat ok verder te schrijven 😅

    https://www.quizlet.nl/stories/166040/aimee-part-ii/


    "It means no worries, for the rest of your days"